Метро или/и трамвай на Троещине

Все о трамваях

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
pavllanski
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2025
Зарегистрирован: 20 мар 2006, 13:53
Откуда: станция "Голосеевская"

Сообщение pavllanski »

Да вообще сделано довольно добротно и очевидно из-за нечастого, но регулярного, пользования находится в относительно сносном состоянии, хотя местечко, скажу я вам, самое настоящее гетто! :)

Аватара пользователя
Sinoptik
Пом. Админа
Пом. Админа
Сообщения: 11436
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Киев

Сообщение Sinoptik »

ЯТП "гетто" в хорошем смысле слова. Может употребить слово "заповедник" ? ;-)
ИзображениеС уважением,
Sinoptik

Аватара пользователя
pavllanski
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2025
Зарегистрирован: 20 мар 2006, 13:53
Откуда: станция "Голосеевская"

Сообщение pavllanski »

ЯТП "гетто" в хорошем смысле слова
Именно! Только в хорошем, и вообще нравится мне эта местность, почему-то детство напоминает. :) А при таких обстоятельствах такую достопримечательность как трамвай я просто не мог обойти стороной! :)

Gregorium
Машинист
Машинист
Сообщения: 532
Зарегистрирован: 11 авг 2006, 13:55
Откуда: Kyiv

Сообщение Gregorium »

Всем любителям Троещины
http://www.interesniy.kiev.ua/old/archi ... royeschina

Baselio
Крыса рельсовая
Крыса рельсовая
Сообщения: 20
Зарегистрирован: 27 июн 2007, 12:12
Откуда: Київ

Сообщение Baselio »

Проїхався вчора наТроєщинському швидкічному трамваї. Що мене здивувало,-так це кількість пасажирів, аж 20! (за весь час поїздки) Видно, що навіть водій була здивована! А ще вона "добавила" зупинок 4 додатково. :)

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12484
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

Водій була здивована великою кількістю пасажирів (я серйозно). Нерідко буває і менше.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Baselio
Крыса рельсовая
Крыса рельсовая
Сообщения: 20
Зарегистрирован: 27 июн 2007, 12:12
Откуда: Київ

Сообщение Baselio »

В тій статті є пару ляпів, наприклад, сказано, що трам ходить до 20.00, а насправді- до 18.05 Як його лише відкрили- то там їздили поїзди із двох трамваїв, то в них були зайняті всі сидячі місця, так активно люди ним користувались! А коли починався дощ, люди з пляжу йшли в такій кількості, що інколи не завжди всім вдавалося зайти у трам.(на "Каштановій") Зараз люди (через великі інтервали руху) переорієнтувались на маршрутки та 21 автобус.

AMY
Памятник
Сообщения: 14279
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Baselio писал(а):В тій статті є пару ляпів, наприклад, сказано, що трам ходить до 20.00, а насправді- до 18.05
Так может в апреле 2005 года, когда писалась статья, трам еще и ходил до 22-х...
Кстати, если увеличить интервал до 3-4-х часов, то пассажиров еще меньше будет...
:rtfm: :censored:

RVR
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 930
Зарегистрирован: 03 ноя 2005, 21:00

Сообщение RVR »

С 01.01.2009 маршрут №2 закрыт.

AMY
Памятник
Сообщения: 14279
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Появилось распоряжение КГГА о реанимации СТ2 и продлении трамвайной линии до Огородной (Троещины). Где-то так к 2011-му году...

[ crossposting ]

UPD: [ crossposting ]
:rtfm: :censored:

AMY
Памятник
Сообщения: 14279
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

''ЛИГА:Закон'' писал(а):
ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)

РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 18.12.2008 р. № 1756

Із змінами і доповненнями, внесеними
розпорядженням Київської міської державної адміністрації
від 28 вересня 2009 року № 1112

Київ

Про використання траси трамвайної лінії швидкісного руху на ділянці від вул. Милославської до залізничної зупинки "Городня" під будівництво першої черги Лівобережної лінії метрополітену та відгалуження Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену в бік житлового масиву Вигурівщина-Троєщина

Відповідно до законів України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про основи містобудування", "Про планування та забудову територій", враховуючи розпорядження Київської міської державної адміністрації від 20.07.2004 № 1312 "Про відновлення робіт із проектування та спорудження Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену від станції "Вокзальна" до житлового масиву Вигурівщина-Троєщина з електродепо" і від 10.12.2004 № 2248 "Про погодження ТЕО будівництва першої черги лівобережної лінії метрополітену Троєщина-Осокорки від вул. Милославської до станції метрополітену "Лівобережна" (варіант з вилковим розгалуженням в районі станції метрополітену "Лівобережна")" та з метою раціонального використання бюджетних коштів на будівництво ділянки Лівобережної лінії метрополітену від станції "Вулиця Милославська" до станції "Проспект Ватутіна" та відгалуження Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену в бік житлового масиву Вигурівщина-Троєщина:

1. Визначити за доцільне здійснити будівництво частини Лівобережної лінії метрополітену та відгалуження Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену в бік житлового масиву Вигурівщина-Троєщина на ділянці від вул. Милославської до залізничної зупинки "Городня" по трасі трамвайної лінії швидкісного руху.

