Міська кільцева автомобільна дорога
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Re: Міська кільцева автомобільна дорога
Вялая имитация бурной деятельности. Та легкость с которой так фривольно потеряли несколько лет просто ужасает(
Re: Міська кільцева автомобільна дорога
Мегапроект київської влади перетворився на велику аферу? Куди пішли гроші на будівництво Великої Окружної
Презентація частини обіцяної Великої Окружної траси на Оболоні із новою транспортною розв'язкою мала б відбутися вже на початку 2019 року. Однак роботи, що тривали майже рік на вул. Богатирській, завершилися ледь помітними змінами. Два напівзбудованих тунелі і гора завезеного піску – це, по суті, все, що тут можна побачити. Незважаючи на мізерні досягнення, наразі будівельні роботи, взагалі, припинилися. Знай.ua дізнавалися, чому саме, та коли кияни, нарешті, зможуть побачити довгоочікувану трасу.
В очікуванні нового фінансового "кушу"
На місці обіцяної траси сьогодні можна побачити недобудований каркас тунелю над проїжджою частиною у вигляді стовпів, накритих бетонною плитою, завдовжки у кілька десятків метрів. Поруч – ще аналогічна будова, або ж краще сказати, недобудова.
"Жодних змін з минулої зими не видно – як було кілька бетонних блоків, так і залишилося. Єдине – це шматок асфальту замінили і піску гору навезли. А такий ефектний захід зробили із купою техніки. Це ж скільки грошей пішло тільки на монтаж кранів? А де хоча б щось, що нагадувало б нову трасу? Жодного метра дороги так і не з'явилося", – каже мешканець Оболонського району Володимир Світличний.
Аби дізнатися, чому ці задатки майбутньої траси так і були залишені на початковій стадії, ми звернулися до безпосереднього замовника будівництва.
"По об’єкту "Будівництво Великої Окружної дороги на ділянці від проспекту Маршала Рокоссовського до вулиці Богатирської з будівництвом транспортної розв'язки в різних рівнях" на 2018 рік передбачено фінансування 187, 11 млн грн. З них, станом на 31 жовтня, профінансовано 50, 7 млн грн.", – зазначає директор КП "Будівництво шляхово-транспортних споруд м. Києва" Максим Калінін.
За словами Максима Калініна, виконання та завершення будівництва залежить від своєчасного фінансування у повному обсязі. Та коли саме це станеться, поки невідомо.
4 бетонні плити та невиплачена зарплата будівельникам
То на що були витрачені 50, 7 мільйонів? Як нам відзвітували в КП "Будівництво шляхово-транспортних споруд м. Києва", станом на сьогодні, був виконаний чималий спектр робіт: шляхопровід через вул. Богатирську та залізницю, підземний пішохідний перехід та ін..
Однак, даний перелік робіт, за словами місцевих жителів, кардинально відрізняється від реальних результатів.
"На результат майже річної роботи смішно дивитися. З минулої зими тут працювала техніка, до середини літа був перекритий рух на одній зі смуг – складалося враження, що нову трасу можна буде обкатати вже за лічені місяці. А що в результаті? Ми півроку мучилися та обходилися однією смугою, щоб побачити 4 бетонних плити та кілька рядів стовпчиків?", – говорить водій Дмитро Жевчин, що проживає на вул. Північній Оболонського району.
Також нам повідомили про ще одні "підводні камені", обговорювані серед місцевих жителів.
"Я спілкувався з будівельниками та їхнім прорабом, які тут працювали. Ситуація кепська. Вони пропрацювали на об’єкті 7 місяців, однак за жоден з них так і не отримали зарплати. В решті решт, вони зібралися та поїхали звідси", – розповідає Анатолій Кулик, керівник гаражно-будівельного кооперативу"Затока", що знаходиться в кількох метрах від недобудови на вул. Озерній, 5.
Ані робочих, ані техніки на Богатирській не видно ще з початку осені. Останнє, що бачили тамтешні мешканці, – це кілька невеличких машин, які наприкінці вересня " рівняли пісок".
За знесені 120 гаражів – жодних гарантій на компенсацію
Як Знай.ua повідомили у КП "Будівництво шляхово-транспортних споруд м. Києва", затвердженим проектом передбачено демонтаж розташованих поряд гаражів, які потрапляють у зону виконання робіт, із будівництвом нових.
Саме цей пункт у генплані проекту викликає настороженість у керівництва тамтешнього кооперативу.
"Під час робіт до мене особисто заходило керівництво цього проекту будівництва розв'язки. На мої запитання про компенсацію знесених 120 гаражів мені відповіли, що поки детального плану відшкодування збитків у них немає, але, скоріш за все, будуть побудовані нові гаражі через дорогу від наших. Втім, гарантій ніхто певних не дав і на мій жарт про те, що місцеві водії вже починають збирати кошти на самостійне їхнє відновлення, мені, посміхаючись, відповіли: "А це правильно"", – відмічає Анатолій Кулик керівник гаражно-будівельного кооперативу"Затока".
