Южный мостовой переход
Модераторы: dimentiy, Администраторы
-
- Механик
- Сообщения: 293
- Зарегистрирован: 14 апр 2004, 10:50
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Южный мост
А чо такое делают с Южным Мостом,что его перекрыли? Или это просто плановый ремонт? Но почему тогда я не помню,чтобы подобным образом перекрывали мост метро? И почему так надолго - аж до октября?
Re: Южный мост
латают эстакаду на правом берегу. его не закрыли, просто иногда 1,5 полосы не работает.Diablas писал(а):А чо такое делают с Южным Мостом,что его перекрыли? Или это просто плановый ремонт? Но почему тогда я не помню,чтобы подобным образом перекрывали мост метро? И почему так надолго - аж до октября?
Re: Южный мост
Плохо помните.Diablas писал(а):А чо такое делают с Южным Мостом,что его перекрыли? Или это просто плановый ремонт? Но почему тогда я не помню,чтобы подобным образом перекрывали мост метро? И почему так надолго - аж до октября?
Мост метро за последние 10 лет 2 раза ставили на ремонт. Первый из них был давно, я уже смутно помню, а второй, если не ошибаюсь - в 2001 году. Он длился намного меньше, чем нынешние ковырялки на южном мосту, но зато мост перекрывался полностью (т.е. только на метро можно было проехать, движение автомобилей было невозможно)
-
- Механик
- Сообщения: 293
- Зарегистрирован: 14 апр 2004, 10:50
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Южный мост
Точно-точно! Все,уже вспомнил,да,было такое... Тогда сорри,склероз.... Все,понятно, всем спасибо....Maxy писал(а):Первый из них был давно, я уже смутно помню, а второй, если не ошибаюсь - в 2001 году. Он длился намного меньше, чем нынешние ковырялки на южном мосту, но зато мост перекрывался полностью (т.е. только на метро можно было проехать, движение автомобилей было невозможно)
- DFAW
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 15002
- Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
- Откуда: Саме велике село в Украине
- Контактная информация:
День народження моста
http://uamedia.visti.net/cgi-bin/uamedi ... 8167&dbc=1
15 років тому - 26 грудня 1990 р. - у Києві було відкрито Південний міст
Мостів Києву завжди не вистачало, хоча і будували їх з давніх-давен.
Спочатку це були наплавні, згодом капітальні. Перший капітальний, а саме -
Ланцюговий міст було введено в дію у 1853 р.
Згодом збудували ще кілька мостів, проте під час Великої Вітчизняної війни
всі вони були зруйновані.
Зважаючи на велику роль залізничного транспорту, спочатку відбудували
залізничні мости. Перший автомобільний міст (а саме - імені Є. О. Патона)
збудували лише в 1953 р. У 1965 р. почався рух мостом метро, у 1976 р. -
Московським.
Коли споруджували Московський міст, його називали "Північним". Уже це
свідчило про плани спорудити ще один у південній частині Києва.
Проектування Південного моста (у цьому разі за ним одразу закріпилася ця
назва) розпочалося невдовзі після пуску Московського. Загалом розглядалося
кілька варіантів його розташування. Зокрема, за одним із варіантів
передбачалося його збудувати південніше - на продовженні вул. Академіка
Заболотного. Ще один варіант - на продовженні проспекту Науки.
Перший варіант відхилили через те, що в цьому разі розташування моста не
збігалося з новою трасою метрополітену. Варіант навпроти проспекту Науки
був відхилений через його вузькість у віддаленій від центру частині. До
того ж проспект брав і бере початок від Московської площі, яка вже на той
час була дуже перевантажена.
Зрештою, зупинилися на добре відомому варіанті. У ньому передбачалося, що
основна траса виходитиме не на Московську площу, а йтиме між залізницею і
кондитерською фабрикою. Але таке продовження відклали на потім. Його лише
частково реалізували через півтора десятка років.
