Метрошные новости
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Как они эти цифры вычисляют?!
Нашим чтоб достроить "Пр.Победы" нужно почти 250 млн. (по заявлениям "не русских" городских властей) при том что в прошлом получили на стрительство 100 млн и тоннели были проложены и СТП в конструкциях построен. Хотя с учетом "лавочек для харьковского метро" и этого может нехватить!
Нашим чтоб достроить "Пр.Победы" нужно почти 250 млн. (по заявлениям "не русских" городских властей) при том что в прошлом получили на стрительство 100 млн и тоннели были проложены и СТП в конструкциях построен. Хотя с учетом "лавочек для харьковского метро" и этого может нехватить!
Фінансово-економічні показники господарської діяльності КП "Київський метрополітен" за січень – грудень 2011 року
Пнд, 13/02/2012 - 08:56
Протягом 2011 року Київським метрополітеном перевезено 519,0 млн. пасажирів. З них: 390,6 млн. пасажирів - платні перевезення (в т.ч., 30 млн. студентів за пільговими квитками), 128,4 млн. пасажирів - пільгові перевезення (40 категорій громадян за пільгами на безкоштовний проїзд згідно Законів України та рішень Київради).
Доходи Київського метрополітену за 2011 рік склали 879,7 млн. грн., з них:
• від перевезень пасажирів — 731,4 млн. грн.;
• від надання площ в оренду (згідно з рішенням Київської міської ради від 30.12.2010 №573/5385 "Про бюджет міста Києва на 2011 рік", 50% надходжень підлягає обов'язковому перерахуванню до бюджету міста Києва) — 18,6 млн. грн.;
• від надання площ для розміщення реклами — 8,2 млн. грн.;
• інші (від надання послуг стороннім організаціям, об’єктів соціальної сфери, реалізації вторресурсів тощо) — 34,6 млн. грн.;
• отримані бюджетні асигнування за пільговий проїзд з міського бюджету (недоотримано за надані послуги – 113,5 млн. грн.) — 13,0 млн. грн.;
• отримані бюджетні асигнування за пільговий проїзд з державного бюджету (недоотримано за надані послуги – 86,7 млн. грн) — 73,9 млн. грн.
Витрати Київського метрополітену за 2011 рік склали 1 200,4 млн. грн., з них:
• на оплату праці — 413,8 млн. грн.;
• відрахування до державних та соціальних фондів — 151,7 млн. грн.;
• придбання матеріалів, сировини, комплектуючих для ремонту вагонів, колій, ескалаторів, кабельного господарства тощо — 105,7 млн. грн.;
• електроенергія — 81,4 млн. грн.;
• тепло -, водопостачання, паливо, газ — 24,8 млн. грн.;
• амортизація (без урахування нарахованої на безоплатно отримані активи) — 163,8 млн. грн.;
• інші операційні витрати (обов’язкове аварійно-рятувальне обслуговування, банківські послуги, вивіз сміття, зв'язок, охорона праці, податки тощо) — 55,8 млн. грн.;
• обов’язковий платіж у розмірі 50% суми надходжень від оренди — 9,2 млн. грн.;
• фінансові та інші витрати (обслуговування кредитів, залучених на придбання вагонів, будівництво метрополітену за рахунок бюджетних коштів – 173,5 млн. грн., поповнення обігових коштів – 16,3 млн. грн., інші витрати – 4,4 млн. грн.) — 194,2 млн. грн.
Фінансовим результатом господарської діяльності КП "Київський метрополітен" за 2011 рік став збиток у сумі 320,7 млн. грн.
http://www.metro.kiev.ua/?q=node/2746
Пнд, 13/02/2012 - 08:56
Протягом 2011 року Київським метрополітеном перевезено 519,0 млн. пасажирів. З них: 390,6 млн. пасажирів - платні перевезення (в т.ч., 30 млн. студентів за пільговими квитками), 128,4 млн. пасажирів - пільгові перевезення (40 категорій громадян за пільгами на безкоштовний проїзд згідно Законів України та рішень Київради).
