Городские электрички
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Нужно не кассиров в каждый вагон, а вбить уродам в голову - что оплачивать проезд нужно не только в маршрутке...
Вчера на работу ехал, тоже два полупокера, развалились на диванах и обув не сняли, пальцы веером, с носа пузыри, я замечание сделал, но не прокатило, за то прокатило когда на следующей станции вошли пацаны с депо...
Вчера на работу ехал, тоже два полупокера, развалились на диванах и обув не сняли, пальцы веером, с носа пузыри, я замечание сделал, но не прокатило, за то прокатило когда на следующей станции вошли пацаны с депо...
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11060
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Міська кільцева електричка почне ходити за графіком уже з наступного тижня. Про таке заявив заступник голови КМДА Михайло Костюк.
За його словами, нині шість потягів знаходяться на ремонті у ДЕПО. Два з них почнуть курсувати маршрутом вже завтра, решта - із 29 липня. Тоді потяги почнуть ходити із інтервалом в 15 хвилин.
А от будівництво двох нових станцій міської електрички - відтерміновується. Інвестиційний конкурс планують провести у жовтні. Якщо інвесторів не знайдеться - кошти на їхнє зведення закладуть у бюджеті 2014 року. Водночас, у мерії шукають партнерів для спільного виробництва нових вагонів електрички, адже ті, що курсують нині - не відповідають міським умовам.
Михайло Костюк, заступник голови КМДА: "Ми провели переговори із поляками. Ми бачимо що успішним у такому виді транспорту є польський виробник, непогано позиціонуються виробники із Чехії. Тому сьогодні в Україні є всі умови розпочати спільне виробництво таких потягів. Ми працюємо над тим, щоб на базі "Київпастрансу" в співробітництві із нашими виробниками - виготовляти такі поїзда".
http://5.ua/newsline/198/0/106874/
За його словами, нині шість потягів знаходяться на ремонті у ДЕПО. Два з них почнуть курсувати маршрутом вже завтра, решта - із 29 липня. Тоді потяги почнуть ходити із інтервалом в 15 хвилин.
А от будівництво двох нових станцій міської електрички - відтерміновується. Інвестиційний конкурс планують провести у жовтні. Якщо інвесторів не знайдеться - кошти на їхнє зведення закладуть у бюджеті 2014 року. Водночас, у мерії шукають партнерів для спільного виробництва нових вагонів електрички, адже ті, що курсують нині - не відповідають міським умовам.
Михайло Костюк, заступник голови КМДА: "Ми провели переговори із поляками. Ми бачимо що успішним у такому виді транспорту є польський виробник, непогано позиціонуються виробники із Чехії. Тому сьогодні в Україні є всі умови розпочати спільне виробництво таких потягів. Ми працюємо над тим, щоб на базі "Київпастрансу" в співробітництві із нашими виробниками - виготовляти такі поїзда".
http://5.ua/newsline/198/0/106874/
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Вкратце - бред. Говорил уже неоднократно - ГЭ нужно было оставить в ведении ЮЗЖД, как это планировалось изначально (2000-й год) Понравился комментарий одного из участников рейлвейзклуба на опус Водовозова по поводу долгов. Как это говорят в новостях? "Далі пряма мова":
Можно, конечно, Штадлеры закупить. Тем более что на БЧ уже они обкатаны.
Как по мне - ГЭ отличный проект, но отдан не в те руки. И что бы там не говорили про хамство контролеров на ЮЗЖД турникетах(повторюсь - тот прецедент был только пересказом, зайца просто корректно послали за билетом. Без хамства) - они "всех порублю" не сшибают.
А на Дарнице охранники(которые при ГЭ) сшибают регулярно.
Я не знаю, как на это повлиять, чтобы ГЭ вернуть в ведение ЮЗЖД, Наверное уже никак.
И где они собираются искать "новых партнеров" интересно? ЛТЗ (ЭПЛ которые производят) загружены и без их участия. Разве что "Утром деньги - вечером стулья"т.е. он конечно хотел-бы чтоб с городской электричкой можно было поступать как с автобусами, троллейбусами и трамваями - КГГА их в еще больших обьемах хронически недофинансирует, а они погашения долга у КГГА не требуют, начальство автобусное и троллейбусно-трамвайное - на задержки зарплаты работникам по вине КГГА не только не жалуется, рейсов по возможности не отменяют и даже в случае отмены - не сообщают пассажирам, что виновата КГГА с конкретными цифрами. А вместо этого - до последнего пытается удерживать рядовых работников от проявления недовольства (тут понятно почему, поскольку они зависимы от КГГА, во власти КГГА снять любого с должности), а "изыскивают другие возможности" - суть которого заключается в том, что они так или иначе изыскивают возможность что-то своровать и часть уворованого уходит на покрытие того, что недоплатила КГГА.