Проектна довжина Південного моста (насправді його правильніше називати
Південним мостовим переходом) становить 11,2 км, довжина самого моста -
1250 м.
Основні вимоги щодо розмірів судноплавного прольоту сформулювали річковики,
яким сподобалося проходити під Московським мостом, що був збудований без
проміжних опор у судноплавній частині річища. Отже, і в цьому разі проліт
зробили дуже великим - 271 м.
Зазначений розмір прольоту визначив вантову конструкцію моста. У цьому разі
вперше у колишньому Радянському Союзі було вирішено збудувати вантовий міст
під колійний транспорт (а саме - метро).
Проект моста було розроблено інститутом "Київсоюзшляхпроект" (головний
інженер проекту - Г. Б. Фукс, головний архітектор - О. Є. Гаврилов).
Будівництво, розпочате в 1982 р., здійснено мостозагоном N2 Мостобуду N1.
На той час у проекті і власне у самому будівництві Південного моста були
використані найновіші рішення, що відповідали світовому рівню. Недарма
невдовзі після пуску моста його проектувальникам і будівельникам було
присуджено Державну премію СРСР.
І тепер, через 15 років після пуску Південного моста він відповідає
практично всім можливим вимогам. Зокрема, дуже важливим є те, що зустрічні
смуги (а їх у кожному напрямку зроблено по три) розділені лінією метро. На
підходах до моста бар'єрна огорожа. Отже, навіть при бажанні тут не виїдеш
на зустрічну смугу. Як наслідок, Південний міст є найбезпечнішим з-поміж
інших у Києві. І це при тому, що по ньому тепер рухається до 90 тис.
автомобілів на добу, що в півтора раза більше, ніж за проектом.
В останні рік-два на мосту почали утворюватися "пробки" і "тягуни", що
пов'язано з величезною затримкою у будівництві наступних після Південного
мостів. Ще за Генеральним планом розвитку міста, прийнятим у далекому 1966
р., передбачалося довести кількість автомобільних мостів у Києві до семи.
Насправді їх ще й досі лише чотири. Щоправда, ще два будуються.
Південному мосту лише 15 років, а призначено йому пропрацювати цілих 100.
Аби він стільки прослужив людям, за мостом потрібен догляд і періодичний
ремонт. Хоч би як того хотіли проектувальники і будівельники, але 15-20
років тому просто не було таких матеріалів (зокрема, ізоляційних), які
існують тепер. У зв'язку з цим нагальною стала заміна гідроізоляції на
мосту, що захищає конструкції від корозії. Для цього портрібно буде
частково обмежити рух транспорту. Нічого не вдієш, якщо цього не зробити,
то міст просто не доживе до свого проектного віку.
Георгій ФУКС, Віктор ВИШНЕВСЬКИЙ для "Урядового кур'єра"
"Урядовий кур'єр" 2005.12.24
http://uamedia.visti.net/cgi-bin/uamedi ... 8167&dbc=1
15 років тому - 26 грудня 1990 р. - у Києві було відкрито Південний міст
Мостів Києву завжди не вистачало, хоча і будували їх з давніх-давен.
Спочатку це були наплавні, згодом капітальні. Перший капітальний, а саме -
Ланцюговий міст було введено в дію у 1853 р.
Згодом збудували ще кілька мостів, проте під час Великої Вітчизняної війни
всі вони були зруйновані.
Зважаючи на велику роль залізничного транспорту, спочатку відбудували
залізничні мости. Перший автомобільний міст (а саме - імені Є. О. Патона)
збудували лише в 1953 р. У 1965 р. почався рух мостом метро, у 1976 р. -
Московським.
Коли споруджували Московський міст, його називали "Північним". Уже це
свідчило про плани спорудити ще один у південній частині Києва.
Проектування Південного моста (у цьому разі за ним одразу закріпилася ця
назва) розпочалося невдовзі після пуску Московського. Загалом розглядалося
кілька варіантів його розташування. Зокрема, за одним із варіантів
передбачалося його збудувати південніше - на продовженні вул. Академіка
Заболотного. Ще один варіант - на продовженні проспекту Науки.
