Міська кільцева автомобільна дорога

Модераторы: dimentiy, Администраторы

shpeex
Путеец
Путеец
Сообщения: 134
Зарегистрирован: 25 окт 2011, 19:04
Откуда: Kyiv

Міська кільцева автомобільна дорога

Сообщение shpeex »

Доброго дня всім!

Вирішив розпочати нову тему, оскільки не знайшов подібної.

Отже, передісторія:

Вчора, в кооператив садоводів на Осокорках приїхав представник Автодору і повідомив, що планується будівництво мосту через Дніпро, який зачепить з 81-ої по 84-у вулиці Садових, і буде потрібне відселення мешканців. Пояснив, що це буде продовження проспекту Науки до Бориспільської траси.

Пошукавши в інтернеті інформацію, я знайшов лише наступну законодавчу базу:

1) Законодавча база

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
від 11 квітня 2011 р. N 313-р
Київ

Про організацію будівництва інфраструктурних об'єктів
Київського регіону

{ Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 982 ( 982-2011-п ) від 19.09.2011 }


1. Погодитися з пропозицією Державного агентства з інвестицій
та управління національними проектами щодо реалізації проекту
"Інфраструктурні об'єкти Київського регіону" (далі - проект), який
є складовою частиною національного проекту "Повітряний експрес" -
залізничне пасажирське сполучення м. Київ - міжнародний аеропорт
"Бориспіль" і будівництво інших інфраструктурних об'єктів
Київського регіону".

2. Узяти до відома, що:

складовими проекту є об'єкти:

- міська кільцева автомобільна дорога навколо м. Києва від
вул. Столичне шосе до автомобільної дороги М-03 Київ - Харків -
Довжанський на ділянці Київ - Бориспіль;

- будівництво дороги від Подільського мостового переходу
через р. Дніпро до просп. Ватутіна з будівництвом транспортної
розв'язки на примиканні в урочищі Горбачиха до Подільського
мостового переходу через р. Дніпро у м. Києві;

заходи з підготовки до реалізації складових проекту
(виготовлення техніко-економічних обґрунтувань) здійснюються
протягом 2011 року;

реалізація складових проекту здійснюється після схвалення
Кабінетом Міністрів України техніко-економічних обґрунтувань
складових проектів із визначенням джерел фінансування (в тому
числі за рахунок довгострокових зовнішніх запозичень під державні
гарантії України);

проект реалізується у строки, визначені техніко-економічними
обґрунтуваннями складових проекту;

функції замовника з реалізації складових проекту покладаються
на державне підприємство "Дирекція з будівництва та управління
національного проекту "Повітряний експрес" та інших
інфраструктурних об'єктів Київського регіону.
{ Пункт 2 в редакції Постанови КМ N 982 ( 982-2011-п ) від
19.09.2011 }

3. Державному агентству з інвестицій та управління
національними проектами забезпечити проведення в установленому
порядку комплексної державної експертизи проекту.

4. Міністерству економічного розвитку і торгівлі та
Міністерству фінансів розглянути під час погодження
техніко-економічного обґрунтування проекту питання щодо залучення
кредиту для реалізації проекту під державні гарантії.

5. Державному агентству земельних ресурсів, Державному
агентству лісових ресурсів, Київській міській і Київській обласній
держадміністраціям вирішити в установленому порядку питання щодо
виділення земельних ділянок для будівництва інфраструктурних
об'єктів Київського регіону.


Прем'єр-міністр України М.АЗАРОВ

Інд. 70



2) Ніяких техніко-економічних обґрунтувань я не знайшов.

3) Намалював на мапі приблизний маршрут цього мосту (чорним, як мені здається, точний маршрут, червоним - приблизний)

Изображение

4) Знаючи проблеми влади з відселенням людей з маршруту мосту на Троєщину, можу з впевненістю сказати, що тут їх буде ще більше – майже 100% мають приватизовані землі і дуже багато узаконені будівництво дуже капітальних та недешевих будинків.

5) Постає питання – чи є економічна, логістична та інші доцільності такого будівництва?

Хто що чув/знає?
Последний раз редактировалось shpeex 26 окт 2011, 14:36, всего редактировалось 1 раз.

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9685
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Сообщение TANK »

Не зацепился файл, а "от столичного шоссе" мягко говоря четверть Киева. НЯЗ речь идет о продлении с жукова на водники и далее по левому рядом с газогоном - там есть землеотвод и нет домов.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
s-a-s-h-a
Машинист
Машинист
Сообщения: 431
Зарегистрирован: 29 окт 2010, 20:11

Сообщение s-a-s-h-a »

в стратегии до 2025г мост есть но в очень далекой перспективе, когда сады превратятся в районы города. http://www.kga.gov.ua/files/doc/genplan ... ni_www.jpg


А от столички действительно должна идти окружная полноценная.

incognito
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2481
Зарегистрирован: 05 ноя 2009, 12:09

Re: Міська кільцева автомобільна дорога

Сообщение incognito »

shpeex писал(а): це буде продовження проспекту Науки до Бориспільської траси.
Точно Науки? Може вул. Заболотного?
Ну а взагалі - "дай Бог, дай Бог..."
На данном форуме о трамвае можно писать или хорошо, или ничего...

