Страница 15 из 16

Добавлено: 11 янв 2017, 11:45
TANK
отлично, как всегда!

Добавлено: 16 сен 2017, 12:56
Klovsky
Что будет с мостом Метро: "результати дослідів говорили про те, що вся ця конструкція може раптово впасти у будь-який момент".

https://goo.gl/A2zfdK

Добавлено: 07 ноя 2017, 11:32
Бодрый
Хтось впізнає ? )
ИзображениеИзображение

Добавлено: 07 ноя 2017, 13:37
Анатолий
Мост на Труханов.

Добавлено: 07 ноя 2017, 13:58
Антошка
Типа по центру велосипедная дорожка? Ну-ну ))

Re: Мосты в Киеве через водные преграды

Добавлено: 15 авг 2018, 13:17
Jyraff
Завершився тендер на капітальний ремонт автопроїздів мосту через Русанівську протоку. Переможець - ТОВ Спеціалізована механізована колона № 23, з реєстрацією в Херсоні :) Графіка робіт ще немає, але судячи з графіка фінансування мають завершити до кінця наступного року.

Re: Мосты в Киеве через водные преграды

Добавлено: 08 янв 2019, 21:23
Jyraff
У столиці капітально відремонтують автопроїзди мосту Метро через р. Дніпро
Для покращення транспортного сполучення між лівим та правим берегом Дніпра у столиці капітально відремонтують автопроїзди мосту Метро. Відповідний робочий проект затверджено розпорядженням Київської міської державної адміністрації.
Робочим проектом передбачено виконати капітальний ремонт проїжджої частини мостового полотна, капітальний ремонт тротуарів, ремонт прогонових будов із відновленням несучої арматури, ремонт зовнішнього освітлення, замінити перильну огорожу. Тривалість капітального ремонту – 22 місяці.
При затверджені проекту капітального ремонту враховано експертний звіт Державного підприємства «Державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» від 12 листопада 2018 року.
Замовником розробки проектно-кошторисної документації і капітального ремонту вказаного об’єкту визначено комунальну корпорацію «Київавтодор».
Загальна кошторисна вартість капітального ремонту становить 1 825 200,575 тис. грн. Фінансування робіт здійснюватиметься за рахунок коштів бюджету м. Києва.


Власне, згідно з самим розпорядженням планують почати вже в цьому році, розширення проїжджої частини не передбачено, трохи розширять тротуари з перетворенням їх на суміщену вело-пішохідну доріжку.

Re: Мосты в Киеве через водные преграды

Добавлено: 09 янв 2019, 12:51
Бодрый
Jyraff писал(а):
08 янв 2019, 21:23
...трохи розширять тротуари з перетворенням їх на суміщену вело-пішохідну доріжку.
Трохи - це на скільки ?

Re: Мосты в Киеве через водные преграды

Добавлено: 09 янв 2019, 13:28
Rider
До 3 метров.

Re: Мосты в Киеве через водные преграды

Добавлено: 13 июн 2020, 13:55
Бодрый
Північний "сметанковий"
ИзображениеИзображение

Re: Мосты в Киеве через водные преграды

Добавлено: 19 июн 2020, 16:13
Rider
Строительство Северного моста

Re: Мосты в Киеве через водные преграды

Добавлено: 27 июн 2020, 19:26
Бодрый
ИзображениеИзображение

Який рік ?

Re: Мосты в Киеве через водные преграды

Добавлено: 16 сен 2020, 10:34
Dvorko
КМДА планує реставрувати міст Патона до кінця 2025 року
Замовником робіт визначено КП "Київатодор", їх проводитимуть за бюджетні кошти.

Голова Київської міської державної адміністрації Віталій Кличко 15 вересня підписав розпорядження "Про реставрацію з пристосуванням мосту ім. Є. О. Патона через р. Дніпро".

Документ оприлюднено 16 вересня.

