AMY писал(а):
В оригинале оно прозвучало так:
У столиці визначили переможця конкурсу з проведення підготовчих робіт із реалізації проекту будівництва четвертої гілки метро
2.08.2012
Переможцем конкурсних торгів на залучення компанії – консультанта щодо реалізації проекту будівництва четвертої гілки Київського метрополітену в напрямку житлового масиву Вигурівщина – Троєщина стало ВАТ «Федеральний центр проектного фінансування».
Відкрите акціонерне товариство є дочірньою компанією «Внєшекономбанку Росії» та має великий досвід реалізації проектів.
«Ми отримали ґрунтовні та виважені пропозиції від всіх учасників конкурсних торгів. Проте частина пропозицій була відхилена, оскільки не відповідала вимогам Закону України «Про здійснення державних закупівель». Ті ж конкурсні пропозиції, що відповідали вимогам Закону, оцінювалися членами комітету з конкурсних торгів за наступними критеріями: ціна, наявність досвіду на ринку, рівень кваліфікації та внесення учасника до всеукраїнських та міжнародних рейтингів загальновідомих рейтингових агенцій. По кожному із критеріїв – ціна, досвід, кваліфікація – компанії-учасники отримали бальну оцінку. Найбільш економічно вигідною було визначено пропозицію «Федерального центру проектного фінансування», яка набрала 90 балів», – зазначив заступник голови КМДА Руслан Крамаренко.
«Ми очікуємо, що переможець конкурсу надасть висновки та пропозиції фінансового, юридичного та технічного характеру про засади, умови та параметри здійснення будівництва четвертої гілки Київського метрополітену в напрямку житлового масиву Вигурівщина – Троєщина. Також, згідно з контрактом, консультант має розробити схему державно-приватного партнерства з наведенням аналітичних, статистичних, фінансових, техніко-економічних і соціально-економічних показників, наданням розрахунків витрат з визначенням термінів окупності та інших фінансових показників проекту. Оскільки така схема буде розроблена вперше в Україні, і наше завдання – створити таку систему, яка стане прикладом відносин між приватними інвесторами та державною, або муніципальною владою під час реалізації великих інфраструктурних проектів», – додав він.
Заявки на участь у конкурсі подали консорціуми компаній міжнародного рівня у галузі консалтингу, які мають досвід реалізації проектів у Франції, Бразилії, Російській Федерації. Так, було отримано 6 заявок.
«Будівництво четвертої гілки метро за рахунок приватного капіталу буде першим такого рівня прецедентом державного-приватного партнерства. Вперше в історії України інвестор на конкурентній основі інвестує у такий великий проект, коли сума фінансових вкладень становить 1,2 – 1.6 млрд. дол.. Україна, на жаль, по рейтингам привабливості ведення бізнесу займає сьогодні не найкращі позиції, тож ми боремося за кожну інвестовану ззовні копійку. Тим не менш, нам вдалося переконати великих світових інвесторів у тому, що щоденні транспортні потреби півмільйона киян – це правильна інвестиція. Нестабільне фінансування за рахунок місцевого та державного бюджету не дає можливості в максимально швидкі терміни побудувати нову гілку метро. А от приватні інвестиції дають таку можливість», – підкреслив Руслан Крамаренко.
http://kievcity.gov.ua/novyny/900/
Сегодня точно такого содержания статью опубликовали в "Вечернем Киеве". Если честно по первой части статьи много вопросов возникает, какие выводы, ведь есть проект, смета, строящийся мост, а они так понимаю по вставляют свои пять копеек, и только запутают весь процесс.
Про частный капитал - хочется привести пример московской станции метро "Мякинино", которую с горем пополам достраивали в минималистском стили, так как на излишества владелец коркус сити тратиться не захотел, и вообще в ходе строительства уже был не рад, что вообще всунулся в это. Не возникает ли ни у кого вопросов, что если одну дешевую станцию строили с такими трудностями, учитывая высокую заинтересованность частного инвестора, то что будет в Киеве с такой схемой? Не окажется ли такая быстрая реализация проекта за частные деньги еще более затяжной, чем за государственные? Увидим ли мы вообще красивые качественные станции, учитывая, что частный инвестор про это будет думать в последнюю очередь, так как за красоту нужно платить.