Перший варіант відхилили через те, що в цьому разі розташування моста не
збігалося з новою трасою метрополітену. Варіант навпроти проспекту Науки
був відхилений через його вузькість у віддаленій від центру частині. До
того ж проспект брав і бере початок від Московської площі, яка вже на той
час була дуже перевантажена.
Зрештою, зупинилися на добре відомому варіанті. У ньому передбачалося, що
основна траса виходитиме не на Московську площу, а йтиме між залізницею і
кондитерською фабрикою. Але таке продовження відклали на потім. Його лише
частково реалізували через півтора десятка років.
Проектна довжина Південного моста (насправді його правильніше називати
Південним мостовим переходом) становить 11,2 км, довжина самого моста -
1250 м.
Основні вимоги щодо розмірів судноплавного прольоту сформулювали річковики,
яким сподобалося проходити під Московським мостом, що був збудований без
проміжних опор у судноплавній частині річища. Отже, і в цьому разі проліт
зробили дуже великим - 271 м.
Зазначений розмір прольоту визначив вантову конструкцію моста. У цьому разі
вперше у колишньому Радянському Союзі було вирішено збудувати вантовий міст
під колійний транспорт (а саме - метро).
Проект моста було розроблено інститутом "Київсоюзшляхпроект" (головний
інженер проекту - Г. Б. Фукс, головний архітектор - О. Є. Гаврилов).
Будівництво, розпочате в 1982 р., здійснено мостозагоном N2 Мостобуду N1.
На той час у проекті і власне у самому будівництві Південного моста були
використані найновіші рішення, що відповідали світовому рівню. Недарма
невдовзі після пуску моста його проектувальникам і будівельникам було
присуджено Державну премію СРСР.
І тепер, через 15 років після пуску Південного моста він відповідає
практично всім можливим вимогам. Зокрема, дуже важливим є те, що зустрічні
смуги (а їх у кожному напрямку зроблено по три) розділені лінією метро. На
підходах до моста бар'єрна огорожа. Отже, навіть при бажанні тут не виїдеш
на зустрічну смугу. Як наслідок, Південний міст є найбезпечнішим з-поміж
інших у Києві. І це при тому, що по ньому тепер рухається до 90 тис.
автомобілів на добу, що в півтора раза більше, ніж за проектом.
В останні рік-два на мосту почали утворюватися "пробки" і "тягуни", що
пов'язано з величезною затримкою у будівництві наступних після Південного
мостів. Ще за Генеральним планом розвитку міста, прийнятим у далекому 1966
р., передбачалося довести кількість автомобільних мостів у Києві до семи.
Насправді їх ще й досі лише чотири. Щоправда, ще два будуються.
Південному мосту лише 15 років, а призначено йому пропрацювати цілих 100.
Аби він стільки прослужив людям, за мостом потрібен догляд і періодичний
ремонт. Хоч би як того хотіли проектувальники і будівельники, але 15-20
років тому просто не було таких матеріалів (зокрема, ізоляційних), які
існують тепер. У зв'язку з цим нагальною стала заміна гідроізоляції на
мосту, що захищає конструкції від корозії. Для цього портрібно буде
частково обмежити рух транспорту. Нічого не вдієш, якщо цього не зробити,
то міст просто не доживе до свого проектного віку.
Георгій ФУКС, Віктор ВИШНЕВСЬКИЙ для "Урядового кур'єра"
"Урядовий кур'єр" 2005.12.24
Я не волшебник, я только учусь.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
и ещеДень народження моста
http://uamedia.visti.net/cgi-bin/uamedi ... 8167&dbc=1
15 років тому - 26 грудня 1990 р. - у Києві було відкрито Південний міст
27.12.2005 | 17:53
Лучший из мостов отметил день рождения
Самый длинный и широкий киевский мост отпраздновал свое 15-летие
Южный мост через Днепр, соединяющий станции метро «Славутич» и «Выдубичи», ввели в эксплуатацию 26 декабря 1990 года. Строили его 7 лет, с 1983 года. Это был самый современный мост во всем СССР . Длина мостового перехода составляет 8,8 км, собственно моста через Днепр - более 1200 м, ширина - 41 метр. На его строительство ушло 12,6 тыс. тонн металла и порядка 112 млн рублей. (то есть где то 200 млн у.е.)
