Чому "одна"? Пасажирська(умовно, або транзитні вантажні, або ПЧ-2 техніка) в парному напрямку через Полтавський парк(о.п. "М'ясокомбінат", з двостороннім автоблокуванням.) Друга - з ППВ ст. Дарниця - вантажний рух. В непарному напрямку - можна через з.п. "Лісництво", з.п. "ДВРЗ", з відгалуженням в НПП ст. Дарниця(для вантажних) В нештатному режимі(для скорочення часу руху) розвертаємо блокування і від з.п. "Лісництво" їдемо ч/з "М'ясокомбінат"(для пасажирських, чи транзитних вантажних). В усякому випадку при значно більших обсягах руху проблем не було.
ЖД-транспорт :-)
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Re: ЖД-транспорт :-)
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9311
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
Re: ЖД-транспорт :-)
Нештатный режим — это сейчас все Интерсити+ на Киев, верно?
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Re: ЖД-транспорт :-)
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Re: ЖД-транспорт :-)
Нічого цікавого, просто гірськолижний підйомник у вигляді електрички
Цікаво навіщо у них парні пантографи - такі великі струми?
Цікаво навіщо у них парні пантографи - такі великі струми?
Re: ЖД-транспорт :-)
За 10 місяців 2018 року Укрзалізниця відремонтувала понад 1,5 тис. км колії
http://uz.gov.ua/press_center/up_to_dat ... -3/484875/
21.11.2018
Це на 102 км більше, ніж за відповідний період 2017 року. Зокрема, реконструйовано 229 км, капітальний і середній ремонт проведено на 810,1 км колії, а комплексно-оздоровчий ремонт – 444,6 км колії.
Основні ремонтно-колійні роботи виконувалися на таких напрямках: Київ – Жмеринка – Підволочиськ – Львів – Мостицька; Чоп – Львів; Фастів – Миронівка – П’ятихатки – Чаплине – Красна Могила; Київ – Гребінка – Харків – Тополі; Жмеринка – Одеса; Ягодин – Ковель – Здолбунів – Козятин; Київ – Ніжин – Горностаївка.
Крім того, у цьому році Укрзалізниця продовжила роботи щодо збільшення пропускної здатності ділянки Запоріжжя – Комиш-Зоря – Волноваха, що веде до меткомбінатів Приазов’я. Уже завершено перший етап реалізації проекту з реконструкції ділянки Пологи – Комиш-Зоря. Зокрема, на місці будівництва роз’їзду колійники вклали дві приймально-відправні колії загальною протяжністю 2,4 км, чотири стрілочні переводи та два скидальні гостряки, а також виконали необхідні опоряджувальні роботи: баластування, рихтування, виправку тощо. Це дозволить значно збільшити пропускну здатність стратегічного маріупольського напрямку.
Вже наступного року Укрзалізниця планує розпочати комплекс робіт з електрифікації та будівництва другої колії на напрямку Долинська – Миколаїв – Колосівка, які розраховані до 2023 року.
http://uz.gov.ua/press_center/up_to_dat ... -3/484875/
21.11.2018
Це на 102 км більше, ніж за відповідний період 2017 року. Зокрема, реконструйовано 229 км, капітальний і середній ремонт проведено на 810,1 км колії, а комплексно-оздоровчий ремонт – 444,6 км колії.
Основні ремонтно-колійні роботи виконувалися на таких напрямках: Київ – Жмеринка – Підволочиськ – Львів – Мостицька; Чоп – Львів; Фастів – Миронівка – П’ятихатки – Чаплине – Красна Могила; Київ – Гребінка – Харків – Тополі; Жмеринка – Одеса; Ягодин – Ковель – Здолбунів – Козятин; Київ – Ніжин – Горностаївка.
Крім того, у цьому році Укрзалізниця продовжила роботи щодо збільшення пропускної здатності ділянки Запоріжжя – Комиш-Зоря – Волноваха, що веде до меткомбінатів Приазов’я. Уже завершено перший етап реалізації проекту з реконструкції ділянки Пологи – Комиш-Зоря. Зокрема, на місці будівництва роз’їзду колійники вклали дві приймально-відправні колії загальною протяжністю 2,4 км, чотири стрілочні переводи та два скидальні гостряки, а також виконали необхідні опоряджувальні роботи: баластування, рихтування, виправку тощо. Це дозволить значно збільшити пропускну здатність стратегічного маріупольського напрямку.
Вже наступного року Укрзалізниця планує розпочати комплекс робіт з електрифікації та будівництва другої колії на напрямку Долинська – Миколаїв – Колосівка, які розраховані до 2023 року.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Re: ЖД-транспорт :-)
Проект наказу Міністерства інфраструктури України
Про затвердження Змін до Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України
Насколько реально прислушаются - х.з., но пока ещё есть возможность подавать замечания
Про затвердження Змін до Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України
Насколько реально прислушаются - х.з., но пока ещё есть возможность подавать замечания
-
- Начальник депо
- Сообщения: 1173
- Зарегистрирован: 22 апр 2005, 20:31
- Откуда: Kyiv
Re: ЖД-транспорт :-)
0_о а де в такому разі третя фаза? не може ж бути наземна, там люди ходять..
-
- Начальник депо
- Сообщения: 1173
- Зарегистрирован: 22 апр 2005, 20:31
- Откуда: Kyiv
Re: ЖД-транспорт :-)
Таки на рейках
Re: ЖД-транспорт :-)
Популярный поезд Харьков – Киев станет более скорым
https://vecherniy.kharkov.ua/news/151799/
С 9 декабря 2018 года, когда на железных дорогах Украины, Балтии, Грузии и Европы вступит в силу новый график движения поездов на 2018/2019 годы.
С вводом нового графика движения популярный ночной фирменный скорый поезд 63/64 «Оберiг» сообщением Харьков – Киев будет проходить по маршруту за меньшее время, чем нынче.
Соответственно претерпит изменения и расписание движения экспресса. У него в оба направления станет на четыре промежуточных остановки меньше, чем сейчас: поезд больше не будет останавливаться в Миргороде, Лубнах, Гребенке и Борисполе. Из Харькова поезд будет отправляться в 23.32 (вместо 22.07), следовать с остановками на станциях Люботин (0.02 – 0.03), Полтава-Киевская (1.45 – 2.05) и Дарница (6.08 – 6.10) и прибывать в Киев в 6.30 (вместо 6.29). Обратно из Киева поезд будет уходить в 23.40 (вместо 22.26), делать остановки на станциях Дарница (0.01 – 0.02), Полтава-Киевская (3.54 – 4.14), Люботин (5.59 – 6.01) и прибывать в Харьков в 6.35 (вместо 6.25).
Таким образом, от Харькова до столицы будет доходить за 6 часов 58 минут вместо нынешних 8 часов 22 минут, а обратно за 6 часов 55 минут вместо нынешних 7 часов 59 минут.
29 ноября 2018 г.
Олег Столбецов
https://vecherniy.kharkov.ua/news/151799/
С 9 декабря 2018 года, когда на железных дорогах Украины, Балтии, Грузии и Европы вступит в силу новый график движения поездов на 2018/2019 годы.
С вводом нового графика движения популярный ночной фирменный скорый поезд 63/64 «Оберiг» сообщением Харьков – Киев будет проходить по маршруту за меньшее время, чем нынче.
Соответственно претерпит изменения и расписание движения экспресса. У него в оба направления станет на четыре промежуточных остановки меньше, чем сейчас: поезд больше не будет останавливаться в Миргороде, Лубнах, Гребенке и Борисполе. Из Харькова поезд будет отправляться в 23.32 (вместо 22.07), следовать с остановками на станциях Люботин (0.02 – 0.03), Полтава-Киевская (1.45 – 2.05) и Дарница (6.08 – 6.10) и прибывать в Киев в 6.30 (вместо 6.29). Обратно из Киева поезд будет уходить в 23.40 (вместо 22.26), делать остановки на станциях Дарница (0.01 – 0.02), Полтава-Киевская (3.54 – 4.14), Люботин (5.59 – 6.01) и прибывать в Харьков в 6.35 (вместо 6.25).
Таким образом, от Харькова до столицы будет доходить за 6 часов 58 минут вместо нынешних 8 часов 22 минут, а обратно за 6 часов 55 минут вместо нынешних 7 часов 59 минут.
29 ноября 2018 г.
Олег Столбецов
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Re: ЖД-транспорт :-)
Я на мене, то зробили лише гірше. Години відправлення були оптимальними.
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: ЖД-транспорт :-)
Зроблено це з метою перевести поїзд в категорію нічного експресу, з відповідним підвищенням ціни. Те ж саме зробили з 79/80 Київ-Дніпро.