YuraK
Механик
Механик
Сообщения: 230
Зарегистрирован: 04 авг 2011, 16:28
Откуда: Киев

Сообщение YuraK »

на проекте ген плана изображен транспортный ТУННЕЛЬ от просп. Науки за Осокорки-Позняки в ОЧЕНЬ отдаленной перспективе.

YuraK
Механик
Механик
Сообщения: 230
Зарегистрирован: 04 авг 2011, 16:28
Откуда: Киев

Сообщение YuraK »

C другой стороны, тут в Генплане уже не туннель - http://www.kga.gov.ua/files/doc/genplan ... eli-A3.jpg
В общем "там" еще сами наверное не определились, и лет 10 не определятся точно :)

Аватара пользователя
Flake
Машинист
Машинист
Сообщения: 572
Зарегистрирован: 29 июл 2008, 15:06
Откуда: Бандерштадт

Сообщение Flake »

81-84 Садові вулиці знаходяться приблизно навпроти перетину пр. Науки зі Столичним шосе, так що мова йде не про продовження кільцевої від Заболотного, а про ще один міст південніше Південного (каламбур :) ) Тему варто перейменувати.

shpeex
Путеец
Путеец
Сообщения: 134
Зарегистрирован: 25 окт 2011, 19:04
Откуда: Kyiv

Сообщение shpeex »

YuraK писал(а):C другой стороны, тут в Генплане уже не туннель - http://www.kga.gov.ua/files/doc/genplan ... eli-A3.jpg
В общем "там" еще сами наверное не определились, и лет 10 не определятся точно :)
Я тієї ж думки, але чому Автодор вже метушиться?

Аватара пользователя
DFAW
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 15002
Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
Откуда: Саме велике село в Украине
Контактная информация:

Сообщение DFAW »

Намекнуть что дескать думайте чего хотите, раздупляйтесь, продавайте участки "кому-надо".
Я не волшебник, я только учусь. :prof:
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

Странно. За рубежом, напротив, будет стоять очередь ушлых дельцов, стремящихся купить участок (если он действительно в частной собственности) и срубить побольше денег с государства потом.
Flake писал(а):81-84 Садові вулиці знаходяться приблизно навпроти перетину пр. Науки зі Столичним шосе, так що мова йде не про продовження кільцевої від Заболотного, а про ще один міст південніше Південного (каламбур :) ) Тему варто перейменувати.
Міст можна будувати вздовж або впоперек. Що натякає...
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

maxim76
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1028
Зарегистрирован: 04 фев 2006, 20:38
Откуда: Киев

Сообщение maxim76 »

Просто интересно, этот представитель автодора показал документик какой-нибудь? Может это просто аферист какой-то? А вообще, если такой мост и планируется, то это пожалуй наименее востребованный объект в Киеве. Соединение окружной дороги в районе Жукова острова - это другое дело, а проспект Науки - сумасбродство какое-то. Кроме того, и на Жуковом и там заповедная историческая территория: Галерная затока, Жуков остров и т. д. Там только тоннель можно делать, никаких мостов. И так уже угробили все что могли ...

Аватара пользователя
Антошка
Начальник метрополитена
Начальник метрополитена
Сообщения: 1254
Зарегистрирован: 25 сен 2011, 10:11
Откуда: Киев
Контактная информация:

Сообщение Антошка »

YuraK писал(а):C другой стороны, тут в Генплане уже не туннель - http://www.kga.gov.ua/files/doc/genplan ... eli-A3.jpg
В общем "там" еще сами наверное не определились, и лет 10 не определятся точно :)
Что они курят когда такое рисуют? Смысл от 7-го туннеля?

YuraK
Механик
Механик
Сообщения: 230
Зарегистрирован: 04 авг 2011, 16:28
Откуда: Киев

Сообщение YuraK »

Адекватное продолжение нового моста "Кирпы"
к тому же с учетом продолженного ж/д шоссе (в перспективе)
Но есть и более проблемные места в городе как по мне

Добавлено - я перепутал и имел ввиду туннель номер 1 :)

Мост Кирпы сейчас упирается в Ботсад, а ПВМП - планируют прокопать до Воздухофлотского.
Последний раз редактировалось YuraK 28 окт 2011, 08:05, всего редактировалось 2 раза.

Аватара пользователя
Антошка
Начальник метрополитена
Начальник метрополитена
Сообщения: 1254
Зарегистрирован: 25 сен 2011, 10:11
Откуда: Киев
Контактная информация:

Сообщение Антошка »

Продолжение моста Кирпы идет к Воздухофлотскому мосту.

Аватара пользователя
vadik
Беларусский школьник
Беларусский школьник
Сообщения: 733
Зарегистрирован: 19 ноя 2010, 08:31

Сообщение vadik »

maxim76 писал(а): ... и на Жуковом и там заповедная историческая территория: Галерная затока, Жуков остров и т. д. Там только тоннель можно делать, никаких мостов. И так уже угробили все что могли ...
+1

Ответить