О коллекторах

Все поздемелья, кроме метро разумеется

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Dvorko
Машинист
Машинист
Сообщения: 564
Зарегистрирован: 11 июн 2020, 20:27
Откуда: Київ

Re: О коллекторах

Сообщение Dvorko »

Сьогодні огляд одного з будмайданчиків Південно-Західного каналізаційного колектора. Цей довгобуд почали будувати ще у 1990 році, і досі будівництво не завершене. Цей колектор має розвантажити каналізаційні системи району передмістя Києва (Вишневе і Софіївська Борщагівка), Жуляни, Голосієво, Забайков'я і підключається (в проекті) прямо у Головний міський (ГМКК). Будівництво ведеться методом щитової проходки діаметром щита 3,23 м (внутрішній діаметр колектора - 2,6 м) на глибинах від 56 м до 80 м

Тут цікава стаття є про це, датована 2011 роком. http://kreschatic.kiev.ua/ua/4005/art/1323111880.html

Довгобуд приваблює дігерів https://fere-expertt.livejournal.com/7458.html , серед яких і оцей )))
Вложения
Схемка розташування ствола №1
Схемка розташування ствола №1
На майданчику тихо, після відносної активності десь півроку назад.
На майданчику тихо, після відносної активності десь півроку назад.
20200804_175656.jpg
20200804_175503.jpg
Нові дорожні плити (візуально)
Нові дорожні плити (візуально)
Як бачимо, у 2017 році за довгобуд взялись, але поки що знову пауза.
Як бачимо, у 2017 році за довгобуд взялись, але поки що знову пауза.
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?

Dvorko
Машинист
Машинист
Сообщения: 564
Зарегистрирован: 11 июн 2020, 20:27
Откуда: Київ

Re: О коллекторах

Сообщение Dvorko »

У Голосіївському районі реконструювали каналізаційний колектор
14:10 19.08.2020

Завершилися роботи з реконструкції ділянки каналізаційного колектора від вулиці Пирогівський шлях до проспекту Науки. Про це повідомляє Київводоканал.
Колектор діаметром 600 мм приймає стоки мешканців Голосіївського району Києва. Щоб підвищити надійність його роботи та попередити можливість виникнення аварійних ситуацій, було реконструйовано 153 м трубопроводу методом санації. Цей метод передбачає затягування нової склопластикової труби діаметром 500 мм в стару трубу діаметром 600 мм, яка є стійкою до впливу корозії та більш надійною. Крім того, було реконструйовано 7 оглядових колодязів діаметром 1,5 м та глибиною 3,5 – 4 м. Колодязі влаштовувались зі збірних залізобетонних кілець з поліетиленовими вкладишами.
На період реконструкції колектора, стоки відводилися по тимчасовій схемі за допомогою тимчасових каналізаційних насосних станцій та прокладених на поверхні землі трубопроводів. Завдяки цьому водопостачання та водовідведення мешканців під час робіт не припинялося.
Як зазначають у Київводоканалі, третина київських каналізаційних мереж перебувають у зношеному та аварійному стані. Щоб не допустити виникнення аварійних ситуацій, проводяться планові реконструкції найбільш зношених ділянок, і одним з джерел фінансування таких робіт є Інвестиційна програма підприємства.

Марія Катаєва

https://vechirniy.kyiv.ua/news/u-holosi ... y-kolektor
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?

Dvorko
Машинист
Машинист
Сообщения: 564
Зарегистрирован: 11 июн 2020, 20:27
Откуда: Київ

Re: О коллекторах

Сообщение Dvorko »

У Києві почали реконструкцію найпроблемнішого колектора міста. Фото
Олег Тимченко. 23.04.2021

У Дарницькому районі Києва комунальники почали реконструкцію одного з найбільш проблемних колекторів дощової каналізації, який розташований на вулиці Вересневій.

Як повідомили в пресслужбі КП "Київавтодор", роботи ведуться між вулицями Литвинського та Тростянецькій (щоб подивитися фото, доскрольте до кінця сторінки).

