Трамвай
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Re: Трамвай
Завершився тендер на реконструкцію колії по Алма-Атинській. Переможець - Адамант. Терміни виконання робіт, прописані у договорі - аж до кінця 2020 року
Інші тендери - на Глибочицьку та ШТ1 - закінчились нічим. Повторно поки не оголошували. Правда, оголосили феєричний тендер на ШТ1, з документації якого слідує, що це роботи по станції Генерала Потапова. Вирішили доплатити за виконані роботи
Інші тендери - на Глибочицьку та ШТ1 - закінчились нічим. Повторно поки не оголошували. Правда, оголосили феєричний тендер на ШТ1, з документації якого слідує, що це роботи по станції Генерала Потапова. Вирішили доплатити за виконані роботи
Re: Трамвай
КПТ підвищив тендерну активність - ще два тендери на трамваї, по 10 штук кожен. Перший, ймовірно під Електрон: більше 30 метрів, 100% низької підлоги, візки - довільні, орієнтовна вартість 50.3 млн. / шт. Другий, мабуть, під Песу - 26 метрів, 100% низької підлоги, про візки теж ні слова, але ціна 56.8 млн./шт.
Куди вони це все збираються пускати, якщо справді тендери не для галочки оголошувались?
Куди вони це все збираються пускати, якщо справді тендери не для галочки оголошувались?
Re: Трамвай
Обновить весь ПС на СТ. Под новый год несколько кобры должны уехать в ДДJyraff писал(а): ↑20 ноя 2018, 01:04КПТ підвищив тендерну активність - ще два тендери на трамваї, по 10 штук кожен. Перший, ймовірно під Електрон: більше 30 метрів, 100% низької підлоги, візки - довільні, орієнтовна вартість 50.3 млн. / шт. Другий, мабуть, під Песу - 26 метрів, 100% низької підлоги, про візки теж ні слова, але ціна 56.8 млн./шт.
Куди вони це все збираються пускати, якщо справді тендери не для галочки оголошувались?
Re: Трамвай
Для ШТ хіба не вистачить тих пес, які по старому контракту мають ще прийти? Усього 50 пес + 10 електронів має бути, а випусків 55 на сьогодні. Тут більше схоже, що або готуються до продовження лінії (чи в центр, чи до Кисневого заводу), або частину пес кудись в інше місце відправлять (тільки от куди їх не страшно відправляти ?)...
-
- Начальник депо
- Сообщения: 1173
- Зарегистрирован: 22 апр 2005, 20:31
- Откуда: Kyiv
Re: Трамвай
А діючий контракт на Песи, часом, не скоротили? Тоді може бути дозакупівля в рамках тих таки 50 вагонів
Re: Трамвай
На прозорро лежить якась дивна додаткова угода з формальною назвою " Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; зміна курсу іноземної валюти." Але про самі обсяги - ні слова, написано лише що сума договору в гривнях та сама. Враховуючи коливання курсу можна припустити, що 1-2 трамваї могли скоротити, але точно не десяток.Vyacheslav писал(а): ↑21 ноя 2018, 22:42А діючий контракт на Песи, часом, не скоротили? Тоді може бути дозакупівля в рамках тих таки 50 вагонів
Re: Трамвай
Так, скорочено до 37 трамваїв. Тобто за цей рік має бути поставлено 12 вагонів, на сьогодні є вже 7.
Re: Трамвай
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Трамвай
«Київпастранс» закупив 10 трамваїв «Татра-Юг» зі сходинками в салоні
Один трамвай коштуватиме майже 43 мільйони гривень.
Підприємство «Татра-Юг» перемогло у торгах на постачання десяти трамваїв з 70% площі салону з низькою підлогою для Києва. Всього у тендері взяло участь чотири компанії «Білкомунмаш-Україна», «Усть-Катавський вагонобудівний завод-Україна», «Київський завод електротранспорту » і «Татра-Юг». До самих торгів були допущені лише двоє учасників – «Татра-Юг» і КЗЕТ.
В результаті, «Татра-Юг» перемогла з ціновою пропозицією 428 888 880 гривень за 10 вагонів. Один вагон, відповідно, коштуватиме 42 888 888 гривень. Згідно з умовами тендеру, перший трамвай компанії-переможця має почати курсувати вже з кінця цього року, інші дев’ять – в наступному році. При цьому один вагон «Татри-Юг» моделі К1М6 фізично вже знаходиться в Дарницькому депо, пишуть в профільній групі «Транспорт Києва» у Facebook.
Тендер був оголошений другого жовтня на суму 430 мільйонів гривень.
«З нашого досвіду, цей тендер – саме під К1М6. Зараз в Києві стоїть один такий вагон, і він підходить під умови цієї закупівлі. Зважаючи на те, що Київ останні роки брав 100% низькопідлогові вагони, а тепер різко захотів 70%, очевидно хтось вирішив, що треба взяти цей вагон «для поганих колій», і це неважливо, що коштує він, як Pesa з повністю низькопідлоговим салоном», – коментував раніше тендер для «Хмарочоса» транспортний експерт Антон Гаген.
https://hmarochos.kiev.ua/2018/11/28/ki ... uMjjWQ-_88
===============================================================================================
Оголошено тендер на закупівлю трамваїв для Києва за 430 мільйонів. Пояснюємо, що з ним не так
Транспортні експерти вважають, що умови закупівлі підлаштовані під конкретного виробника.
КП «Київпастранс» оголосив тендер на закупівлю 10 нових трамваїв для Києва з частково низькою підлогою на загальну суму 430 мільйонів гривень.
Довжина кожного трамвая має становити 26 метрів. Низький рівень підлоги у салонах має складати не менше 70% від загальної площі салону. Також двері вагонів мають бути обладнані засобами звукової і світлової сигналізації для пасажирів з вадами слуху та зору.
Транспортний експерт Антон Гаген прокоментував для «Хмарочоса» умови цієї закупівлі. На його думку, тендер може бути спеціально підлаштованим під трамваї української компанії «Татра-Юг», йдеться про їхню модель К1М6. Його бачення ґрунтується на тому, що раніше в Києві купували лише 100% низькопідлогові трамваї, а варіант з 70% пропонує лише вищевказаний виробник. Щоб його продукція відповідала умовам закупівлі, мінімальний відсоток площі з низькою підлогою в салоні було знижено замовником.
«Формально, до тендеру не причепитись, може зайти умовна Pesa (польський виробник трамваїв – ред.) і виграти. Втім, з нашого досвіду, цей тендер – саме під К1М6. Зараз в Києві стоїть один такий вагон, і він підходить під умови цієї закупівлі. Зважаючи на те, що Київ останні роки брав 100% низькопідлогові вагони, а тепер різко захотів 70%, очевидно хтось вирішив, що треба взяти цей вагон «для поганих колій», і це неважливо, що коштує він, як Pesa з повністю низькопідлоговим салоном», – говорить транспортний експерт.
Він вважає, що, ймовірно, ці трамваї закуплять для Лівобережної трамвайної мережі, де зношені колії. На думку Антона Гагена, трамвай К1М6 є поганим рішенням, оскільки він має ходову старої конструкції, наявність якої не дозволяє зробити трамвай зі 100% низькою підлогою, і в салоні з’являються сходинки.
«К1М6 базується на вкрай застарілих рішеннях чеських трамваїв, які вироблялись 30 років тому. 70% низької підлоги – це не «зло». Дійсно, далеко не завжди і не скрізь купують трамваї зі 100% низькопідлоговим салоном, але питання в тому, якої висоти решта 30%. В сучасних вагонах там одна сходинка, тобто додаткових 20-30 см висоти. У К1М6 буде всі 60 см, тобто дві високі сходинки», – додає експерт.
Переможець тендеру має надати трамваї до кінця 2019 року. Переможець стане відомий четвертого грудня.
https://hmarochos.kiev.ua/2018/10/02/og ... im-ne-tak/
Один трамвай коштуватиме майже 43 мільйони гривень.
Підприємство «Татра-Юг» перемогло у торгах на постачання десяти трамваїв з 70% площі салону з низькою підлогою для Києва. Всього у тендері взяло участь чотири компанії «Білкомунмаш-Україна», «Усть-Катавський вагонобудівний завод-Україна», «Київський завод електротранспорту » і «Татра-Юг». До самих торгів були допущені лише двоє учасників – «Татра-Юг» і КЗЕТ.
В результаті, «Татра-Юг» перемогла з ціновою пропозицією 428 888 880 гривень за 10 вагонів. Один вагон, відповідно, коштуватиме 42 888 888 гривень. Згідно з умовами тендеру, перший трамвай компанії-переможця має почати курсувати вже з кінця цього року, інші дев’ять – в наступному році. При цьому один вагон «Татри-Юг» моделі К1М6 фізично вже знаходиться в Дарницькому депо, пишуть в профільній групі «Транспорт Києва» у Facebook.
Тендер був оголошений другого жовтня на суму 430 мільйонів гривень.
«З нашого досвіду, цей тендер – саме під К1М6. Зараз в Києві стоїть один такий вагон, і він підходить під умови цієї закупівлі. Зважаючи на те, що Київ останні роки брав 100% низькопідлогові вагони, а тепер різко захотів 70%, очевидно хтось вирішив, що треба взяти цей вагон «для поганих колій», і це неважливо, що коштує він, як Pesa з повністю низькопідлоговим салоном», – коментував раніше тендер для «Хмарочоса» транспортний експерт Антон Гаген.
https://hmarochos.kiev.ua/2018/11/28/ki ... uMjjWQ-_88
===============================================================================================
Оголошено тендер на закупівлю трамваїв для Києва за 430 мільйонів. Пояснюємо, що з ним не так
Транспортні експерти вважають, що умови закупівлі підлаштовані під конкретного виробника.
КП «Київпастранс» оголосив тендер на закупівлю 10 нових трамваїв для Києва з частково низькою підлогою на загальну суму 430 мільйонів гривень.
