Канатка, дирижабль и другие прожекты

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Re: Канатка, дирижабль и другие прожекты

Сообщение Klovsky »

Во время войны в Киеве была канатная дорога через Днепр:
https://reibert.livejournal.com/126310.html
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Канатка, дирижабль и другие прожекты

Сообщение Бодрый »

Новий Київ: канатна дорога з'єднає два береги і розвантажить пробки (фото проєкту)

Вона може стати новим видом транспорту для столиці

У Києві не відмовилися від ідеї побудувати канатну дорогу. Розмови про можливість її будівництва ведуться вже досить-таки давно. Сайт "Сёня" дізнавався, наскільки реально здійснити такий масштабний проєкт у Києві.

Як запевнив нас архітектор Андрій Миргородський, проєкт будівництва канатної дороги в Києві залишається актуальною темою для міста. Не виключено, що початок його реалізації відбудеться в 2021 році.

"Я займаюся канатною дорогою в Києві вже кілька років. Раніше активно обговорювався проєкт її будівництв від станції метро "Арсенальна" на лівий берег Києва. Траса цієї канатної дороги мала проходити повз вертолітний майданчик на Парковій дорозі. Було зроблено тільки її концептуальні креслення, які так і залишилися кресленнями", – розповідає сайту "Сёня" Андрій Миргородський.

НОВИЙ ВИД ТРАНСПОРТУ

З приходом на пост мера Віталія Кличка питання будівництва канатної дороги в Києві піднялося з новою силою. І це буде не просто туристичний атракціон, а повноцінний елемент міського транспорту столиці.

Якщо подивитися на найбільші міста світу, то там скрізь є канатні дороги, які виконують функції громадського транспорту.

Київська канатна дорога починатиметься з Поштової площі. Її перша черга передбачає будівництво трьох станцій "Поштова площа", "Арка дружби народів", "Труханів острів". Протяжність першої черги "канатки" складе понад 1000 метрів. Для цього необхідно побудувати три станційних комплекси. Передбачається, що це будуть невеликі приміщення, обладнані ліфтами для маломобільних груп населення.

"Поки це тільки концепція, яку робила наша майстерня. Вона передбачає будівництво трьох станцій канатної дороги з можливістю її подальшого продовження до мікрорайону Русанівка. У перспективі буде 8 станцій, і її довжина становитиме більше 5 кілометрів. Ми вивчили найскладніші напрямки для перетину річки Дніпро з точки зору діючого транспорту. Тому зробили маршрут канатної дороги так, щоб вона зв'язала центр Києва не тільки з важкодоступними Трухановим островом і Гідропарком, а й районом станції метро "Лівобережна" і Русанівки", – розповідає сайту "Сёня" архітектор Андрій Миргородський.

РОЗВАНТАЖИТЬ ЗАТОРИ

За його словами, цей напрямок на лівому березі Києва дуже перевантажено: автобуси і маршрутки простоюють в нескінченних заторах, лінія метрополітену теж значно перевантажена, особливо в пікові години.

"За допомогою нашої канатної дороги ми "вбиваємо кількох зайців": запускаємо туристів і відпочивальників на Труханів і Гідропарк, а з Русанівки і Левобережки забираємо людей в самий центр міста. Така канатна дорога в перспективі може стати новим видом транспорту для Києва", – запевняє Андрій Миргородський.

За словами фахівців, орієнтовна пропускна здатність канатної дороги – 2400 людей/год. Пасажирів перевозитимуть в зручних і засклених кабінах. У кожну зможе поміститися кілька людей.

"Цей проєкт цікавий і дорогий, він розрахований на приватного інвестора. Його реалізацією займається Київське інвестиційне агентство. Навіть можу сказати більше, інвестор уже є. Залишилося вирішити юридичні нюанси. Думаю, що місто найближчим часом повернеться до питання реалізації цього проєкту. Він дуже цікавий і економічно вигідний Києву", – додає Миргородський.

ЯКИМИ БУДУТЬ ПЕРШІ ТРИ СТАНЦІЇ

Станція "Поштова Площа" своїми формами нагадує стрімкі обриси яхти. Символічно, що вона також продовжує тему Річкового вокзалу і з боку річки підкреслює історичну функцію площі – головного річкового причалу Києва.