Re: ЖД-транспорт :-)
"УКРЗАЛІЗНИЦЯ" ПРИЗНАЧИЛА ДО ЛИСИЧАНСЬКА НОВИЙ ПОЇЗД З КАПІТАЛЬНИМ РЕМОНТОМ
Від дев'ятого грудня між Києвом та Лисичанськом, Луганська область, почне курсувати новий поїзд №20/19.
Про це повідомляє прес-служба "Укрзалізниці".
"Ми запропонуємо нашим клієнтам якісний поїзд з вагонів, що пройшли капітально-відновлювальний ремонт, та швидший майже на 2 години за поїзд №138 Хмельницький – Лисичанськ, що курсує через Київ", - заявив голова "УЗ" Євген Кравцов.
Поїзд вирушатиме з Лисичанська о 20:28, а прибуватиме до Києва о 8:44 наступного дня. У зворотному напрямку поїзд вирушатиме о 21:54 та прибуватиме до Лисичанська наступного дня о 9:48. Зупинки здійснюватимуться на станціях Рубіжне, Кремінне, Сватове, Куп'янськ-Вузловий, Харків-Балашовський та Полтава-Київська.
Також в "Укрзалізниці" розповіли про подовження маршруту поїзда Львів-Київ до Бахмута.
"Ще рік тому ми почали відновлювати прямі залізничні маршрути між заходом та сходом нашої країни. Ці нові поїзди – вже цьогорічне продовження нашого руху до відновлення якісного та зручного сполучення між цими регіонами України", - сказав Кравцов.
Поїзд курсуватиме щодня, виїжджаючи з Бахмута о 23:20, а до Львова прибуватиме о 4:21. у Києві зупинка здійснюватиметься о 13:12. У зворотному напрямку поїзд вирушатиме о 13:10 та прибуватиме до Бахмута наступного дня о 18:30, у Києві поїзд зупинятиметься о 4:25. Зупинки передбачені на станціях Лиман, Харків-Пасажирський, Полтава-Київська, Житомир, Ковель-Пасажирський та інші.
В "УЗ" нагадують, що від 9 грудня починає діяти новий графік руху поїздів територією України, Балтії, країн СНД та Євросоюзу.
https://tsn.ua/ukrayina/ukrzaliznicya-p ... 60180.html
Від дев'ятого грудня між Києвом та Лисичанськом, Луганська область, почне курсувати новий поїзд №20/19.
Про це повідомляє прес-служба "Укрзалізниці".
"Ми запропонуємо нашим клієнтам якісний поїзд з вагонів, що пройшли капітально-відновлювальний ремонт, та швидший майже на 2 години за поїзд №138 Хмельницький – Лисичанськ, що курсує через Київ", - заявив голова "УЗ" Євген Кравцов.
Поїзд вирушатиме з Лисичанська о 20:28, а прибуватиме до Києва о 8:44 наступного дня. У зворотному напрямку поїзд вирушатиме о 21:54 та прибуватиме до Лисичанська наступного дня о 9:48. Зупинки здійснюватимуться на станціях Рубіжне, Кремінне, Сватове, Куп'янськ-Вузловий, Харків-Балашовський та Полтава-Київська.
Також в "Укрзалізниці" розповіли про подовження маршруту поїзда Львів-Київ до Бахмута.
"Ще рік тому ми почали відновлювати прямі залізничні маршрути між заходом та сходом нашої країни. Ці нові поїзди – вже цьогорічне продовження нашого руху до відновлення якісного та зручного сполучення між цими регіонами України", - сказав Кравцов.
Поїзд курсуватиме щодня, виїжджаючи з Бахмута о 23:20, а до Львова прибуватиме о 4:21. у Києві зупинка здійснюватиметься о 13:12. У зворотному напрямку поїзд вирушатиме о 13:10 та прибуватиме до Бахмута наступного дня о 18:30, у Києві поїзд зупинятиметься о 4:25. Зупинки передбачені на станціях Лиман, Харків-Пасажирський, Полтава-Київська, Житомир, Ковель-Пасажирський та інші.
В "УЗ" нагадують, що від 9 грудня починає діяти новий графік руху поїздів територією України, Балтії, країн СНД та Євросоюзу.
https://tsn.ua/ukrayina/ukrzaliznicya-p ... 60180.html
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: ЖД-транспорт :-)
Местные власти не дали "Укрзализныце" заменить электрички на автобусы
https://delo.ua/business/mestnye-vlasti ... -e-349066/
03.01.2019
Эксперимент "Укрзализныци" с заменой малозагруженных пригородных поездов на автобусы закончился, так и не начавшись. Местные власти так и не согласовали инициативу
Местные органы власти не поддержали инициативу "Укрзализныци" заменить пригородные поезда, пассажирозаполняемость которых составляет до 20%, на автобусы. Об этом Delo.ua сообщил директор по экономике и финансам "Укрзализныци" Андрей Рязанцев.