Доходи Київського метрополітену за 2011 рік склали 879,7 млн. грн., з них:
• від перевезень пасажирів — 731,4 млн. грн.;
• від надання площ в оренду (згідно з рішенням Київської міської ради від 30.12.2010 №573/5385 "Про бюджет міста Києва на 2011 рік", 50% надходжень підлягає обов'язковому перерахуванню до бюджету міста Києва) — 18,6 млн. грн.;
• від надання площ для розміщення реклами — 8,2 млн. грн.;
• інші (від надання послуг стороннім організаціям, об’єктів соціальної сфери, реалізації вторресурсів тощо) — 34,6 млн. грн.;
• отримані бюджетні асигнування за пільговий проїзд з міського бюджету (недоотримано за надані послуги – 113,5 млн. грн.) — 13,0 млн. грн.;
• отримані бюджетні асигнування за пільговий проїзд з державного бюджету (недоотримано за надані послуги – 86,7 млн. грн) — 73,9 млн. грн.
Витрати Київського метрополітену за 2011 рік склали 1 200,4 млн. грн., з них:
• на оплату праці — 413,8 млн. грн.;
• відрахування до державних та соціальних фондів — 151,7 млн. грн.;
• придбання матеріалів, сировини, комплектуючих для ремонту вагонів, колій, ескалаторів, кабельного господарства тощо — 105,7 млн. грн.;
• електроенергія — 81,4 млн. грн.;
• тепло -, водопостачання, паливо, газ — 24,8 млн. грн.;
• амортизація (без урахування нарахованої на безоплатно отримані активи) — 163,8 млн. грн.;
• інші операційні витрати (обов’язкове аварійно-рятувальне обслуговування, банківські послуги, вивіз сміття, зв'язок, охорона праці, податки тощо) — 55,8 млн. грн.;
• обов’язковий платіж у розмірі 50% суми надходжень від оренди — 9,2 млн. грн.;
• фінансові та інші витрати (обслуговування кредитів, залучених на придбання вагонів, будівництво метрополітену за рахунок бюджетних коштів – 173,5 млн. грн., поповнення обігових коштів – 16,3 млн. грн., інші витрати – 4,4 млн. грн.) — 194,2 млн. грн.
Фінансовим результатом господарської діяльності КП "Київський метрополітен" за 2011 рік став збиток у сумі 320,7 млн. грн.
http://www.metro.kiev.ua/?q=node/2746
В принципі фінансово у КМ все в порядку, бо втрати 320 м це наполовину амортизація, а половина ’будівництво за державні кошти’, тобто досить умовні витрати і оперативно КМ виходить у нуль. Не розумію правда, чому вони ’будівництво за державні кошти’ у витрати записали.
А копати окрім реклами ну і оренди я б став у статтях про відшкодування банківських кредитів та банківські послуги, там часто бувають сюрпризи.
А копати окрім реклами ну і оренди я б став у статтях про відшкодування банківських кредитів та банківські послуги, там часто бувають сюрпризи.
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Про роботу метрополітену 18 березня 2012 року
Оф. сайт КМ КМ
Пт, 16/03/2012 - 15:10
http://www.metro.kiev.ua/?q=node/2773
На підставі "Порядку організації роботи міського пасажирського транспорту під час проведення футбольного матчу чемпіонату України 18.03.12" та з метою забезпечення перевезення вболівальників футбольного матчу, який відбудеться на стадіоні НСК "Олімпійський" 18 березня 2012 року між командами "Динамо" (Київ) та "Дніпро" (Дніпропетровськ), з 15 год. 30 хв. до 21 год. 00 хв. збільшується кількість поїздів на лініях: на Куренівсько-Червоноармійській – на 4 состави, на Сирецько-Печерській – на 2 состави.
Окрім цього, перед початком та після закінчення футбольного матчу, в залежності від пасажиропотоку, можливе обмеження або тимчасове закриття станцій "Палац спорту", "Олімпійська" та "Площа Льва Толстого" на вхід пасажирів.
У цей день буде збільшено штат чергового персоналу на центральних станціях метрополітену та встановлено чергування відповідальних працівників для контролю за перевезенням пасажирів і роботою обладнання.
Забезпечувати підтримання належного громадського порядку на станціях метрополітену 18 березня 2012 року, на період перевезення вболівальників футбольного матчу, будуть працівники Лінійного управління охорони метрополітену, підпорядкованого ГУ МВС України в місті Києві.
Оф. сайт КМ КМ
Пт, 16/03/2012 - 15:10
http://www.metro.kiev.ua/?q=node/2773
На підставі "Порядку організації роботи міського пасажирського транспорту під час проведення футбольного матчу чемпіонату України 18.03.12" та з метою забезпечення перевезення вболівальників футбольного матчу, який відбудеться на стадіоні НСК "Олімпійський" 18 березня 2012 року між командами "Динамо" (Київ) та "Дніпро" (Дніпропетровськ), з 15 год. 30 хв. до 21 год. 00 хв. збільшується кількість поїздів на лініях: на Куренівсько-Червоноармійській – на 4 состави, на Сирецько-Печерській – на 2 состави.
