Возможно, но если заключить контракт на обслуживания то и гарантия будут соответствовать данному контракту.
Просто это будет дешевле нежели каждый год вагон приковывать к трупному ряду и через год его снова "подымать".
Это справедливо к выкидышам. Если взять хороший ПС и по регламенту проводить обслуживание - то проблем будет меньше. Вообще, учитывая, что такие вещи имеют вполне конкретные планы по ТО, спланировать бюджет на запчасти и расходники заранее не составит труда. Единственное, нужно внести поправки на климат и форс-мажор, и в трупном ряду новых машин не появится.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
На какой такой? Его ж нет еще, даже в проекте, так, фантазии о будущем.
А сам контракт выгоден обоим сторонам - работодатель без лиших рисков вкладывает деньги в обучение работников (уволился в течение скажем 3 лет - компенсируй), а работники имеют 100000% гарантированное рабочее место. Это в 2 словах как должно быть. У нас работяга и контракт подпишет, и заяву по собственному без даты, и обязательстово работать внеурочку каждый день по 28 часов в сутки... просто потому, что ума только на кувалду, денег - только на водку. сходить к юристу перед подписанием любой бумажки - ни мозгов ни денег((((
0_0
Вот это новость,вот это да,интресно сколько их купят?
Ох и зоопарк в Киеве будет:ЛВС,Кобры,К1,К8,КТМ,и возможно ЛМ))
Киев сейчас закупает 3 полунизкопольных трамвая, там по условиям 71-623 подходит, правда высокое начальство говорило о ЛМ и ПТМЗ... Может переиграли?
Правда Донецк тоже покупает, но там тоже вроде как ЛМ...by Santehnik))
Не бузи, пацанчик
Сколько говорилось всего, сколько объявлялось тендеров)
Вспомни "сименс" который почти купили и тендер который то отменяли то снова объявляли.
Все в этом мире непредсказуемо и относительно, тут люди в завтрашнем дне не уверены, а ты решил что эти вагоны к нам навсегда приехали) при-этом зная как у нас все "стабильно").
Давай не будем давать точных прогнозов, мы ж не Глобы и Кашпировские)
Ссылка не открывается, но по названию сайта - все понятно. На самом деле можно эту возню обойти, просто на документах указать другого сборщика самого вагона и тд и тп.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель (надалі – Колегія), ознайомившись зі скаргою спільного підприємства з іноземними інвестиціями "Татра-Юг" у вигляді товариства з обмеженою відповідальністю (надалі ― Скаржник) від 30.09.2011 № 124 (зареєстрованою в Комітеті 3 жовтня 2011 року за № 8-20/1435-ДЗ) (надалі – Скарга) щодо порушення комунальним підприємством "Київпастранс" (надалі – Замовник) порядку проведення процедури закупівлі – "вагони самохідні (чотиривісні трамвайні вагони з частково низьким рівнем підлоги – 3 од.)" (надалі – Процедура закупівлі) [оголошення № 164363, опубліковане в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 9 вересня 2011 року № 108/4 (554/4)],
ВСТАНОВИЛА:
Скаргу подано з дотриманням вимог частини першої статті 18 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (надалі – Закон) та внесено плату за подання цієї Скарги відповідно до Закону (платіжне доручення від 30 вересня 2011 року № 7074).
Скаржник повідомляє про порушення порядку проведення Процедури закупівлі під час складення документації конкурсних торгів та просить:
1) призупинити Процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за Скаргою;
2) зобов’язати Замовника привести документацію конкурсних торгів у відповідність до вимог чинного законодавства України та вилучити або замінити редакцію пунктів технічної специфікації, які передбачають технічні показники та особливості конструкції трамвайних вагонів ВАТ "Перербургський трамвайно-механічний завод" (Росія);
3) зобов’язати Замовника внести в документацію конкурсних торгів положення щодо документального підтвердження учасниками торгів того факту, що трамвай відповідає діючим в Україна стандартам, а саме учасник повинен надати рухомий склад, який є предметом закупівлі акт приймання міжвідомчої державної комісії, що підтверджує проходження випробувань на території України на відповідність діючим в Україні стандартам (в складі пропозиції конкурсних торгів).
Інформації, наведеної в Скарзі, та доданих до Скарги матеріалах недостатньо для прийняття рішення про встановлення або відсутність порушення зазначеної Процедури запиту.
Для з’ясування обставин, викладених у Скарзі, та прийняття об'єктивного рішення необхідно отримати додаткову інформацію, документи та матеріали, що стосуються проведення Замовником Процедури запиту.
Враховуючи викладене, керуючись частиною третьою статті 8 та частиною четвертою статті 18 Закону України "Про здійснення державних закупівель", Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель
ПОСТАНОВИЛА:
1. Прийняти скаргу спільного підприємства з іноземними інвестиціями "Татра-Юг" у вигляді товариства з обмеженою відповідальністю від 30.09.2011 № 124 до розгляду.
2. Призупинити процедуру закупівлі комунальним підприємством "Київпастранс" "вагони самохідні (чотиривісні трамвайні вагони з частково низьким рівнем підлоги – 3 од.)" [оголошення № 164363, опубліковане в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 9 вересня 2011 року № 108/4 (554/4)] на строк до винесення рішення за скаргою.