Новости транспорта
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Судячи з цих документів:
у 2017 р.: водій тролейбуса - 10450 грн., автобуса - 11915 грн., трамвая - 8933 грн., контролер-касир - 5998 грн., слюсар - 7913 грн.
План на 2018 р.: водій тролейбуса - 13323 грн., автобуса - 11585 грн., трамвая - 11343 грн., контролер-касир - 5985 грн., слюсар - 13912 грн.
у 2017 р.: водій тролейбуса - 10450 грн., автобуса - 11915 грн., трамвая - 8933 грн., контролер-касир - 5998 грн., слюсар - 7913 грн.
План на 2018 р.: водій тролейбуса - 13323 грн., автобуса - 11585 грн., трамвая - 11343 грн., контролер-касир - 5985 грн., слюсар - 13912 грн.
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12495
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
На 2 педали меньше, чем в учебном троллейбусе.TANK писал(а):дык все новые - с коробкой автоматом идут, там даже на 1 педаль меньше, чем в троллейбусе
А у меня только из знакомых в Киеве уже двое за рубежом нормально устроились, но не пасстранс, а дальнобои.
Если с учётом инфляции хоть до 20000 грн к концу года поднимут, может, народ перестанет уезжать. И к этому всё идёт, иначе транспорт встанет.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12495
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Не только у Богданов, вон 2 в Е-ЛАЗе:TANK писал(а):в смысле? у троля 3 педали (2 тормоза и газ) у автобуса с автоматом 2 - газ и тормоз.
хотя да, у Богданов тоже вроде 2 педали - тормоз один остался))
http://tram.mashke.org/files/anton/Kiev ... G_5126.jpg
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Re: Новости транспорта
У Києві з 1 листопада запустять електронний квиток у тестовому режимі
Київська міська державна адміністрація (КМДА) вирішила запустити електронний квиток у комунальному транспорті у тестовому режимі з 1 листопада.. Про це повідомила прес-секретар департаменту інформаційно-комунікаційних технологій КМДА Ксенія Прізіглей, передають Українські Новини.
У наземному транспорті вже встановлено 1,5 тис. комплектів обладнання для функціонування системи електронного квитка, додала вона.
Крім того, розпорядженням від 22 жовтня мер Києва Віталій Кличко затвердив порядок функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду у міському пасажирському транспорті незалежно від форм власності.
Згідно з документом, перевізники повинні обладнати рухомий склад міського транспорту, а також станції Київського метрополітену, швидкісного трамваю, фунікулера, міської електрички обладнанням для функціонування системи електронного квитка.
Порядком передбачено такі форми носія е-квитка: транспортна картка, банківська картка, соціальна (пільгова картка), QR-код, учнівський та студентський квитки, гаджет з відповідним додатком.
Проїзний квиток може бути разовим; на певний період на один або кілька видів транспорту з певною кількістю поїздок, без певної кількості поїздок; період користування може починатися з моменту продажу квитка або з моменту його активації; передбачений квиток з урахуванням дальності поїздки.
Якщо пасажир не користується е-квитком на протязі року, квиток буде заблокований в системі, і вартість невикористаних поїздок не повертається.
У той же час пасажир може звернутися із заявою про повернення коштів з квитка, якщо він користувався ним протягом року.
Нагадаємо, єдиний електронний квиток для всіх видів наземного транспорту Києва планували запровадити до середини 2018 року.
У грудні 2017 року у міському транспорті Києва почали встановлювати обладнання для автоматизованої оплати проїзду.
В кінці вересня, Кличко анонсував введення єдиного електронного квитка на проїзд в Києві.
https://biz.nv.ua/ukr/u-kijevi-z-1-list ... 02716.html
Київська міська державна адміністрація (КМДА) вирішила запустити електронний квиток у комунальному транспорті у тестовому режимі з 1 листопада.. Про це повідомила прес-секретар департаменту інформаційно-комунікаційних технологій КМДА Ксенія Прізіглей, передають Українські Новини.
У наземному транспорті вже встановлено 1,5 тис. комплектів обладнання для функціонування системи електронного квитка, додала вона.
Крім того, розпорядженням від 22 жовтня мер Києва Віталій Кличко затвердив порядок функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду у міському пасажирському транспорті незалежно від форм власності.
Згідно з документом, перевізники повинні обладнати рухомий склад міського транспорту, а також станції Київського метрополітену, швидкісного трамваю, фунікулера, міської електрички обладнанням для функціонування системи електронного квитка.
Порядком передбачено такі форми носія е-квитка: транспортна картка, банківська картка, соціальна (пільгова картка), QR-код, учнівський та студентський квитки, гаджет з відповідним додатком.
Проїзний квиток може бути разовим; на певний період на один або кілька видів транспорту з певною кількістю поїздок, без певної кількості поїздок; період користування може починатися з моменту продажу квитка або з моменту його активації; передбачений квиток з урахуванням дальності поїздки.
Якщо пасажир не користується е-квитком на протязі року, квиток буде заблокований в системі, і вартість невикористаних поїздок не повертається.
У той же час пасажир може звернутися із заявою про повернення коштів з квитка, якщо він користувався ним протягом року.
Нагадаємо, єдиний електронний квиток для всіх видів наземного транспорту Києва планували запровадити до середини 2018 року.
У грудні 2017 року у міському транспорті Києва почали встановлювати обладнання для автоматизованої оплати проїзду.
В кінці вересня, Кличко анонсував введення єдиного електронного квитка на проїзд в Києві.
https://biz.nv.ua/ukr/u-kijevi-z-1-list ... 02716.html
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Новости транспорта
Картку електронного квитка для громадського транспорту Києва можна буде придбати у касах метрополітену, Київпастрансу, муніципальних та комерційних кіосках “Союздрук”, “ТурІнфо”, “Т-Кіоск”. Про це повідомляється на сайті Київської міської ради.
Планується, що канали продажу карток будуть розширюватись за рахунок нових агентів із продажу. Адреси, за якими мають бути розташовані кіоски з квитками, можна переглянути на сайті Київпастрансу. У переліку їх 400.
Однак, як пояснили “Українській правді” у підприємстві, процес встановлення нових кіосків ще триває. Для того, аби визначити найближчий до себе, у Київпастрансі радять звертатись до них за телефоном.
З 1 листопада в київському наземному транспорті запровадять єдиний електронний квиток. Поки він буде працювати в тестовому режимі.
https://golosua.info/2018/10/31/u-klych ... ransportu/
Планується, що канали продажу карток будуть розширюватись за рахунок нових агентів із продажу. Адреси, за якими мають бути розташовані кіоски з квитками, можна переглянути на сайті Київпастрансу. У переліку їх 400.
Однак, як пояснили “Українській правді” у підприємстві, процес встановлення нових кіосків ще триває. Для того, аби визначити найближчий до себе, у Київпастрансі радять звертатись до них за телефоном.
З 1 листопада в київському наземному транспорті запровадять єдиний електронний квиток. Поки він буде працювати в тестовому режимі.
https://golosua.info/2018/10/31/u-klych ... ransportu/
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Новости транспорта
Тарифное меню убогое, конечно.
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!