Пусть начинку новую поставят, а старую оболочку приведут в нормальный вид. Такой ПС меня устроит...Dream_On писал(а):в какое издание написать о том что народ разводят "Кобрами"?
что по сути это старые трамваи.
Скоростной трамвай
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Есть требования по безопасности, я имел честь посмотреть этот кустарный КВР, немного стало жутко.
А раз в год и палка стреляет.
Помимо рельсов которые якобы с нарушениями лежат пускай бы и подвижной состав проревели.
Опять же не хочеться что б Кобра повторила судьбу Дарницких Прогрессов. Лично я думаю что было бы целесообразнее на какое-то время купить б/у подвижной состав в Чехии и Германии. Но опять же это моё личное мнение.
А раз в год и палка стреляет.
Помимо рельсов которые якобы с нарушениями лежат пускай бы и подвижной состав проревели.
Опять же не хочеться что б Кобра повторила судьбу Дарницких Прогрессов. Лично я думаю что было бы целесообразнее на какое-то время купить б/у подвижной состав в Чехии и Германии. Но опять же это моё личное мнение.
Во Львове так поступили. Результат - уже через два года 2/3 вагонов ухайдаканы так, что страшно садиться (ну мне было, по крайней мере). Обивка подвытерта, кнопки расшатаны, окна исписаны...DreamOn писал(а):Лично я думаю что было бы целесообразнее на какое-то время купить б/у подвижной состав в Чехии и Германии
Когда зайца ловит один человек, он в лучшем случае поймает зайца. Когда же в охоту на зайца выходит толпа народу, они почти наверняка поймают дракона.
В Виннице все старенькие Татры Т4 по моему не известно куда дели... И на сайте винницкого трамвая висит обявление о продаже 30 КТ4... Но реально и за путями и за пс классно ухаживают. Всегда больше трамвай любил чем тролейбус. Кстати никто не видел проекта в инете о том чтоб в центре Винницы трамвай нырял под землю?
P.S. извиняюсь за офтоп
P.S. извиняюсь за офтоп
Даешь станцию метро "Общежитие №6"!!!
Швидкісний трамвай виїде на маршрут 14 жовтня з новими вагонами і старими цінами за проїзд
[ Офiцiйний веб-портал Київської мiської влади | 03-08-2010, 19:52 ]
[ Офiцiйний веб-портал Київської мiської влади | 03-08-2010, 19:52 ]
Відбулась розширена виїзна нарада безпосередньо на місці будівництва – на кінцевій зупинці швидкісного трамваю третього маршруту
3 серпня, за участю в.о. голови КМДА Олександра Попова, заступників голови КМДА Олександра Мещерякова та Анатолія Голубченка, а також керівників профільних управлінь та комунальних підприємств відбулась розширена виїзна нарада безпосередньо на місці будівництва – на кінцевій зупинці швидкісного трамваю третього маршруту.
Після огляду поточного стану реконструкції лінії та вивчення зразків рухомого складу, учасники наради обговорили низку поточних проблем та поспілкувались з пресою.
Головне питання будь-якого будівництва – фінансування – повністю врегульоване. На завершення реконструкції лінії швидкісного трамваю від вулиці Старовокзальної до Великої кільцевої дороги з міського бюджету передбачено 40 млн. грн. Про це повідомив сьогодні під час брифінгу виконуючий обов‘язки Голови КМДА Олександр Попов. Нові вагони повезуть перших пасажирів по знайомому маршруту вже 14 жовтня. «Це буде своєрідний подарунок киянам до свята Покрови, і це сьогодні абсолютно реально, адже затримок через брак фінансування більше не буде», – пояснив обрану дату запуску Олександр Попов.


Фото Бориса Корпусенка
Журналістам були представлені зразки рухомих складів. Перший зразок – модульний трамвайний потяг виробництва ПТМЗ (Петербурзького трамвайно-механічного заводу) – наразі він 32 метри довжиною. За рахунок нарощування ще 1 секції його можна подовжити до 45 метрів. Такий потяг вміщуватиме 300 пасажирів (у т.ч. 65 місць для сидіння). Конструктив вагону дозволяє встановити кондиціонери (поки що забезпечено лише вентиляцію).
Другий зразок – вітчизняного виробництва (ЗАТ «Київський завод електротранспорту»). Його побудовано за ліцензією на базі добре знайомих киянам чеських вагонів та суттєво вдосконалено. Вартість такого потягу – близько 3 млн. грн., що приблизно вдвічі дешевше за російський зразок. Зараз в наявності є 10 одиниць такого рухомого складу.
