Новости транспорта
Модераторы: dimentiy, Администраторы
-
- Путеец
- Сообщения: 142
- Зарегистрирован: 22 май 2012, 17:32
- Контактная информация:
Re: Новости транспорта
У Кличка розповіли, де можна купити е-квиток для транспорту
Картку електронного квитка для громадського транспорту Києва можна буде придбати у касах метрополітену, Київпастрансу, муніципальних та комерційних кіосках "Союздрук", "ТурІнфо", "Т-Кіоск".
Про це повідомляється на сайті Київської міської ради.
Планується, що канали продажу карток будуть розширюватись за рахунок нових агентів із продажу.
Адреси, за якими мають бути розташовані кіоски з квитками, можна переглянути на сайті Київпастрансу. У переліку їх 400.
Однак, як пояснили "Українській правді" у підприємстві, процес встановлення нових кіосків ще триває.
Для того, аби визначити найближчий до себе, у Київпастрансі радять звертатись до них за телефоном.
Як зазначено на сайті е-квитка, купити його також можна буде у кондукторів у тролейбусах, трамваях та автобусах
Сама картка коштуватиме 40 гривень. Її треба буде зареєструвати в особистому кабінеті.
Щоб оплатити проїзд треба буде прикласти картку або QR-квиток до валідатора – спеціального пристроя, яким має бути обладнаний транспорт.
З 1 листопада в київському наземному транспорті запровадять єдиний електронний квиток. Поки він буде працювати в тестовому режимі.
Перехідний період триватиме до листопада 2019 року: до цього часу користуватись можна буде і електронним, і звичайним одноразовим паперовим квитком.
https://www.pravda.com.ua/news/2018/10/31/7196798/
Картку електронного квитка для громадського транспорту Києва можна буде придбати у касах метрополітену, Київпастрансу, муніципальних та комерційних кіосках "Союздрук", "ТурІнфо", "Т-Кіоск".
Про це повідомляється на сайті Київської міської ради.
Планується, що канали продажу карток будуть розширюватись за рахунок нових агентів із продажу.
Адреси, за якими мають бути розташовані кіоски з квитками, можна переглянути на сайті Київпастрансу. У переліку їх 400.
Однак, як пояснили "Українській правді" у підприємстві, процес встановлення нових кіосків ще триває.
Для того, аби визначити найближчий до себе, у Київпастрансі радять звертатись до них за телефоном.
Як зазначено на сайті е-квитка, купити його також можна буде у кондукторів у тролейбусах, трамваях та автобусах
Сама картка коштуватиме 40 гривень. Її треба буде зареєструвати в особистому кабінеті.
Щоб оплатити проїзд треба буде прикласти картку або QR-квиток до валідатора – спеціального пристроя, яким має бути обладнаний транспорт.
З 1 листопада в київському наземному транспорті запровадять єдиний електронний квиток. Поки він буде працювати в тестовому режимі.
Перехідний період триватиме до листопада 2019 року: до цього часу користуватись можна буде і електронним, і звичайним одноразовим паперовим квитком.
https://www.pravda.com.ua/news/2018/10/31/7196798/
Re: Новости транспорта
Навіщо вони вигадали реєстрацію карток в особистому кабінеті? Це, взагалі, обов'язково, чи тільки для усіляких бонусів типу відновлення втраченої картки? Бо якось тупо, що умовний турист, приїжджаючи на пару тижнів в Київ, має заводити акаунт на сайті КМДА, ще й не факт, що це взагалі можливо без київської реєстрації...
-
- Путеец
- Сообщения: 142
- Зарегистрирован: 22 май 2012, 17:32
- Контактная информация:
Re: Новости транспорта
Тот же вопрос по поводу регистрации. Если мне не изменяет мой склероз, то в своё время были протесты по поводу именного проездного, а тут регистрация какая-то…
Как я понял, по смыслу регистрация, упомянутая в регламенте этой системы, — операция техническая, технологическая даже, и не предполагает какого-то обязательного удостоверения личности владельца.
Как я понял, по смыслу регистрация, упомянутая в регламенте этой системы, — операция техническая, технологическая даже, и не предполагает какого-то обязательного удостоверения личности владельца.