Я понимаю, Водовозову хочется чтоб горэлектричка и юго-западная железная дорога тоже так реагировала.
Можно, конечно, Штадлеры закупить. Тем более что на БЧ уже они обкатаны.
Как по мне - ГЭ отличный проект, но отдан не в те руки. И что бы там не говорили про хамство контролеров на ЮЗЖД турникетах(повторюсь - тот прецедент был только пересказом, зайца просто корректно послали за билетом. Без хамства) - они "всех порублю" не сшибают.
А на Дарнице охранники(которые при ГЭ) сшибают регулярно.
Я не знаю, как на это повлиять, чтобы ГЭ вернуть в ведение ЮЗЖД, Наверное уже никак.
-
- Начальник метрополитена
- Сообщения: 1201
- Зарегистрирован: 22 апр 2005, 20:31
- Откуда: Kyiv
У КМДА кажуть, що міська електричка курсуватиме як годинник
http://www.ukurier.gov.ua/uk/news/u-kmd ... vatime-ya/
У столиці ходять чутки про подорожчання проїзду в міському громадському транспорті. Йдеться про те, що останній працює збитково, а собівартість проїзду насправді більша, ніж вартість квитків. Та й голова КМДА Олександр Попов зазначає: «Ми щороку виділяємо «Київпастрансу» понад 300 мільйонів гривень дотацій, щоб забезпечити виплату зарплати. Цьогоріч і збитки метрополітену будуть приблизно на таку ж суму — 300 мільйонів». Голова столичної держадміністрації припустив імовірність підняття цін за проїзд на громадському транспорті, але зазначив: потрібно, як мінімум, півтора місяця для того, щоб вирішити це питання. Очевидно, підніметься ціна на проїзд чи ні, можна буде побачити ближче до вересня.
Хоч, за словами заступника голови КМДА Михайла Костюка, чутки про збільшення вартості проїзду в міському пасажирському транспорті майже до 4 гривень є перебільшенням. «Ми працюємо над тим, щоб громада знала, яка сьогодні вартість проїзду в комунальному транспорті. Так, при вартості проїзду 2 гривні у метро реальна собівартість проїзду становить 3,5 гривні. Ми можемо терпіти таку рентабельність для окремого оператора на транспортному ринку, але це не дає можливості йому розвиватись», — заявив він.
Михайло Костюк також повідомив, що у метро, скоріш за все, введуть електронні квитки. Городянам, які постійно користуються цим видом транспорту, це буде вигідніше, оскільки вартість довгострокової картки буде нижчою, ніж зараз. Йдеться також про можливе запровадження довготривалих проїзних — навіть на півроку чи рік. Крім того, заступник голови КМДА заперечив перехід маршруток на такий вид оплати.
Міська електричка нині курсує раз на годину. Цю ситуацію Михайло Костюк назвав парадоксальною. І заявив, що потяги почнуть ходити за графіком уже з наступного тижня — з інтервалом у 15 хвилин.
А от будівництво двох нових станцій міської електрички відкладається на невизначений термін. Інвестиційний конкурс мають провести ближче до жовтня. Якщо ж бажаючих вкласти кошти не знайдеться, тоді гроші у бюджет закладуть у 2014-му. Окрім цього, у КМДА шукають партнерів для спільного виробництва нових вагонів електрички, адже ті, що курсують сьогодні, не відповідають міським умовам.
«Ми провели переговори з поляками. Бачимо, що успішним у такому виді транспорту є польський виробник, непогано позиціонуються виробники із Чехії. Тому сьогодні в Україні є всі умови розпочати спільне виробництво таких потягів. Нині ж, враховуючи старенький рухомий склад і необхідність оплати за залізничну інфраструктуру, собівартість квитка сягає 7 гривень, а оплата становить 1,7 грн. Потрібно оновити рухомий склад, тоді видатки на його обслуговування будуть меншими», — наголосив Михайло Костюк.
http://www.ukurier.gov.ua/uk/news/u-kmd ... vatime-ya/
У столиці ходять чутки про подорожчання проїзду в міському громадському транспорті. Йдеться про те, що останній працює збитково, а собівартість проїзду насправді більша, ніж вартість квитків. Та й голова КМДА Олександр Попов зазначає: «Ми щороку виділяємо «Київпастрансу» понад 300 мільйонів гривень дотацій, щоб забезпечити виплату зарплати. Цьогоріч і збитки метрополітену будуть приблизно на таку ж суму — 300 мільйонів». Голова столичної держадміністрації припустив імовірність підняття цін за проїзд на громадському транспорті, але зазначив: потрібно, як мінімум, півтора місяця для того, щоб вирішити це питання. Очевидно, підніметься ціна на проїзд чи ні, можна буде побачити ближче до вересня.
