Троллейбусы
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12638
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Гололёд на проводах (не путать с гололедицей на дороге) не образуется при снегопаде в умеренный мороз.Dream_On писал(а):Обрывов КС надеюсь не было за время снегопада?
А вот этой ночью могут быть проблемы: температура около нуля, мокрый снег с переходом в дождь.
p.s. Утром будут лужи, а троллейбусы могут от такой погоды иметь пробои изоляции - не ступайте одной ногой из лужи на ступеньки: может ударить током.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Первый. Украинский. Асинхронник.
http://www.picatom.com/1b/DSC00203-5.html
http://www.picatom.com/1b/DSC00204-4.html
Источник.
П.С.: Он о 12ти метрах.
http://www.picatom.com/1b/DSC00203-5.html
http://www.picatom.com/1b/DSC00204-4.html
Источник.
П.С.: Он о 12ти метрах.
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12638
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
У понеділок в Києві страйк на транспорті
[ 23.03.2010 18:17, УНІАН ]
[ 23.03.2010 18:17, УНІАН ]
У Києві 29 березня водії тролейбусно-експлуатаційного депо №2 з 5.00 до 10.00 проведуть попереджувальний страйк з вимогою погасити борги із заробітної плати.
Про це йдеться в повідомленні прес-служби Національного форуму профспілок України, за участі якого 23 березня відбулися переговори колективу й адміністрації тролейбусно-експлуатаційного депо.
Трудовий конфлікт виник, зокрема, через те, що працівники тролейбусного депо №2, а це 900 осіб, отримали лише 30% зарплати за січень, а за лютий не отримували жодних виплат.
Водночас, за інформацією члена ініціативної групи, водія Олександра КОРНІЄНКА, «Київпастранс» отримав з бюджету 127 млн. грн. на погашення боргів із зарплат. Однак дирекція депо, яку очолює Василь НАЗАРЧУК, на сьогоднішній зустрічі з колективом стверджувала, що не отримувала від влади коштів. О.КОРНІЄНКО заявив, що працівники інших транспортних підприємств - наприклад, депо №3 - зарплату за січень отримали повністю, а за лютий – 50%.
“На зборах колектив депо не отримав від керівництва чіткого пояснення причин затримки зарплат, тому водії депо №2 одностайно висловилися за проведення попереджувального страйку 29 березня”, – сказано уповідомленні профспілок.
Таким чином, наступного понеділка на 5 годин буде припинено рух тролейбусів на більшості маршрутів на правому березі Києва.
Окрім виплати зарплат, працівники депо вимагають урегулювати проблему з проходженням наркологічного контролю водіїв: зараз ця система вкрай нераціональна і призводить до втрати особистого часу, який водіям не оплачується.
Крім того, вони виступають проти порушення вимог безпеки праці – за нинішніми правилами водії та кондуктори тролейбусів мусять передавати зміну не на території депо, а безпосередньо на маршруті.
Про це йдеться в повідомленні прес-служби Національного форуму профспілок України, за участі якого 23 березня відбулися переговори колективу й адміністрації тролейбусно-експлуатаційного депо.
Трудовий конфлікт виник, зокрема, через те, що працівники тролейбусного депо №2, а це 900 осіб, отримали лише 30% зарплати за січень, а за лютий не отримували жодних виплат.
Водночас, за інформацією члена ініціативної групи, водія Олександра КОРНІЄНКА, «Київпастранс» отримав з бюджету 127 млн. грн. на погашення боргів із зарплат. Однак дирекція депо, яку очолює Василь НАЗАРЧУК, на сьогоднішній зустрічі з колективом стверджувала, що не отримувала від влади коштів. О.КОРНІЄНКО заявив, що працівники інших транспортних підприємств - наприклад, депо №3 - зарплату за січень отримали повністю, а за лютий – 50%.
“На зборах колектив депо не отримав від керівництва чіткого пояснення причин затримки зарплат, тому водії депо №2 одностайно висловилися за проведення попереджувального страйку 29 березня”, – сказано уповідомленні профспілок.
Таким чином, наступного понеділка на 5 годин буде припинено рух тролейбусів на більшості маршрутів на правому березі Києва.
Окрім виплати зарплат, працівники депо вимагають урегулювати проблему з проходженням наркологічного контролю водіїв: зараз ця система вкрай нераціональна і призводить до втрати особистого часу, який водіям не оплачується.
