Вокзальная

о станциях

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Анатолий
п/п-к Очевидность
п/п-к Очевидность
Сообщения: 7669
Зарегистрирован: 16 фев 2006, 17:37
Откуда: из Киева

Re: Вокзальная

Сообщение Анатолий »

Бодрый писал(а):
16 май 2020, 04:48
Klovsky писал(а):
17 янв 2020, 19:43
Пока к нему нет очереди, то больше и нет смысла ставить.
Тепер ні тобі черг, ні проблем з поповненням картки чи придбанням жетона, ні самих пасажирів. Життя насміхається
Это не жызнь насмехается, а правительство издевается!

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Вокзальная

Сообщение Бодрый »

Черга на вхід
ИзображениеИзображение
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Re: Вокзальная

Сообщение Klovsky »

Час, причина відомі?
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Вокзальная

Сообщение Бодрый »

Люди, які мали клепку і картки, проходили без проблем.
Скажу з власного досвіду, що такі черги дійсно вводять в оману. Ти ж не знаєш про причину такої черги (закрили, перекрили, обмежили...) і йдеш на інший вид транспорту
Ну а ще ті хто стоїть в черзі робить спроби тебе повернути в її в хвіст або обматюкати (вони ж не здогадуються, що в тебе картка)
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Re: Вокзальная

Сообщение Klovsky »

Ха-ха-ха))
Навушники у вуха, морду як знак "В'їзд заборонено" - і хай там у черзі хоч луснуть від злості.
Але в епоху вірусів постала нагальна необхідність установлення автоматів із продажу квитків у належній кількості й поза межами маленької касової зали станції.
З іншого боку, як пасажир із карткою, я маю радіти цій ситуації, завдяки якій пікове навантаження всередині вагонів і на ескалаторах згладжується і стає поміркованим, адже натовп зависає ще до турнікетів)
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Вокзальная

Сообщение Бодрый »

Я про це вже писав.
Не розумію чому не можна розмістити автомати на території залізничного вокзалу та на вулиці поставити окремий "кіоск з поповняшками", який би на ніч зачиняли (якщо вони переживають через вандалів)
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Sinoptik
Пом. Админа
Пом. Админа
Сообщения: 11436
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Киев

Re: Вокзальная

Сообщение Sinoptik »

По сусідству з входом на станцію ціла служба ВОХР. Ще і кіоск зачиняти? :/
ИзображениеС уважением,
Sinoptik

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Вокзальная

Сообщение Бодрый »

Якщо хтось переживає, що ці автомати будуть "бомбити", то хіба важко на ніч зачиняти такий "кіоск" ?
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Вокзальная

Сообщение Бодрый »

Проектувати 2-й вихід будуть до 2023 року
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 1828425075
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Jyraff
Машинист
Машинист
Сообщения: 489
Зарегистрирован: 16 окт 2009, 11:24
Откуда: Poltava/Kyiv

Re: Вокзальная

Сообщение Jyraff »

Там не тільки другий вихід, у тендері закладено і проект реконструкції існуючого виходу з розширенням до 4-х ескалаторів.
А строк у ТД можуть прописати великий, щоб розділити фінансування на 2 роки; по факту проект може з'явитись швидше.

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Вокзальная

Сообщение Бодрый »

Яким буде другий вихід з метро «Вокзальна» і чому його будівництво знову відкладають

ИзображениеИзображение

Розвантаження «Вокзальної» кияни та гості столиці чекають давно, а в останні роки ситуація там стала вкрай критичною. У серпні на Prozorro з'явився тендер на роботи з реставрації станції, але його результатів нема й досі. Ми розібралися, що саме хоче побудувати столичний метрополітен, якою вартістю і коли.

Короткий екскурс в історію
Станція «Вокзальна» Святошинсько-Броварської лінії — одна з п'яти найстаріших станцій київського метро. Її відкрили в 1960 році й відтоді жодного разу не зачиняли на реконструкцію. Населення столиці за 60 років виросло в декілька разів, навантаження на центральний залізничний вокзал і станцію метро — відповідно. Водночас «Вокзальна» має лише один вихід з платформи нагору, один вестибюль і дуже обмежену кількість дверей на вхід/вихід з нього.

Середньодобові показники перевезення на станції на вхід становлять приблизно 60 тисяч пасажирів, пасажирообіг в години пік — 12-16 тисяч пасажирів. Будівництво другого виходу має збільшити пропускну здатність станції до 100 тисяч пасажирів на добу.

Усі ці проблеми має вирішити проєкт реконструкції станції з побудовою другого виходу. Проте відповідні наміри й рішення існують в КМДА ще з 2007 року, а черги на вхід і вихід з «Вокзальної» все на тому ж місці. За першої каденції мера Києва Віталія Кличка будівництво другого виходу було назване одним з основних стратегічних завдань київського метрополітену до 2020 року. Але фактично у 2020-му КП «Київський метрополітен» зміг лише наблизитися до початку реалізації цього наміру.

