И? Проедут быстро путепровод и упрутся в кардачи...пропускная способность путепровода должна увеличиться на 30-40%.
Реконструкция Шулявского путепровода
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Сегодня пишет о намерениях ФГИ снести "Большевик".
(что-то у меня получилось как заголовок желтой газеты
)
(что-то у меня получилось как заголовок желтой газеты


Sinoptik
Насколько я знаю ФДМУ не делает и больше того не должен заниматься вопросом сноса цеха, который якобы мешает реконструкции.
Во-первых: ФДМУ как представитель акционера (государства) рассматривает вопрос возможной компенсации ВАТ "Большевик" в случае если Возникнет необходимость сноса цеха.
Во-вторых: Такой необходимости пока нет потому-что нет утверждённого проекта реконструкции.
В-третьих: Предложеный вариант (старый вариант- двухуровневый) не имеет правого поворота в сторону Святошино, при этом в новом варианте все недостатки решены, а то что круговое движение для кого-то непривычно - то надо выполнять требования ПДД и соответствующих знаков а не ездить по привычке и кричать что это не правильно, и тогда вопросов не будет.
Во-первых: ФДМУ как представитель акционера (государства) рассматривает вопрос возможной компенсации ВАТ "Большевик" в случае если Возникнет необходимость сноса цеха.
Во-вторых: Такой необходимости пока нет потому-что нет утверждённого проекта реконструкции.
В-третьих: Предложеный вариант (старый вариант- двухуровневый) не имеет правого поворота в сторону Святошино, при этом в новом варианте все недостатки решены, а то что круговое движение для кого-то непривычно - то надо выполнять требования ПДД и соответствующих знаков а не ездить по привычке и кричать что это не правильно, и тогда вопросов не будет.
Авторитетные мнения отсюда
Вашему вниманию предлагаются рецензии экспертов, где даны почти все ответы на спорные вопросы.
ФІЛІЯ ДП «УКРДОРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА»
Зрозумілість та зручність схеми руху
- поворот ліворуч за схемою що пропонується, очевидно є зручнішим та зрозумілішим;
- на відміну від неповного "чотирилисника", розробленого інститутом Київдормістпроект"розвязка, що пропонується повна що є безумовною перевагою;
Пропускна здатність
- перевишує пропускну здатність по лівому повороту та розвороту «чотирилисника»;
- за наявності інтенсивного лівоповоротного, та особливо розворотного транспортних потоків пропускна здатність запропонованої розв'язки по транзиту, значно перевищуватиме пропускну здатність по транзиту «чотирилисника»;
- загальна спроможність запропонованої розв'язки пропускати через саморегульований рівень лівоповоротні потоки магістральної інтенсивності, не викликає сумнівів;
- в декілька разів меньша щільність транспортного потоку на кільці, за однакової інтенсивності руху;
- автомобілі, рухаючись кільцем, не мають необхідності перелаштовуватись із смуги в смугу;
Безпека руху
- з позиції кількості конфліктних точок, та інтенсивності потоків, що в них перетинаються - запропонована розвязка поза конкуренцією;
- в саморегульованій частині швидкість не більше 20км/ч, а транзитний рух ізольовано, що значно підвищить реальну безпеку руху;
- повна ізоляція пешохідного руху;
Вартість будівництва
- не дорожча за типовий "чотирилисник";
- не передбачає перенесення потужностей та знесення "Більшовика", що однозначно робить вартість нижче, за вартість реконструкції, яка таке знесення передбачає;
Висновок
- великий технологічний крок у сфері дорожнього будівництва;
- у порівнянні з типовим "чотирилисником" вона безкомпромісна;
- має значно більшу пропускну здатність та значно більшу безпеку руху;
- за умови збереження цеху №5 - і значну меньшу вартість будівництва;
- закладе на майбутньє значний запас пропускної здатності по обом магістралям;
- унікальні геометричні властивості для реалізації в надзвичайно обмежених умовах;
ДП ІНСТИТУТ "КИЇВЖИТЛОПРОЕКТ":
- транзитний потік транспорту на "чотирилисніках" не ізольований;
- недоліком "чотирилисника" є здійснення розвороту за допомогою двох лівоповоротних маневрів, що призводить до перепробігу автомобілів та перевантаження "горловин";
- "чотирилисники" незручні для руху пасажирського транспорту;
- "чотирилисники" в Європі практично не будуються;
- в США "чотирилисники" не будуються вже понад 60 років;
- ЗАПРОПОНОВАНЕ РІШЕННЯ:
- за правилами Т-подібних перехресть;
- ізоляція транзитного руху;
- радикальне зменшення конфліктних точок;
- істотно більша пропускна здатність і безпека руху навідь для пішоходів;
- компактна за габаритами (в 4-5 разів менша за типовий "чотирилисник");
- перепробіг автомобілів в межах розвязки майже нульовий;
- зупинки практично в межах перехрестя;
- паркінги під естакадою;
- значні архітектурні переваги;
Висновок
- доцільність та актуальність;
- високий професійний рівень та ретельність розробки;
- викока пропускна здатність та повне розвязання усіх напрямків руху;
- компактність;
- можливий ефект вимагає негайного та ретельного вивчення пропозиції.
ТОВ «Архитектурное бюро «С.Бабушкин»:
- развязка радикально уменьшит количество конфликтных точек и интенсивность транспортных потоков;
- развязка может быть выполнена саморегулируемой (без светофоров!!!);
- уровень для пешеходного движения, который нигде не пересекается;
- компактность и возможность сохранения существующей застройки (площадь развязки - 1,9 га, что в 4 раза меньше типового решения «четырехлистника);
- размещение остановок общественного транспорта практически вблизи перекрестка;
- устройство паркинга под эстакадой;
- природное освещение и естественное проветривание открытого пространства туннеля;
Сканы рецензий здесь
Вашему вниманию предлагаются рецензии экспертов, где даны почти все ответы на спорные вопросы.
ФІЛІЯ ДП «УКРДОРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА»
Зрозумілість та зручність схеми руху
- поворот ліворуч за схемою що пропонується, очевидно є зручнішим та зрозумілішим;
- на відміну від неповного "чотирилисника", розробленого інститутом Київдормістпроект"розвязка, що пропонується повна що є безумовною перевагою;
Пропускна здатність
- перевишує пропускну здатність по лівому повороту та розвороту «чотирилисника»;
- за наявності інтенсивного лівоповоротного, та особливо розворотного транспортних потоків пропускна здатність запропонованої розв'язки по транзиту, значно перевищуватиме пропускну здатність по транзиту «чотирилисника»;
- загальна спроможність запропонованої розв'язки пропускати через саморегульований рівень лівоповоротні потоки магістральної інтенсивності, не викликає сумнівів;
- в декілька разів меньша щільність транспортного потоку на кільці, за однакової інтенсивності руху;
- автомобілі, рухаючись кільцем, не мають необхідності перелаштовуватись із смуги в смугу;
Безпека руху
- з позиції кількості конфліктних точок, та інтенсивності потоків, що в них перетинаються - запропонована розвязка поза конкуренцією;
- в саморегульованій частині швидкість не більше 20км/ч, а транзитний рух ізольовано, що значно підвищить реальну безпеку руху;
- повна ізоляція пешохідного руху;
Вартість будівництва
- не дорожча за типовий "чотирилисник";
- не передбачає перенесення потужностей та знесення "Більшовика", що однозначно робить вартість нижче, за вартість реконструкції, яка таке знесення передбачає;
Висновок
- великий технологічний крок у сфері дорожнього будівництва;
- у порівнянні з типовим "чотирилисником" вона безкомпромісна;
- має значно більшу пропускну здатність та значно більшу безпеку руху;
- за умови збереження цеху №5 - і значну меньшу вартість будівництва;
- закладе на майбутньє значний запас пропускної здатності по обом магістралям;
- унікальні геометричні властивості для реалізації в надзвичайно обмежених умовах;
ДП ІНСТИТУТ "КИЇВЖИТЛОПРОЕКТ":
- транзитний потік транспорту на "чотирилисніках" не ізольований;
- недоліком "чотирилисника" є здійснення розвороту за допомогою двох лівоповоротних маневрів, що призводить до перепробігу автомобілів та перевантаження "горловин";
- "чотирилисники" незручні для руху пасажирського транспорту;
- "чотирилисники" в Європі практично не будуються;
- в США "чотирилисники" не будуються вже понад 60 років;
- ЗАПРОПОНОВАНЕ РІШЕННЯ:
- за правилами Т-подібних перехресть;
- ізоляція транзитного руху;
- радикальне зменшення конфліктних точок;
- істотно більша пропускна здатність і безпека руху навідь для пішоходів;
- компактна за габаритами (в 4-5 разів менша за типовий "чотирилисник");
- перепробіг автомобілів в межах розвязки майже нульовий;
- зупинки практично в межах перехрестя;
- паркінги під естакадою;
- значні архітектурні переваги;
Висновок
- доцільність та актуальність;
- високий професійний рівень та ретельність розробки;
- викока пропускна здатність та повне розвязання усіх напрямків руху;
- компактність;
- можливий ефект вимагає негайного та ретельного вивчення пропозиції.
