Всё о Киеве.

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
MosDen
Механик
Механик
Сообщения: 220
Зарегистрирован: 24 июн 2018, 18:33
Откуда: Киев/Ирпень

Re: Всё о Киеве.

Сообщение MosDen »

КГГА решила закрыть «Вечерний Киев» и «Крещатик».
Первая при этом переформатируется в интернет-издание.

«Вечерний Киев» называют старейшей действующей газетой столицы. Это «преемник» «Вечерней газеты», который издавался со 2 января 1906 года. Печатным органом Киевского горсовета «Вечерний Киев» стал с 1 марта 1927 года.

Вместо выпуска «Вечернего Киева» и «Крещатика» в КГГА решили финансировать создание «Центра публичных коммуникаций и информации». Этот Центр займется разъяснением работы киевских властей.

Свое решение власти объяснили нормами закона «О реформировании государственных и коммунальных печатных СМИ».

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5888
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Всё о Киеве.

Сообщение euhome »

Розпочато війну із незаконними оголошеннями

https://dmb.kyivcity.gov.ua/news/80.html

6 грудня 2018

Протягом останніх двох тижнів заблоковано 522 номери телефонів, що вказані на незаконно розміщених оголошеннях. Такий захід очистить місто від неестетичних оголошень, які кияни бачать на вулицях столиці на кожному кроці.

Про це заявив начальник управління контролю за благоустроєм Департаменту міського благоустрою Панчій Тарас.

«За самовільне розміщення рекламних оголошень на зупинках, стовпах та інших елементах благоустрою м. Києва ми розробили ефективну систему автодозвону. Тобто у разі самовільного розміщення рекламних засобів на столичних елементах благоустрою, на номер телефону, що зазначений в оголошені, безперервно здійснюватимуться дзвінки із інформуванням про порушення Правил благоустрою та зобов’язання негайного усунення порушень» − прокоментував Тарас Панчій.

Автододзвін здійснюватиметься безперервно до моменту усунення рекламодавцем порушення та сплати штрафу до міського бюджету у розмірі до 1700 гривень.

«Система автодозвона довела свою ефективність. Лише за 2 тижні складено 10 адміністративних протоколів, що наповнять міський бюджет 17000 грн та зобов’язали порушників власними силами усунути порушення» − підбив підсумки Тарас Панчій.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Всё о Киеве.

Сообщение Бодрый »

Кабмін пропонує встановити в Києві пам'ятник Симону Петлюрі та монумент Соборності України

Це прописано в плані заходів з відзначення 100-річчя подій Української революції 1917-1921 років

Кабінет міністрів пропонує в рамках заходів з відзначення 100-річчя подій Української революції 1917-1921 років встановити в Києві пам'ятник Симону Петлюрі та монумент Соборності України. Відповідне рішення було прийнято на засіданні уряду.

Кабмін прийняв рішення створити організаційний комітет з підготовки святкування.

Планом передбачено спорудження у Києві монумента Соборності України та пам'ятника Симону Петлюрі, а також пам'ятних табличок, впорядкування місць поховань учасників революції.

Крім того, передбачається проведення низки культурних проектів, інформаційних заходів.

Нагадаємо, 25 травня 2016 р. в Україні оголосили днем жалоби з нагоди 90-річчя з дня смерті Симона Петлюри.

Під час Української революції 1917-21 років Симон Петлюра очолював збройні сили Центральної ради і УНР, пізніше був головою Директорії УНР. В радянській історіографії вважався одним з лідерів "українського буржуазного націоналізму".
https://www.google.com/amp/s/ua.112.ua/ ... 1-amp.html
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Re: Всё о Киеве.

Сообщение Klovsky »

Грядёт начало фактической застройки Арсенала.
http://kga.gov.ua/table/images/MUO/1044_17102018.pdf
Новий ТРЦ ("с игрищами и блудницами"). Цех віддадуть під "перебудову" біля хокейного майданчика стадіону Арсенал.
"для реконструкції адміністративно-виробничої будівлі для розміщення торгово-розважального комплексу з апартаментами, вбудовано-прибудинковими приміщеннями та паркінгом, за адресою: вул. Московська, 8, корпус 59, літ «К»" - кадастровий номер 8000000000:82:033:0004.
http://reyestr.court.gov.ua/Review/76797631

p.s. по первой ссылке в файле есть пункт 6 - о ливнёвке диаметром 1700 х 110 х 700 мм. Странные размеры, нет ли ошибки. О чём речь, исток Клова?
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Аватара пользователя
sashman
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 7031
Зарегистрирован: 08 сен 2004, 21:05
Откуда: оттуда.
Контактная информация:

Re: Всё о Киеве.

Сообщение sashman »

Это из серии «к верхней крышке дна штампованного чугунного люка двумя болтами приварено треугольное алюминиевое отверстие диаметром 3 на 4 мм»

А еще подсказывают, 1700х1100х700 — это стандартное обозначении трапециевидного хода ДШС.
Океания всегда воевала с Ост-Азией

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Re: Всё о Киеве.

Сообщение Klovsky »

Это тоже было среди рабочих версий.
А проходили эту ДШС? Фотки/видео/отчёты? Интересно ведь.
Очень сомневаюсь, что после начала работ там будет нормальный доступ.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Всё о Киеве.

Сообщение Бодрый »

На місці київського Планетарію виросте «багатофункціональний комплекс»

Київ забудовується: де з’являться нові житлові комплекси?

Департамент містобудування та архітектури Київської міської держадміністрації опублікував свіжий пакет виданих містобудівних умов і обмежень на забудову столиці. Тож зовсім скоро у Києві можуть з'явитися нові будмайданчики і почнуть рости чергові житлові комплекси.
Про це повідомляється у блозі «Где в Киеве жить хорошо?».

Схоже, що замість Планетарію на розі вулиць Фізкультури і Великої Васильківської (Печерський район) скоро з'явиться щось зовсім інше. Департамент містобудування та архітектури видав власникам будівлі МУО на його реконструкцію в багатофункціональний комплекс. Висотність будівлі обмежена 26,8 м. Правда, за погодженням з Міністерством культури і аеропортом висота будівлі може бути змінена. Замовниками реконструкції виступають власники будівлі: Університет сучасних знань і ТОВ «Розвиток Ріелті».
https://glavcom.ua/kyiv/news/na-misci-k ... 38468.html

==================================================================

На місці ринку «Деміївський» у Києві виросте 30-поверхові висотки

Столична влада дозволила «реконструкцію» будівель ринку під «багатофункціональний комплекс»

Департамент містобудування та архітектури Київської міської держадміністрації видав ТОВ «Манхеттен Інвест» містобудівні умови та обмеження на реконструкцію нежитлових будівель продовольчого ринку «Деміївський» по вул. Ізюмська, 1 під багатофункціональний комплекс. Відповідний наказ 26 вересня підписав в.о. директора Департаменту Олександр Яструбенко.

Висота будівель після реконструкції становитиме щонайменше 85,6 м, або орієнтовно 30 поверхів. Остаточну висоту буде визначено проектною документацією.

Відповідно до Генплану ділянки, де запланована «реконструкція», є територією громадських будівель та споруд, де житлова забудова заборонена. Втім, попри це у МУО зазначено дані, як при проектуванні забудови вираховувати щільність населення в межах житлової забудови.

Зауважимо, що вже неодноразово зустрічалися випадки, коли під виглядом «багатофункціональних комплексів» насправді будуються житлові комплекси із магазинами, офісами та кафе на перших поверхах.

Столична влада дозволила «реконструкцію» будівель ринку під «багатофункціональний комплекс»

Департамент містобудування та архітектури Київської міської держадміністрації видав ТОВ «Манхеттен Інвест» містобудівні умови та обмеження на реконструкцію нежитлових будівель продовольчого ринку «Деміївський» по вул. Ізюмська, 1 під багатофункціональний комплекс. Відповідний наказ 26 вересня підписав в.о. директора Департаменту Олександр Яструбенко.

Висота будівель після реконструкції становитиме щонайменше 85,6 м, або орієнтовно 30 поверхів. Остаточну висоту буде визначено проектною документацією.

Відповідно до Генплану ділянки, де запланована «реконструкція», є територією громадських будівель та споруд, де житлова забудова заборонена. Втім, попри це у МУО зазначено дані, як при проектуванні забудови вираховувати щільність населення в межах житлової забудови.

Зауважимо, що вже неодноразово зустрічалися випадки, коли під виглядом «багатофункціональних комплексів» насправді будуються житлові комплекси із магазинами, офісами та кафе на перших поверхах.

«Реконструкція» ринку «Деміївський» запланована на трьох комунальних ділянках загальною площею 1,17 га, які ТОВ «Манхеттен Інвест» отримало в оренду 1 березня 2018 року на підставі рішення Київради.

Київрада передала ділянки фірмі в оренду на 25 років для експлуатації та обслуговування нежитлових будівель і споруд на вул. Ізюмській, 1 у зв’язку з набуттям фірмою права власності на ці приміщення загальною площею 4613 кв. м у 2017 році.

Цільове призначення вказаних ділянок є «для будівництва та обслуговування будівель торгівлі». Відповідно до МУО, забудовник це цільове призначення ділянки (вид використання) має змінити, привівши його у відповідність до намірів забудови.

У МУО вказується, що ділянки по вул. Ізюмській, 1 потрапляють в межі Історичного центру міста Києва, історичного ареалу, центральної планувальної зони згідно з рішенням Київради від 28 березня 2002 року.

При розробці проекту фірма зобов’язана отримати висновок від уповноважених органів охорони культурної спадщини. Також їй рекомендовано проектну документацію надати на розгляд науково-методичної ради Мінкультури та консультативної ради з питань охорони культурної спадщини Департаменту охорони культурної спадщини КМДА.

Ділянки потрапляють в санітарно-захисну зону від промислових об’єктів та в зону забруднення ґрунтів Цезієм-137, в зону підтоплень природного та техногенного характеру, в зону звукового тиску до 75 дБ та в зону особливого контролю (смуги повітряних підходів). Також частина ділянки потрапляє в охоронну зону повітряних ліній електропередач.

Нагадаємо, у 2004-2010 роках ТОВ «Манхеттен» отримало 1,17 га по вул. Ізюмській, 1 в оренду для будівництва ринку «Деміївський». У подальшому фірма відмовилася від права користування ділянкою на користь ТОВ «Манхеттен Інвест» внаслідок передачі майна. Засновником і директором ТОВ «Манхеттен Інвест» є Олександра Гнітецька.
https://glavcom.ua/kyiv/news/na-misci-r ... 36904.html
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
DFAW
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 15002
Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
Откуда: Саме велике село в Украине
Контактная информация:

Re: Всё о Киеве.

Сообщение DFAW »

Народ сильно раздувает то что могут построить на основе МУО, зачем не ясно.
Я не волшебник, я только учусь. :prof:
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Аватара пользователя
selykv
Машинист
Машинист
Сообщения: 515
Зарегистрирован: 27 окт 2011, 17:29
Откуда: Kyiv
Контактная информация:

Re: Всё о Киеве.

Сообщение selykv »

Історики нарешті оцифрували основні листи Топозйомки Києва 1923-1925 і наклали на openstreetmap. Крім того, вони позначили на карті розміщення різних закладів і подій міста, згідно виданню «Календарь, Справочная и Адресная Книга г. Киева на 1916 год».
Насолоджуйтеся)

https://kyiv.lvivcenter.org/map/

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Всё о Киеве.