"Під час сильних опадів колектор дощової каналізації не справлявся з навантаженням. Тому, на місці чергували бригади гідрослужби, які при необхідності відкачували воду. В рамках робіт передбачено влаштування нових колекторів довжиною 342 метри діаметрами 600 мм та 400 мм, облаштування нових дощоприймальних колодязів та решіток зливостоків", – зазначив в.о. генерального директора КП "Київавтодор" Олександр Федоренко.

Він додав, що комунальники приступили до розробки котловану та влаштування нового колектора з полімерних матеріалів.

"За попередніми розрахунками інженерів, після облаштування нового колектора – проблема підтоплень та застою води в цій частині Дарницького району зникне", – резюмував Федоренко.

Завершити реконструкцію планують в липні 2021 року.

https://news.obozrevatel.com/ukr/kiyany ... a-foto.htm
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Re: О коллекторах

Сообщение Klovsky »

Зазирнув я нещодавно у шахтний стовбур на вул. Лаврській:
ИзображениеИзображение
Ніколи не відвідуйте колектори в дощову погоду або за можливості зливи!

А виявилося, що у Києві біля Лаври міняють колектор дощової каналізації (ФОТО)
https://kyiv.depo.ua/ukr/kyiv/u-kievi-b ... 4021304451

Надія Собенко
Журналіст розділу Depo.Київ.
2 квітня 2021 14:22
Фото: Facebook / Олександр Густєлєв

Про це у Facebook написав заступник голови КМДА Олександр Густєлєв, повідомляє Depo.Київ.

"Ахіллесова п'ята" міської інфраструктури – старі інженерні комунікації. Вулиця Лаврська – одне з проблемних місць столиці, де під час залпових опадів часто ставалися підтоплення. Відтепер ситуація зміниться на краще, адже днями дорожники завершили перший етап реконструкції дощової каналізації на цій вулиці", – написав він.

За словами чиновника, дорожники вже збудували нову нитку колектора. Новий водогін діаметром 1200 мм залягає на глибині близько 5 м.

"Споруджували тунель завдовжки 472 м тунелепрохідницьким комплексом Herrenknecht і методом штольневої проходки. Наразі триває перевлаштування стартового майданчика, аби запустити щит для спорудження другої нитки колектора, довжиною близько 200 м", – написав Густєлєв.

Роботи з реконструкції цієї системи дощової каналізації планують закінчити у вересні цього року.

За словами чиновника, новий колектор забезпечить належне водовідвідення на вул. Лаврській та унеможливить підтоплення важливих об’єктів культурної спадщини.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Dvorko
Машинист
Машинист
Сообщения: 564
Зарегистрирован: 11 июн 2020, 20:27
Откуда: Київ

Re: О коллекторах

Сообщение Dvorko »

Олександр Густєлєв: Фінішна пряма – на вул. Лаврській виконали близько 80% реконструкції колектора дощової каналізації (+фото)
25 травня 2021 року, 16:27

Триває будівництво нової нитки колектора дощової каналізації на вул. Лаврській. Уже збудовано понад 530 м колектора. Завершити масштабні роботи, які унеможливлять підтоплення вул. Лаврської та об’єктів культурної спадщини, які розташовані на цій вулиці, планується до кінця літа. Як повідомив заступник голови КМДА Олександр Густєлєв, перебіг робіт на об’єкті та роботу спецтехніки, яка задіяна на щоденних роботах із утримання гідротехнічних споруд столиці, сьогодні перевірили разом із членами постійної комісії Київської міської ради з питань транспорту, зв’язку та реклами.

«Новий колектор загальною протяжністю 686 м і діаметром 1200 міліметрів залягає на глибині близько 5 метрів. Споруджують колектор тунелепрохідницьким комплексом виробництва німецької компанії Herrenknecht і методом штольневої проходки. За традицією такі комплекси називають жіночими іменами. Цей має ім’я – Kristina», – сказав заступник голови КМДА.

За словами Олександра Густєлєва, вул. Лаврська лише один із кількох об’єктів дорожньо-транспортної інфраструктури, на яких сьогодні тривають роботи з реконструкції або капітального ремонту інженерних мереж.

Так, у Дарницькому районі на завершальному етапі реконструкція колектора дощової каналізації на вул. Вересневій. Наразі влаштовано 236 метрів із 326. Завершити реконструкцію планують у липні 2021 року.

