Новости транспорта
Модераторы: dimentiy, Администраторы
-
- Машинист
- Сообщения: 407
- Зарегистрирован: 08 окт 2010, 12:25
Re: Новости транспорта
Якраз перепусток, тільки за якими з 5 квітня можна буде їздити у транспорті на роботу, нині видадуть помітно менше, ніж видали рік тому, оскільки в цьому році до списків людей, що продовжать працювати, вносять менше людей, ніж минулого року.
І зрозуміло чому, тоді киян відправили на карантин, але в місті практично майже не було хворих, тепер теж відправляють на карантин, але ситуація з коронавірусом нині кризова, лише за останню добу від ковіду померло 46 киян
https://censor.net/ru/news/3257221/ot_c ... ev_klichko
Кличко вимагає, аби керівники підприємств відправили якнайбільше людей на дистанційну роботу (хоч як він уявляє дистанційну роботу робітника чи робітниці, що працює на верстаті), або за можливості відправляли їх у відпустки https://censor.net/ru/news/3257229/situ ... _soblyudat
от їх і відправляють, у т. ч. і в "Київпастрансі".
Водночас Кличко обіцяє видати 400 тисяч спецпропусків
https://censor.net/ru/news/3257256/v_pe ... transporte
але щось мене беруть сумніви, що стільки буде видано.
Чим більше відправлять людей на карантин (очевидно, зорієнтуються на ходу скільки відправили), тим менше залишиться на лініях рухомого складу, і певно транспорт не буде ходити за графіками, як не ходив за графіками під час карантину минулого року, коли в перші тижні карантину дістатися на роботу було майже неможливо, незважаючи на перепустки.
І зрозуміло чому, тоді киян відправили на карантин, але в місті практично майже не було хворих, тепер теж відправляють на карантин, але ситуація з коронавірусом нині кризова, лише за останню добу від ковіду померло 46 киян
https://censor.net/ru/news/3257221/ot_c ... ev_klichko
Кличко вимагає, аби керівники підприємств відправили якнайбільше людей на дистанційну роботу (хоч як він уявляє дистанційну роботу робітника чи робітниці, що працює на верстаті), або за можливості відправляли їх у відпустки https://censor.net/ru/news/3257229/situ ... _soblyudat
от їх і відправляють, у т. ч. і в "Київпастрансі".
Водночас Кличко обіцяє видати 400 тисяч спецпропусків
https://censor.net/ru/news/3257256/v_pe ... transporte
але щось мене беруть сумніви, що стільки буде видано.
Чим більше відправлять людей на карантин (очевидно, зорієнтуються на ходу скільки відправили), тим менше залишиться на лініях рухомого складу, і певно транспорт не буде ходити за графіками, як не ходив за графіками під час карантину минулого року, коли в перші тижні карантину дістатися на роботу було майже неможливо, незважаючи на перепустки.
-
- Путеец
- Сообщения: 143
- Зарегистрирован: 22 май 2012, 17:32
- Контактная информация:
Re: Новости транспорта
З протоколу від 01.04.2021 №29 засідання постійної комісії з питань ТЕБ та НС:
2. Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), комунальному підприємству «Київський метрополітен», комунальному підприємству «Київпастранс», комунальному підприємству «Комунальна служба перевезень», керівникам приватних компаній, які обслуговують міські маршрути, з 00 год. 00 хв. 05.04.2021 до 16.04.2021 забезпечити:
2.1. переведення роботи громадського транспорту у режим спеціальних перевезень;
2.2. перевезення осіб, які мають відповідні спеціальні перепустки, посвідчення особи та засоби індивідуального захисту;
2.3. перевезення співробітників Державної служби України з надзвичайних ситуацій, Національної поліції України при наявності службових посвідчень та засобів індивідуального захисту;
2.4. перевезення призовників за наявності повістки, посвідчення особи та засобів індивідуального захисту.
3. Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), комунальному підприємству «Комунальна служба перевезень», керівникам приватних компаній, які розміщені на території міста Києва та надають послуги із приміського перевезення населення, з 00 год. 00 хв. 05.04.2021 до 16.04.2021 забезпечити:
3.1. перевезення осіб, які мають відповідні спеціальні перепустки, посвідчення особи та засоби індивідуального захисту;
3.2. перевезення співробітників Державної служби України з надзвичайних ситуацій, Національної поліції України при наявності службових посвідчень та засобів індивідуального захисту;
3.3. перевезення призовників за наявності повістки, посвідчення особи та засобів індивідуального захисту.