Сообщение Бодрый »

11 инфраструктурных проектов, которые могут сделать Киев лучше

Транспортный хаб на Контрактовой, трамвай к центру города, запуск трамтрейна от Троещины до Караваевых дач, новый веломаршрут и другие проекты, которые планируют реализовать в Киеве до 2023 года.

Київ — найбагатше та найрозвинутіше місто України. У той же час, воно має проблеми з інфраструктурою, транспортом і безпекою.

Увага громадськості та ЗМІ прикута до великих інфраструктурних проєктів, реалізація яких назріла та перезріла: Подільського моста, Шулявського шляхопроводу, метро на Виноградар.

Однак існує безліч інших проєктів, мінімальні інвестиції у які допоможуть швидко поліпшити життя киян.

У листопаді депутати Київської міської ради затвердили цільову програму розвитку транспортної інфраструктури Києва на 2019-2023 роки.

У документі розписано, куди підуть гроші з бюджету міста. Крім того, існує окремий перелік інвестиційних проєктів, які підлягають реалізації за кошти бюджету міста Києва у 2020-2022 роках.

Деякі проєкти нові, інші чекають своєї черги десятки років.

За даними Київської міської влади, громадський транспорт здійснює 57% перевезень столиці, тому ЕП акцентує увагу саме на цьому сегменті.

Продовження борщагівського швидкісного трамваю до центру міста
У 2001 році в рамках "боротьби з гучними та незручними трамваями" за ініціативи тодішнього міського голови Олександра Омельченка були прибрані трамвайні колії з вулиць Саксаганського та Петлюри.

Мешканці Борщагівки позбулися прямого сполучення з Палацом спорту і змушені добиратися до центру міста з пересадками через КПІ, площу Перемоги або залізничний вокзал.

Кілька років тому з'явилася ідея повернути швидкісний трамвай у центр.

За розрахунками експертів, при подовженні лінії борщагівського швидкісного трамваю до вулиці Шота Руставелі або Еспланадної пасажиропотік гілки зросте із 170 тис пасажирів на добу до 250 тис, а щоденне навантаження на переходах між гілками метрополітену "Золоті ворота — Театральна" та "Хрещатик — Майдан Незалежності" зменшиться на 10-15%.

До 2001 року трамвай ішов вулицею Саксаганського, але після демонтажу колій там поклали нову теплотрасу. Її перенесення збільшить вартість задуму, тому проєкт пропонує прокласти лінію вулицею Жилянською.

За попередніми оцінками, вартість будівництва першої черги проєкту становитиме понад 340 млн грн. Ще майже 500 млн грн необхідно виділити на придбання додаткового рухомого складу.

У 2018 році пройшли громадські слухання щодо проєкту. Мешканці вулиці Шота Руставелі виступили проти будівництва трамвайних колій у них під вікнами через можливе шумове забруднення.

Будівництво тролейбусної лінії від аеропорту "Київ" до Теремків
Ідея пустити тролейбус вулицею Новою та Кільцевою дорогою з'явилася після будівництва автостанції "Теремки". Автостанцію відкрили, але вона не запрацювала.

Київська влада не відмовилася від ідеї нового тролейбусного маршруту, але на 2020 рік фінансування не виділила. У 2021 році на проєкт піде 15,5 млн грн, а загальна вартість може сягнути 80 млн грн.

Цей крок не виглядає безглуздим, оскільки транспортне планування показує попит на переміщення киян від Теремків-2 та залізничної станції Київ-Волинський до Солом'янської та Севастопольської площ, Караваєвих дач і навіть вулиць Льва Толстого та Володимирської.

Нові тролейбусні лінії покликані покращити ситуацію з екологією. Транспортні магістралі будуть розвантажені шляхом заміни малогабаритних автобусів тролейбусами великої місткості.

Другий вузол пересадки між станціями метро "Золоті ворота" і "Театральна"
В години пік пересадочний вузол між "червоною" та "зеленою" гілками метро працює на межі технічних можливостей. У вестибюлі станцій утворюється натовп, що підвищує небезпеку.

Орієнтовна вартість будівництва — 800 млн грн, орієнтовний термін — 36 місяців.

Розраховувати на швидку реалізацію не варто: у 2020-2021 роках заплановано виділити кошти лише на проєктні роботи. Якщо будівництво й почнеться, то не раніше 2022 року.

Транспортний хаб на Контрактовій площі
Реконструкція Контрактової площі передбачає закриття виходу з метро на вулиці Спаській. Натомість побудують вихід до площі у вигляді пандуса.

На вулиці Спаській планують демонтувати три трамвайні колії й облаштувати транспортно-пересадочний вузол для громадського транспорту. Заїзд легкового транспорту буде заборонений.

Перенаправлення трамвайних рейок із Спаської на паралельну вулицю дозволить збільшити радіус кривої. Цей крок та реконструкція вулиці Глибочицької дозволять пустити на Поділ нові трамваї замість чеських Tatra.

Кілька років тому під час презентації на Подолі трамвай польського виробництва Pesa на повороті пошкодив свій кузов.

Очікувана вартість робіт — 282 млн грн. Кошти на реконструкцію трамвайної лінії і переходу надав Європейський банк реконструкції та розвитку.

Будівництво сміттєпереробного комплексу
Єдиний в Україні сміттєспалювальний завод працює у Києві. Він спалює до 240 тис тонн сміття на рік і забезпечує теплом частину будинків на Позняках. Натомість мешканці Дарницького району вимушені дихати забрудненим повітрям.

Тема сміття потенційно небезпечна і з точки зору політики, і з точки зору екології.

Спалювання — застарілий спосіб утилізації відходів, тому столиця планує збудувати сміттєпереробний комплекс з лінією сортування потужністю 700 тис тонн на рік.

Наразі відібрані потенційні земельні ділянки для розміщення заводу механіко-біологічної обробки, триває проєктування. Введення об'єкта в експлуатацію дозволить закрити полігон твердих побутових відходів поблизу села Підгірці.