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Re: Новости транспорта
Можно зайти и через фейсбук, так что удостоверения не требуется.
https://my2.kyivcity.gov.ua/eticket
Но цена в 40 грн карточки, при закупках похожих карт метрополитеном по 13 грн, удивляет.
https://my2.kyivcity.gov.ua/eticket
Но цена в 40 грн карточки, при закупках похожих карт метрополитеном по 13 грн, удивляет.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Re: Новости транспорта
Тем более, что сдать карточку, и получить 40 грн обратно нельзя.
С уважением,
Sinoptik
Sinoptik
-
- Путеец
- Сообщения: 142
- Зарегистрирован: 22 май 2012, 17:32
- Контактная информация:
Re: Новости транспорта
У Києві розпочинають тестувати систему електронного квитка для проїзду у громадському транспорті
Сьогодні, 1 листопада 2018 року, у столиці розпочинають тестування системи електронного квитка для проїзду у громадському транспорті.
Заступник голови КМДА Дмитро Давтян зауважив, що місто, фактично, виходить на фінішну пряму у питанні впровадження єдиного проїзного документа у громадському транспорті.
«Ми розпочинаємо технічне тестування роботи електронного квитка, аби перевірити, як працює система, чи всі валідатори справні, виявити недоліки і слабкі місця та усунути їх, аби запустити систему повноцінно. Наголошую, що це технічне тестування, яке проводитимуть профільні спеціалісти під контролем Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій. На час цього тестування у продажу квитка не буде. Лише після того, як спеціалісти все перевірять, ми запустимо систему у дослідну експлуатацію і нею зможуть користуватися громадяни», – підкреслив Дмитро Давтян.
Директор Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій Юрій Назаров пояснив, що після технічного тестування роботи Е-квитка, яке орієнтовно триватиме два місяці, система буде запущена для користування пасажирами у дослідній експлуатації. Загалом дослідна експлуатація автоматизованої системи обліку оплати проїзду (АСОП) у міському пасажирському транспорті Києва триватиме до 31 жовтня 2019 року.
У період дослідної експлуатації право пасажиру на отримання транспортних послуг надаватиметься на підставі:
електронного квитка, зареєстрованого в АСОП (у вигляді транспортної картки чи одноразового QR-коду),
проїзних квитків,
посвідчення чи довідки, що дає право на пільговий проїзд згідно з законодавством,
студентського (учнівського) квитка, виданого закладом освіти до 1 серпня 2019 року,
багатофункціональної електронної пластикової картки «Картка киянина».
Після проведення дослідної експлуатації, АСОП планують ввести у промислову експлуатацію із 31 жовтня 2019 року на всіх видах міського пасажирського транспорту.
На перехідний період, який встановлено до 1 листопада 2019 року, у пасажирському транспорті можливо буде придбати звичайні квитки та жетони. Вартість однієї поїздки залишається без змін.
Придбати квитки можна у звичайних для мешканців та гостей Києва місцях (у кондуктора в транспорті, на зупинках).
Транспортні картки планують реалізовувати через каси метрополітену та «Київпастрансу», спеціальні муніципальні Програмно-технічні засоби самообслуговування (ПТКС), муніципальні та комерційні кіоски («Союздрук», «ТурІнфо», «Т-Кіоск» тощо). Також придбати транспортну картку можна буде у кондукторів у тролейбусах, трамваях, автобусах. Канали продажу карток весь час будуть розширюватись за рахунок нових агентів із продажу.
Про старт продажу транспортних карток буде повідомлено додатково.
«Впровадження системи електронного квитка вплине і на забезпечення комфорту та зручності пасажира, і на підвищення безпеки, і на прозорість обліку пасажиропотоку у транспорті», – наголосив Юрій Назаров та нагадав, що Е-квиток дозволить пасажирам наземного транспорту зекономити при придбанні більше 9 поїздок.
Так, відповідно до розпорядження КМДА від 29.10.2018 № 1936, зареєстрованого у Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві 30.10.2018 за № 233/2081, у системі Е-квитка буде передбачено систему знижок.
Зокрема, якщо разова поїздка коштує 8,00 грн, то купуючи одночасно від 10 до 19 поїздок, за кожну з них пасажир сплачуватиме 7,70 грн. Тариф на 1 поїздку при придбанні від 20 до 29 поїздок складатиме 7,40 грн. При придбанні від 30 до 39 поїздок – 7,10 грн. Від 40 до 49 поїздок – 6,80 грн. А при придбанні 50 поїздок вартість однієї складатиме 6,50 грн.
https://kyivcity.gov.ua/news/u_kiyevi_r ... porti.html
Сьогодні, 1 листопада 2018 року, у столиці розпочинають тестування системи електронного квитка для проїзду у громадському транспорті.
Заступник голови КМДА Дмитро Давтян зауважив, що місто, фактично, виходить на фінішну пряму у питанні впровадження єдиного проїзного документа у громадському транспорті.
«Ми розпочинаємо технічне тестування роботи електронного квитка, аби перевірити, як працює система, чи всі валідатори справні, виявити недоліки і слабкі місця та усунути їх, аби запустити систему повноцінно. Наголошую, що це технічне тестування, яке проводитимуть профільні спеціалісти під контролем Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій. На час цього тестування у продажу квитка не буде. Лише після того, як спеціалісти все перевірять, ми запустимо систему у дослідну експлуатацію і нею зможуть користуватися громадяни», – підкреслив Дмитро Давтян.
Директор Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій Юрій Назаров пояснив, що після технічного тестування роботи Е-квитка, яке орієнтовно триватиме два місяці, система буде запущена для користування пасажирами у дослідній експлуатації. Загалом дослідна експлуатація автоматизованої системи обліку оплати проїзду (АСОП) у міському пасажирському транспорті Києва триватиме до 31 жовтня 2019 року.
У період дослідної експлуатації право пасажиру на отримання транспортних послуг надаватиметься на підставі:
електронного квитка, зареєстрованого в АСОП (у вигляді транспортної картки чи одноразового QR-коду),
проїзних квитків,
посвідчення чи довідки, що дає право на пільговий проїзд згідно з законодавством,
студентського (учнівського) квитка, виданого закладом освіти до 1 серпня 2019 року,
багатофункціональної електронної пластикової картки «Картка киянина».
Після проведення дослідної експлуатації, АСОП планують ввести у промислову експлуатацію із 31 жовтня 2019 року на всіх видах міського пасажирського транспорту.
На перехідний період, який встановлено до 1 листопада 2019 року, у пасажирському транспорті можливо буде придбати звичайні квитки та жетони. Вартість однієї поїздки залишається без змін.
Придбати квитки можна у звичайних для мешканців та гостей Києва місцях (у кондуктора в транспорті, на зупинках).
Транспортні картки планують реалізовувати через каси метрополітену та «Київпастрансу», спеціальні муніципальні Програмно-технічні засоби самообслуговування (ПТКС), муніципальні та комерційні кіоски («Союздрук», «ТурІнфо», «Т-Кіоск» тощо). Також придбати транспортну картку можна буде у кондукторів у тролейбусах, трамваях, автобусах. Канали продажу карток весь час будуть розширюватись за рахунок нових агентів із продажу.
Про старт продажу транспортних карток буде повідомлено додатково.
«Впровадження системи електронного квитка вплине і на забезпечення комфорту та зручності пасажира, і на підвищення безпеки, і на прозорість обліку пасажиропотоку у транспорті», – наголосив Юрій Назаров та нагадав, що Е-квиток дозволить пасажирам наземного транспорту зекономити при придбанні більше 9 поїздок.
Так, відповідно до розпорядження КМДА від 29.10.2018 № 1936, зареєстрованого у Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві 30.10.2018 за № 233/2081, у системі Е-квитка буде передбачено систему знижок.
Зокрема, якщо разова поїздка коштує 8,00 грн, то купуючи одночасно від 10 до 19 поїздок, за кожну з них пасажир сплачуватиме 7,70 грн. Тариф на 1 поїздку при придбанні від 20 до 29 поїздок складатиме 7,40 грн. При придбанні від 30 до 39 поїздок – 7,10 грн. Від 40 до 49 поїздок – 6,80 грн. А при придбанні 50 поїздок вартість однієї складатиме 6,50 грн.
https://kyivcity.gov.ua/news/u_kiyevi_r ... porti.html
Re: Новости транспорта
Красунчики Навіщо було так піарити запуск системи з 1-го листопада, якщо її тільки тестувати збираються.
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Re: Новости транспорта
А як же народ дізнається, що стільки зусиль докладається для виявлення недоліків системи та якісного запуску для широкого загалу?
