Почти. На самом деле — Владимирский проездНа снимке Софиевская площадь
ЛАЗ-Е301 и ЛАЗ-Е183
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Ага, и как результат - пересядем на высококачественные, комфортные, не ржавеющие и т.д. и т.п. днепропетровские скотовозки((((((((((((((((HAnS писал(а):Завтра о 13:00 в центрі трамкільця на Старовокзальній збір підписів під листом в Київпастранс із приоду якості тролейбусів і автобусів ЛАЗ
Начинать с рекламации на завод Господин Барашков не пробовал? Я во многом согласен с его взглядами на ОТ в целом, но не в обгаживании первого человеческого ОТ производства украины, правда с оговорками о жлобстве КГА на кондиционирование(.
а качество компенсируется ценой - закон рынка.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Шановний TANK. Дозволю собі відповісти, оскільки автором листа є я. Ткніть мені пальцем в текст, де написано, що Києву слід відмовитися від ЛАЗів. Там про це нема ні слова. Натомість, сказано що співпрацю з ЛАЗом необхідно продовжувати.TANK писал(а): Ага, и как результат - пересядем на высококачественные, комфортные, не ржавеющие и т.д. и т.п. днепропетровские скотовозки((((((((((((((((
Начинать с рекламации на завод Господин Барашков не пробовал? Я во многом согласен с его взглядами на ОТ в целом, но не в обгаживании первого человеческого ОТ производства украины, правда с оговорками о жлобстве КГА на кондиционирование(.
а качество компенсируется ценой - закон рынка.
Рекламації на завод... знаєте, на заводі про більшість речей знають. але їм було поставлено умову - вписатися в надзвичайно малу суму. З чиєї руки зникли перегородки в салоні, лампи замінили на лампи розжарювання, передній міст - на китайський - ітп? Нагадати вам, що перший Е301, комплектація якого запропонована заводом жодного разу не стояв із серйозними проблемами, на відміну від усіх його пізніх побратимів?
Саме на КПТ провина що "первое человеческое ОТ производства Украины" перестало бути людським.
Кому-нить LAZ Е301 нужен?
* осталось найти № 98...
''Система публічних торгів конфіскованим та арештованим майном'' писал(а):ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЛОТ
Повідомлення про торги № 14196
Реєстраційний номер лоту: 38210
Стан відомостей про лот: Опубліковано
Номер лоту (у рамках торгів): 1
Найменування лоту: Тролейбус ElectroLAZ 20 ( 301 )
Опис лоту: Тролейбус ElectroLAZ 20 ( 301 ), ідентифікаційний номер (VIN) Y8AE301D180000117, 2008 року випуску, жовтого кольору
Стартова ціна, грн.: 1 185 800.00
Дата публікації лоту: 20.08.2009 10:41
Гарантійний внесок
Сума, грн.: 177 870.00
Найменування та код одержувача: "ПП „Нива – В.Ш.”", код ЄДРПОУ: 33668915
Банківські реквізити одержувача: Назва банку: "АКІБ «УКРСИББАНК»", МФО: 351005, Р/Р №: 26008228003200
Призначення платежу: Оплата гарантійного внеску по Договору № 149110 від 30 липня 2009 року.
* осталось найти № 98...
- Сухов
- Начальник депо
- Сообщения: 1155
- Зарегистрирован: 26 мар 2009, 00:38
- Откуда: Стольный град Киев
- Контактная информация:
Есть вопрос к спецам: сегодня ехали ЛАЗом-Е301 и на одной остановке водитель сказала, что троллейбус дальше не поедет, так как в нём почти не работает некий компрессор, который должен чего-то накачивать - обьясните, что именно поломалось, за что мог отвечать данный компрессор?
Пока я жив - я в пути.
Пока я в пути - я жив.
Пока я в пути - я жив.