Запуск трам-трейну від Троєщини до Караваєвих дач
Народний депутат від партії "Слуга народу" Олександр Ткаченко в рамках неофіційної підготовки до балотування на посаду Київського міського голови торкнувся популістської теми "Метро на Троєщину".

Кандидат здивував киян заявою, що сполучити найбільший спальний район міста з правим берегом рейковим транспортом можна до кінця 2020 року. Ця ідея не нова і ґрунтується на проєктах департаменту транспортної інфраструктури КМДА у 2014-2016 роках.

Замість зведення класичного метрополітену пропонують побудувати трам-трейн — особливу рейкову систему з підвищеними експлуатаційними характеристиками завдяки можливості одночасної експлуатації трамвайної та залізничної інфраструктур.

Трам-трейн здатний пересуватися з швидкістю до 120 км за год. Він не потребує будівництва нових шляхів, потрібно тільки об'єднати колії троєщинського швидкісного трамваю, залізничні колії, якими курсує міська електричка, та колії борщагівського швидкісного трамваю в одну комбіновану транспортну систему.

Головна перепона — "Укрзалізниця". Залізничні колії перебувають на балансі УЗ і залізничний монополіст не хоче показувати свої резерви пропускної здатності київського вузла.

У Кравцова бояться, що місто забере колії для свого проєкту, а УЗ потім не зможе повернути собі цей ресурс.

На проєкт КМДА планує виділяти по 105-120 млн грн щорічно упродовж наступних чотирьох років.

Нова вулиця з аеропорту "Київ" на Деміївку
Будівництво дороги від вулиці Медової, на якій розташований аеропорт "Київ", до проспекту Валерія Лобановського триває не перший рік. Передбачалося, що вона буде готова до чемпіонату Європи з футболу у 2012 році.

Ця дорога є частиною південно-західного малого напівкільця від проспекту академіка Палладіна до Столичного шосе, яке об'єднає лівий та правий береги Києва.

Крім кращого сполучення з аеропортом, нова дорога повинна розвантажити Севастопольську площу, проспект Лобановського та вулицю Народного ополчення.

Ціна питання — 200 млн грн протягом наступних двох років. Загальна кошторисна вартість — понад 730 млн грн.

Новий міст між Відрадним та аеропортом "Київ"
Шляхопровід над залізничними коліями буде продовженням вулиці Суздальської на масиві Відрадний. Нове сполучення допоможе розвантажити Кільцеву дорогу, Караваєві дачі та Чоколівський бульвар завдяки перерозподілу транспортних потоків.

У перспективі тут можуть облаштувати пересадочний вузол із залізницею. Вартість будівництва — 60-80 млн грн.

Моделювання показує, що нова розв'язка дозволить спростити поїздки для мешканців Солом'янського району, але тільки у разі будівництва ще одного шляхопроводу над залізничними коліями — з Відрадного на Галагани (вул. Дружківська).

На шляху майбутньої дороги розташована промислова зона — склади та Волинська оптова продуктова база. Наразі проводиться експертиза ТЕО проєкту.

Веломаршрут "Солом'янка — центр"
Метою цільової програми розвитку транспортної інфраструктури Києва на 2019-2023 роки є збільшення частки поїздок велосипедом у 20 разів.

У 2015 році велосипедом здійснювалося 0,25% поїздок містом. Мета — довести цей показник до 5% у 2025 році. Уже створений проєкт велоконцепції Києва.

На найближчі роки у бюджет столиці закладаються кошти на облаштування 12 магістральних та дев'яти під'їзних мереж веломаршрутів. Необхідне фінансування на п'ять років — понад 387 млн грн або 75-80 млн грн на рік.

У Києві існує лише один веломаршрут: з Троєщини на Європейську площу. Він досі має статус незавершеного будівництва. Другим буде маршрут із Солом'янки в центр. На його проєктування у бюджеті-2020 передбачено 900 тис грн.

1. Повітрофлотський проспект. 2. вул. Народного ополчення. 3. Повітрофлотський проспект. 4. Солом'янська площа. 5. вул. Василя Липківського. 6. вул. Льва Толстого. 7. вул. Саксаганського. 8. вул. Велика Васильківська. 9. площа Льва Толстого. 10. вул. Пушкінська. 11. вул. Терещенківська. 12. вул. Богдана Хмельницького. 13. вул. Бориса Грінченка. 14. Майдан Незалежності. 15. вул. Хрещатик. 16. Європейська площа

Веломаршрут планували побудувати ще у 2018 році, але передбачені на це кошти постійно "перекидали" на інші проєкти. У 2019 році ними профінансували будівництво зоопарку.

Другий вихід з метро "Вокзальна"
Станція метро "Вокзальна" входить до трійки найбільш завантажених у Києві. Питання будівництва другого виходу обговорюється з 1960-х років, і тут існує кілька точок зору.

Перші вважають, що будувати необхідно. Мовляв, слід розвантажити єдиний вестибюль, який часто закривають на вхід. Розташувати другий вихід пропонують або біля ТРЦ "Полісся", або на площі Кривоноса, або біля Південного вокзалу на вулиці Кірпи.

Другі наполягають на будівництві додаткового виходу тільки у випадку зведення Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену з обладнанням пересадочного вузла.

Треті переконані, що робити другий вихід не потрібно. На їх думку, слід спрямувати зусилля на розвантаження метро, інвестувати в наземний громадський транспорт, мотивувати киян користуватися тролейбусами і трамваями.

Ціна питання — понад 820 млн грн. 6 млн грн передбачено на проєктні роботи у 2020 році.

Стовпчики безпеки для пішоходів на зупинках транспорту
У 2020-2023 роках Європейський інвестиційний банк профінансує кредитну угоду на 499,3 тис грн. За ці кошти на зупинках громадського транспорту будуть облаштовані "засоби пасивного захисту" — стовпчики та боларди.

