Будівництво пішохідного мосту у Києві: роботи просуваються швидко
У Києві навіть у святкові дні не припинялося будівництво пішохідно-велосипедного мосту з Володимирської гірки до Арки дружби народів. Будівельники мають встигнути побудувати міст до Дня Києва.
Нині йдуть роботи по бетонуванню другої опори біля сходів, що ведуть до колони Магдебурзькому праву. Всього буде три опори, остання – найвища – майже 34 метри. Тут розчищають від заростей невеликі території для будівництва. Вже розпочала роботу бурова установка, завезено арматуру. А на Володимирській гірці влаштували опору у грунті.
Через значне зниження температури повітря всі роботи з бетонування поки призупинені. Але на будмайданчику вистачає й інших клопотів, про що розповідає фоторепортаж.
Довкола будівництва – багато міської метушні. Тут в огорожені проїзди Володимирського узвозу проштовхуються авто, а на геть не розчищених від снігу й льоду сходах до колони Магдебурзькому праву діти влаштували ковзанку.
Як ми писали раніше, пішохідно-велосипедний міст буде довжиною 210 метрів, полотно мосту буде зроблено зигзагами для кращого видового огляду столичних наддніпрянських пейзажів, огорожу мосту виконають зі скла, тут буде сучасна підсвітка й бездротовий інтернет.
Пішохід, що перебуває на кожному з таких відрізків, бачитиме перед собою кожен раз іншу панораму: Європейської площі, Подолу і північних районів столиці, лівобережну далечінь і Троєщину, Дніпро (лівий берег на півдні), схили і столичні мости, Києво-Печерську лавру. З моста можна буде у деталях розгледіти пам’ятник Рівноапостольному князю Володимиру, адже пішоходи будуть знаходитися на одному рівні з пам’ятником, бачитимуть обличчя і вбрання князя, а не з стилобат.
На мосту, де будуть повороти, зроблять острівці із скляним полом, щоб можна було дивитися вниз. Огорожі моста, перила – будуть скляними.
Повноцінна транспортна споруда, по якій зможе, вразі потреби, їздити снігоприбиральна техніка, в основному проектується для пішоходів та велосипедистів. Велодоріжку тут запланували посередині шестиметрового мостового полотна, і, можливо, зроблять із підігрівом, щоб не було ожеледиці взимку.
Будівництво відбувається за проектом архітектурної майстерні Андрія Миргородського. Він запропонував простий варіант – балковий міст на легких опорах. Все, що втілюється нині на склонах, погоджено з ЮНЕСКО, адже будь які дії в заповідній зоні київських пагорбів, потребують узгодження.
https://vechirniykiev.com.ua/news/budiv ... ya-shvydko