Хоч, за словами заступника голови КМДА Михайла Костюка, чутки про збільшення вартості проїзду в міському пасажирському транспорті майже до 4 гривень є перебільшенням. «Ми працюємо над тим, щоб громада знала, яка сьогодні вартість проїзду в комунальному транспорті. Так, при вартості проїзду 2 гривні у метро реальна собівартість проїзду становить 3,5 гривні. Ми можемо терпіти таку рентабельність для окремого оператора на транспортному ринку, але це не дає можливості йому розвиватись», — заявив він.
Михайло Костюк також повідомив, що у метро, скоріш за все, введуть електронні квитки. Городянам, які постійно користуються цим видом транспорту, це буде вигідніше, оскільки вартість довгострокової картки буде нижчою, ніж зараз. Йдеться також про можливе запровадження довготривалих проїзних — навіть на півроку чи рік. Крім того, заступник голови КМДА заперечив перехід маршруток на такий вид оплати.
Міська електричка нині курсує раз на годину. Цю ситуацію Михайло Костюк назвав парадоксальною. І заявив, що потяги почнуть ходити за графіком уже з наступного тижня — з інтервалом у 15 хвилин.
А от будівництво двох нових станцій міської електрички відкладається на невизначений термін. Інвестиційний конкурс мають провести ближче до жовтня. Якщо ж бажаючих вкласти кошти не знайдеться, тоді гроші у бюджет закладуть у 2014-му. Окрім цього, у КМДА шукають партнерів для спільного виробництва нових вагонів електрички, адже ті, що курсують сьогодні, не відповідають міським умовам.
«Ми провели переговори з поляками. Бачимо, що успішним у такому виді транспорту є польський виробник, непогано позиціонуються виробники із Чехії. Тому сьогодні в Україні є всі умови розпочати спільне виробництво таких потягів. Нині ж, враховуючи старенький рухомий склад і необхідність оплати за залізничну інфраструктуру, собівартість квитка сягає 7 гривень, а оплата становить 1,7 грн. Потрібно оновити рухомий склад, тоді видатки на його обслуговування будуть меншими», — наголосив Михайло Костюк.
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11060
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Киевская городская электричка перестанет ездить по кругу
КГГА планирует усовершенствовать движение городской электрички. В частности рассматриваются варианты сокращения перерыва между поездами до 15 минут. Добиться этого можно, изменив «принципы движения данного, достаточно нового для Киева вида транспорта», сообщил заместитель главы КГГА Михаил Костюк.
«Мы сейчас изучаем, если ли необходимость делать полный круг одним составом или можно организовать челночное движение в две стороны, таким образом, сократив интервал», - объяснил чиновник. С какой до какой станции будут ходить и возвращаться обратно поезда, специалисты решат после детального анализа пассажиропотока.
Главный транспортник столицы добавил, что город ищет возможности обновить подвижный состав, а также отремонтировать еще как минимум две-три станции, например, Протасов Яр, Русановка. «Каждая платформа – 12 миллионов гривен», - рассказал Костюк. С такими расценками по его прогнозам реализовать планы без частных инвестиций станет возможным не ранее 2014 года.
Однако даже в такие перспективы верится с трудом. Несмотря на то, что власти не раз называли городскую электричку «удачным проектом» ее задолженность перед Юго-Западной железной дорогой составляет 61 млн гривен. В начале этого месяца в расписании отправлений начались сбои. Как оказалось, половина поездов была снята с осуществления рейсов.
http://vz.ua/stolitsa/transport/kievska ... t_po_krugu
КГГА планирует усовершенствовать движение городской электрички. В частности рассматриваются варианты сокращения перерыва между поездами до 15 минут. Добиться этого можно, изменив «принципы движения данного, достаточно нового для Киева вида транспорта», сообщил заместитель главы КГГА Михаил Костюк.
«Мы сейчас изучаем, если ли необходимость делать полный круг одним составом или можно организовать челночное движение в две стороны, таким образом, сократив интервал», - объяснил чиновник. С какой до какой станции будут ходить и возвращаться обратно поезда, специалисты решат после детального анализа пассажиропотока.
Главный транспортник столицы добавил, что город ищет возможности обновить подвижный состав, а также отремонтировать еще как минимум две-три станции, например, Протасов Яр, Русановка. «Каждая платформа – 12 миллионов гривен», - рассказал Костюк. С такими расценками по его прогнозам реализовать планы без частных инвестиций станет возможным не ранее 2014 года.