Окрім цього, перед початком та після закінчення футбольного матчу, в залежності від пасажиропотоку, можливе обмеження або тимчасове закриття станцій "Палац спорту", "Олімпійська" та "Площа Льва Толстого" на вхід пасажирів.
У цей день буде збільшено штат чергового персоналу на центральних станціях метрополітену та встановлено чергування відповідальних працівників для контролю за перевезенням пасажирів і роботою обладнання.
Забезпечувати підтримання належного громадського порядку на станціях метрополітену 18 березня 2012 року, на період перевезення вболівальників футбольного матчу, будуть працівники Лінійного управління охорони метрополітену, підпорядкованого ГУ МВС України в місті Києві.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Киевлянам обещают построить две новые линии метро
Проект нового Генплана Киева предусматривает развитие общественного транспорта - метрополитена, трамваев, троллейбусов, автобусов, а также городской железной дороги, как это заложено в инициативе «Первоклассная инфраструктура» Стратегии развития Киева до 2025 года. Об этом заявил заместитель начальника Главного управления градостроительства и архитектуры КГГА Андрей Куделин.
По его словам, также среди приоритетов Стратегии - модернизация транспортной инфраструктуры, все этапы которой должны быть четко выписаны в Генплане: строительство мостов, тоннелей, развязок, паркингов, увеличение протяженности магистральной уличной сети. А также обеспечение полицентрического принципа развития Киева - создания нескольких центров городской активности, что позволит рассредоточить транспортные потоки города и уменьшить ежедневные переезды жителей.
Ускоренно будет развиваться столичный метрополитен и другие виды коммунального транспорта. Внутригородской железнодорожный узел будет освобожден от грузовых потоков и станет использоваться как скоростной рельсовый пассажирский транспорт в единой системе с метро и скоростным трамваем.
Более чем вдвое планируется увеличить общую протяженность метрополитена - с 64 до 130 км, и количество его станций - с 50 до 100. Разработчики проекта Генплана предусмотрели строительство семи новых депо, а также двух новых линий метро - Подольско-Выгуровской (27 км, 18 станций) и Вышгородско-Дарницкой (27 км, 19 станций).
Значительно возрастет протяженность магистральной уличной сети - с 625 до 845 км. Планируется строительство четырех транспортных переходов через Днепр, пяти автодорожных тоннелей, 113 транспортных развязок, а также 146 паркингов ориентировочно на 122 тыс. машиномест.
Источник: http://www.kievpress.net/news/Kievlyana ... tro-15680/
Проект нового Генплана Киева предусматривает развитие общественного транспорта - метрополитена, трамваев, троллейбусов, автобусов, а также городской железной дороги, как это заложено в инициативе «Первоклассная инфраструктура» Стратегии развития Киева до 2025 года. Об этом заявил заместитель начальника Главного управления градостроительства и архитектуры КГГА Андрей Куделин.
По его словам, также среди приоритетов Стратегии - модернизация транспортной инфраструктуры, все этапы которой должны быть четко выписаны в Генплане: строительство мостов, тоннелей, развязок, паркингов, увеличение протяженности магистральной уличной сети. А также обеспечение полицентрического принципа развития Киева - создания нескольких центров городской активности, что позволит рассредоточить транспортные потоки города и уменьшить ежедневные переезды жителей.
Ускоренно будет развиваться столичный метрополитен и другие виды коммунального транспорта. Внутригородской железнодорожный узел будет освобожден от грузовых потоков и станет использоваться как скоростной рельсовый пассажирский транспорт в единой системе с метро и скоростным трамваем.
Более чем вдвое планируется увеличить общую протяженность метрополитена - с 64 до 130 км, и количество его станций - с 50 до 100. Разработчики проекта Генплана предусмотрели строительство семи новых депо, а также двух новых линий метро - Подольско-Выгуровской (27 км, 18 станций) и Вышгородско-Дарницкой (27 км, 19 станций).
Значительно возрастет протяженность магистральной уличной сети - с 625 до 845 км. Планируется строительство четырех транспортных переходов через Днепр, пяти автодорожных тоннелей, 113 транспортных развязок, а также 146 паркингов ориентировочно на 122 тыс. машиномест.
Источник: http://www.kievpress.net/news/Kievlyana ... tro-15680/