Стовпчики допоможуть унеможливити наїзд автомобілів на пішоходів, що різко скоротить рівень травматизму та смертності при ДТП.

Щоб підтвердити гостру необхідність облаштування такого захисту, досить згадати гучні ДТП у Києві: смертельну — на Дорогожичах, а також біля ТЦ "Гулівер", де обійшлося без жертв завдяки стовпчикам.
https://www.epravda.com.ua/rus/publicat ... t3U-SD0fA4
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
DFAW
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 15002
Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
Откуда: Саме велике село в Украине
Контактная информация:

Re: Всё о Киеве.

Сообщение DFAW »

Полная урбанина ...
Особенно новые сказки про трамтрайн, это по сумме прожектов очень напоминает поллюции.
Я не волшебник, я только учусь. :prof:
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Re: Всё о Киеве.

Сообщение Klovsky »

Бодрый писал(а):
12 дек 2019, 00:21
Головна перепона — "Укрзалізниця". Залізничні колії перебувають на балансі УЗ і залізничний монополіст не хоче показувати свої резерви пропускної здатності київського вузла.
Это уже смешно, особенно в час пик.
Непонятно одно, если технически (по их фломастерам) всё возможно, то они же сейчас по источнику управления одна команда (УЗ и инициатор такой схемы), пусть договариваются.

Что ещё раз доказывает: эти разговоры лишь очередная болтовня.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Всё о Киеве.

Сообщение Бодрый »

10 проєктів, які змінили Київ у 2019 році

Яким був цей рік для міського простору Києва? «Хмарочос» підбиває підсумки та пропонує згадати нові та оновлені простори, які вдалося закінчити у Києві цього року.

Велопішохідний міст

Міст між Володимирською гіркою та Аркою Дружби, вже більше відомий як «міст Кличка», став певно найбільш помітним та дискусійним проєктом початку 2019 року. Питання викликали ціна мосту, його доцільність, архітектурна цінність та оригінальність проєкту, вплив на історичний ареал міста, якість виконання робіт та планування велоінфраструктури.

Попри це, міст таки став частиною пішохідного туристичного маршруту вздовж Дніпра та дозволяє швидко перейти від Арки дружби народів до Володимирської гірки. І, крім того, приваблює киян і туристів як фотолокація.

Алея художників та сходи до Андріївської церкви

Ще однією частиною пішохідного маршруту стала оновлена Алея художників, яка поєднує фунікулер з Андрієвським узвозом. За словами Віталія Кличка, Алея має стати «київським Монмартром». Тут облаштували дерев’яний променад з кількома оглядовими майданчиками та передбачили спеціальні стійки для виставлення картин.

Щоправда, за результатами перевірки організації «Доступно.UA», новий простір виявився не зручним для маломобільних категорій населення.

У вересні поблизу відкрили також сходи, які поєднують Андріївську церкву з Алеєю художників. Вони збудовані за тим же принципом, що й сходи до Пейзажної Алеї, відкриті у 2018 році. Це збірна залізобетонна конструкція з дерев’яними сходинками та LED-підсвіткою у поручнях.

Арт-простір на Річковому вокзалі

У квітні цього року Річковий вокзал нарешті знову став доступним для відвідувачів. Разом з ремонтом Поштової площі був оновлений фасад будівлі, а навесні розпочали реновацію внутрішніх приміщень.

Тут прагнули максимально зберегти автентичність внутрішнього оздоблення. Будівлю Річкового вокзалу збудували у 1953-1961 роках. Інтер’єр прикрашено фресками, мозаїчними панно і фризами авторства Ернеста Коткова, Валерія Ламаха та Івана Литовченка.

На першому поверсі будівлі організували новий арт-простір, який відкрили виставкою сучасних художників Renovation. Згодом тут проводили кінопокази, презентації та інші культурні події.

Roshen Plaza з ковзанкою

Територію фабрики Roshen на Деміївській поступово перетворюють на публічний простір. Зараз тут вже закінчили частину з амфітеатром – взимку він перетворюється на ковзанку площею 2000 кв м. Наприкінці листопада цього року ковзанку відкрили вперше. Поруч також встановили ялинку та організували різдвяний ярмарок з вуличною їжею. Вхід на територію комплексу безкоштовний, а квиток на ковзанку – від 96 гривень.

Амфітеатр оточують дерева, які повинні стати бар’єром від шуму та пилу дороги. Влітку тут також висадять нові кущі та квіти, а вже наступного року біля фабрики повинен з’явитися новий світломузичний фонтан з боку проспекту Науки.

Публічний простір біля храму Спаса на Берестові :+1:

У вересня після трирічної реставрації був відкритий відреставрований храм Спаса на Берестові. Це пам’ятка архітектури XII—XVII століть, розташована поблизу Києво-Печерської лаври. Поруч з храмом також створили новий публічний простір.

Над проєктом цього простору працювало архітектурне бюро AER. Основним завданням тут було спрямувати пішохідні потоки до церкви, оновити територію навколо та відновити обриси Спаського бастіону. В оновленому публічному просторі з’явився оглядовий майданчик, лавки та сходи з легованої сталі.

Фудкорт «Бухта» та Kyiv Food Market

Фудкорт Бухта Food Station почав працювати на Поштовій площі у квітні. Його організував засновник фестивалю Ulichnaya Eda Роман Тугашев. На набережній встановили контейнери у портовій стилістиці та столи з парасольками. Тут розташували свої точки М’ясо & Lavash, WOK Factory, Kitaika, Smoked Mexico та інші.

У вересні розпочав роботу також Kyiv Food Market – новий міський фудхол, який об’єднав понад два десятки київських закладів у колишньому приміщенні заводу «Арсенал». Тут можна спробувати особливі пропозиції від Milk bar, Good girl, Bali Bowl, Bakehouse, NAM, BAO, Adelle, Liberty by Napule та закладів співзасновників формату – Алекса Купера, відомого за подібним «Міським ринком їжі» в Одесі, та Михайла Бейліна, власника мережі ресторанів La Famiglia.