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Re: Новости транспорта
Віталій Кличко: «Столична влада співпрацює зі Світовим банком у розробці коридору швидкісного сполучення з Троєщиною»
Сьогодні столична влада співпрацює зі Світовим банком щодо розробки системи швидкісного громадського транспорту для здійснення масових перевезень. Зокрема, йдеться про перший такий коридор (маршрут) на Троєщину. Про це мер Києва Віталій Кличко заявив під час зустрічі з представниками Світового банку та Міжнародної фінансової корпорації.
«Сьогодні ми співпрацюємо щодо розробки системи швидкісного вуличного транспорту для здійснення масових перевезень. Перший такий коридор ми плануємо запустити на Лівий берег – Троєщину», – сказав Віталій Кличко.
Він подякував директору Світового банку по Україні, Білорусі та Молдові Сату Кахконен за підтримку, яку місто останні роки отримує від банку, та ефективну співпрацю.
«Ми вдячні Світовому банку за підтримку та рекомендації, які ви для нас розробляли. Вони були дуже корисними та важливими для міста. Ми відкриті, серйозно налаштовані на подальшу співпрацю та демонструємо прозорість нашої роботи», – зазначив Віталій Кличко.
«Ми тут, бо готові надалі підтримувати ваше місто. Ми готові надати технічну підтримку – техніко-економічне обґрунтування, щоб розробити детальний план цього коридору», – запевнила Сату Кахконен. Так, на розробку ТЕО за підтримки Світового банку буде спрямовано близько 1 мільйону доларів грантових коштів. Також Світовий банк розглядає можливість виділення кредиту на реалізацію цього проекту. Протяжність такого коридору (маршруту) на Троєщину становитиме 20 км.
Планується, що основним донором інвестиції має стати Міжнародна фінансова корпорація.
«Міжнародна фінансова корпорація може також надавати кредити безпосередньо вашому місту», – у свою чергу запевнив голова регіонального представництва Міжнародної фінансової корпорації (IFC) в Україні, Білорусі та Молдові Джейсон Пелмар.
https://kyivcity.gov.ua/news/vitaliy_kl ... inoyu.html
Сьогодні столична влада співпрацює зі Світовим банком щодо розробки системи швидкісного громадського транспорту для здійснення масових перевезень. Зокрема, йдеться про перший такий коридор (маршрут) на Троєщину. Про це мер Києва Віталій Кличко заявив під час зустрічі з представниками Світового банку та Міжнародної фінансової корпорації.
«Сьогодні ми співпрацюємо щодо розробки системи швидкісного вуличного транспорту для здійснення масових перевезень. Перший такий коридор ми плануємо запустити на Лівий берег – Троєщину», – сказав Віталій Кличко.
Він подякував директору Світового банку по Україні, Білорусі та Молдові Сату Кахконен за підтримку, яку місто останні роки отримує від банку, та ефективну співпрацю.
«Ми вдячні Світовому банку за підтримку та рекомендації, які ви для нас розробляли. Вони були дуже корисними та важливими для міста. Ми відкриті, серйозно налаштовані на подальшу співпрацю та демонструємо прозорість нашої роботи», – зазначив Віталій Кличко.
«Ми тут, бо готові надалі підтримувати ваше місто. Ми готові надати технічну підтримку – техніко-економічне обґрунтування, щоб розробити детальний план цього коридору», – запевнила Сату Кахконен. Так, на розробку ТЕО за підтримки Світового банку буде спрямовано близько 1 мільйону доларів грантових коштів. Також Світовий банк розглядає можливість виділення кредиту на реалізацію цього проекту. Протяжність такого коридору (маршруту) на Троєщину становитиме 20 км.
Планується, що основним донором інвестиції має стати Міжнародна фінансова корпорація.
