Киев -Борисполь

Модераторы: dimentiy, Администраторы

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2737
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Re: Киев -Борисполь

Сообщение ЛиС »

Ghost, є готовий рухомий склад на акумуляторах для колії 1520 мм?

Аватара пользователя
XAN
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5351
Зарегистрирован: 02 окт 2008, 17:02
Откуда: Копенгаген

Re: Киев -Борисполь

Сообщение XAN »

ЛиС писал(а):
04 ноя 2018, 08:05
Ghost, є готовий рухомий склад на акумуляторах для колії 1520 мм?
У Штадлера завдяки модульній архітектурі Фліртів не повинно бути проблемою взяти корпус для 1520 мм та акумуляторний модуль з 1435.
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!

Аватара пользователя
Ghost
Машинист
Машинист
Сообщения: 570
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: ДШС-27

Re: Киев -Борисполь

Сообщение Ghost »

ЛиС писал(а):
04 ноя 2018, 08:05
Ghost, є готовий рухомий склад на акумуляторах для колії 1520 мм?
Чув, що Крюків може зробити. А двосистемні мотриси є?

Аватара пользователя
Jyraff
Машинист
Машинист
Сообщения: 489
Зарегистрирован: 16 окт 2009, 11:24
Откуда: Poltava/Kyiv

Re: Киев -Борисполь

Сообщение Jyraff »

РС на акумуляторах буде дорожчим в закупці та експлуатації. Тут треба рахувати, що буде вигіднішим. Тим паче, що частота руху планується не маленька і робіт по електрифікації не багато, єдине велике але - підстанція на постійний струм.

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2737
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Re: Киев -Борисполь

Сообщение ЛиС »

XAN писал(а):
04 ноя 2018, 12:07
У Штадлера завдяки модульній архітектурі Фліртів не повинно бути проблемою взяти корпус для 1520 мм та акумуляторний модуль з 1435.
Штадлер лише збираетья будувати щось подібне.

Аватара пользователя
XAN
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5351
Зарегистрирован: 02 окт 2008, 17:02
Откуда: Копенгаген

Re: Киев -Борисполь

Сообщение XAN »

ЛиС писал(а):
04 ноя 2018, 21:43
XAN писал(а):
04 ноя 2018, 12:07
У Штадлера завдяки модульній архітектурі Фліртів не повинно бути проблемою взяти корпус для 1520 мм та акумуляторний модуль з 1435.
Штадлер лише збираетья будувати щось подібне.
Тендер вони вже виграли, і представили прототип.
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9303
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: Зять городов русских
Контактная информация:

Re: Киев -Борисполь

Сообщение dimentiy »

Но их нет. У УЗ была задача организовать движение, а не R&D заниматься.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2737
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Re: Киев -Борисполь

Сообщение ЛиС »

XAN писал(а):
06 ноя 2018, 12:21
Тендер вони вже виграли, і представили прототип.
Прототип то добре, але його ще треба побудувати, обкатати, виловити всі баги, які можуть вилізти під час експлуатації. Тобто про серійне виробництво говорити зарано. "Хюндаї" три роки "допилювали" :) Хоча теж, начебто серйозна контора, а не так собі "гаражне виробництво".

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Киев -Борисполь

Сообщение Бодрый »

Електричка на євробляхах: що возитиме нас до терміналу D?

Чи є вихід з українських проблем? Є, і знаходиться він в аеропорту Бориспіль. Невеселий жарт, що став дороговказом для багатьох, хоч цей текст і не про міграцію. А про те, як київська влада надумала полегшити доставляння пасажирів до цього самого «виходу» і що з того вийшло.

Отже, рахуємо. Проект «електричка до Борисполя» коштує близько 800 мільйонів гривень. Здавалось би, непогано, бо ця сума в рази менше від нереалізованого «Повітряного експресу», який затівали у 2012-му і оцінювали у 372 мільйони доларів. За нинішнім курсом долару «Повітряний» влетів би у таку копійку, що годі й говорити. Однак цей експрес мав бути окремим видом міського транспорту і окремою колією – ну от зовсім окремою і не належною (можливо) до господарства Укрзалізниці. Що ж стосується електрички на Бориспіль, то вона їздитиме по вже наявних шляхах, за винятком гілки довжиною в 4 кілометри, котру спеціально добудовували й підводили до аеропорту.

