Забили на эту идею?Бодрый писал(а):В Киеве появится еще один троллейбусный маршрут
В Киеве появится новый троллейбусный маршрут, который будет курсировать от станции метро "Минская" до станции метро "Святошин".
Об этом сообщает 44.ua со ссылкой на исполняющего обязанности директора по транспорту "Киевпастранса" Сергея Литвинова."
В ближайших планах КП "Киевпастранс" открытие на основании рекомендаций экспертов Всемирного банка нового троллейбусного маршрута (предварительно №36) сообщением станция метро "Минская" - улица Маршала Тимошенко - улица Луговая - улица Ярослава Ивашкевича - проспект Правды - улица Маршала Гречко - улица Данила Щербаковского - проспект Победы - площадь Героев Бреста (станция метро Святошин)", - сказал Литвинов. Также Сергей Литвинов добавил, что организация нового маршрута будет зависеть от получения нового транспорта и завершения работ по достройке контактной сети в районе станции метро "Минская", где будет осуществлен разворот троллейбусов.
https://www.ukr.net/#news/details/kiev/58500282/
Троллейбусы
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Семёрка была раньше в списке на продление. Её должны были продлить еще в 2015 году. Тр 36 появился позже, от него никто не отказывается. Ждем оглашения тендера на покупку новых троллейбусов и на повышение з/п водителям, чтобы можно было набрать новых и как-то уменьшить отток старых
Люблю пневматику!
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9313
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
Так табло же показывает все маршруты: они меняются с прокруткой по кругу.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
У Чернівцях з'явилися тролейбуси на автономному ходу
https://www.epravda.com.ua/news/2018/04/16/636040/
16 КВІТНЯ 2018, 15:00
У Чернівцях почали тестувати нові тролейбуси Дніпро Т203 на автономному ходу, які курсують в мікрорайони, де поки відсутня система тролейбусних електроліній.
Про це повідомляє ЦТС з посиланням на "Пасажирський транпсорт".
"Перший пробний рейс зроблений. Далі деякі регламентні роботи - і нові тролейбуси з автономним ходом курсуватимуть по Чернівцям із заїздом в центр Садгори", - повідомив депутат Чернівецької міської ради Юрій Бурега.
"Технічні параметри цих тролейбусів дозволяють проїхати без контактної мережі ще майже два таких же відстані, як "Євробуд ХХ" - "Космо" і назад", - додав він.
Відзначимо, що поставки тролейбусів Дніпро Т203 в Чернівці почалися 10 квітня. Сюди прибули перші два з 4 тролейбусів. Згідно з технічним завданням, машина повинна бути забезпечена системою автономного ходу на базі акумуляторних батарей з запасом не менше 15 км. Крім того, передбачений кондиціонер кабіни водія і салону.
Вартість одного такого тролейбуса становить 7,5 млн гривень.
Економічна правда
https://www.epravda.com.ua/news/2018/04/16/636040/
16 КВІТНЯ 2018, 15:00
У Чернівцях почали тестувати нові тролейбуси Дніпро Т203 на автономному ходу, які курсують в мікрорайони, де поки відсутня система тролейбусних електроліній.
Про це повідомляє ЦТС з посиланням на "Пасажирський транпсорт".
"Перший пробний рейс зроблений. Далі деякі регламентні роботи - і нові тролейбуси з автономним ходом курсуватимуть по Чернівцям із заїздом в центр Садгори", - повідомив депутат Чернівецької міської ради Юрій Бурега.
"Технічні параметри цих тролейбусів дозволяють проїхати без контактної мережі ще майже два таких же відстані, як "Євробуд ХХ" - "Космо" і назад", - додав він.
Відзначимо, що поставки тролейбусів Дніпро Т203 в Чернівці почалися 10 квітня. Сюди прибули перші два з 4 тролейбусів. Згідно з технічним завданням, машина повинна бути забезпечена системою автономного ходу на базі акумуляторних батарей з запасом не менше 15 км. Крім того, передбачений кондиціонер кабіни водія і салону.
Вартість одного такого тролейбуса становить 7,5 млн гривень.
Економічна правда
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Без «зайців» і з відеоспостереженням: Розумний тролейбус збере дані про пасажиропотік у Києві
20 квітня 2018 11:45
Розумний тролейбус курсуватиме Києвом протягом двох тижнів, повідомляє телеканал «Київ».
Відеокамери фіксуватимуть пасажиропотік і ззовні, і всередині салону.
Стереокамера при вході тролейбуса фіксує пасажирів, які заходять і виходять із нього. А вже всередині кияни потраплять у поле зору камери з об'єктивом «риб'яче око», радіус якої охоплює увесь салон. Тож у любителів проїхатися «зайцем» шансів не буде.
А ще одна камера буде на вітровому склі. Приміром, вона зможе фіксувати, яка автівка рухається по смузі громадського транспорту або яка машина там припаркована. Завдяки цьому в майбутньому водіїв-порушників будуть штрафувати.
У тролейбусі встановлені онлайн система з 3D-модемами, яка автоматично відправляє зібрану інформацію в дата-центр і до поліції. І це головна функція камер. Адже в громадському транспорті раз-по-раз виникають конфлікти.