Крім того, вони виступають проти порушення вимог безпеки праці – за нинішніми правилами водії та кондуктори тролейбусів мусять передавати зміну не на території депо, а безпосередньо на маршруті.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Троллейбусное депо № 2
* Адрес: ул. А.Довженко, 7 50.460556, 30.444167 (Троллейбусное депо № 2)50°27′38″ с. ш. 30°26′39″ в. д. / 50.460556° с. ш. 30.444167° в. д. (G)
* Подвижной состав: Skoda 14Tr, Skoda 15Tr, ЮМЗ-Т1, МАЗ-103Т, Киев-12.03, Киев-12.04, ЛАЗ-Е183, ЛАЗ-Е301
* Маршруты: 5, 6, 7, 7-к. 16, 18, 23, 23-к, 25, 26, 35, 39, 41
Черновецький віддасть старі тролейбуси Донбасу?
[ «Українська правда. Київ» | 24-03-2010 12:55 ]
[ «Українська правда. Київ» | 24-03-2010 12:55 ]
У порядок денний засідання сесії Київради 25 березня внесені питання про передачу двом містам Донбасу тролейбусів, що були у вжитку. Про це повідомляє Київ.proUA.com.
Проектом рішення, підписаним ще у травні минулого року першим заступником голови КМДА Анатолієм Голубченком, пропонується, щоб «Київпастранс» передав один тролейбус 2001 року випуску у позичку на п’ять років Слов’янській міськраді (Донецька область). Початкова вартість тролейбуса 497 тисяч гривень, залишкова вартість 81,6 тисячі гривень.
Згідно з пояснювальною запискою, цей тролейбус був виведений з експлуатації минулого року, тому «реалізація цього рішення не вплине на транспортне забезпечення мешканців Києва» і «не потребує громадських обговорень». Метою передачі є «поліпшення обслуговування мешканців Слов’янська».
Водночас інший перший заступник голови КМДА Денис Басс 5 січня 2010 року подав аналогічний проект про передачу у позичку двох тролейбусів Сєвєроднєцькій міськраді (Луганська область).
Тролейбуси випущені у 2000 и 2001 роках і зараз їх залишкова вартість складає 43,9 та 51,4 тисячі гривень.
Проектом рішення, підписаним ще у травні минулого року першим заступником голови КМДА Анатолієм Голубченком, пропонується, щоб «Київпастранс» передав один тролейбус 2001 року випуску у позичку на п’ять років Слов’янській міськраді (Донецька область). Початкова вартість тролейбуса 497 тисяч гривень, залишкова вартість 81,6 тисячі гривень.
Згідно з пояснювальною запискою, цей тролейбус був виведений з експлуатації минулого року, тому «реалізація цього рішення не вплине на транспортне забезпечення мешканців Києва» і «не потребує громадських обговорень». Метою передачі є «поліпшення обслуговування мешканців Слов’янська».
Водночас інший перший заступник голови КМДА Денис Басс 5 січня 2010 року подав аналогічний проект про передачу у позичку двох тролейбусів Сєвєроднєцькій міськраді (Луганська область).
Тролейбуси випущені у 2000 и 2001 роках і зараз їх залишкова вартість складає 43,9 та 51,4 тисячі гривень.


Київ віддасть Донбасу три старих тролейбуси
[ «Українська правда. Київ» | 25-03-2010 17:56 ]
Київрада прийняла рішення про передачу КП «Київпастранс» трьох тролейбусів, раніше виведених з експлуатації, Донецькій та Луганській областям.
Зокрема у позичку на п’ять років Слов’янській міськраді буде передано 1 тролейбус (2001 року випуску), а Сєвєроднєцькій міськраді — 2 тролейбуси (2000 та 2001 року випуску).
За такі рішення на сесії у четвер проголосували 62 та 67 депутатів відповідно.
У порядок денний засідання сесії Київради 25 березня внесені питання про передачу двом містам Донбасу тролейбусів, що були у вжитку.
Згідно з пояснювальною запискою, реалізація рішень» не вплине на транспортне забезпечення мешканців Києва» і «не потребує громадських обговорень».
[ «Українська правда. Київ» | 25-03-2010 17:56 ]
Київрада прийняла рішення про передачу КП «Київпастранс» трьох тролейбусів, раніше виведених з експлуатації, Донецькій та Луганській областям.
Зокрема у позичку на п’ять років Слов’янській міськраді буде передано 1 тролейбус (2001 року випуску), а Сєвєроднєцькій міськраді — 2 тролейбуси (2000 та 2001 року випуску).
За такі рішення на сесії у четвер проголосували 62 та 67 депутатів відповідно.
У порядок денний засідання сесії Київради 25 березня внесені питання про передачу двом містам Донбасу тролейбусів, що були у вжитку.
Згідно з пояснювальною запискою, реалізація рішень» не вплине на транспортне забезпечення мешканців Києва» і «не потребує громадських обговорень».