Для обслуговування всієї лінії швидкісного трамваю необхідно закупити всього 45 потягів, але у перспективі бажано мати 50 (з урахуванням заміни на час обслуговування та ремонту).
Відповідаючи на запитання журналістів, Олександр Попов зазначив, що наразі він схиляється до вітчизняної моделі. «Будемо робити ставку на вітчизняного виробника. Але у перспективі це має бути більш сучасний рухомий склад. Якщо потім буде закуплено вагони більш сучасного дизайну, тоді ці будуть продовжувати працювати на інших маршрутах», – пояснив він.
Що ж стосується вартості проїзду на швидкісній лінії після реконструкції, то вона, як зауважив виконуючий обов‘язки Голови КМДА, залишиться такою ж, як і на інших маршрутах. «Взагалі наша позиція стосовно цінової політики незмінна – тарифи на послуги мають влаштовувати усі категорії населення та враховувати усі пільги», – наголосив Олександр Попов.
3 серпня, за участю в.о. голови КМДА Олександра Попова, заступників голови КМДА Олександра Мещерякова та Анатолія Голубченка, а також керівників профільних управлінь та комунальних підприємств відбулась розширена виїзна нарада безпосередньо на місці будівництва – на кінцевій зупинці швидкісного трамваю третього маршруту.
Після огляду поточного стану реконструкції лінії та вивчення зразків рухомого складу, учасники наради обговорили низку поточних проблем та поспілкувались з пресою.
Головне питання будь-якого будівництва – фінансування – повністю врегульоване. На завершення реконструкції лінії швидкісного трамваю від вулиці Старовокзальної до Великої кільцевої дороги з міського бюджету передбачено 40 млн. грн. Про це повідомив сьогодні під час брифінгу виконуючий обов‘язки Голови КМДА Олександр Попов. Нові вагони повезуть перших пасажирів по знайомому маршруту вже 14 жовтня. «Це буде своєрідний подарунок киянам до свята Покрови, і це сьогодні абсолютно реально, адже затримок через брак фінансування більше не буде», – пояснив обрану дату запуску Олександр Попов.

















Фото Бориса Корпусенка
Журналістам були представлені зразки рухомих складів. Перший зразок – модульний трамвайний потяг виробництва ПТМЗ (Петербурзького трамвайно-механічного заводу) – наразі він 32 метри довжиною. За рахунок нарощування ще 1 секції його можна подовжити до 45 метрів. Такий потяг вміщуватиме 300 пасажирів (у т.ч. 65 місць для сидіння). Конструктив вагону дозволяє встановити кондиціонери (поки що забезпечено лише вентиляцію).
Другий зразок – вітчизняного виробництва (ЗАТ «Київський завод електротранспорту»). Його побудовано за ліцензією на базі добре знайомих киянам чеських вагонів та суттєво вдосконалено. Вартість такого потягу – близько 3 млн. грн., що приблизно вдвічі дешевше за російський зразок. Зараз в наявності є 10 одиниць такого рухомого складу.
Для обслуговування всієї лінії швидкісного трамваю необхідно закупити всього 45 потягів, але у перспективі бажано мати 50 (з урахуванням заміни на час обслуговування та ремонту).
Відповідаючи на запитання журналістів, Олександр Попов зазначив, що наразі він схиляється до вітчизняної моделі. «Будемо робити ставку на вітчизняного виробника. Але у перспективі це має бути більш сучасний рухомий склад. Якщо потім буде закуплено вагони більш сучасного дизайну, тоді ці будуть продовжувати працювати на інших маршрутах», – пояснив він.
Що ж стосується вартості проїзду на швидкісній лінії після реконструкції, то вона, як зауважив виконуючий обов‘язки Голови КМДА, залишиться такою ж, як і на інших маршрутах. «Взагалі наша позиція стосовно цінової політики незмінна – тарифи на послуги мають влаштовувати усі категорії населення та враховувати усі пільги», – наголосив Олександр Попов.


Швидкісний трамвай виходить на фінішну пряму
[ Ірина Лабунська | "Хрещатик" 05-08-2010 ]
[ Ірина Лабунська | "Хрещатик" 05-08-2010 ]
У жовтні на Старовокзальну випустять київські “кобри”
На цьому тижні в КМДА обговорювали транспортну проблему. Чиновники міркують над першочерговими завданнями і головну увагу приділено стратегічним об’єктам, запуск яких затягнувся. Позавчора оглянули лінію швидкісного трамвая.
Її запустять 14 жовтня. Перевозитимуть киян модернізовані "кобри". Дістатися з Кільцевої до Старовокзальної можна буде за 15 хвилин. Місто виділило 40 млн грн для завершення робіт. Невеличку ділянку шляху, де виявили технологічні недоліки, повністю замінять.
У цьому році Київ завершить більшість великих дорожньо-транспортних об’єктів, відкриття яких дещо затягнулося. Про це повідомив виконувач обов’язків голови КМДА Олександр Попов. "Роботи на низці об’єктів фактично було зупинено, і зрозуміло чому. Сьогодні є політична воля і готовність професіонально вирішувати ці питання. Ми маємо підтримку Президента і уряду, тому я переконаний, що цей рік стане для Києва роком розв’язання багатьох проблем, завершення стратегічно важливих об’єктів",— сказав Попов.
Першим таким об’єктом стане лінія швидкісного трамвая. Її кінцеву зупинку на Кільцевій в рамках "транспортного" тижня Попов відвідав позавчора. Він підтвердив, що швидкісне трамвайне сполучення між Кільцевою і Старовокзальною запустять 14 жовтня. "Це буде своєрідний подарунок киянам до свята Покрови, і це абсолютно реально, адже затримок через брак фінансування більше не буде",— пообіцяв посадовець. З міського бюджету на лінію додали понад 40 млн грн, із яких 20 млн грн уже на рахунку виконавця робіт. Загалом об’єкт обійшовся в більш ніж 420 млн грн. Частину полотна, на якій виявили порушення технології будівництва, повністю замінять, проте це не вплине на терміни виконання робіт.
Нагадаємо, лінія швидкісного трамвая має протяжність 10 км. Нові трамваї долатимуть цю відстань вдвоє швидше, ніж раніше: за 10–15 хвилин замість колишніх 30–40. [ И приедет Борщаговка на перегруженную «Вокзальную», отчего там наступит полный
] Потяги рухатимуться значно швидше і безшумно. Вздовж лінії облаштують зручні зупинки. Їх загалом має бути 13, проте до 14 жовтня 4–5 об’єктів не встигнуть завершити. Тому на перших порах потяг їх просто проминатиме. До слова, станції будуть не "класичними" трамвайними — просто платформа посеред дороги, а цілими об’єктами із захистом пасажирів від опадів, турнікетами, підйомниками для інвалідів-візочників та іншими зручностями. Саму лінію оснастять шумоізоляційними бар’єрами, тож мешканці сусідніх будинків не чутимуть трамвайного гуркоту. [ Дорогая редакция, какой гуркот? Ведь парой предложений выше написано — безшумно! Или забыла уже?
]
І, власне, про самі трамваї [ Пора уже. А то ведь всё писалось про какие-то потяги ]. На лінію випустять так звані кобри. Це будуть потяги українського виробництва за чеською ліцензією. На вигляд вони — як звичайні трамваї. Просто у свіжій обгортці. [ Сало как сало. Зачем его пробовать? ]Модернізована модель із трьох секцій матиме довжину майже 29 метрів, салон вміщуватиме максимально 265 пасажирів. Це нормальний показник, зважаючи, що потяги курсуватимуть із коротким інтервалом, майже, як метро, в 3–5 хвилин. 15 відсотків салону матиме низьку підлогу, тож пасажирам із особливими потребами теж буде зручно. "Кобра" може розганятися до 70 км на годину. До, слова, журналістам показали інший варіант — російський. Він має кращий дизайн, комфортніший салон, є системи кондиціювання [ Ога, в водительской кабине ] та відеоспостереження. Проте такий трамвай коштує майже в 2,5 разу дорожче за український [ МакДоналдс. Как я это люблю... Сначала дороже в полтора раза, потом в два, а теперь уже в два с половиной. Может к врачу нужно журналистам сходить провериться, к ухо-горло-носу
]. Вартість нашої "кобри", яку збирають у Києві, майже 3 млн грн. Десять потягів уже є. До запуску лінії потрібно закупити ще 5–6. Загалом же для нормальної роботи лінії потрібно 17–18 рухомих складів. [ Ну вот, а пошто ж на офсайте КГГА глаголят о 45–50? ] Вони зможуть перевозити до 20—25 тисяч пасажирів на годину. Нагадаємо, раніше міська влада вела перемовини з компанією "Сіменс". Та виготовляє сучасніші трамваї для європейських країн. Один такий суперсучасний потяг коштує до 2 млн євро. Для Києва навіть із 40-відсотковою знижкою, про яку домовлялися, така транспортна розкіш не по кишені. У той же час виконувач обов'язків голови КМДА Олександр Попов зазначив, що згодом, коли з’явиться можливість, для швидкісної лінії можуть закупити сучасніші потяги, "кобри" ж перекинуть на інші лінії замість зношеного рухомого складу.