7. Районним в місті Києві державним адміністраціям, Головному управлінню Держпродспоживслужби в м. Києві, Головному управлінню Національної поліції України в м. Києві, Управлінню патрульної поліції в м. Києві Департаменту патрульної поліції Національної поліції України, комунальному підприємству «Муніципальна охорона», Північному міжрегіональному управлінню «Укртрансбезпеки» забезпечити контроль за дотримання обмежувальних заходів на території міста Києва.
…рішення Постійної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), прийняті у межах її повноважень, є обов'язковими для виконання органами державної влади та органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями, розташованими на території м. Києва.
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Re: Новости транспорта
В Італія рік тому (березень) за місяць збільшення випадків інфікування становило в 1000 разів, з 60 до 60000 (порядок 1000х - точний, а ось абсолютні значення приблизні). Тому і в Києві все могло спалахнути ще тоді, а ще ж тоді медицина мала в рази менше працездатного обладнання для кисневої терапії, не було протоколів лікування тощо. Зараз офіси переважно призвичаїлися до онлайн-роботи (крім сфери обслуговування, фронт-офісів), а верстати та виробництво у нас в столиці - мізер, в порівнянні з минулими десятиліттями.Нестор-летописец писал(а): ↑02 апр 2021, 20:43І зрозуміло чому, тоді киян відправили на карантин, але в місті практично майже не було хворих, тепер теж відправляють на карантин, але ситуація з коронавірусом нині кризова, лише за останню добу від ковіду померло 46 киян
Тоді і зараз - дві великі різниці. Звісно, що з часом можуть скоротити випуск транспорту. Але доцільно скоротити саме на наступний тиждень, коли ще народ не засидівся вдома і шансів висидіти кілька днів більше, ніж через тиждень.Нестор-летописец писал(а): ↑02 апр 2021, 20:43Чим більше відправлять людей на карантин (очевидно, зорієнтуються на ходу скільки відправили), тим менше залишиться на лініях рухомого складу, і певно транспорт не буде ходити за графіками, як не ходив за графіками під час карантину минулого року, коли в перші тижні карантину дістатися на роботу було майже неможливо, незважаючи на перепустки.
На жаль, "логика - не наш конёк", тому все зроблять навпаки, повозять повітря і зменшать десь із п'ятниці чи суботи, або ж понеділка 12 квітня.
Але ж наявні заощадження у небагатьох є, тому щотижня все більше будуть змушені виходити на вулиці ті, хто не спроможний на онлайн-заробітки. Можна чекати на чернівецький (вже місячний суворий карантин) або британський варіант двомісячного локдауна. Проте й тоді у перший тиждень буде менше попит на перевезення, ніж у наступні. Тим паче, що "шастать" в холодну погоду зараз буде менше народу, аніж у разі потепління за тиждень.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Re: Новости транспорта
Сегодня слышал от линейного диспетчера что Киевпасстранс своих возить точно будет, все развозки остаются в силе, а вот насчёт метро противоречивая информация. Если будут прецеденты не попадания в метро - отпишите тут, пожалуйста.MetroPony91 писал(а): ↑02 апр 2021, 20:05за службовим посвідченням (в мене "Київпастранс") можна буде пройти в метро.
- MetroPony91
- Путеец
- Сообщения: 174
- Зарегистрирован: 22 окт 2020, 14:56
- Откуда: Kyiv
- MetroPony91
- Путеец
- Сообщения: 174
- Зарегистрирован: 22 окт 2020, 14:56
- Откуда: Kyiv
Re: Новости транспорта
Не билет, а пропуск. Зелененький.
Злой админ
Chris De Burgh - Moonlight & Vodka
Chris De Burgh - Moonlight & Vodka
Re: Новости транспорта
Я КПТ пропуск видел, он зелененький. Эффективные манагеры пропуск назвали билетом. Он не дает права на проезд. Оплачивать поездку необходимо.
Злой админ
Chris De Burgh - Moonlight & Vodka
Chris De Burgh - Moonlight & Vodka
Re: Новости транспорта
Олександр Кава: Міністерство фінансів забезпечило цілий ряд інструментів для фінансування інфраструктури в містах. Багато міст вже ними користується
Про це наголосив заступник Міністра фінансів Олександр Кава під час виступу на Форумі «Муніципальна інфраструктура: розвиток і комфорт міст».
Під час свого виступу на панельній дискусії з міжнародних програм розвитку муніципальної інфраструктури Олександр Кава представив учасникам два спільних з Європейським інвестиційним банком (ЄІБ) проекти: «Міський громадський транспорт України» та «Міський громадський транспорт України ІІ», на кожен із цих проектів ЄІБ надав для їх реалізації по 200 млн євро.
«Кошти по цим проектам вже активно використовуються для придбання нових сучасних трамваїв, тролейбусів, вагонів метрополітену, електробусів, а також для розширення мережі електротранспорту та запуску нових маршрутів в 11 містах України: Києві, Харкові, Львові, Тернополі, Луцьку, Сумах, Запоріжжі, Одесі, Миколаєві, Івано-Франківську та Чернігові.
На сьогоднішній день до Луцька вже фактично поставлено 10 тролейбусів, ще 19 планується поставити протягом цього року. До Харкова поставлено 22 тролейбуси, ще 27 заплановано поставити протягом року. До міста Суми поставлено 9 тролейбусів, ще 10 планується поставити до кінця року. Також найближчим часом заплановано здійснити третю вибірку коштів кредиту ЄІБ в обсязі 15,98 млн євро для комунального підприємства «Київпастранс» щодо поставки трамвайних вагонів для міста Києва», - повідомив Олександр Кава.
Зокрема, він зазначив, що зараз реалізується проекти з Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР) у секторі муніципального громадського транспорту в таких містах як: Вінниця, Одеса, Львів, Кременчук, Івано-Франківськ, Маріуполь, Кривий Ріг, Харків, Житомир, Дніпро, Полтава, Миколаїв та Херсон в оновленні тролейбусного парку та тролейбусної інфраструктури, модернізації відповідної інфраструктури (депо), подовження мережі та установка програмного забезпечення тощо.
Окрім того, Олександр Кава розповів учасникам заходу про державну фінансову підтримку для Укрзалізниці.
«Цього року для розвитку залізничної галузі передбачені бюджетні призначення загального фонду в обсязі понад 4 млрд грн. на оновлення рухомого складу для перевезення пасажирів і модернізацію залізничної інфраструктури. Зокрема, планується розблокувати залізничні пасажирські перевезення з двох обласних центрів — це Черкаси та Житомир, завдяки електрифікації двох залізничних ділянок. Електрифікація залізниці Житомир — Новоград-Волинський дозволить через Житомир перенаправити 10 наявних пасажирських поїздів. Це забезпечить зв'язок Житомира з 19 обласними центрами України, зокрема з Лисичанськом та Краматорськом». Також в 2021 році заплановано покращення сполучення в київській агломерації, забезпечивши рух поїздів за маршрутом Київ — Васильків. Вже в середині цього року жителі Василькова зможуть їздити до Києва на електропоїздах, які будуть доїжджати навіть швидше ніж за 40 хвилин» - повідомив заступник Міністра фінансів.
Довідково
Проекти модернізації пасажирської залізничної інфраструктури в Україні були представлені на форумі «Україна 30. Інфраструктура». Детальніше з презентацією проектів можна ознайомитися за посиланням.
Продовжуючи свій виступ Олександр Кава також відмітив спільні фінансові проекти ЄБРР та ЄІБ щодо будівництва та розширення метрополітенів у Києві, Харкові та Дніпрі, які вже впроваджуються та найближчим часом ще будуть реалізовуватися.
Підсумовуючи сказане, заступник Міністра фінансів також наголосив, що у містах України є достатні фінансові можливість розвивати міський громадський транспорт, як за рахунок бюджетного фінансування, можливості якого істотно зросли в процесі децентралізації, так і завдяки кредитам від міжнародних фінансових організацій.
Про це наголосив заступник Міністра фінансів Олександр Кава під час виступу на Форумі «Муніципальна інфраструктура: розвиток і комфорт міст».
Під час свого виступу на панельній дискусії з міжнародних програм розвитку муніципальної інфраструктури Олександр Кава представив учасникам два спільних з Європейським інвестиційним банком (ЄІБ) проекти: «Міський громадський транспорт України» та «Міський громадський транспорт України ІІ», на кожен із цих проектів ЄІБ надав для їх реалізації по 200 млн євро.
«Кошти по цим проектам вже активно використовуються для придбання нових сучасних трамваїв, тролейбусів, вагонів метрополітену, електробусів, а також для розширення мережі електротранспорту та запуску нових маршрутів в 11 містах України: Києві, Харкові, Львові, Тернополі, Луцьку, Сумах, Запоріжжі, Одесі, Миколаєві, Івано-Франківську та Чернігові.
На сьогоднішній день до Луцька вже фактично поставлено 10 тролейбусів, ще 19 планується поставити протягом цього року. До Харкова поставлено 22 тролейбуси, ще 27 заплановано поставити протягом року. До міста Суми поставлено 9 тролейбусів, ще 10 планується поставити до кінця року. Також найближчим часом заплановано здійснити третю вибірку коштів кредиту ЄІБ в обсязі 15,98 млн євро для комунального підприємства «Київпастранс» щодо поставки трамвайних вагонів для міста Києва», - повідомив Олександр Кава.
Зокрема, він зазначив, що зараз реалізується проекти з Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР) у секторі муніципального громадського транспорту в таких містах як: Вінниця, Одеса, Львів, Кременчук, Івано-Франківськ, Маріуполь, Кривий Ріг, Харків, Житомир, Дніпро, Полтава, Миколаїв та Херсон в оновленні тролейбусного парку та тролейбусної інфраструктури, модернізації відповідної інфраструктури (депо), подовження мережі та установка програмного забезпечення тощо.
Окрім того, Олександр Кава розповів учасникам заходу про державну фінансову підтримку для Укрзалізниці.
«Цього року для розвитку залізничної галузі передбачені бюджетні призначення загального фонду в обсязі понад 4 млрд грн. на оновлення рухомого складу для перевезення пасажирів і модернізацію залізничної інфраструктури. Зокрема, планується розблокувати залізничні пасажирські перевезення з двох обласних центрів — це Черкаси та Житомир, завдяки електрифікації двох залізничних ділянок. Електрифікація залізниці Житомир — Новоград-Волинський дозволить через Житомир перенаправити 10 наявних пасажирських поїздів. Це забезпечить зв'язок Житомира з 19 обласними центрами України, зокрема з Лисичанськом та Краматорськом». Також в 2021 році заплановано покращення сполучення в київській агломерації, забезпечивши рух поїздів за маршрутом Київ — Васильків. Вже в середині цього року жителі Василькова зможуть їздити до Києва на електропоїздах, які будуть доїжджати навіть швидше ніж за 40 хвилин» - повідомив заступник Міністра фінансів.
Довідково
Проекти модернізації пасажирської залізничної інфраструктури в Україні були представлені на форумі «Україна 30. Інфраструктура». Детальніше з презентацією проектів можна ознайомитися за посиланням.
Продовжуючи свій виступ Олександр Кава також відмітив спільні фінансові проекти ЄБРР та ЄІБ щодо будівництва та розширення метрополітенів у Києві, Харкові та Дніпрі, які вже впроваджуються та найближчим часом ще будуть реалізовуватися.
Підсумовуючи сказане, заступник Міністра фінансів також наголосив, що у містах України є достатні фінансові можливість розвивати міський громадський транспорт, як за рахунок бюджетного фінансування, можливості якого істотно зросли в процесі децентралізації, так і завдяки кредитам від міжнародних фінансових організацій.
Re: Новости транспорта
Наскільки мені відомо, всі спецквитки однакові. І для КПТ і для КМ і для всього іншого. Анатолий вище виклав. Який може бути КПТ-шний квиток?
С уважением,
Sinoptik
Sinoptik
Re: Новости транспорта
Он выложил прошлогодний и современный. При случае фоткану КПТшный.
Злой админ
Chris De Burgh - Moonlight & Vodka
Chris De Burgh - Moonlight & Vodka
-
- Путеец
- Сообщения: 143
- Зарегистрирован: 22 май 2012, 17:32
- Контактная информация:
Re: Новости транспорта
З протоколу від 05.04.2021 №31 засідання постійної комісії з питань ТЕБ та НС:
1. Підпункт 2.3 пункту 2 та підпункт 3.2 пункту 3 протоколу Постійної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 01.04.2021 № 29 викласти в такій редакції:
«перевезення співробітників Державної служби України з надзвичайних ситуацій, Національної поліції України, Національної гвардії України, Служби безпеки України при наявності службових посвідчень та засобів індивідуального захисту;»
Последний раз редактировалось ivanmelwise 15 апр 2021, 12:15, всего редактировалось 1 раз.