Відповідно до розпорядження реставрацію моста Патона повинні закінчити до 31 грудня 2025 року. Замовником робіт визначено КП "Київатодор", їх проводитимуть за бюджетні кошти.

Міст Патона через Дніпро ввели в експлуатацію 1953 року, і він був найбільшим у світі суцільнозварним мостом, у якого всі шви, включно з монтажними, виконано з допомогою автоматичного зварювання. Це найважливіша транспортна артерія Києва, яка з'єднує центр міста з великими лівобережними житловими масивами.

У 2019 стало відомо про те, що Інститут сталевих конструкцій імені Шимановського визнав стан мосту Патона критичним.

У 2020 році на мосту Патона заборонили проїзд вантажівкам, а рух крайніми смугами перекрили.

https://lb.ua/society/2020/09/16/466048 ... atona.html

https://kyivcity.gov.ua/npa/pro_restavr ... _r_dnipro/

Re: Мосты в Киеве через водные преграды

Добавлено: 16 сен 2020, 11:56
AMY
Бодрый писал(а):
27 июн 2020, 19:26
ИзображениеИзображение

Який рік ?
Примерно 1966-1968

Re: Мосты в Киеве через водные преграды

Добавлено: 19 дек 2020, 22:11
Бодрый
Кличко розпорядився побудувати ще один міст на острів Оболонський

У Київській міськдержадміністрації (КМДА) вирішили на острів Оболонський побудувати відразу два пішохідні мости. Відповідальним за це мостобудування призначена Оболонська райдержадміністрація (РДА). Про початок будівництва моста з Оболонській набережній на однойменний острів вже офіційно заявляли. Другий повинні будувати з острова Оболонський в напрямку вулиці Прирічній в 2021-2022 роках за рахунок бюджетних і залучених коштів.

Про це K V стало відомо з повідомлення експерта з аналізу конфліктних будівництв Георгія Могильного на його сторінці в Facebook.

"Оболонська РДА 17 грудня 2020 року розпорядженням № 653 затвердила проект незаконного" моста-глиста Кличко "авторства Миргородського між Оболонській набережній і островом Оболонський. А Кличко розпорядженням № 2016 продовжив аферу і розпорядився побудувати міст вже з іншого боку острова - в напрямку вулиці Прирічній ", - написав Георгій Могильний і опублікував відповідні документи.

Розпорядженням КМДА від 17.12.2020 року № 2016 наказано в 2021-2022 рр. побудувати міст з острова Оболонський в напрямку вул. Прирічній. За документом, замовником робіт визначено Оболонська РДА, фінансування будівництва буде здійснюватися "за рахунок бюджетних і залучених коштів", а сам міст в результаті буде переданий в комунальну власність Києва.

Розпорядженням Оболонської РДА від 17.12.2020 року № 653 на підставі експертного звіту від 27 листопада 2020 року ДП "Спеціалізована державна експертна організація - центральна служба української державної будівельної експертизи" (у відкритому доступі КВ документ знайти не вдалося) затверджений проект будівництва моста між Оболонській набережній і островом Оболонський. При цьому в документі вказані лише кількісні показники (довжина моста - 164,26 м, ширина - 4 м, кількість прогонів - 3, площа проектування - 0,8 га і т.п) і тривалість будівництва (16 місяців), але немає ні слова про необхідний обсяг фінансування. Тільки лише зазначено, що роботи будуть виконуватися за рахунок залучених коштів.

Міст між Оболонській набережній і островом Оболонський, на думку Георгія Могильного, - незаконний, тому що будується без землі під виглядом об'єкта інженерної інфраструктури, на який немає містобудівної документації.

"Не існує такої містобудівної документації, якої він передбачений. Порушення - аналогічні "скляному мосту Кличко", проект якого розробляв той же Миргородський. Серед відмінностей між проектами - "глист Кличко" повинні будувати на кошти приватного інвестора ", - переконаний Георгій Могильний.
https://m.kievvlast.com.ua/news/klichko ... ZTizVhvRsk