http://www.kievtv.com.ua/modules.php?na ... ws_id=2142
Затверджено Комплексну схему транспорту Києва до 2020 року.
Відповідно до програми, до 2010 року метрополітен збільшить перевезення з 572 млн. пасажирів/рік до 690 млн., а його частка в загальному обсязі пасажирських перевезень збільшиться з 36,5% до 38,9%.
В 2007 році планується ввести в експлуатацію станцію "Васильківська" (після "Либідської" на Куренівсько-Червоноармійській лінії), за нею в 2007-2008 роках станцію "Виставковий центр", а потім станцію "Теремки".
Загальна вартість будівництва метро від "Либідської" до "Теремків" становитиме 643 млн. гривень, при цьому найдорожчою ділянкою стане "Либідська"-"Васильківська" - 490 млн. гривень.
На Куренівсько-Червоноармійській лінії також планується в 2007 році розпочати експлуатацію майстерень із ремонту ескалаторів електродепо "Оболонь"
Вартість будівництва метро "Бориспільська" з електродепо "Харківське", які планується відкрити в серпні, становить 667,3 млн. гривень.
На цій же лінії, Сирецько-Печерській, в 2006 планується завершити будівництво наступної станції - "Червоний хутір" і повністю завершити будівництво електродепо; вартість цих робіт становитиме 241,7 млн. гривень.
Після "Червоного хутора" Київрада має намір продовжити лінію до "Дарницького вокзалу" із загальною вартістю робіт 415 млн. гривень.
В 2006-2007 планується ввести в дію станцію "Вирлиця", яка буде побудована одночасно з "Бориспільською", але більше року залишиться закритою.
Станція "Львівська брама", також зараз закрита, оцінюється в 140 млн. гривень й, за даними Київради, буде відкрита в 2008-2010.
На ще не існуючій Подільсько-Воскресенській лінії до 2010 року заплановані ділянки від станції "Подільська" до "Глибочицької", потім до "Вокзальної" (яка стане пересадною) і від неї до "Солом'янської".
Роботи на цій лінії до 2010 року оцінюються 1,08 млрд. гривень.
Також ще не побудована Лівобережна лінія буде включати ділянку від метро "Вулиця Каштанова" - станція "Дніпровська" з відгалуженням на станції "Лівобережна" (на Святошинсько-Броварській лінії).
Ці роботи Київрада запланував на 2006-2009 і планує, що вони будуть коштувати 557,4 млн. гривень.
Разом з тим, ділянка Лівобережної лінії від "Каштанової" до станції "Вулиця Милославська" з електродепо "Троєщина" оцінена Київрадою в 30 млн. гривень.
Загалом роботи на лініях метро з будівництва нових станцій й електродепо оцінюються в 4,437 млрд. гривень.
На придбання 180 нових вагонів Київрада має намір передбачити 338,4 млн. гривень.
Як повідомляло агентство, Київський метрополітен, що був відкритий в 1960 році, складається з 3 ліній протяжністю 56,5 км, на яких розташовані 43 станції.
Пасажирооборот метрополітену - близько 1,7 млн. людей за добу.
В 2004 році Київський метрополітен перевіз 559 млн. пасажирів.