Валентин Исай, начальник технического отдела компании «Мосто-буд» вспоминает, что на открытие Южного моста приезжал первый секретарь компартии Украины Владимир Щербицкий. Метропути на мосту, со временем, планировалось сделать закрытыми. Так лучше для автоматики и подвижного состава - износ меньше. Но эту часть работы оставили на второй этап, а после распада СССР он никак не наступит.
А еще здесь 6 полос движения - по три в каждую сторону.
- Движение на мосту очень интенсивное. Он может пропускать 990 автомобилей в час, но фактически по нему проходит 1200 машин - в 1,2 раза больше, чем положено. Для сравнения, Московский мост перегружен вдвое, - как и все остальные мосты через Днепр.
Газета по-киевски
http://www.kiyany.com.ua/news/2005/12/27/9208.htm
- Муркенштейн
- Пом. Админа
- Сообщения: 1811
- Зарегистрирован: 14 окт 2004, 13:45
- Откуда: Linz
- Муркенштейн
- Пом. Админа
- Сообщения: 1811
- Зарегистрирован: 14 окт 2004, 13:45
- Откуда: Linz
офигенный мост
думаю без короба интресней ехать.
я померил в гугле (надеюсь тот мост - самый южный) и думаю, что 8,8 км - это общая длинна в обе стороны с подъездными путями! весь наверняка не один мост сдавали, а еще и подъезд к нему - вот и получилось 8.8 км. А сам мост где-то 2 км, а состав на нём - 100 метров
думаю без короба интресней ехать.
я померил в гугле (надеюсь тот мост - самый южный) и думаю, что 8,8 км - это общая длинна в обе стороны с подъездными путями! весь наверняка не один мост сдавали, а еще и подъезд к нему - вот и получилось 8.8 км. А сам мост где-то 2 км, а состав на нём - 100 метров
С коробом тоже ничего:) по бокам все видну, а короб-єто просто навесофигенный мост
думаю без короба интресней ехать.
Весь путепровод- єто от Автовокзала или Выдубичей до Бориспольской.я померил в гугле (надеюсь тот мост - самый южный) и думаю, что 8,8 км - это общая длинна в обе стороны с подъездными путями!
- Муркенштейн
- Пом. Админа
- Сообщения: 1811
- Зарегистрирован: 14 окт 2004, 13:45
- Откуда: Linz
Вместе с эстакадой на Теличке получается чуть меньше 3.5 км.Данил писал(а):А сам мост где-то 2 км
Почему именно до Бориспольской? Почему не до Славутича/Осокорков/Позняков/Харьковской? Или на крайняк, до самого Борисполя (зачем мелочиться)?Юрій писал(а):Весь путепровод- єто от Автовокзала или Выдубичей до Бориспольской.
Chance favors the prepared mind
Я живу в палатке
Я живу в палатке
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Правильно. Справочник "Киев" (1985 г. выпуска) пишет: "Дл. всего Ю.м.п. [Юж.мост.переход] - более 8 км., шир.- 40 м. Состоит: из собственно моста через Днепр (дл. более 1 км. на 15 опорах), эстакады (дл. 1,3 км.) и многоярусной развязки на правом берегу; на левом берегу подход к Харьковской пл. от моста пройдёт земляной насыпью (дл. 6 км)."Юрій писал(а):Весь путепровод- єто от Автовокзала или Выдубичей до Бориспольской.
То есть от Выдубичей до м. Бориспольская.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт