О! Значит трам. можно пустить до Петровкиdimentiy писал(а):И да, и нет. Ширина одинаковая, тип рельсов - разный. Трамваю ничего не мешает двигаться по жд рельсам, а вот поездам по трамвайным будет тяжеловато из-за присуствия в кривых и не только желобков (они там слишком мелкие для жд). Ну и метод крепления чуть иной.
Городские электрички
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Все, что ни делается то к лучшему
Все, что к лучшему то не делается
Все, что к лучшему то не делается
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9303
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
Уже представляю цирк с переключениями напряжения в КС и всем вытекающим... Как по мне, идея с канатной дорогой и то более рациональна...
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Или вариант попроще: согнать все пригородные и товарные поезда с северного полукольца и поменять контактную сеть. И запустить обыкновенные трамвайные составы.
Если же КС не менять и поезда не сгонять, тогда действительно выход в запуске трамваев-поездов по типу немецких.
Ну и сделать Петровский мост двухпутным в обоих случаях уж очень не помешает.
Если же КС не менять и поезда не сгонять, тогда действительно выход в запуске трамваев-поездов по типу немецких.
Ну и сделать Петровский мост двухпутным в обоих случаях уж очень не помешает.
-
- Начальник депо
- Сообщения: 1172
- Зарегистрирован: 22 апр 2005, 20:31
- Откуда: Kyiv
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9303
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
Думаю, логічніше було б побудувати іще один одноколійний міст біля існуючого...
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
А вот и он! Встречайте!sashman писал(а):Эпохальный документ про отказ от метро на Троещину
''ЛИГА:Закон'' писал(а):ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 28.09.2009 р. N 1112
Київ
Про проектування та будівництво тимчасової трамвайної лінії від проспекту Генерала Ватутіна до залізничної зупинкової платформи "Троєщина"
Відповідно до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Закону України "Про дорожній рух", враховуючи розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 29.05.2008 № 771 "Про реалізацію проекту "від Троєщини до правого берега за 20 хвилин", розпорядження виконавчого орану Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24.07.2008 № 1013 "Про заходи щодо реалізації проекту "від Троєщини до правого берега за 20 хвилин", для забезпечення перевезення мешканців та гостей столиці з житлового масиву Вигурівщина-Троєщина до зупинкової платформи "Троєщина" [ Таки план завезли в Украинские новости! ] міської електрички, в межах функцій органу місцевого самоврядування:
1. Визначити замовником проектування та будівництва тимчасової трамвайної лінії на ділянці від проспекту Генерала Ватутіна до залізничної зупинкової платформи "Троєщина" міської електрички (далі — тимчасова трамвайна лінія) комунальне підприємство "Київпастранс" (далі - КП "Київпастранс").
2. КП "Київпастранс":
2.1. Забезпечити розробку робочої документації на будівництво тимчасової трамвайної лінії та виконання будівельних робіт в 2009 - 2010 роках.
2.2. Вирішити у встановленому порядку питання землекористування.
2.3. Визначити генеральну проектну та підрядну будівельну організації з розробки робочої документації та будівництва тимчасової трамвайної лінії в установленому порядку.
2.4. Розробку робочої документації та будівництво тимчасової трамвайної лінії здійснити в межах зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва трамвайної лінії швидкісного руху з житлового масиву Вигурівщина-Троєщина до проспекту Возз'єднання. [ Я таки понял, откуда эта формулировка! Из далёкого 1994 года! ]
2.5. Майново-правові питання вирішити в установленому порядку.
2.6. Продовжити термін дії дозволу на виконання будівельно-монтажних робіт в інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у м. Києві.
2.7. Роботи виконати відповідно до Правил благоустрою міста Києва, затверджених рішенням Київської міської ради від 25.12.2008 № 1051/1051 (із змінами та доповненнями).
2.8. Після введення в установленому порядку в експлуатацію тимчасової трамвайної лінії відновити роботу трамвайного маршруту N 2.
3. Головному управлінню контролю за благоустроєм м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та Дніпровській районній у м. Києві державній адміністрації у встановленому порядку здійснити заходи із відселення членів Автомобільного кооперативу "Голубий експрес" з траси будівництва тимчасової трамвайної лінії.
4. Головному управлінню транспорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) як головному розпоряднику коштів міського бюджету фінансування робіт з розробки робочої документації здійснити за рахунок перерозподілу коштів, передбачених Програмою соціально-економічного розвитку міста Києва на 2009 рік, та надати пропозиції щодо включення фінансування будівельно-монтажних робіт до проектів програм соціально-економічного розвитку міста Києва на 2010 рік та наступні роки.
5. Зупинити дію пункту 2 розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 18.12.2008 № 1756 "Про використання траси трамвайної лінії швидкісного руху на ділянці від вул. Милославської до залізничної зупинки "Городня" під будівництво першої черги Лівобережної лінії метрополітену та відгалуження Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену в бік житлового масиву "Вигурівщина-Троєщина".
6. Першому заступнику голови Київської міської державної адміністрації Бассу Д. Я. прийняти рішення щодо висвітлення в засобах масової інформації змісту цього розпорядження.
7. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків.
Голова
Л. Черновецький