Також роботи із перекладання мережі дощової каналізації проводяться у межах капітальних ремонтів вул. Льва Толстого і Кільцевої дороги від Одеської площі до вул. Ватутіна (с. Жуляни).

За словами голови комісії Олексія Окопного, треба системно підходити до питання реконструкції та функціонування зливової системи столиці. Особливо це стосується тих ділянок, які залишаються безгосподарними. Транспортна комісія планує розробити механізм, щоб інвентаризувати їх, передати на баланс та забезпечити таким чином їх технічне обслуговування.

«Місто постійно працює над тим, щоб зменшити кількість проблемних місць, де під час залпових інтенсивних опадів виникають короткочасні підтоплення. Так, за останні роки місто здійснило капітальні ремонти низки важливих об’єктів. Зокрема, капітально відремонтовано Прозорівський колектор, колектори на перетині проспектів Правди і Порика, вулиці Єреванській, на перетині вулиць Саврасова і Гаврилюка, виконано ремонт і протиаварійні роботи на Глибочицькому колекторі. У рамках робіт із реконструкції та капітального ремонту доріг проведені роботи з влаштування нової системи дощової каналізації на вулицях Покровській, Туполєва, Алматинській, Васильківській, Чорнобильській, Сім’ї Кульженків, Довбуша та багатьох інших. Нині триває розробка проєктно-кошторисної документації на реконструкцію мережі дощової каналізації на вул. Шептицького і просп. Броварському», – поінформував Олександр Густєлєв.

Він додав, що паралельно з ремонтними роботами важливий аспект – роботи з якісного утримання зливової системи. А це неможливо без сучасної якісної техніки.

«У минулому році за кошти міського бюджету був закуплений новітній каналопромивочний автомобіль, який не тільки легко може впоратися з листям та сміттям, а й має спеціальну насадку – корнерізку, якою легко можна видалити коріння, яке вросло у колектори. Також спецмашина має функцію мулососу. Загалом за останні роки для роботи гідротехнічних служб КП ШЕУ районів місто придбало 11 спеціальних агрегатів. Крім того, 6 одиниць техніки було капітально відремонтовано дорожниками власними силами, зокрема 2 гідромонітори та 3 МОКи», – зазначив Олександр Густєлєв.

https://kyivcity.gov.ua/news/oleksandr_ ... atsi_foto/

Розташування на карті
Вложения
Колектор по вул. Лаврській. Фото: КМДА
Колектор по вул. Лаврській. Фото: КМДА
Колектор по вул. Лаврській. Фото: КМДА
Колектор по вул. Лаврській. Фото: КМДА
Колектор по вул. Лаврській. Фото: КМДА
Колектор по вул. Лаврській. Фото: КМДА
Колектор по вул. Лаврській. Фото: КМДА
Колектор по вул. Лаврській. Фото: КМДА
Колектор по вул. Лаврській. Фото: КМДА
Колектор по вул. Лаврській. Фото: КМДА
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Re: О коллекторах

Сообщение Klovsky »

капітально відремонтовано Прозорівський колектор
:lol: 100 метров вот этих называют ремонтом коллектора (намёк: всего коллектора)?
http://kpsb.com.ua/ua/objects/39
Термін будівництва: 03.2015 р. — 10.2017 р.

Замовник КК «КИЇВАВТОДОР».

Гарантійний строк — 100 років.

Глибина прокладання колектора більше 10 метрів, довжина — понад 100 м. Будівництво проводилося методом щитової проходки. Для захисту від ґрунтових вод було застосоване штучне вакуумне водозниження, передбачено вузли переключення стоків – весь час ведення будівництва колектор працював у звичайному режимі. Роботи виконувалися прохідницьким щитом діаметром 3.2 м.
О 100 годах гарантии мне напомнило Жванецкого: "За это время или завод реорганизуют, или насосы отменят, или министерство ликвидируют".

______________________
Либо шах помрет, либо ишак сдохнет

Юрик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2238
Зарегистрирован: 29 дек 2009, 10:58
Откуда: Харьков

Re: О коллекторах

Сообщение Юрик »

Подскажите.
На столбе освещения красной краской:

"КК (стрелочка вверх)"

(ниже)

"10 (горизонтальная черта) 17 (вертикальная черта)"

Это чего?