Оновлені парки

Зелені зони – це один з основних напрямків роботи Віталія Кличка, тому в 2019 році їх також продовжили оновлювати. Хоча якість цих проєктів досі залишається під питанням. На початку грудня капітальний ремонт закінчили у лісопарку «Совки». Відтепер тут є периметральний екомаршрут, протяжністю майже два кілометри, та центральна алея із фібробетону. Також у «Совках» зробили шахову альтанку, дитячі та спортивні майданчики.

На Оболоні закінчили третю чергу реконструкції парку «Наталка». Загалом облаштували майже десять гектарів території: висадили нові дерева, розробили систему навігації, передбачили майданчик для занять воркаутом, майданчик з інклюзивними елементами та бігову доріжку.

На Нивках відремонтували парк «Веселка». Тут облаштували дитячу та спортивні зони, встановили кнопки виклику поліції та 32 камери відеонагляду. Оновили також Куренівський парк, особливістю якого стало дитяче автомістечко. У 2019 році також продовжили роботи у парку «Перемога», де встановили інтерактивну гру хрестики-нулики та триметрову фігуру ведмедя зі штучного газону.
https://hmarochos.kiev.ua/2019/12/25/10 ... 019-rotsi/
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Всё о Киеве.

Сообщение Бодрый »

Які проєкти КМДА обіцяє реалізувати до 2023 року ? Повний список

Наприкінці серпня в КМДА опублікували прогноз бюджету столиці, і це вперше, коли він розрахований на три роки вперед. Як зазначено у документі, середньострокове планування дозволить визначити пріоритети, ефективно планувати та розподіляти бюджетні кошти. Що логічно, адже більшість міських програм та великих інфраструктурних проєктів тривають значно довше календарного року.

«Хмарочос» проаналізував цей прогноз, щоб зрозуміти, які об’єкти можуть бути завершені до 2023 року, а які так і залишаться на стадії проєктування. Ознайомитися з повним документом можна на сайті КМДА.

Прогноз бюджету наступних років для міста є, безумовно, оптимістичним. Зокрема, у КМДА передбачають зростання доходів та видатків. Якщо цього року вони склали 58 та 60 мільярдів гривень відповідно, то у 2022 році доходи бюджету міста можуть зрости до 71 млрд, а видатки – до 69 млрд. Передусім завдяки платникам податків, кількість яких теж повинна збільшитися.

Крім того, передбачається зростання валового регіонального продукту на 4,5-5,7% завдяки торгівлі, сфері послуг та переробній промисловості (машинобудуванню і виробництву фармацевтичних продуктів).

У прогнозі бюджету також визначені пріоритетні напрямки розвитку, серед яких перераховані практично усі сфери людської діяльності. Тому більше про пріоритетність може розповісти розподілення коштів за цими напрямами. Найбільше видатків припадає на освіту (від 17 млрд грн цього року до 21 млрд у 2022) та охорону здоров’я (10 млрд та 9 млрд відповідно). До 2022 року видатки на транспорт та дорожнє господарство зростуть до майже 8 мільярдів, а ось на охорону навколишнього середовища – лише до 59 мільйонів гривень.

Основі проєкти

Чи не найдорожчим проєктом найближчих років стане Подільський мостовий перехід, загальною вартістю 11 мільярдів гривень. На його завершення щороку виділятимуть від 600 до 800 мільйонів. Значною статтею видатків стане також метро на Виноградар: від 110 мільйонів цьогоріч до 720 млн у 2022.

У 2022 планують частково завершити один з київських довгобудів – ділянку Великої Окружної дороги від проспекту Маршала Рокоссовського до вулиці Богатирської. Щороку на це виділятимуть близько 200 мільйонів, загальна вартість проєкту складе понад мільярд гривень. Реконструкцію транспортної розв’язки на Поштовій теж планують закінчити, виділивши на неї ще 64,5 мільйони гривень.

Крім того, у 2022 році повинні завершити і новий Генплан Києва, над яким працюють ще з 2009. Загальна вартість його розробки – 25 мільйонів гривень, два з яких виділили цього року, і ще 4,5 виділять за наступні.

У 2020-2022 роках триватиме реконструкція трамвайної лінії та зупинки в межах Контрактової площі і підземного переходу на вулиці Спаській, загальною вартістю 289 млн. У бюджетах наступних років закладено від 10 до 50 мільйонів, а датою закінчення робіт вказаний 2025 рік. А ось статті видатків на решту Контрактової у прогнозі немає. Ще один пов’язаний проєкт – реконструкція вулиці Сагайдачного з облаштуванням пішохідної зони, загальною вартістю 55 мільйонів. 18 з них вже виділили цього року, проте у наступних передбачено лише один мільйон.

До кінця 2020 на розі вулиці Грушевського та Петрівської алеї року повинен з’явитися меморіальний комплекс Героїв-киян, що загинули за цілісність та незалежність України (20 млн). Наполовину може бути завершене також будівництво храму Стрітення Господнього на розі Стрітенської та Великої Житомирської (68 млн).

Крім того, у 2022 році можуть завершити другий вихід зі станції метро «Виставковий центр» (65 млн), що почали проєктувати цьогоріч. У прогнозі згадали також другий вихід зі станції «Вокзальна» (1 млрд), але поки запланували кошти лише на проєктування. На майбутнє також відклали реконструкцію автоматичної системи пожежної сигналізації метрополітену та заміну ескалаторів.

З усіх велодоріжок, які повинні були запроєктувати в місті, прогноз бюджету згадує лише маршрут «Солом’янка-центр». Хоча датою завершення проєкту вказаний 2023 рік, за наступні три не планують виділити навіть половини з необхідних 49 мільйонів. Є також загальна стаття видатків на розвиток велоінфраструктури: від 20 до 27 мільйонів щорічно, але вона ніяк не деталізована.