А ось місцевим мешканцям не до жартів – люди стурбовані таким ставленням до ситуації.
"Мій чоловік заробляє на життя в одному з цих гаражів на маленькому СТО-шиномонтажі. Якщо його знесуть, що нам робити? А якщо, взагалі, прийдеться самим відбудовувати? Скільки ж це коштів потрібно та де їх взяти?!", – скаржиться мешканка Оболонського району Валерія Гойдак.
У відповіді на наш запит КП "Будівництво шляхово-транспортних споруд м. Києва" теж не надало конкретної відповіді на це питання – ані запланованого ходу дій щодо знесення гаражів, ані інформації про відшкодування збитків.
https://m.znaj.ua/capital/186420-megapr ... okruzhnoji
Презентація частини обіцяної Великої Окружної траси на Оболоні із новою транспортною розв'язкою мала б відбутися вже на початку 2019 року. Однак роботи, що тривали майже рік на вул. Богатирській, завершилися ледь помітними змінами. Два напівзбудованих тунелі і гора завезеного піску – це, по суті, все, що тут можна побачити. Незважаючи на мізерні досягнення, наразі будівельні роботи, взагалі, припинилися. Знай.ua дізнавалися, чому саме, та коли кияни, нарешті, зможуть побачити довгоочікувану трасу.
В очікуванні нового фінансового "кушу"
На місці обіцяної траси сьогодні можна побачити недобудований каркас тунелю над проїжджою частиною у вигляді стовпів, накритих бетонною плитою, завдовжки у кілька десятків метрів. Поруч – ще аналогічна будова, або ж краще сказати, недобудова.
"Жодних змін з минулої зими не видно – як було кілька бетонних блоків, так і залишилося. Єдине – це шматок асфальту замінили і піску гору навезли. А такий ефектний захід зробили із купою техніки. Це ж скільки грошей пішло тільки на монтаж кранів? А де хоча б щось, що нагадувало б нову трасу? Жодного метра дороги так і не з'явилося", – каже мешканець Оболонського району Володимир Світличний.
Аби дізнатися, чому ці задатки майбутньої траси так і були залишені на початковій стадії, ми звернулися до безпосереднього замовника будівництва.
"По об’єкту "Будівництво Великої Окружної дороги на ділянці від проспекту Маршала Рокоссовського до вулиці Богатирської з будівництвом транспортної розв'язки в різних рівнях" на 2018 рік передбачено фінансування 187, 11 млн грн. З них, станом на 31 жовтня, профінансовано 50, 7 млн грн.", – зазначає директор КП "Будівництво шляхово-транспортних споруд м. Києва" Максим Калінін.
За словами Максима Калініна, виконання та завершення будівництва залежить від своєчасного фінансування у повному обсязі. Та коли саме це станеться, поки невідомо.
4 бетонні плити та невиплачена зарплата будівельникам
То на що були витрачені 50, 7 мільйонів? Як нам відзвітували в КП "Будівництво шляхово-транспортних споруд м. Києва", станом на сьогодні, був виконаний чималий спектр робіт: шляхопровід через вул. Богатирську та залізницю, підземний пішохідний перехід та ін..
Однак, даний перелік робіт, за словами місцевих жителів, кардинально відрізняється від реальних результатів.
"На результат майже річної роботи смішно дивитися. З минулої зими тут працювала техніка, до середини літа був перекритий рух на одній зі смуг – складалося враження, що нову трасу можна буде обкатати вже за лічені місяці. А що в результаті? Ми півроку мучилися та обходилися однією смугою, щоб побачити 4 бетонних плити та кілька рядів стовпчиків?", – говорить водій Дмитро Жевчин, що проживає на вул. Північній Оболонського району.
Також нам повідомили про ще одні "підводні камені", обговорювані серед місцевих жителів.
"Я спілкувався з будівельниками та їхнім прорабом, які тут працювали. Ситуація кепська. Вони пропрацювали на об’єкті 7 місяців, однак за жоден з них так і не отримали зарплати. В решті решт, вони зібралися та поїхали звідси", – розповідає Анатолій Кулик, керівник гаражно-будівельного кооперативу"Затока", що знаходиться в кількох метрах від недобудови на вул. Озерній, 5.
Ані робочих, ані техніки на Богатирській не видно ще з початку осені. Останнє, що бачили тамтешні мешканці, – це кілька невеличких машин, які наприкінці вересня " рівняли пісок".
За знесені 120 гаражів – жодних гарантій на компенсацію
Як Знай.ua повідомили у КП "Будівництво шляхово-транспортних споруд м. Києва", затвердженим проектом передбачено демонтаж розташованих поряд гаражів, які потрапляють у зону виконання робіт, із будівництвом нових.
Саме цей пункт у генплані проекту викликає настороженість у керівництва тамтешнього кооперативу.
