Метро на Виноградаре
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Re: Метро на Виноградаре
Хлопці, дайте ще трохи часу побрехати про грудень 2021 року. Далі так само впевнено будемо брехати про грудень 2022.
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Метро на Виноградаре
Если ничего не делают, так может пусть хотя бы дорогу возле Мостицкой восстановят. А то разрыли перекресток, а мне через него дважды в день на велосипеде ездить
Re: Метро на Виноградаре
Гіпотетичні додаткові збитки від відкриття двох станцій занадто малі, щоб бути мотивацією. У цій статті пишуть про 620 млн. грн. за минулий рік, тобто грубо 12 млн. на станцію. + 24 млн. - це не серйозно, тим паче, що при цьому зменшаться збитки КПТ.Нестор-летописец писал(а): ↑07 апр 2021, 16:32Правдоподібною може бути версія, що неофіційно гальмують будівництво двох станцій, тому що через значне скорочення кількості пасажирів (насамперед через ковід-19) у 2020 році метрополітен зазнав значних збитків і підприємство відповідно дофінансовували з міського бюджету
https://lb.ua/economics/2021/04/07/4818 ... iieva.html
Оскільки офіційно зупинити будівництво не можуть (все-таки КМБ вигравав тендер, із зобов'язанням побудувати станції за 36 місяців), будівництво можуть саботувати неофіційно, за згодою з київськими чиновниками, які зі своєю шкурною психологією можуть думати, "навіщо дотримуватись термінів, якщо несхоже, що пандемія згасне до кінця року, чим раніше відкриють станції, тим лише більшими будуть збитки, чому б не потягнути час".
З огляду на обіцянку відкрити 3,7 км траси вчасно, реальний саботаж і одночасно його заперечення, це абсолютно тупа поведінка, адже потім доведеться виправдовуватись, чому так довго брехали, що відрізок траси відкриють у грудні 2021 р.
З огляду на можливе бажання деяких чиновників "зекономити" деякі гроші бюджету у 2022 р., то принаймні з'являється мотив, чому будівництво майже зупинили. Мотив цинічний і підлий щодо жителів тієї частини міста, куди будують дві станції, оскільки для них й надалі пролонгуються погане сполучення з центром міста та додаткові витрати на транспорт.
Але він може здаватися раціональним найближчому оточенню Кличка (і йому самому), оскільки за рішенням про максимальне уповільнення робіт та за тупим самовпевненим брехливим спростуванням КМБ про їх уповільнення, не можут знаходитися другорядні несамостійні шавки і "шістки" з міського виконавчого апарату, над якими є керівники, що не схвалюють їх поведінку.
Враховуючи, що 4 млрд. грн. КМБ вже перерахували, і 2/3 робіт явно не виконано, то причину треба шукати у КМБ. Можливі внутрішні розбірки (були ж повідомлення про зміни керівництва туди-сюди), можливі проблеми з прокуратурою (про арешт рахунків теж були повідомлення), можливо тупо прикриваючись пандемією прокручують десь гроші, щоб навар собі забрати, ...
-
- Машинист
- Сообщения: 407
- Зарегистрирован: 08 окт 2010, 12:25
Re: Метро на Виноградаре
Насправді збитки КПТ, якщо залишити все як є, після відкриття станції метро пр.Правди лише збільшаться, оскільки станція відтягне на себе значну частину пасажирів, які зараз тролейбуси вивозять з Виноградаря і сусідніх масивів до ст. метро Нивки, Сирець, Оболонь і Почайна.
Щоправда, збитки можна мінімізувати, якщо створити короткі маршрути (на основі контактної мережі, яка вже зараз реально існує, тому немає реальних додаткових витрат) "напіввісімками" - вулицями
Івашкевича-пр.Правди-Гонгадзе-пр.Свободи-Порика-пр.Правди-Івашкевича
та
Івашкевича-пр.Правди-Порика-пр.Свободи-Гонгадзе-пр.Правди-Івашкевича
і насичити ці короткі маршрути максимально рухомим складом, який у пікові години вранці і ввечері буде підвозити пасажирів через короткі інтервали до станції (і від станції) метро пр.Правди. Ці маршрути були б прибутковими.
Заради виграшу часу багато місцевих жителів брали б квитки, хоч під'їжджали б до метро лише одну або кілька зупинок, але якщо б чекати на зупинці довелося більше кількох хвилин (якщо на два маршрути випустили б два тролейбуси, зробили б "як завжди"), тобто людям довелося витрачати більше часу на очікування, ніж на те, щоб дійти до станції метро пішки, майже ніхто їх чекати не став би. Тоді у цих маршрутах не буде сенсу, у будь-якому випадку залишаться лише збитки.
Щоправда, збитки можна мінімізувати, якщо створити короткі маршрути (на основі контактної мережі, яка вже зараз реально існує, тому немає реальних додаткових витрат) "напіввісімками" - вулицями
Івашкевича-пр.Правди-Гонгадзе-пр.Свободи-Порика-пр.Правди-Івашкевича
та
Івашкевича-пр.Правди-Порика-пр.Свободи-Гонгадзе-пр.Правди-Івашкевича
і насичити ці короткі маршрути максимально рухомим складом, який у пікові години вранці і ввечері буде підвозити пасажирів через короткі інтервали до станції (і від станції) метро пр.Правди. Ці маршрути були б прибутковими.
Заради виграшу часу багато місцевих жителів брали б квитки, хоч під'їжджали б до метро лише одну або кілька зупинок, але якщо б чекати на зупинці довелося більше кількох хвилин (якщо на два маршрути випустили б два тролейбуси, зробили б "як завжди"), тобто людям довелося витрачати більше часу на очікування, ніж на те, щоб дійти до станції метро пішки, майже ніхто їх чекати не став би. Тоді у цих маршрутах не буде сенсу, у будь-якому випадку залишаться лише збитки.
Re: Метро на Виноградаре
Киевметрострою перечислили 4 млрд грн авансом, поэтому версия про взаимосвязь с убытками несостоятельна.Нестор-летописец писал(а): ↑07 апр 2021, 16:32Правдоподібною може бути версія, що неофіційно гальмують будівництво двох станцій, тому що через значне скорочення кількості пасажирів (насамперед через ковід-19) у 2020 році метрополітен зазнав значних збитків і підприємство відповідно дофінансовували з міського бюджету
Продлить сроки дополнительным соглашением - легко.Оскільки офіційно зупинити будівництво не можуть (все-таки КМБ вигравав тендер, із зобов'язанням побудувати станції за 36 місяців), будівництво можуть саботувати неофіційно, за згодою з київськими чиновниками, які зі своєю шкурною психологією можуть думати, "навіщо дотримуватись термінів, якщо несхоже, що пандемія згасне до кінця року, чим раніше відкриють станції, тим лише більшими будуть збитки, чому б не потягнути час".
А затягивать сроки выгодно - ибо с тех сумм на счетах капают проценты.
Всегда есть козырная отмазка на все вопросы - карантин.З огляду на обіцянку відкрити 3,7 км траси вчасно, реальний саботаж і одночасно його заперечення, це абсолютно тупа поведінка, адже потім доведеться виправдовуватись, чому так довго брехали, що відрізок траси відкриють у грудні 2021 р.
Мотив один - бабки. На жителей уже давно в мэрии плевать и не важно какого района.принаймні з'являється мотив, чому будівництво майже зупинили. Мотив цинічний і підлий щодо жителів тієї частини міста
-
- Машинист
- Сообщения: 407
- Зарегистрирован: 08 окт 2010, 12:25
Re: Метро на Виноградаре
У пості йшлося про збільшення дотацій експлуатаційникам КП "Київський метрополітен" через подвійне падіння чисельності пасажирів у 2020 р., а не про гроші перераховані на продовження лінії метро на Виноградар. З цього робилося припущення, чому міська влада зараз раптово втратила цікавість до будівництва метро.
Re: Метро на Виноградаре
ну мабуть ковід все ж таки впливаає на стан справ.Нестор-летописец писал(а): ↑07 апр 2021, 17:08Вже квітень, але Кличка метро вже не цікавить. Пропонуйте свої пояснення.
- Rider
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3323
- Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Метро на Виноградаре
Работы остановились задолго для апреля '21. Тут больше нужно смотреть на октябрь '20
Re: Метро на Виноградаре
Вводите магическое число 42019000000002358 в Google и https://reyestr.court.gov.ua/ и изучайтеА затягивать сроки выгодно - ибо с тех сумм на счетах капают проценты.
Re: Метро на Виноградаре
Только что повезли 9 секций и 2 замка на стройплощадку.
Злой админ
Chris De Burgh - Moonlight & Vodka
Chris De Burgh - Moonlight & Vodka
Re: Метро на Виноградаре
Якщо продовжать будувати в такому темпі, то тунель завершать в серпні/вересні 2021 року
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Метро на Виноградаре
А ты сам внимательно изучал? Капали проценты? КапалиSantehnik писал(а): ↑08 апр 2021, 17:41Вводите магическое число 42019000000002358 в Google и https://reyestr.court.gov.ua/ и изучайтеА затягивать сроки выгодно - ибо с тех сумм на счетах капают проценты.
Re: Метро на Виноградаре
Ничего, нагонят еще толпу студентов с GoProшками, те напишут что работа близка к завершению - авывсеврети
Re: Метро на Виноградаре
* Бери вище. Ми не #авівсеврёте , а шпійони. Як мінімум, працюємо на цьоцю Цилю з Одеси
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Метро на Виноградаре
Який саме будмайданчик мається на увазі?
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?