Таким чином, на кожен кілометр такої гілки припадає по 200 мільйонів гривень. Але є ще й потяги. Скільки їх? Дивовижно, але на це елементарне питання немає чіткої відповіді. Офіційно лінією будуть курсувати 11 польських дизельних потягів Pesa (про них – дещо згодом), але доводилося й читати про те, що поїздів буде лише чотири плюс один додатковий. Другий варіант мені видається більш вірогідним, якщо виходити з інтервалу руху. А він, до речі, не надто спонукає надихає новинкою: 30-40 хвилин у час пік та 60-90 хвилин решту часу. Що ж стосується нічних рейсів, то вони відсутні.

Питання, яке виникає відразу ж після прочитання такої інформації: що таке «час пік» у перекладі на мову аеропорту? В контексті міського транспорту це означає особливу завантаженість в період, коли люди вирушають по будням на роботу та з робити, але якщо мова йде про Бориспіль? Хтось у профільному міністерстві ретельно вивчив трафік усіх авіакомпаній, чиї літаки там сідають, і підігнав рейси під розклад електрички? Чи «час пік» – це все ті ж 7.00-9.00 та 17.00-19.00 безвідносно до того, як це пов’язано з вильотом рейсів з Борисполю? Якщо моя здогадка вірна, то така логістика не варта й ламаного шелягу.

Тепер щодо ночі. Відсутність нічного курсування та чималі проміжки у денних рейсах множить бориспільську електричку на нуль. Мені можуть заперечити, що в європейських столицях метро (котре зазвичай довозить до аеропорту) також не працює цілодобово. Це правда, бо, наприклад, паризький метрополітен працює з 6.00 до 0.30 по буднях – те саме стосується й приміських потягів RER. Але все таки це метро, а не окремий транспорт з дуже вузьким функціоналом – доставляти пасажирів до аеропорту. Не передбачити нічні рейси – це все одно, що запустити в багатоповерховому будинку ліфт з обмеженням у часі користування.

І хай навіть нічних вильотів менше, аніж денних, але вони все таки є, і це не обов’язково чартер, як стверджують у міністерстві транспорту. До речі, розкритикований за високу ціну і перманентне потрапляння у корки «Скайбас» має й нічні маршрути. Вдень інтервали «Скайбасу» становлять 15-20 хвл., вночі – 45 (проти 30-90 хвл. бориспільської електрички). За таких умов очевидно, що електричка – погана альтернатива автобусу.

Хоча, власне кажучи, новинка не є електричкою в класичному розумінні. Адже на її лінію вийдуть не потяги, а дизельні рейкобуси. До того ж, не нові. Польські рейкобуси знімають з маршруту «Здолбунів – Хелм» й перекидають на «Київ – Бориспіль». Умовні євробляхи сполучатимуть місто та аеропорт, поки Крюківський вагонобудівний завод не поставить Києву свою продукцію. В усякому разі, в управлінні «Укрзалізниці» на «крюківців» розраховують, але про дедлайн нічого не повідомляють.

Отож, наскільки проект електрички на Бориспіль є вигідним? Сказати складно, бо я бачу тільки один його суттєвий плюс – відсутність заторів. Але цього замало, щоб відправити в нокаут конкурентів зі «Скайбасу». До речі, затори можуть виникнути в іншому місці й з іншої причини. Річ у тім, що задля реалізації проекту з електричкою було відтерміновано будівництво дворівневої залізничної розв’язки біля станції імені Георгія Кирпи, котра знаходиться на напрямку «Дарниця – Бориспіль – Полтава», а це залишить пропускну спроможність на даному напрямку на колишньому рівні, якщо не знизить її. Більше того, кількість приміських поїздів в напрямку Яготина та Гребінок, вочевидь, зменшиться, бо їхній шлях перетинатиме нова електричка. І це також створить напругу із трафіком.

Одним словом, радник міністра транспорту Олександр Кава, можливо, має рацію, називаючи електричку черговою піар-акцією та пророкуючи транспортний колапс у передмісті. Він також вважає, що згаданим вище 800 мільйонам можна було знайти краще застосування. Але все б нічого, якби електричка на Бориспіль обіцяла у майбутньому який-не-який прибуток. Але ж ні. Вона стане 100-відсотково збитковим проектом – в цьому немає жодних сумнівів. В наш часто складно не заробити на логістиці та перевезеннях, але у Києві примудрилися зробити і це.
https://mdp.org.ua/statti/elektrychka-n ... rminalu-d/
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2737
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Re: Киев -Борисполь

Сообщение ЛиС »

Бодрый писал(а):
08 ноя 2018, 10:25
Польські рейкобуси знімають з маршруту «Здолбунів – Хелм» й перекидають на «Київ – Бориспіль».
Ну брехня ж. З Хелма ніхто не забирав.