У прогнозі передбачено закінчення кількох транспортних розв’язок, зокрема, на перетині проспекту Перемоги з вулицею Гетьмана та на перетині проспекту Генерала Ватутіна з вулицею Оноре де Бальзака. Планують почати реконструкцію розв’язки поблизу станції метро «Академмістечко» (634 млн грн). Поруч, на перетині проспекту Академіка Палладіна та Ірпінської, вже до кінця 2022 року повинен з’явитися надземний перехід (40 млн грн). Зараз на цьому місці – пішохідний перехід на одному рівні з дорогою.

За вказаний період можуть завершити реконструкцію, технічне переоснащення та рекультивацію полігону твердих побутових відходів у селі Підгірці. Сумарно роботи тут коштують близько 800 мільйонів гривень. Продовжать й реконструкцію споруд на Бортницькій станції аерації. Щороку на це виділятимуть від 21 до 135 мільйонів. А ось сміттєпереробний комплекс (орієнтовна вартість – 3.7 млрд) поки залишиться лише у проєкті. На його розробку виділять 30,5 мільйонів за три роки.

В КМДА планують також продовжити будівництво громадських вбиралень модульного типу, яке, вочевидь, триває з 2013 року. На це виділятимуть кошти щороку, з 3.7 млн цьогоріч до 15 млн у 2022 році.

Парки та зони відпочинку

Чи не основний акцент у своїй роботі Віталій Кличко зробив на оновлені зелених зон у місті, що, безперечно, позначилося на прогнозі бюджету наступних років. У планах – завершити благоустрій парків, роботу над якими розпочали у 2016 році. Зокрема, «Юність» (загальний бюджет – 60 млн грн), «Оболонь» (169 млнгрн) та Володимирська гірка (276 млн грн, роботи тривають з 2012 року) повинні бути готові вже у 2020 році, а парк вздовж проспекту Генерала Ватутіна (64 млн грн) та «Наталка» (169 млн грн) – у 2021. У тому ж році повинні завершити реконструкцію Пейзажної алеї: у 2020-2021 роках на це виділять 210 мільйонів гривень.

За прогнозом бюджету, у 2022 році на киян чекатиме відкриття аж шести оновлених парків: «Орлятко», «Нивки», «Кіото», «Почайна», Солом’янського ландшафтного парку та Наводницького парку. Крім того, до кінця 2022 року повинна бути завершена половина робіт з облаштування зони відпочинку «Центральна» на Трухановому острові, загальною вартістю у 450 мільйонів гривень. Цього року на проєкт вже виділили майже 70 мільйонів, не менше 30 запланували у бюджетах наступних років.

Реконструкція Київського зоопарку, яка вже активно триває, повинна закінчитися у 2023 році. Кошти на роботи, загальною вартістю у 1,7 мільярда гривень, виділятимуть щороку: від 250 млн гривень цьогоріч до 410 млн – у 2022 році.

Серед планів на майбутнє, означених лише коштами на проєктування, у документі можна знайти реконструкцію та благоустрій Печерського ландшафтного та Маріїнського парків, парку імені Пушкіна та «Аскольдова могила». Є тут і флагшток, вартістю 51 мільйон гривень, який планували звести на території меморіалу «Національний музей історії України у Другій світовій війні». Цього року на нього виділили 100 тисяч гривень, і ще мільйон планують у 2022 році.

Реконструкції та реставрації

Попри велику кількість історичних будівель у занедбаному стані, їхнє оновлення не займає багато місця у бюджетному прогнозі. Та кілька споруд таки буде оновлено. У 2021 році планують виділити 5,7 мільйонів гривень та завершити реставрацію будівлі «Київського іподрому» (загальна вартість – 10 млн грн), а вже у 2020 можуть закінчити споруду фунікулера (363 млн). Впродовж трьох років реставруватимуть також Будинок вчителя (369 млн).

У планах – продовження реставрація та переоснащення Київського національного академічного театру оперети (450 млн грн). На це виділятимуть від 35 до 55 млн гривень щороку. Орієнтовним закінчення робіт вказаний кінець 2023 року.

Реконструкція чекає також на нині зачинений кінотеатр ім. Гагаріна поблизу станції метро «Дорогожичі» (323 млн грн). Приміщення хочуть переобладнати для потреб комунальних ЗМІ: телеканалу «Київ», радіо «Голос Києва» та галети «Вечірній Київ». З наступного року планують виділяти кошти на проєктування, а у 2022 – 50 мільйонів вже на роботи.

У прогнозі також згадані реставрація Бессарабського та реконструкція Житнього і Володимирського ринків. Кошти для них закладені у бюджеті на 2020 рік, поки лише на проєктування.

На світле майбуття
Окремої згадки потребують статті видатків, які не є на сьогодні пріоритетними, але можуть такими стати за кілька років. Для більшості з них закладено від 100 тисяч до кількох мільйонів гривень на проєктування. Зазвичай, подібні статті вносять до бюджету, щоб мати можливість скоригувати витрати протягом року в разі потреби. Крім вже згаданих, до цієї категорії можна віднести велику кількість інфраструктурних проєктів:

-Нова тролейбусна лінія від аеропорту до станції метро «Теремки» (80 млн) та нова лінія від станції метро «Академмістечко» до житлового масиву Новобіличі (80 млн грн);

-Реконструкція мережі швидкісного рейкового транспорту на базі наявної залізничної та трамвайної інфраструктури від Троєщини до Караваєвих дач (1,5 млрд);

-Реконструкція мосту імені Патона, загальною вартістю у 5 мільярдів гривень, на кінець 2022 року залишиться на етапі проєктування. Цьогоріч на нього виділили 35 мільйонів, ще 48 планують у наступні роки;