Довжина кожного трамвая має становити 26 метрів. Низький рівень підлоги у салонах має складати не менше 70% від загальної площі салону. Також двері вагонів мають бути обладнані засобами звукової і світлової сигналізації для пасажирів з вадами слуху та зору.
Транспортний експерт Антон Гаген прокоментував для «Хмарочоса» умови цієї закупівлі. На його думку, тендер може бути спеціально підлаштованим під трамваї української компанії «Татра-Юг», йдеться про їхню модель К1М6. Його бачення ґрунтується на тому, що раніше в Києві купували лише 100% низькопідлогові трамваї, а варіант з 70% пропонує лише вищевказаний виробник. Щоб його продукція відповідала умовам закупівлі, мінімальний відсоток площі з низькою підлогою в салоні було знижено замовником.
«Формально, до тендеру не причепитись, може зайти умовна Pesa (польський виробник трамваїв – ред.) і виграти. Втім, з нашого досвіду, цей тендер – саме під К1М6. Зараз в Києві стоїть один такий вагон, і він підходить під умови цієї закупівлі. Зважаючи на те, що Київ останні роки брав 100% низькопідлогові вагони, а тепер різко захотів 70%, очевидно хтось вирішив, що треба взяти цей вагон «для поганих колій», і це неважливо, що коштує він, як Pesa з повністю низькопідлоговим салоном», – говорить транспортний експерт.
Він вважає, що, ймовірно, ці трамваї закуплять для Лівобережної трамвайної мережі, де зношені колії. На думку Антона Гагена, трамвай К1М6 є поганим рішенням, оскільки він має ходову старої конструкції, наявність якої не дозволяє зробити трамвай зі 100% низькою підлогою, і в салоні з’являються сходинки.
«К1М6 базується на вкрай застарілих рішеннях чеських трамваїв, які вироблялись 30 років тому. 70% низької підлоги – це не «зло». Дійсно, далеко не завжди і не скрізь купують трамваї зі 100% низькопідлоговим салоном, але питання в тому, якої висоти решта 30%. В сучасних вагонах там одна сходинка, тобто додаткових 20-30 см висоти. У К1М6 буде всі 60 см, тобто дві високі сходинки», – додає експерт.
Переможець тендеру має надати трамваї до кінця 2019 року. Переможець стане відомий четвертого грудня.
https://hmarochos.kiev.ua/2018/10/02/og ... im-ne-tak/
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Трамвай
Захмарні ціни ТЮг на своє дітище поставила... Було сподівання, що БКМ зіб'є ціну до адекватної, але їх українську дочку чи філію не допустили.
- DFAW
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 15002
- Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
- Откуда: Саме велике село в Украине
- Контактная информация:
Re: Трамвай
Так он не из говна и палок собран, как телевизор, а из нормальных долговечных деталей. Но урбанята то считать цену владения не умеют вот у небоскреба и горит.
Я не волшебник, я только учусь.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
Re: Трамвай
Кажуть, що сьогодні відкрили сервісний центр Pesa
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Трамвай
Кпт и 044 удалили страницу о событии (написано: ошибка 404): https://www.44.ua/news/2236305/v-kieve- ... h-tramvaev
Потому возникает вопрос: было ли оно вообще?
Re: Трамвай
Відновлюється рух трамваїв 23 та 33
З 20 грудня 2018 року додатково до автобусного маршруту 33Т у тестовому режимі відновлюється рух трамвайних маршрутів №23 та №33 з обмеженою кількістю зупинок на вулиці Алматинській.
Зверніть увагу! На вулиці Алматинській діють виключно наступні зупинки:
- ДВРЗ - кінцева зупинка
- вулиця Макаренка
- База Укроптбакалія
- вулиця Гроденська
Рух тимчасового автобусного маршруту 33ТК закривається.
Цікаво, чого це вирішили відновлювати рух саме зараз. Реконструкція колії ще не проводилась, і весною все одно заново закривати рух. А в такому тестовому режимі на 4 зупинки могли і раніше запустити, нічого наче не заважало.
P.S. Також підписали договір з ТЮгом на К1М6, і вдруге завалили тендер на реконструкцію площі Шевченка.
З 20 грудня 2018 року додатково до автобусного маршруту 33Т у тестовому режимі відновлюється рух трамвайних маршрутів №23 та №33 з обмеженою кількістю зупинок на вулиці Алматинській.
Зверніть увагу! На вулиці Алматинській діють виключно наступні зупинки:
- ДВРЗ - кінцева зупинка
- вулиця Макаренка
- База Укроптбакалія
- вулиця Гроденська
Рух тимчасового автобусного маршруту 33ТК закривається.
Цікаво, чого це вирішили відновлювати рух саме зараз. Реконструкція колії ще не проводилась, і весною все одно заново закривати рух. А в такому тестовому режимі на 4 зупинки могли і раніше запустити, нічого наче не заважало.
P.S. Також підписали договір з ТЮгом на К1М6, і вдруге завалили тендер на реконструкцію площі Шевченка.