Станція "Арка дружби народів" – проміжна, поворотна. Вона буде розташована біля оглядового майданчика на схилі, поруч з вело-пішохідним мостом. Місце для неї було зарезервовано під час будівництва моста.

Станція "Труханів острів" розташована на протилежному – лівому березі Дніпра. Станція виконана з урахуванням створення нової головної площі парку на Трухановому острові. Вона повинна гармонійно вписатися в загальну стилістику головної площі на острові.

Поки невідомо, коли стартують роботи з будівництва канатної дороги і скільки коштуватиме разова поїздка в новому транспорті.

Нагадаємо, ще влітку 2020 року Київська державна адміністрація вирішила провести конкурс з пошуку інвестора для будівництва канатної переправи через річку Дніпро від Арки дружби народів до Труханового острова.

Тоді наголошувалося, що попередньо довжина канатної переправи становитиме 530 метрів. Вона з'єднає правий берег Дніпра з Трухановим островом. Початок маршруту передбачається біля Арки дружби народів.

Проект канатної дороги є елементом рекреаційної інфраструктури і не передбачає будівельних або інших робіт, які можуть призвести до руйнування, знищення чи пошкодження об'єктів культурної спадщини. Облаштування об'єкта інвестування буде здійснено з встановленням збірно-розбірних конструкцій без улаштування фундаменту.
хттпс://segodnya.ua/ua/kiev/novoe-lico-kieva-kak-budet-vyglyadet-kanatnaya-doroga-1498058.html
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Канатка, дирижабль и другие прожекты

Сообщение Бодрый »

Розпорядження КМДА від 11 січня 2021 року № 9
Дата оприлюднення 13 січня 2021 року

Про затвердження переможця інвестиційного конкурсу із залучення інвестора до реалізації проєкту «Облаштування атракціону канатна переправа через річку Дніпро від арки Дружби народів до Труханового острова»
https://kyivcity.gov.ua/npa/pro_zatverd ... o_ostrova/
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
GSE
Крыса рельсовая
Крыса рельсовая
Сообщения: 89
Зарегистрирован: 16 май 2020, 22:10
Откуда: Киев

Re: Канатка, дирижабль и другие прожекты

Сообщение GSE »

Бодрый писал(а):
03 янв 2021, 12:32
І це буде не просто туристичний атракціон, а повноцінний елемент міського транспорту столиці.
Господи, что ж они такое курят? Там на Крещатике где-то были замурованы запасы Черновецкого и они их нашли? То канатка, то мосты-глисты, а реально транспортом не хотят заняться? Ну там электронный билет в очередной не просто пообещать, а таки сделать?

Аватара пользователя
mann
Машинист
Машинист
Сообщения: 596
Зарегистрирован: 06 июл 2011, 12:50
Откуда: Киев

Re: Канатка, дирижабль и другие прожекты

Сообщение mann »

На Труханов действительно никакого транспорта нет, даже несчастный бесплатный Богданчик от шлагбаума на въезде почти до Пешеходного моста, и тот года два как ездить перестал. Помню как шведы в 2012 ящики с пивом тащили с Подола в руках, потому что по-другому никак не попасть. Если построят канатку, то половину года будут постоянные толпы желающих.

Аватара пользователя
Sinoptik
Пом. Админа
Пом. Админа
Сообщения: 11436
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Киев

Re: Канатка, дирижабль и другие прожекты

Сообщение Sinoptik »

Як бідолашний Труханів існував тоді, коли в'їзд на нього був заборонений всім, окрім ав.служб. :evil:
А тепер люди розлінувались, безкоштовний автобус їм подавай.
ИзображениеС уважением,
Sinoptik

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Re: Канатка, дирижабль и другие прожекты

Сообщение Klovsky »

Підозрюю, що як засіб пересування канатка не витримає конкуренції. Тут більше ставка на бажання людей подивитися з висоти довкола. А якщо треба їхати з пункту А в пункт Б, то дешевше взяти в оренду самокат, який ще ж можна буде і трохи дали кінцевої станції канатки прокатити, якщо дозволять орендодавці. Крім того, з-під Арки Дружби народів поїхати пАрі на Труханів канаткою буде коштувати як 2 квитки. А на один самокат ця пара зазвичай може нормально стати і так само дістатися Труханова. От назад, на підйом по серпантину, потрібно буде 2 самоката брати.
Отже, канатка - це "прикольно", а самокат - бюджетно.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Аватара пользователя
DFAW
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 15002
Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
Откуда: Саме велике село в Украине
Контактная информация:

Re: Канатка, дирижабль и другие прожекты

Сообщение DFAW »

Канатка - проект придворного архитектора Януковича - Миргородского, но оно снова придворный архитектор, строит голодомор, стеклянный мост и многое другое, такие кадры не пропадут
Я не волшебник, я только учусь. :prof:
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Канатка, дирижабль и другие прожекты

Сообщение Бодрый »

У Києві перевіряють, чи безпечною буде майбутня канатна дорога через Дніпро

Безпечність будівництва та подальшого використання канатної переправи вивчає спеціально створена комісія.

У Києві може з’явитися канатна дорога від арки Дружби народів до Труханового острова. Це передбачає проєкт Генерального плану столиці.

Оскільки об’єкт має підвищену небезпеку, у місті створили комісію, яка досконало проаналізує і вивчить усі можливі ризики, які можуть виникнути в ході зведення канатної дороги та подальшої її експлуатації.

«Канатна дорога через широченний Дніпро у Києві має підвищений рівень небезпеки, як у будівництві, так і в подальшій її експлуатації любителями адреналіну. Тому ми ініціювали виїзну нараду щодо цього питання.

Для участі в ній, зокрема, запросили представників комунального підприємства «Спеціалізоване управління протизсувних підземних робіт», які знають усе про зсувонебезпечні ділянки у столиці. Адже пагорби Дніпра, де планують звести канатну дорогу, можна віднести саме до такої категорії ділянок», — наголосив депутат Київради, голова постійної комісії Київради з питань підприємництва, промисловості та міського благоустрою Владислав Трубіцин.

За підсумками наради вирішили створити спеціальну комісію, яка більш детально вивчить це питання. Якщо ж її висновки виявляться схвальними, то будівництво канатної дороги продовжать.

Нагадаємо, канатна переправа рухатиметься від арки Дружби народів до Труханового острова, попередньо її довжина становитиме 530 метрів. На обидвох її кінцях спорудять одноповерхові будівлі без фундаменту.

Повітряну дорогу через Дніпро збудують за кошти інвестора.

Проєкт канатної переправи є елементом рекреаційної інфраструктури та не передбачає будівельних чи інших робіт, що можуть призвести до руйнування, знищення або пошкодження об’єктів культурної спадщини.

Натомість облаштування об’єкту інвестування буде здійснено із встановленням збірно-розбірних конструкцій без облаштування фундаменту.
https://vechirniy.kyiv.ua/news/57968/
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Re: Канатка, дирижабль и другие прожекты

Сообщение Klovsky »

Бодрый писал(а):
03 ноя 2021, 08:13
За підсумками наради вирішили створити спеціальну комісію, яка більш детально вивчить це питання. Якщо ж її висновки виявляться схвальними, то будівництво канатної дороги продовжать.
А що, вже почали, щоб потім продовжували?
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Канатка, дирижабль и другие прожекты

Сообщение Бодрый »

Наразі намагаються відновити тролей 😉
Коротеньке відео 2:24 хв.
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Коржик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3203
Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
Откуда: Ровно - Киев

Re: Канатка, дирижабль и другие прожекты

Сообщение Коржик »

Гиперлуп всё.
Нет пока массива ссылок на более-менее развёрнутые бесплатные статьи.

Hyperloop One to Shut Down After Failing to Reinvent Transit

https://www.bloomberg.com/news/articles ... nt-transit

The company is selling assets, laying off remaining employees.

Hyperloop One, the futuristic transportation company building tube-encased lines to zip passengers and freight from city to city at airplane-like speeds, is shutting down, according to people familiar with the situation.
Вложения
IMG_20231222_124612_178.jpg

Ответить