-Реконструкція головного міського каналізаційного колектора (1,3 млрд). Щороку на цей пункт виділятимуть 9-12 мільйонів гривень, щоб наприкінці 2022 отримати оптимістичні 2.7 % готовності;

-Транспортна розв’язка на місці примикання вулиці Лаврської до бульвару Дружби народів (306 млн);

-Реконструкція транспортного вузла на перетині проспекту Перемоги і Повітрофлотського проспекту з влаштуванням переходів на різних рівнях (1 млрд);

-Реконструкція підземного переходу на Майдані Незалежності зі встановленням чотирьох ліфтів для маломобільних містян (100 млн);

-Реконструкція частини кільцевої дороги від вулиці Сосніних до Гостомельського шосе (1,2 млрд);

-Будівництво нового шляхопроводу через залізничні колії та продовження вулиці Суздальської до Повітрофлотського проспекту (1 млрд);

-Реконструкція Валів (801 млн) та Глибочицької (511 млн), яка може знадобитися, якщо транспортний потік з Подільського мостового переходу буде проходити цими вулицями;

-Реконструкція ще кількох вулиць, зокрема, Чорнобильської, Молдавської, Голосіївського проспекту та проспекту Юрія Гагаріна.

– І, звісно ж, метро на Троєщину, ідея якого передається у спадок від одного бюджету до наступного. У прогнозі на 2022 рік на проєктування лінії заклали 2,5 мільйона гривень. А у колонці готовності оптимістично вказали 0,1%.

Крім цих великих, реалістичних та не дуже проєктів, у прогнозі бюджету на наступних три роки є оновлення вуличного освітлення, ремонт колекторів та тепломереж, будівництво кількох нових доріг й артезіанських свердловин, термомодернізація і реконструкція шкіл, лікарень та багато іншого.

Разом з тим, залишається багато питань, над якими, судячи з документу, не планують активно працювати найближчим часом. Звісно, це лише прогноз, що можуть змінювати неодноразово, особливо у випадку зміни влади у столиці. Проте хотілося б бачити ньому більше уваги до велосипедної інфраструктури, громадського транспорту, архітектурних пам’яток та екологічних питань. Бачити набережну з доступом до води, реставрацію архітектурних пам’яток та пішохідний Бессарабський провулок. Для початку, хоча б на папері.
https://hmarochos.kiev.ua/2019/09/11/ya ... yj-spysok/
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Всё о Киеве.

Сообщение Бодрый »

Черговий монстр в центрі міста

Каким будет обновленное здание «Киевпроекта» после модернизации

Киевлянам презентовали проект модернизации здания «Киевпроекта» — каким должен быть внешний вид объекта, его внутреннее пространство и функциональное наполнение.

Сейчас в районе почти половина площадей отведены под офисы и почти четверть застройки составляет жилье. В будни здесь очень много пешеходов и автомобией. Параллельно с этим ощущается нехватка объектов инфраструктуры, публичных пространств и мест для досуга детей, инклюзивных тротуаров и мест для парковки. Эти данные и стали основой разработки новой концепции «Киевпроекта». В частности, в планах:

реконструировать и вернуть городу соседнюю постройку, которая является памятником архитектуры;
обустроить двухуровневый подземный паркинг на более 500 автомобилей;
зонировать застройку на апартаменты, офисы и коммерческие помещения;
создать множество публичных пространств;
реализовать детскую образовательную платформу, семейное кафе, художественную мастерскую, развлекательный центр с фотозоной, VR, игровыми консолями и тому подобное;
размещение образовательно-культурных институтов: платформ городского развития, коворкингов, пространства для лекций, конференций, презентаций, публичных дискуссий;
создание спорт-хаба, объектов фешн- индустрии и медиа-хаба с пространством для конференций, мини-кинотеатрами и студией звукозаписи.

Все, кто хочет присоединиться к проекту модернизации здания «Киевпроекта», внести свои предложения по переосмыслению его функционала, могут заполнить анкету по ссылке: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... Q/viewform

Джерело:
https://bigkiev.com.ua/kakim-budet-obno ... rnizatsii/

==========

Коворкинг и спальные капсулы — какие изменения ждут завод «Арсенал» в 2020 году

Стало известно, как изменится в 2020 году столичный завод «Арсенал», на территории которого уже работает первый в столице фуд-холл Kyiv Food Market и пространство Osvitoria HUB. Как рассказала коммерческий директор A-Development Дарья Кухаренко в ближайшее время там появятся коворкинг, офисы, мини-отель, лаунж-зона и сквер.

Так, в первом квартале 2020 года в гигантском ангаре завода откроется большой коворкинг Creative States, рассчитанный на 650-700 рабочих мест:

На первом этаже разместится лаунж-зона, посреди которой будет живое дерево, а также стойка регистрации, комнаты для переговоров, Skype Rooms и бар.
На втором этаже будет работать кухня и офисы со стеклянными потолками. Там же будут расположены душевые и спальня — мини-отель с настоящими спальными капсулами.
На третьем можно будет арендовать один из 14 Business Suite: уникальных офисов, каждый из которых будет выполнен в своем собственном стиле. Подойдут для дизайнеров, топ-менеджеров, селебрити и др.
По всему Creative States будут разбросаны уютные креативные уголки с диванами, креслами, барными стульями и столиками. С задней стороны ангара будет организована парковка.

Весной на территории будет разбит сквер со скамейками, чтобы все желающие могли выпить кофе, почитать книгу или отдохнуть с друзьями. На площади будут проходить художественные акции, концерты, спектакли и тому подобное. Вся эта зона будет называться A-Station.

На противоположной стороне улицы находится старая комендатура — там будет продолжение большого проекта A-Station. В планах восстановить Никольские ворота в былой красе и построить рядом что-то невысокое, гармоничное.
https://bigkiev.com.ua/kovorking-i-spal ... 2020-godu/
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Ответить