Що купують
Тендер, оголошений КП «Київський метрополітен» у серпні 2020 року, виявився дуже складним вже на етапі окреслення предмету замовлення. Закупівля з назвою «Реставрація з пристосуванням для сучасного використання станції “Вокзальна” Святошинсько-Броварської лінії Київського метрополітену та будівництвом другого вестибюля у Солом’янському районі. (Проєктні роботи. Стадія “П”та “Р”), код 45000000-7 за ДК 021:2015 “Будівельні роботи та поточний ремонт”» насправді є не реставрацією і не будівельними роботами. А створенням проєкту — на реконструкцію старого виходу і будівництво нового.

Можливо, неймінг сплутали ЗМІ, але після оголошення тендеру багато хто назвав ціну цієї закупівлі вартістю будівництва другого виходу. Насправді заявлена в тендері очікувана вартість — 71,4 млн грн — це ціна лише проєктних робіт. Загальний же кошторис всього будівництва другого виходу й оновлення старої станції складатиме понад 1 млрд грн. Це дані «Програми технічного розвитку Київського метрополітену на 2021 рік», затвердженої нещодавно розпорядженням київського міського голови.

Яким має бути проєкт
Літери «П» і «Р» в специфікації робіт означають відповідно проєктні роботи й робоча документація. Це важливо, бо значить, що по завершенню розробки будуть не лише пропозиції та ескізи, а й готові креслення для будівництва.

Згідно з ТД, проєктна документація має передбачати два пускові комплекси: власне будівництво другого виходу зі станції (з переходом до нього, ескалаторами й новим вестибюлем) і реставрацію старого. Черговість робіт також передбачається саме такою — після запуску другого виходу стару станцію закриють для ремонтних робіт.

Ці роботи називатимуться реставрацією, оскільки «Вокзальна» є пам’яткою архітектури – нерухомим об’єктом культурної спадщини місцевого значення. Це означає, що має бути збережено розташування об’єкту, його композицію й автентичне архітектурне рішення всіх залів, включно з матеріалами та малюнком корпусів ламп, ґрат тощо.

Щодо другого виходу, то точного місця його розташування все ще немає. Зазначено лише, що вихід має бути наближеним до входів/виходів до Центрального залізничного вокзалу зі сторони східного пасажирського підземного пішохідного переходу до колій — наразі це майданчик біля ТЦ «Полісся».

До вестибюля другого виходу мають вести мінімум чотири ескалатори, а сам вестибюль і виходи з нього мають відповідати сучасним будівельним нормам — наявність громадської вбиральні, доступність для маломобільних груп населення, спеціальні ліфти, приміщення для зберігання велосипедів, паркування для двох автомобілів службового транспорту метрополітену, накриття виходів з метро.

У конструкції другого виходу з «Вокзальної» також мають передбачити проміжний вестибюль, який в майбутньому стане переходом на станцію Подільсько-Воскресенської лінії метрополітену («метро на Троєщину»).

Труднощі діалогу
Київський метрополітен повідомив на своїй сторінці про проведення тендеру на проєктування «Вокзальної» лише за два дні до аукціону, чим викликав здивування широкої публіки. Проте зацікавлена аудиторія звісно знала про оголошену закупівлю і декілька місяців на сторінці тендеру відбувався справжній шторм уточнень і вимог до замовника, який нечасто зустрінеш на Prozorro. Тільки питань по процедурі було шість, а вимог щодо усунення порушень — 28. Судячи з питань потенційних учасників конкурсу, замовник не додав до ТД масу технічних особливостей проєкту, а також тексти раніше виконаних проєктних рішень і нормативних документів, які суттєво впливатимуть на виконання робіт.

Наприклад, лише після наполегливих питань учасників замовник відкрив доступ до таких документів, необхідних для подальшої проєктувальної роботи, як паспорт пам’ятки архітектури місцевого значення; робочий проєкт «Капітальний ремонт станцій метрополітену в частині забезпечення вільного доступу маломобільних груп населення і інші. Але — відкрив оригінальним способом — додав в ТД повідомлення що з цими і іншими документами можна ознайомитися в будівлі Дирекції будівництва метрополітену КП «Київський метрополітен».

Загалом ТОВ «Метротунельпроєкт» висунуло 28 вимог з усунення порушень до замовника, з яких враховували вісім. Питання були починаючи з відповідності робіт заявленим державним будівельним нормам (ДБН А.2.2-14:2016 «Склад та зміст науково-проєктної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування», а фактично буде проєктування низки додаткових споруд, а не лише реставрація) до повної відсутності документації щодо майбутньої Подільсько-Воскресенської лінії Київського метрополітену, розташування і технічні особливості якої потрібно враховувати під час роботи над «Вокзальною».

Один зі скаржників навіть прямо заявив на сайті DOZORRO, що тендерні умови прописані лише під одного конкретного виконавця, який давно співпрацює з КП «Київський метрополітен», — ТОВ «КБ Теплоенергоавтоматика».

Але аукціон все ж відбувся, і свої пропозиції зареєстрували сім учасників. А після цього почалися нові сюрпризи.

Аномальні ціни
Те саме ТОВ «КБ Теплоенергоавтоматика», яке конкуренти звинуватили у змові, надало рекордно низьку цінову пропозицію — 29,8 млн грн. Це більш ніж вдвічі менше від очікуваної ціни замовника. Але замовник назвав цю ціну аномальною і відхилив пропозицію, посилаючись на невідповідності в документації. Так само була відхилена економна пропозиція іншого учасника, ТОВ «Метропроект», з ціною 43,9 млн грн. Інші пропозиції коливалися в межах 60-69 млн грн, але їх також відхилили через різні невідповідності в поданій документації. Наразі очікує рішення один учасник — ТОВ «Архітектурна ліга» — з ціновою пропозицією 69,9 млн грн (що лише на 2% нижче очікуваної вартості). Цікаво, що це чи не єдиний учасник конкурсу, який взагалі не має ніякого досвіду в проєктуванні об'єктів для метрополітену. Проте має досвід з об'єктами з відповідним класом наслідків СС3, тому його і допустили до конкурсу.

Однак чи судилося цьому тендеру взагалі відбутися — невідомо. Оскільки ще в січні Державна аудиторська служба почала процедуру моніторингу закупівлі і знайшла порушення — відхилення цінової пропозиції найдешевшого учасника ТОВ «КБ Теплоенергоавтоматика» було неправомірним.

У висновку аудиторів щодо закупівлі міститься зокрема і пояснення учасника, чому ціна така низька — ТОВ «КБ Теплоенергоавтоматика» раніше робив для метрополітену проєктну документацію «Капітальний ремонт станцій метрополітену в частині забезпечення вільного доступу маломобільних груп населення», в яку входила також і станція «Вокзальна», тому учасник врахував ці вже виконані ним роботи у своїй ціні.

Однак його цінову пропозицію замовник відхилив через невідповідність формам, і саме на цей момент вказала Держаудитслужба, бо не знайшла цьому підтвердження. Отже, рішення про відхилення ТОВ «БК «Теплоенергоавтоматика» мало бути скасоване.

Замовник поновити пропозицію цього учасника не зміг, і зараз КП «Київський метрополітен» оскаржує рішення Держаудитслужби в Окружному адмінсуді (позовна заява від 18.02.2021).

Отже, тендер, який мав завершитися ще в грудні 2020 року, лишається у підвішеному стані. А його попереднім переможцем наразі є проєктувальна організація без відповідного досвіду робіт. За планом проєктувальні роботи мають завершитися до кінця 2022 року, а саму станцію повинні збудувати до кінця 2025 року. Але враховуючи відстрочку старту і рівень складності проєкту, ця дата вже здається дещо примарною.
https://dozorro.org/blog/yakim-bude-dru ... b4Eg4XC4Vs

Тендер по https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020- ... EIplVYCdKs
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Юрик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2238
Зарегистрирован: 29 дек 2009, 10:58
Откуда: Харьков

Re: Вокзальная

Сообщение Юрик »

Лично я ничего не понял.

Вообще кто-нибудь представляет как измениться станция?
Насколько увеличится центральный зал, появятся новые проходы к платформам и переходные мостики над платформой?

Есть у кого "рисунки" вокзальной такого типа, как на форуме выкладывались Глубочиська?

Аватара пользователя
GSE
Крыса рельсовая
Крыса рельсовая
Сообщения: 89
Зарегистрирован: 16 май 2020, 22:10
Откуда: Киев

Re: Вокзальная

Сообщение GSE »

Юрик писал(а):
13 мар 2021, 10:20
Лично я ничего не понял.

Вообще кто-нибудь представляет как измениться станция?
Насколько увеличится центральный зал, появятся новые проходы к платформам и переходные мостики над платформой?
Там где глухая стена - должны быть эскалаторы. Но ребенок Маска раньше диско на Марсе устроит, чем второй выход на Вокзальной построят :smoke:

Аватара пользователя
vv
алкотурист
алкотурист
Сообщения: 4170
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Kiev

Re: Вокзальная

Сообщение vv »

Бодрый писал(а):
06 янв 2020, 12:58
Станція-вулик або "Ворота в УРСР"
Когда-то смотрел.
Какая-то дичь про весы, которыми меряют пасс. поток. Интересно, журналисты сами придумали или кто подсказал.
Сто грамм - не "стоп-кран"!

Аватара пользователя
tov_tob
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12165
Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
Откуда: Город на трех холмах
Контактная информация:

Re: Вокзальная

Сообщение tov_tob »

vv писал(а):
01 мар 2023, 09:19
Какая-то дичь про весы, которыми меряют пасс. поток. Интересно, журналисты сами придумали или кто подсказал.
Не хочу все пересматривать. Там про взвешивание вагонов с паксами?
Было такое. Не помню конкретно про Киев, но по Мск точно попадались упоминания в специализированной литературе.
Здесь могла быть моя подпись...

Ответить