"Я нашел пригородный поезд, который принес выручки в 6 тыс. грн на протяжении 2017 года. За год поезд перевез 342 пассажира. При этом расходы на этот поезд составляют 12,5 млн грн. Мы хотели как пилотный проект запустить на этом маршруте автобус, а поезд убрать… Этого не удалось сделать, потому как местные власти не дали добро на эту инициативу", — рассказал Рязанцев.
Ранее в "Укрзализныце" планировали приостановить курсирование ряда пригородных поездов, пассажирозаполняемость которых составляет до 20%. Вместе этого в УЗ на такие маршруты готовы были запустить автобусы. Однако в УЗ отмечали, что такая инициатива может потерпеть неудачу, так как перед выборами местные власти не готовы согласовать нововведение.
Напомним, "Укрзализныця" неоднократно заявляла об убыточности пассажирского сектора. По данным ж/д ведомства, в пригородном сообщении действующие тарифы на пассажирские перевозки пока ниже себестоимости в среднем в 7-8 раз. В УЗ отмечают, что сейчас на покрытие убытков от пассажирских перевозок направляются доходы от грузовых перевозок.
В последнее время в "Укрзализныци" пытаются частично решить вопрос убыточности. Например, в 2017 году в качестве эксперимента "Укрзализныця" запустила новый формат пригородных перевозок — челночные электрички по маршруту Святошино—Клавдиево—Святошин. В конечном итоге эксперимент должен был закончиться заключением с местными властями договора на перевозки и компенсации затрат на перевозку пассажиров льготных категорий. Но пока инициатива не увенчалась успехом.
https://delo.ua/business/mestnye-vlasti ... -e-349066/
03.01.2019
Эксперимент "Укрзализныци" с заменой малозагруженных пригородных поездов на автобусы закончился, так и не начавшись. Местные власти так и не согласовали инициативу
Местные органы власти не поддержали инициативу "Укрзализныци" заменить пригородные поезда, пассажирозаполняемость которых составляет до 20%, на автобусы. Об этом Delo.ua сообщил директор по экономике и финансам "Укрзализныци" Андрей Рязанцев.
"Я нашел пригородный поезд, который принес выручки в 6 тыс. грн на протяжении 2017 года. За год поезд перевез 342 пассажира. При этом расходы на этот поезд составляют 12,5 млн грн. Мы хотели как пилотный проект запустить на этом маршруте автобус, а поезд убрать… Этого не удалось сделать, потому как местные власти не дали добро на эту инициативу", — рассказал Рязанцев.
Ранее в "Укрзализныце" планировали приостановить курсирование ряда пригородных поездов, пассажирозаполняемость которых составляет до 20%. Вместе этого в УЗ на такие маршруты готовы были запустить автобусы. Однако в УЗ отмечали, что такая инициатива может потерпеть неудачу, так как перед выборами местные власти не готовы согласовать нововведение.
Напомним, "Укрзализныця" неоднократно заявляла об убыточности пассажирского сектора. По данным ж/д ведомства, в пригородном сообщении действующие тарифы на пассажирские перевозки пока ниже себестоимости в среднем в 7-8 раз. В УЗ отмечают, что сейчас на покрытие убытков от пассажирских перевозок направляются доходы от грузовых перевозок.
В последнее время в "Укрзализныци" пытаются частично решить вопрос убыточности. Например, в 2017 году в качестве эксперимента "Укрзализныця" запустила новый формат пригородных перевозок — челночные электрички по маршруту Святошино—Клавдиево—Святошин. В конечном итоге эксперимент должен был закончиться заключением с местными властями договора на перевозки и компенсации затрат на перевозку пассажиров льготных категорий. Но пока инициатива не увенчалась успехом.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Re: ЖД-транспорт :-)
ЛиС, який поїзд він мав на увазі ?"Я нашел пригородный поезд, который принес выручки в 6 тыс. грн на протяжении 2017 года. За год поезд перевез 342 пассажира. При этом расходы на этот поезд составляют 12,5 млн грн. Мы хотели как пилотный проект запустить на этом маршруте автобус, а поезд убрать…
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...