Реконструкция проспекта Победы
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Не совсем понял сегодняшний прикол. На проспекте у съезда со Святошинского моста были перекрыты 3 полосы до эстакады на Нивках, половина дороги была забита асфальтоукладочными катками, а половина машинами для снятия асфальта.
Я первый раз вижу, чтобы это делали в один момент, одни снимают асфальт, другие тут же укладывают новый
Я первый раз вижу, чтобы это делали в один момент, одни снимают асфальт, другие тут же укладывают новый
- Rider
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3322
- Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Першу чергу реконструкції проспекту Перемоги завершено та введено в експлуатацію згідно графіку. На понад ста тисячах квадратних метрів дороги, від кемпінгу «Пролісок» до Святошинського шляхопроводу, встелили надсучасне тришарове асфальтне покриття. Оновили й бар’єрне огородження, а ще нанесли нову дорожню розмітку. Перші результати проекту інспектував сьогодні голова КМДА Олександр Попов. Він наголосив, що реконструкція однієї з найдовших та найважливіших транспортних артерій міста – це проект комплексний. Адже окрім самої дороги паралельно оновлюються тротуари та підземні переходи.
Крім того, вздовж проспекту тепер влаштована зручна велосипедна доріжка, а самі тротуари вкриті новим асфальтом. У підземних переходах оновили оздоблення: стіни та сходи вкрили мармуром, підлогу – тротуарною плиткою. Також переходи обладнали пандусами, замінили електрокабель та гідроізоляцію а також встановили енергоощадні ліхтарі. Загалом відремонтували 8 підземних переходів.
«З літа ми виконали третину роботи. Відремонтовано вже понад 4 кілометри дороги. І це за умов складної фінансової ситуації. Компанія, яка стала партнером у реалізації проекту, фактично кредитує місто. Тож розрахуватися ми зможемо наступного року, але при цьому роботи не зупинялися», – розповів Олександр Попов.
До снігопадів та морозів встигли виконати і низку підготовчих робіт вже другого етапу, який розпочнеться навесні. Зокрема, завершено роботи з укладання нижніх шарів асфальтобетонного покриття на ділянці від шляхопроводу біля станції метро «Святошин» до шляхопроводу біля станції метро «Нивки» – це близько 24 тис. кв.м. Проведено основний комплекс робіт з капітального ремонту шляхопроводу на перетині проспектів Перемоги та Академіка Палладіна.
На оновленому проспекті з’явилися і сучасні зупинові комплекси. Під час інспектування Олександр Попов оглянув і експериментальну зупинку, яку на перетині проспекту перемоги та вулиці Академіка Вернадського встановив приватний підприємець. Сучасна конструкція з нержавіючої сталі та декоративного скла, обладнана рідкокристалічним екраном та лавкою з підігрівом, дісталась місту безкоштовно, на правах промо-акції. Наразі фахівці департаменту транспорту вивчають доцільність та економічну обґрунтованість закупівлі та встановлення таких зупинок уздовж усього проспекту Перемоги.
«Безумовно, такі комплекси коштують дорожче, ніж звичайні зупинки, однак вони не потребують постійних затрат під час експлуатації, відповідають сучасним європейським вимогам та й киянам подобаються більше», – поділився враженнями Олександр Попов.
Він повідомив, що реконструкція проспекту перемоги це хороший зразок державно-приватного партнерства. Наразі роботи тут призупинено у зв’зку із несприятливою погодою. Відновлять їх навесні.
Источник: http://kievcity.gov.ua/news/12164.html
Крім того, вздовж проспекту тепер влаштована зручна велосипедна доріжка, а самі тротуари вкриті новим асфальтом. У підземних переходах оновили оздоблення: стіни та сходи вкрили мармуром, підлогу – тротуарною плиткою. Також переходи обладнали пандусами, замінили електрокабель та гідроізоляцію а також встановили енергоощадні ліхтарі. Загалом відремонтували 8 підземних переходів.
«З літа ми виконали третину роботи. Відремонтовано вже понад 4 кілометри дороги. І це за умов складної фінансової ситуації. Компанія, яка стала партнером у реалізації проекту, фактично кредитує місто. Тож розрахуватися ми зможемо наступного року, але при цьому роботи не зупинялися», – розповів Олександр Попов.
До снігопадів та морозів встигли виконати і низку підготовчих робіт вже другого етапу, який розпочнеться навесні. Зокрема, завершено роботи з укладання нижніх шарів асфальтобетонного покриття на ділянці від шляхопроводу біля станції метро «Святошин» до шляхопроводу біля станції метро «Нивки» – це близько 24 тис. кв.м. Проведено основний комплекс робіт з капітального ремонту шляхопроводу на перетині проспектів Перемоги та Академіка Палладіна.
На оновленому проспекті з’явилися і сучасні зупинові комплекси. Під час інспектування Олександр Попов оглянув і експериментальну зупинку, яку на перетині проспекту перемоги та вулиці Академіка Вернадського встановив приватний підприємець. Сучасна конструкція з нержавіючої сталі та декоративного скла, обладнана рідкокристалічним екраном та лавкою з підігрівом, дісталась місту безкоштовно, на правах промо-акції. Наразі фахівці департаменту транспорту вивчають доцільність та економічну обґрунтованість закупівлі та встановлення таких зупинок уздовж усього проспекту Перемоги.
«Безумовно, такі комплекси коштують дорожче, ніж звичайні зупинки, однак вони не потребують постійних затрат під час експлуатації, відповідають сучасним європейським вимогам та й киянам подобаються більше», – поділився враженнями Олександр Попов.
Він повідомив, що реконструкція проспекту перемоги це хороший зразок державно-приватного партнерства. Наразі роботи тут призупинено у зв’зку із несприятливою погодою. Відновлять їх навесні.
Источник: http://kievcity.gov.ua/news/12164.html
У звичайних зупинок площа під дахом не більша.
http://maps.yandex.ua/-/CVbXvU7S
І бокові стінки у нової зупинки є, навіть з того боку, де телевізор. Тут видно: http://nbnews.com.ua/ua/news/105119/
http://maps.yandex.ua/-/CVbXvU7S
І бокові стінки у нової зупинки є, навіть з того боку, де телевізор. Тут видно: http://nbnews.com.ua/ua/news/105119/
На вкус и цвет фломастеры разные. Мне даже больше нравятся автобусные остановки по трассе Киев-Чоп. Они хоть и бетонные, но куда красивее и практичнее, чем это доробало с монитором. Эти понты пассажирам не нужны.Бодрый писал(а):Убогая ?vl-tm писал(а):Извините, но остановка убогая. Мне обычные нравяться больше.
Т.е. жалкая, нищая, скудная и ничтожная ?
Возможно, не практичная. Это да. Но никак не убогая. Даже наоборот.
А если на мониторе будет красоваться схема Киева с онлайн трансляцией текущего местоположения маршрутных ТС вплоть до маршруток? Было бы очень полезно. Или хотя бы отображать информацию о расчетном времени прибытия ближайших рейсов всех маршрутов, которые проходят через эту остановку. По-моему было бы очень практично и удобно для пассажиров. В частности не нужно было бы гадать платить за маршрутку или еще 30 с подождать и сесть в троллейбус.