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9700
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: О коллекторах

Сообщение TANK »

направление к колодцу, только вот красным отмечают пожгидранты.
Кабельные коллекторы - синим, а в последнее время вообще не обозначают - чтобы любителям цветмета не помогать.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Dvorko
Машинист
Машинист
Сообщения: 564
Зарегистрирован: 11 июн 2020, 20:27
Откуда: Київ

Re: О коллекторах

Сообщение Dvorko »

Бліц-огляд будівництва колектора дощової каналізації по вул. Лаврській
27 травня 2021 р.

План на Wikimapia. Там явно більше 686 метрів, заявлених Густелєвим

upd: Стволи ОК-1, ОК-1-1, ОК-2 вже накрито.
Вложения
Загальна схемка
Загальна схемка
ОК-3
ОК-3
ОК-4. По-моєму, найглибший зі стволів.
ОК-4. По-моєму, найглибший зі стволів.
ОК-4. А от тут увагу до моєї персони проявив охоронець будівлі, розташованої поруч
ОК-4. А от тут увагу до моєї персони проявив охоронець будівлі, розташованої поруч
ОК-5. Загальний вигляд
ОК-5. Загальний вигляд
ОК-5
ОК-5
ОК-6
ОК-6
ОК-6. Низ шахтного ствола затоплено водою
ОК-6. Низ шахтного ствола затоплено водою
ОК-7. Вигляд у сторону бул. Дружби Народів
ОК-7. Вигляд у сторону бул. Дружби Народів
ОК-7. Kristina на відпочинку, я так зрозумів.
ОК-7. Kristina на відпочинку, я так зрозумів.
ОК-8
ОК-8
ОК-9
ОК-9
ОК-9. Скоріше за все, там шпунтове кріплення, судячи з виступаючих дошок. Екскаватор щось працює за зеленим парканом, скоріше там примикання
ОК-9. Скоріше за все, там шпунтове кріплення, судячи з виступаючих дошок. Екскаватор щось працює за зеленим парканом, скоріше там примикання
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: О коллекторах

Сообщение Бодрый »

ИзображениеИзображение
Схема Андрій Данілов
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Dvorko
Машинист
Машинист
Сообщения: 564
Зарегистрирован: 11 июн 2020, 20:27
Откуда: Київ

Re: О коллекторах

Сообщение Dvorko »

Метод ПЩ - проходка щитом, я так думаю.
А як розшифрувати "метод АВН"?
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?

Dvorko
Машинист
Машинист
Сообщения: 564
Зарегистрирован: 11 июн 2020, 20:27
Откуда: Київ

Re: О коллекторах

Сообщение Dvorko »

Так, для історії, оскільки Другу нитку запустили 2017 року

Схема Другої нитки Головного міського каналізаційного колектора м. Києва

Детально про проект
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9700
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: О коллекторах

Сообщение TANK »

Dvorko, спасибо!

Привязка к местности отличная - вот вроде все стволы верно указаны, но нет)) Все уехало на север)) Ну и далеко не все подключки указаны.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Dvorko
Машинист
Машинист
Сообщения: 564
Зарегистрирован: 11 июн 2020, 20:27
Откуда: Київ

Re: О коллекторах

Сообщение Dvorko »

TANK писал(а):
01 июн 2021, 10:14
Dvorko, спасибо!

Привязка к местности отличная - вот вроде все стволы верно указаны, но нет)) Все уехало на север)) Ну и далеко не все подключки указаны.
Це ж, я так розумію, демонстраційний матеріал, плюс стратегічне значення об'єкта для екологічної безпеки усього регіону. Але я по Wikimapia пробігся - десь половина стовбурів показані, локації начебто збігаються +/-. Хотілося б мати план на топозйомці, як по Лаврській))) Але враховуючи, що Гугл вже оновив карти, то знімки 2010-2016 років, коли велось активне будівництво ГМКК, думаю вже недоступні. Чи усі стовбури накриті на даний момент, не можу сказати, думаю що так.

Далі пропоную все перенести у розділ ГГКК & Ко
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Re: О коллекторах

Сообщение Klovsky »

Продовжив тут: viewtopic.php?p=271202#p271202
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Ответить