На цьому тижні в КМДА обговорювали транспортну проблему. Чиновники міркують над першочерговими завданнями і головну увагу приділено стратегічним об’єктам, запуск яких затягнувся. Позавчора оглянули лінію швидкісного трамвая.
Її запустять 14 жовтня. Перевозитимуть киян модернізовані "кобри". Дістатися з Кільцевої до Старовокзальної можна буде за 15 хвилин. Місто виділило 40 млн грн для завершення робіт. Невеличку ділянку шляху, де виявили технологічні недоліки, повністю замінять.
У цьому році Київ завершить більшість великих дорожньо-транспортних об’єктів, відкриття яких дещо затягнулося. Про це повідомив виконувач обов’язків голови КМДА Олександр Попов. "Роботи на низці об’єктів фактично було зупинено, і зрозуміло чому. Сьогодні є політична воля і готовність професіонально вирішувати ці питання. Ми маємо підтримку Президента і уряду, тому я переконаний, що цей рік стане для Києва роком розв’язання багатьох проблем, завершення стратегічно важливих об’єктів",— сказав Попов.
Першим таким об’єктом стане лінія швидкісного трамвая. Її кінцеву зупинку на Кільцевій в рамках "транспортного" тижня Попов відвідав позавчора. Він підтвердив, що швидкісне трамвайне сполучення між Кільцевою і Старовокзальною запустять 14 жовтня. "Це буде своєрідний подарунок киянам до свята Покрови, і це абсолютно реально, адже затримок через брак фінансування більше не буде",— пообіцяв посадовець. З міського бюджету на лінію додали понад 40 млн грн, із яких 20 млн грн уже на рахунку виконавця робіт. Загалом об’єкт обійшовся в більш ніж 420 млн грн. Частину полотна, на якій виявили порушення технології будівництва, повністю замінять, проте це не вплине на терміни виконання робіт.
Нагадаємо, лінія швидкісного трамвая має протяжність 10 км. Нові трамваї долатимуть цю відстань вдвоє швидше, ніж раніше: за 10–15 хвилин замість колишніх 30–40. [ И приедет Борщаговка на перегруженную «Вокзальную», отчего там наступит полный


І, власне, про самі трамваї [ Пора уже. А то ведь всё писалось про какие-то потяги ]. На лінію випустять так звані кобри. Це будуть потяги українського виробництва за чеською ліцензією. На вигляд вони — як звичайні трамваї. Просто у свіжій обгортці. [ Сало как сало. Зачем его пробовать? ]Модернізована модель із трьох секцій матиме довжину майже 29 метрів, салон вміщуватиме максимально 265 пасажирів. Це нормальний показник, зважаючи, що потяги курсуватимуть із коротким інтервалом, майже, як метро, в 3–5 хвилин. 15 відсотків салону матиме низьку підлогу, тож пасажирам із особливими потребами теж буде зручно. "Кобра" може розганятися до 70 км на годину. До, слова, журналістам показали інший варіант — російський. Він має кращий дизайн, комфортніший салон, є системи кондиціювання [ Ога, в водительской кабине ] та відеоспостереження. Проте такий трамвай коштує майже в 2,5 разу дорожче за український [ МакДоналдс. Как я это люблю... Сначала дороже в полтора раза, потом в два, а теперь уже в два с половиной. Может к врачу нужно журналистам сходить провериться, к ухо-горло-носу



К вопросу о цене ЛВСа
Сергей_Н 04.08.2010 15:52 MSD
Цитата (Anton, 04.08.2010):
> Тогда вопрос к питерцам - сколько РЕАЛЬНО стоит их вагон. То, что у журналистов иногда бывает плохо с математикой - это в общем-то не новость. Со слухом проблемы у них точно есть: лично слышал, что Попов говорил про разницу в 2,5, а не 1,5 раза.
Я конечно не Питерец, но внимательно слежу за этим свечным заводиком. 71-154М в 2009 году ПТМЗ продал КЗэТу за 37 миллионов рублей без НДС (45 с НДС). И это вполне реальная сумма за такой вагон. т.е. на местные тугрики это 45/4=11,25 миллиона гривен.
Цитата (Орлов Виктор, 04.08.2010):
> 15 млн. - рельная сумма за ЛВС-2009, но факт в том,что его можно неплохо удешевить!
15 млн. чего? Гривен? Конечно реальная. И это с наваром уважаемых людей.
http://transphoto.ru/photo/324423/#625636