«Якщо, наприклад, йде якась сварка чи є якась надзвичайна подія, він бачить, що відбувається в тролейбусі і може оперативно зв'язатися з диспетчером і повідомити, що потрібно викликати поліцію… Або поліції підключитися до системи та подивитися, що відбувається, і оперативно прийняти рішення», – пояснив у коментарі телеканалу «Київ» директор Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій КМДА Юрій Назаров.
20 квітня 2018 11:45
Розумний тролейбус курсуватиме Києвом протягом двох тижнів, повідомляє телеканал «Київ».
Відеокамери фіксуватимуть пасажиропотік і ззовні, і всередині салону.
Стереокамера при вході тролейбуса фіксує пасажирів, які заходять і виходять із нього. А вже всередині кияни потраплять у поле зору камери з об'єктивом «риб'яче око», радіус якої охоплює увесь салон. Тож у любителів проїхатися «зайцем» шансів не буде.
А ще одна камера буде на вітровому склі. Приміром, вона зможе фіксувати, яка автівка рухається по смузі громадського транспорту або яка машина там припаркована. Завдяки цьому в майбутньому водіїв-порушників будуть штрафувати.
У тролейбусі встановлені онлайн система з 3D-модемами, яка автоматично відправляє зібрану інформацію в дата-центр і до поліції. І це головна функція камер. Адже в громадському транспорті раз-по-раз виникають конфлікти.
«Якщо, наприклад, йде якась сварка чи є якась надзвичайна подія, він бачить, що відбувається в тролейбусі і може оперативно зв'язатися з диспетчером і повідомити, що потрібно викликати поліцію… Або поліції підключитися до системи та подивитися, що відбувається, і оперативно прийняти рішення», – пояснив у коментарі телеканалу «Київ» директор Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій КМДА Юрій Назаров.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
У Києві тестують «розумний тролейбус»
Майбутнє вже тут. Один із тролейбусів у Києві був модернізований, у ньому встановили камери відеоспостереження з функцією розпізнавання осіб для обліку пасажирів і боротьби з безбілетниками.
Що відомо
Камери, встановлені по всьому салону «першого розумного тролейбуса». Вони мають об’єктиви типу «риб’яче око» і покликані контролювати ситуацію в салоні. Всього там встановили 5 камер: 1 ззаду, 2 — в салоні і ще 2 — в кабіні водія. Одна з останніх працює як відеореєстратор. При цьому всі вони через точку доступу 3G підключені до інтернету. Передбачається, що вони пересилають дані в систему «Безпечна столиця».
Якщо, наприклад, йде якась сварка чи сталося якесь ЧП, (водій) побачивши, що відбувається в тролейбусі, зможе оперативно зв’язатися з диспетчером і повідомити про необхідність виклику поліції
Керівник департаменту інформаційно-комунікаційних технологій КМДА Юрій Назаров
При цьому сказано, що інформація виводиться на екрани у водія, але не уточнюється, як йде розпізнавання осіб.
Що буде далі
Тролейбус тестують на 18-му маршруті. Протягом двох тижнів будуть проходити випробування і, якщо проект виявиться успішним, його досвід буде поширений на інші тролейбуси Києва.
https://tehnot.com/ua/v-kieve-testiruyu ... rollejbus/
Майбутнє вже тут. Один із тролейбусів у Києві був модернізований, у ньому встановили камери відеоспостереження з функцією розпізнавання осіб для обліку пасажирів і боротьби з безбілетниками.
Що відомо
Камери, встановлені по всьому салону «першого розумного тролейбуса». Вони мають об’єктиви типу «риб’яче око» і покликані контролювати ситуацію в салоні. Всього там встановили 5 камер: 1 ззаду, 2 — в салоні і ще 2 — в кабіні водія. Одна з останніх працює як відеореєстратор. При цьому всі вони через точку доступу 3G підключені до інтернету. Передбачається, що вони пересилають дані в систему «Безпечна столиця».
Якщо, наприклад, йде якась сварка чи сталося якесь ЧП, (водій) побачивши, що відбувається в тролейбусі, зможе оперативно зв’язатися з диспетчером і повідомити про необхідність виклику поліції
Керівник департаменту інформаційно-комунікаційних технологій КМДА Юрій Назаров
При цьому сказано, що інформація виводиться на екрани у водія, але не уточнюється, як йде розпізнавання осіб.
Що буде далі
Тролейбус тестують на 18-му маршруті. Протягом двох тижнів будуть проходити випробування і, якщо проект виявиться успішним, його досвід буде поширений на інші тролейбуси Києва.
https://tehnot.com/ua/v-kieve-testiruyu ... rollejbus/
С началом реконструкции Шулявского моста 36-й троллейбус мог бы пригодиться. Плюс не помешал бы маршрут Нивки - Интернациональная пл - Дорогожичи - Петровка, усиление 410-й маршрутки.Dimon писал(а):Семёрка была раньше в списке на продление. Её должны были продлить еще в 2015 году. Тр 36 появился позже, от него никто не отказывается. Ждем оглашения тендера на покупку новых троллейбусов и на повышение з/п водителям, чтобы можно было набрать новых и как-то уменьшить отток старых
Даже если на время реконструкции построят объездные линии по Выборгской и Гарматной, то пускать 42-й и 30-й туда нет смысла, это убъет им график, их нужно сократить до Борщаговской и Дегтяревской (или депо). 22-й и 27й конечно нужно оставить, иначе они теряют смысл.
Освободившийся ПС можно было бы пустить на новые объездные маршруты.