"Під час робіт до мене особисто заходило керівництво цього проекту будівництва розв'язки. На мої запитання про компенсацію знесених 120 гаражів мені відповіли, що поки детального плану відшкодування збитків у них немає, але, скоріш за все, будуть побудовані нові гаражі через дорогу від наших. Втім, гарантій ніхто певних не дав і на мій жарт про те, що місцеві водії вже починають збирати кошти на самостійне їхнє відновлення, мені, посміхаючись, відповіли: "А це правильно"", – відмічає Анатолій Кулик керівник гаражно-будівельного кооперативу"Затока".
А ось місцевим мешканцям не до жартів – люди стурбовані таким ставленням до ситуації.
"Мій чоловік заробляє на життя в одному з цих гаражів на маленькому СТО-шиномонтажі. Якщо його знесуть, що нам робити? А якщо, взагалі, прийдеться самим відбудовувати? Скільки ж це коштів потрібно та де їх взяти?!", – скаржиться мешканка Оболонського району Валерія Гойдак.
У відповіді на наш запит КП "Будівництво шляхово-транспортних споруд м. Києва" теж не надало конкретної відповіді на це питання – ані запланованого ходу дій щодо знесення гаражів, ані інформації про відшкодування збитків.
https://m.znaj.ua/capital/186420-megapr ... okruzhnoji
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Міська кільцева автомобільна дорога
Розпорядження КМДА від 19 листопада 2018 року № 2084 Про перезатвердження робочого проекту «Реконструкція вул. Петра Дегтяренка на ділянці від вул. Лугової до Великої Кільцевої дороги в Оболонському районі» (коригування)
https://kyivcity.gov.ua/npa/pro_perezat ... annya.html
https://kyivcity.gov.ua/npa/pro_perezat ... annya.html
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Міська кільцева автомобільна дорога
Мешканці ЖК, який розташований між вул. Юрія Кондратюка і недобудованою ділянкою Великої Кільцевої дороги скаржаться на нестачу місць для парквання авто. А що планують втулити між паркуванням та парканом ?
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Міська кільцева автомобільна дорога
Если ее даже летом не строили - наивно было бы рассчитывать, что зимой будут.
На данном форуме о трамвае можно писать или хорошо, или ничего...
Re: Міська кільцева автомобільна дорога
На Богатырской под [не]строящейся развязкой нарисовали временную разметку под перенос движения на одну сторону. Неужели в самом деле решили продолжать после полугода саботажа?
На данном форуме о трамвае можно писать или хорошо, или ничего...
- Rider
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3323
- Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Міська кільцева автомобільна дорога
Судя по всему, да. Там есть отрезок возле АЗС и далее вдоль Leroy Merlin, где нет коллектора, только заросшая траншея под него и полусгнившие доски. После того как проложили в землю коммуникации между Луговой и Полярной и на второй части между Полярной и наверное когда-то будущей))) окружной, возникла необходимость как-то соединить их между собой и с существующей веткой коллектора. Понятно, что талые воды и вообще осадки нужно куда-то девать, но для чиновников зима пришла опять неожиданно))) Что совсем не радует, это выбранный момент для строительства: перед Новым Годом взять и резко усложнить проезд по Полярной( Сегодня утром там минут 10 тянулся.
Re: Міська кільцева автомобільна дорога
Кто знает, почему на то, чтобы начинать новые ремонты - у них деньги есть, а на злосчастные 1,7 км окружной - нет?
На данном форуме о трамвае можно писать или хорошо, или ничего...
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9311
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
Re: Міська кільцева автомобільна дорога
На этот вопрос здесь ответить некому.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Re: Міська кільцева автомобільна дорога
Можливо, цей об'єкт дістався тому кому не мав дістатися
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Міська кільцева автомобільна дорога
И ПМП тоже? Насколько я помню - это тот же ЭкоБудТрейд.
На данном форуме о трамвае можно писать или хорошо, или ничего...
Re: Міська кільцева автомобільна дорога
Совершенно верно.
1. Новое = медиа-активность, он же PR и имитация бурной деятельности.
2. Новое = проекты = освоение бюджетных средств.
К тому же у Кличко откровенный и болезненный перекос в пользу пеше- и велосипедов. То, как выбираются в пространстве-времени ремонты на дорогах и мостах, свидетельствует скорее в пользу теории про осознанное создание проблем частному транспорту, чем желанию сделать дороги качественными и ровными. Присутствуй второе, никто не занижал бы гарантийные сроки до 5 лет - это стало практиковаться как раз при ВВК.
За несколько лет наблюдений и анализа, наиболее четко вырисовываются две причины - публичная и субъективная:
1. Новое = медиа-активность, он же PR и имитация бурной деятельности.
2. Новое = проекты = освоение бюджетных средств.
К тому же у Кличко откровенный и болезненный перекос в пользу пеше- и велосипедов. То, как выбираются в пространстве-времени ремонты на дорогах и мостах, свидетельствует скорее в пользу теории про осознанное создание проблем частному транспорту, чем желанию сделать дороги качественными и ровными. Присутствуй второе, никто не занижал бы гарантийные сроки до 5 лет - это стало практиковаться как раз при ВВК.