ТОВ «Архитектурное бюро «С.Бабушкин»:
- развязка радикально уменьшит количество конфликтных точек и интенсивность транспортных потоков;
- развязка может быть выполнена саморегулируемой (без светофоров!!!);
- уровень для пешеходного движения, который нигде не пересекается;
- компактность и возможность сохранения существующей застройки (площадь развязки - 1,9 га, что в 4 раза меньше типового решения «четырехлистника);
- размещение остановок общественного транспорта практически вблизи перекрестка;
- устройство паркинга под эстакадой;
- природное освещение и естественное проветривание открытого пространства туннеля;
Сканы рецензий здесь
Все, что ни делается то к лучшему
Все, что к лучшему то не делается
Все, что к лучшему то не делается
я думаю - такая вероятность есть. но не потому, что захотят сделать как лучше, а потому, что проект позволяет освободить много земли и построить на них торгово-развлекательные центры, которых так не хватает Киеву!const писал(а):А какова вероятность того, что к этим рецензиям прислушаются и пустят в разработку этот проект?

На данном форуме о трамвае можно писать или хорошо, или ничего...
- Vibro
- Машинист
- Сообщения: 406
- Зарегистрирован: 29 июл 2008, 16:29
- Откуда: Київ
- Контактная информация:
А звідки взялося обмеження швидкості 20 км/год??? Фантазія рецензента???
Ви не повірите, але окрім розширення мосту, там нічого робити не треба. Коли з’явится міст на Лепсе через залізницю, проблеми на Індустріальній зникнуть. Правий поворот на Святошино (який так любить один з модераторів) там не потрібен взагалі, бо є поворот на Дегтярівській, значно коротший. Правий поворот на Індустріальну, див. вище + там вже є 2(!) варіанти. Лівий поворот на Індустріальну незручний тут, але є на Повітрофлотському. Повторю ще раз, головна проблема звуження з Довженка.
Ви не повірите, але окрім розширення мосту, там нічого робити не треба. Коли з’явится міст на Лепсе через залізницю, проблеми на Індустріальній зникнуть. Правий поворот на Святошино (який так любить один з модераторів) там не потрібен взагалі, бо є поворот на Дегтярівській, значно коротший. Правий поворот на Індустріальну, див. вище + там вже є 2(!) варіанти. Лівий поворот на Індустріальну незручний тут, але є на Повітрофлотському. Повторю ще раз, головна проблема звуження з Довженка.
Я знаю, що я нічого не знаю, а решта не знає навіть цього…
- DFAW
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 15017
- Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
- Откуда: Саме велике село в Украине
- Контактная информация:
Vibro- там некуда расширять мост, для листа клевера эквивалентной пропускной способности надо 8 рядов на мосту, на всё протяжение, плюс по два по бокам. Плюс на победе расширение по два ряда по бокам в районе развязки
Я не волшебник, я только учусь. 
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
Плюс даже при наличии всех полос для эквивалентной пропускной способности пересекаются левопоротные (270 гр) потоки тех кто заезжает по клеверу и съезжает с моста и пересекаются два раза для каждого поворота на 270 грн. Сложно придумать что-то худшее для современного трафика чем клевер, особенно для нашего народа, который скорее удавится, чем изобразит перестроение елочкой.DFAW писал(а):Vibro- там некуда расширять мост, для листа клевера эквивалентной пропускной способности надо 8 рядов на мосту, на всё протяжение, плюс по два по бокам. Плюс на победе расширение по два ряда по бокам в районе развязки
http://www.metro.kiev.ua/sites/default/ ... tmap_0.jpgJyraff писал(а):Можна трохи детальніше - де Лепсе пересікає залізницю і як це допоможе Індустріальній?Коли з’явится міст на Лепсе через залізницю, проблеми на Індустріальній зникнуть.
Присмотритесь к подложке - мост нарисован отсюда -> куда-то сюда
Но это дело далекоооооого будущего....
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!
+1. Существующая развязка полностью работает, проблема не в этом путепроводе, а в довженко и кардачах.Vibro писал(а): Ви не повірите, але окрім розширення мосту, там нічого робити не треба.
ИМХО - реконструкция пролетных "подкопченых" конструкций, и расширение до проектных 6 рядов вьездов на мост - места там навалом, над проспектом пролет и так в 6 рядов висит.
Единственное узкое место - угол дома по довженко 2, хотя там места тоже достаточно. Поток пр. победы -> довженко пустить за ВК 14, ближе к киностудии.
Иных вьездов/сьедов на мост НЕ НУЖНО.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)