«Міжнародна фінансова корпорація може також надавати кредити безпосередньо вашому місту», – у свою чергу запевнив голова регіонального представництва Міжнародної фінансової корпорації (IFC) в Україні, Білорусі та Молдові Джейсон Пелмар.
https://kyivcity.gov.ua/news/vitaliy_kl ... inoyu.html
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Новости транспорта
Я вот сижу и думаю, а как должен выглядеть этот корридор? Я так понял они хотят его пустить примерно по маршруту 30-го троллейбуса. Где должны быть выделенные полосы? Правый ряд - невозможно из-за сьездов. И как же "остановите перед мостом" на Скаймоле? Даже в час пик маршрутки нарушая все правила стают на аварийке в аккурат перед мостом, создавая помеху автобусам-троллейбусам и другому транспорту, потому что кто-то пожлобился профинансировать строительство подземного перехода построив за миллионы ТРЦ! Допустим сделают по центру дороги, выделив 2 полосы, как организовать высадку-посадку пассажиров на остановках? Пусть будут островные остановки, но там, где будет остановка, нужно расширение минимум еще на одну полосу, т.е. обычному транспорту 2 полосы останется. Расширять проспект? Возможно, но не везде. А подземные переходы копать к таким остановкам сколько лет будут? Да и 3 полосы для автомобилей на мосту маловато. В общем отношусь скептически к подобным идеям.Столична влада співпрацює зі Світовим банком у розробці коридору швидкісного сполучення з Троєщиною
Re: Новости транспорта
А чи не про проект "трам-трейн" тут йдеться ?Протяжність такого коридору (маршруту) на Троєщину становитиме 20 км.
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Новости транспорта
Є думка, що взагалі про дорогу + ЛРТ Троєщина-Позняки. Принаймні, новини про підготовку до розробки цього проекту проскакували теж у контексті усіляких швидкісних коридорів. І довжина ідеально підходить.
Re: Новости транспорта
В Киеве объявили тендер на закупку карт для электронного билета
Изготовить карты победитель тендера должен до 26 декабря 2019 года.
Коммунальное предприятие "Главный информационно-вычислительный центр" (ГИВЦ) объявило тендер на приобретение 1,5 млн бесконтактных карт для оплаты проезда в транспорте Киева. Об этом свидетельствует тендер в системе Prozorro.
Тендер был объявлен 14 декабря 2018 года. Сумма тендера — 52,5 млн грн. Себестоимость одной карты составит 35 грн.
Изготовить карты победитель тендера должен до 26 декабря 2019 года.
Как сообщили в КП на запрос Delo.UA, в дальнейшем карточки будут переданы для их распространения пассажирам.
https://delo.ua/business/v-kieve-objavi ... le-348765/
ps. Судя по времени (19.02.2019) и условиям проведения тендера, мы эти карточки увидим не скоро.
Изготовить карты победитель тендера должен до 26 декабря 2019 года.
Коммунальное предприятие "Главный информационно-вычислительный центр" (ГИВЦ) объявило тендер на приобретение 1,5 млн бесконтактных карт для оплаты проезда в транспорте Киева. Об этом свидетельствует тендер в системе Prozorro.
Тендер был объявлен 14 декабря 2018 года. Сумма тендера — 52,5 млн грн. Себестоимость одной карты составит 35 грн.
Изготовить карты победитель тендера должен до 26 декабря 2019 года.
Как сообщили в КП на запрос Delo.UA, в дальнейшем карточки будут переданы для их распространения пассажирам.
https://delo.ua/business/v-kieve-objavi ... le-348765/
ps. Судя по времени (19.02.2019) и условиям проведения тендера, мы эти карточки увидим не скоро.
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Re: Новости транспорта
Метрополитен закупал свои карточки за 13 грн/штука, можно посмотреть тендеры и убедиться.
А прошлая закупка ГИВЦ 5000 карт была по 28 грн/штука, судя по договору.
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-10-08-000345-c
При продаже карты за 40 грн, уже 27-я поездка по 6,5 грн окупит карту, по сравнению со стоимостью разовой оплаты другими способами по 8 грн.
Разница 1,5 грн на каждой поездке нормальная. Если система не глюкнет.
А прошлая закупка ГИВЦ 5000 карт была по 28 грн/штука, судя по договору.
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-10-08-000345-c
При продаже карты за 40 грн, уже 27-я поездка по 6,5 грн окупит карту, по сравнению со стоимостью разовой оплаты другими способами по 8 грн.
Разница 1,5 грн на каждой поездке нормальная. Если система не глюкнет.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- sashman
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 7031
- Зарегистрирован: 08 сен 2004, 21:05
- Откуда: оттуда.
- Контактная информация:
Re: Новости транспорта
Цена завышена раза в четыре.Себестоимость одной карты составит 35 грн
Океания всегда воевала с Ост-Азией