Так оно и есть. И не столько банку, сколько ООО. А почему вы думаете он "подгреб" метро под город? Чувак сам себе дал кредит, под свои же вагоны. ООО и Шавловский - там ИМХО не только "Рука руку..." там в десны взасос целуются.Bomberman писал(а):Все это похоже на то, что просто дают заработать банку "Крещатик"
Финансы++
Модераторы: dimentiy, Администраторы
С уважением,
Sinoptik
Sinoptik
- Egor
- Начальник депо
- Сообщения: 1109
- Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Ну Банк Крещатик, КГА, Метрополите и впрямь пренадлежат одному человеку (прямо или косвенно). НО вот Шавловский -ООО - я бы не говроил о поцелуях в десны На сколько я помню - в начале 90Х шло активно обсуждение приватизации Метрополитена. ТОпы и просто крутые функционеры хотели "прикупить" Метро. Тут боюсь соврать, но схема там была с Ваучерами некая... (Речь только о Киеве). Так вот именно Сан Саныч не дал этого сделать.
Шавловский - не был тогда шефом, но и последним человеком тож не был. Отношение и т.д. - все мое ИМХО!
Шавловский - не был тогда шефом, но и последним человеком тож не был. Отношение и т.д. - все мое ИМХО!
Хочу нового Метро
Цитата с офф-сайта КиевМет 19.08.2005 Вперше за роки незалежної України Кабінет Міністрів України переймається проблемами метрополітенів. 17 серпня поточного року відбулось спеціальне засідання уряду під головуванням Прем'єр-міністра України Юлії Володимирівни Тимошенко, де була розглянута та схвалена Державна цільова програма будівництва та розвитку мережі метрополітенів на 2005-2010 роки, розроблена Мінтрансзв'язку України за сприянням Київської міської, Харківської, Дніпропетровської, Донецької обласних державних адміністрацій. Зацікавлено і глибоко були проаналізовані наболілі проблеми діяльності українських метрополітенів. Особливо детально розглянуто економічний стан метрополітенів, як основу їх успішної діяльності, що безпосередньо пов'язано із забезпеченням безпеки перевезення пасажирів. З розумінням члени уряду віднеслись до основної проблеми – не відповідності діючих тарифів на проїзд собівартості перевезень пасажирів. Для підтримки діяльності та вирішення невідкладних техногенних питань метрополітенів, що виникли в останні роки, прийнято рішення про виділення з державного бюджету в 2005 році додатково 25 млн.грн. Зацікавлене та відповідальне відношення керівництва держави до такого важливого виду транспорту, як метрополітен, вказує, що в державі дійсно є люди, які не на словах, а на ділі взялись за її розбудову. Це додає додаткових сил та натхнення 14 тисячному колективу метрополітенівців Києва, Харкова та Дніпропетровська до ще кращої роботи заради розквіту рідної України.
Кто-то в курсе насколько это актуально без Тимошенки и Червоненки и т.д?
Кто-то в курсе насколько это актуально без Тимошенки и Червоненки и т.д?
Нет подписи...