2. Комунальному підприємству "Київський метрополітен" (замовнику будівництва) та комунальному підприємству "Київпастранс" надати до Київської міської ради проект рішення про списання з балансу комунального підприємства "Київпастранс" споруд, обладнання та витрат, пов'язаних з будівництвом трамвайної лінії швидкісного руху.

(дію пункту 2 зупинено згідно з розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 28.09.2009 р. N 1112)

3. Комунальному підприємству "Київський метрополітен":

3.1. В порядку, встановленому Регламентом розгляду питань щодо набуття та реалізації права користування землею в м. Києві, затвердженим рішенням Київської міської ради від 15.07.2004 N 457/1867, подати до Київської міської ради клопотання про надання в користування земельних ділянок для будівництва об'єктів, визначених в п. 1 цього розпорядження.

3.2. Забезпечити розробку проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок та погодження його у встановленому порядку.

3.3. Після затвердження Київською міською радою проектів землеустрою звернутися до Головного управління земельних ресурсів виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) із клопотанням щодо організації робіт із винесення меж земельних ділянок в натуру (на місцевість) та виготовлення документів, що посвідчують право користування земельними ділянками.

4. Головному управлінню земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за зверненням комунального підприємства "Київський метрополітен" забезпечити організацію робіт із розробки проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, винесення меж земельних ділянок в натуру (на місцевість) та виготовлення документів, що посвідчують право користування земельними ділянками.

5. Комунальному підприємству "Київпастранс":

5.1. Після виконання п. 2 цього розпорядження та прийняття Київською міською радою рішення про списання з балансу комунального підприємства "Київпастранс"; споруд, обладнання та витрат, пов'язаних з будівництвом трамвайної лінії швидкісного руху, здійснити демонтаж колії трамвайної лінії швидкісного руху на ділянці від вул. Милославської до розворотного кільця біля проспекту Генерала Ватутіна.

5.2. Завершити роботи із відселення членів садових товариств "Аерофлот" і "Південтеплоенергомонтаж" (Воскресенські сади) з траси будівництва трамвайної лінії швидкісного руху на ділянці від станції "Проспект Генерала Ватутіна" до станції "Городня" за рахунок коштів, передбачених зведеним кошторисним розрахунком вартості будівництва трамвайної лінії швидкісного руху з житлового масиву Вигурівщина-Троєщина до проспекту Возз'єднання (розпорядження представника Президента України від 09.09.94 № 767).

6. Комунальному підприємству "Київський метрополітен" здійснити відселення 10 членів садових товариств, які потрапили в зону будівництва на відгалуженні Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену в бік житлового масиву Вигурівщина-Троєщина, за рахунок коштів, передбачених зведеним кошторисним розрахунком вартості будівництва Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену з відгалуженням в бік житлового масиву Вигурівщина-Троєщина.

7. Уповноважити комісію, створену розпорядженням від 30.04.2008 № 608, визначити розміри збитків при знесенні будинків, споруд та зелених насаджень власників землі та землекористувачів, пов'язаних з будівництвом зазначеної ділянки метрополітену, та подати їх на затвердження до виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

8. Комунальному підприємству "Київський метрополітен" та комунальному підприємству "Київське інвестиційне агентство" передбачити в складі робочої документації додаткові площі для розміщення інвестиційно привабливих об'єктів, які погодити в Головному управлінні економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) і Головному управлінні містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

9. Першому заступнику голови Київської міської державної адміністрації Бассу Д. Я. прийняти рішення щодо висвітлення в засобах масової інформації змісту цього розпорядження.

10. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків.


Голова
Л. Черновецький
Последний раз редактировалось AMY 06 окт 2009, 17:39, всего редактировалось 2 раза.
:rtfm: :censored:

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9310
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: Зять городов русских
Контактная информация:

Сообщение dimentiy »

Что-то я совсем запутался... Мы метро или трамвай запускаем? Или сразу "Марсоход на Троещину"? (с)
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9310
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: Зять городов русских
Контактная информация:

Сообщение dimentiy »

Разобрался. AMY, ты бы хотя бы написал, что документ приостанавливает своё действие ;)
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

AMY
Памятник
Сообщения: 14279
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

dimentiy писал(а):AMY, ты бы хотя бы написал, что документ приостанавливает своё действие

Не забудьте обратить внимание на употребление времён :wink:
© х/ф "Игла"
:rtfm: :censored:

Аватара пользователя
Dimon
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 4445
Зарегистрирован: 23 май 2004, 12:10
Откуда: из Киева

Сообщение Dimon »

Нормально всё! Таким образом метро на Троещину должны построить по Маяковского, где и планировалось.

То, что метро нескоро будет - понятно. Ведь на правом берегу ничего для ПВЛ не построено. А ведь "Подольская" должна быть глубокого залегания - там работы - не початый край. За пару лет не справиться.
Люблю пневматику!

Ответить