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Киев -Борисполь

Сообщение Бодрый »

Стало відомо, яку назву може отримати експрес, що курсуватиме до аеропорту «Бориспіль»

Киян закликають дати назву експресу, який «Укрзалізниця» має намір запустити на маршрут до аеропорту «Бориспіль». Про це повідомляє прес-служба перевізника.

ПАТ «Укрзалізниця» запустила триденне онлайн-голосування.

Раніше у перевізника отримали понад 400 варіантів того, як назвати цей маршрут. В результаті, «Укрзалізниця» відібрала дев’ять варіантів, серед яких пасажири й мають обрати переможця.

На вибір пасажирів надали такі назви як UZ Air, Kyiv Boryspil Express, Лелека, UZ Expres,s Січ, Sky Express,Чумак, Аерошатл, Либідь.

Голосування триватиме до кінця доби 11 листопада. Коли перевізник офіційно оголосить назву експресу в аеропорт поки що невідомо.
http://7days-ua.com/news/stalo-vidomo-y ... -boryspil/

Голосування проводять в ФБ :
https://poll.app.do/bwohur?fbclid=IwAR0 ... weELheOsv0

В коментарях запропонували такі назви як "Гройсс Експрес" та "Рошенчик"
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9303
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: Зять городов русских
Контактная информация:

Re: Киев -Борисполь

Сообщение dimentiy »

Господи, ну кто придумывал этот бред?..
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

Viveri
Путеец
Путеец
Сообщения: 195
Зарегистрирован: 27 янв 2017, 14:38
Откуда: Kyiv

Re: Киев -Борисполь

Сообщение Viveri »

Бодрый писал(а):
08 ноя 2018, 10:25
Річ у тім, що задля реалізації проекту з електричкою було відтерміновано будівництво дворівневої залізничної розв’язки біля станції імені Георгія Кирпи, котра знаходиться на напрямку «Дарниця – Бориспіль – Полтава», а це залишить пропускну спроможність на даному напрямку на колишньому рівні, якщо не знизить її.
https://mdp.org.ua/statti/elektrychka-n ... rminalu-d/
Це про що мова, є десь подробиці цього проекту?

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9303
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: Зять городов русских
Контактная информация:

Re: Киев -Борисполь

Сообщение dimentiy »

Первое, что приходит в голову, это пост рядом с о.п. Лесничество, там сейчас ИС+ идут по однопутке к Дарнице через о.п. Фармацевтическая. Возможно, речь о том, что там есть режущие маршруты, однако, нужно помнить, что объёмы грузового движения по тому направлению сократилось.
Второе — развязка на самом съезде к ст. Борисполь-аэропорт. Возможно, к этому придётся возвращаться при росте пассажиропотока.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5888
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Киев -Борисполь

Сообщение euhome »

Железнодорожники провели испытания экспресса до Борисполя

https://kiev.vgorode.ua/news/transport_ ... boryspolia

"Укрзализныця" провела испытания рельсовых автобусов Pesa, с максимальной пассажирской загрузкой. Экспресс покатал железнодорожников до аэропорта "Борисполь" и вернул их в центр столицы, высадив на центральном вокзале Киева.

- За каких-то 27 минут 122 сотрудника УЗ , которые принимали участие в тестировании, оказались у терминала D международного аэропорта "Борисполь". Поезд двигался без остановки на станции "Дарница". Максимальная скорость - 119 км/ч", - сообщили в УЗ.

Назад состав отправился в 10:50 и уже в 11:20 был на центральном вокзале, высадив часть подопытных на станции "Дарница". Максимальная скорость, которую рельсовый автобус развил на обратном пути, составила 121 км/ч.

Всего в рельсовом автобусе Pesa 81 посадочное место.

Билет до/от аэропорта будет стоить 80 гривен, но в "Укрзализныце" не исключают его подорожания.

В регулярном расписании экспресса предусмотрены остановки на станциях "Выдубичи" и "Дарница", общее время в пути около 40 минут.

Автор: Николай Донев
09.11.2018 14:35
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Ответить