Однако даже в такие перспективы верится с трудом. Несмотря на то, что власти не раз называли городскую электричку «удачным проектом» ее задолженность перед Юго-Западной железной дорогой составляет 61 млн гривен. В начале этого месяца в расписании отправлений начались сбои. Как оказалось, половина поездов была снята с осуществления рейсов.
http://vz.ua/stolitsa/transport/kievska ... t_po_krugu
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12637
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
До уваги пасажирів! З 1 до 31 серпня будуть закриті на реконструкцію платформи міської електрички «Зеніт» та «Рубежівська»
КМДА, 30.07.2013
Як повідомляють у Департаменті транспортної інфраструктури, у зв’язку з необхідністю проведення ДТГО «Південно-Західна залізниця» реконструкції парних пасажирських платформ зупинок міської електрички «Зеніт» та «Рубежівська» з 1 до 31 серпня 2013 зазначені платформи в обох напрямках курсування електрички будуть закриті для висадки та посадки пасажирів на них.
Профільний департамент просить вибачення у киян та гостей міста за тимчасові незручності.
http://kievcity.gov.ua/news/9207.html
КМДА, 30.07.2013
Як повідомляють у Департаменті транспортної інфраструктури, у зв’язку з необхідністю проведення ДТГО «Південно-Західна залізниця» реконструкції парних пасажирських платформ зупинок міської електрички «Зеніт» та «Рубежівська» з 1 до 31 серпня 2013 зазначені платформи в обох напрямках курсування електрички будуть закриті для висадки та посадки пасажирів на них.
Профільний департамент просить вибачення у киян та гостей міста за тимчасові незручності.
http://kievcity.gov.ua/news/9207.html
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11060
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
В Киеве откроют две новые станции городской электрички
На маршруте кольцевой электрички в Киеве откроют две дополнительные остановки «Киевская-Русановка» и «Протасов Яр». Об этом в среду, 14 августа, сообщает пресс-служба Киевской городской государственной администрации.
«Сейчас наши специалисты осуществляют разработку проектно-сметной документации. Работы начнутся после утверждения всех необходимых документов и согласования выполнения строительных работ на земельных участках, находящихся в пользовании Государственного территориально-отраслевого объединения «Юго-Западная железная дорога», – заявил заместитель председателя КГГА Михаил Костюк.
Г-н Костюк сегодня осмотрел платформы остановок «Киевская-Русановка» и «Протасов Яр», которые было решено реконструировать и организовать дополнительные остановки в рамках проекта «Городская электричка».
Согласно проекту запланировано проведение работ по строительству и реконструкции подходов, подъездов и железнодорожных платформ, обустройство билетных касс, инженерного обеспечения, а также строительство пешеходных мостов и т.п. Кроме того, параллельно разрабатываются изменения в схеме движения наземного пассажирского транспорта, чтобы с введением в эксплуатацию этих станций организовать подвоз пассажиров троллейбусами или автобусами.
«Инвестор, обустроит остановочный комплекс, сможет организовать торговлю на платформах. Таким образом, мы получим еще и цивилизованную торговлю вместо стихийной, которую сейчас можно увидеть на подходах ко многим станций», – подчеркнул г-н Костюк.
Как сообщал НБН, в Киеве с 1 до 31 августа закрываются на реконструкцию платформы станций городской электрички «Зенит» и «Рубежовская».
http://nbnews.com.ua/ru/news/96711/
На маршруте кольцевой электрички в Киеве откроют две дополнительные остановки «Киевская-Русановка» и «Протасов Яр». Об этом в среду, 14 августа, сообщает пресс-служба Киевской городской государственной администрации.
«Сейчас наши специалисты осуществляют разработку проектно-сметной документации. Работы начнутся после утверждения всех необходимых документов и согласования выполнения строительных работ на земельных участках, находящихся в пользовании Государственного территориально-отраслевого объединения «Юго-Западная железная дорога», – заявил заместитель председателя КГГА Михаил Костюк.
Г-н Костюк сегодня осмотрел платформы остановок «Киевская-Русановка» и «Протасов Яр», которые было решено реконструировать и организовать дополнительные остановки в рамках проекта «Городская электричка».
Согласно проекту запланировано проведение работ по строительству и реконструкции подходов, подъездов и железнодорожных платформ, обустройство билетных касс, инженерного обеспечения, а также строительство пешеходных мостов и т.п. Кроме того, параллельно разрабатываются изменения в схеме движения наземного пассажирского транспорта, чтобы с введением в эксплуатацию этих станций организовать подвоз пассажиров троллейбусами или автобусами.
«Инвестор, обустроит остановочный комплекс, сможет организовать торговлю на платформах. Таким образом, мы получим еще и цивилизованную торговлю вместо стихийной, которую сейчас можно увидеть на подходах ко многим станций», – подчеркнул г-н Костюк.
Как сообщал НБН, в Киеве с 1 до 31 августа закрываются на реконструкцию платформы станций городской электрички «Зенит» и «Рубежовская».
http://nbnews.com.ua/ru/news/96711/
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9665
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
А они инвестора нашли? В сроках у них — конец 2013 (© 1551). Но с оговоркой — если не будет инвестора, то и не будет станции, по крайней мере в 2013.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция