Велосипеды
Модераторы: dimentiy, CARCASS, Администраторы
Re: Велосипеды
Чи буде в такому разі вважатись чохлом прозора харчова плівка ?
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Велосипеды
Чому ні? Від бруду захистить? Так. А щодо порізів... То який пень буде лізти в час пік з велосипедом...
С уважением,
Sinoptik
Sinoptik
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12491
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Re: Велосипеды
ПенькИ навіть о 23:15 намагаються першими зайти у вагон на порожній "Кловській", а потім дивуються, чого я намагаюся спочатку з нього вийти з двома великими пакетами в руках, що займають більшість простору дверей. А ще в нас у будь-який час роботи метрополітену повно диваків, які ніби випускають спочатку пасажирів із вагонів, але стоять і перекривають на платформі половину простору для виходу. Стоять і чекають, ніби я крізь них просочитися можу. Вимушений йти прямо на них, бо збоку від мене теж люди виходять, не буду ж я їх підрізати. От для цих стоячих телепнів (класифіковані як Homo erectus) і потрібно гострі деталі закривати, бо потім буде прокльонів на все метро-2
Хіба що можуть пасажири при цьому об педалі вдаритися. От чохли на весь вєлік і потрібні, щоб плавно закривати частини, що різко виступають.
Ясна річ, що необережний рагуль-пасажир сам буде винен, якщо на них наштрикнеться, але правила метро створені, щоб рятувати рагулів.
Хіба що можуть пасажири при цьому об педалі вдаритися. От чохли на весь вєлік і потрібні, щоб плавно закривати частини, що різко виступають.
Ясна річ, що необережний рагуль-пасажир сам буде винен, якщо на них наштрикнеться, але правила метро створені, щоб рятувати рагулів.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Re: Велосипеды
Мене більше цікавить чи буде вважатись чохлом харчова плівка працівниками метро
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12491
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Re: Велосипеды
Регулювання щодо форми чохлів немає, тому співробітники метро мають оцінювати відповідність чохлів із позицій змісту: мети застосування та принципів, які є більш фундаментальними, ніж форма.
Про мету я вище написав, тому з великою часткою ймовірності - ні, оскільки від травмування тонка плівка принципово не врятує. При падінні на ескалаторі на чужий велосипед інший пасажир може отримати значні травми від гострих частин, які плівка захистить трохи більше, ніж ніяк.
Про мету я вище написав, тому з великою часткою ймовірності - ні, оскільки від травмування тонка плівка принципово не врятує. При падінні на ескалаторі на чужий велосипед інший пасажир може отримати значні травми від гострих частин, які плівка захистить трохи більше, ніж ніяк.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- MetroPony91
- Путеец
- Сообщения: 174
- Зарегистрирован: 22 окт 2020, 14:56
- Откуда: Kyiv
Re: Велосипеды
Перти велосипед у метро??? Хто? (...цей "герой"), Як? (чи безпечно перебувати на ескалаторі), Навіщо? (ну дійсно,.. навіщо?).
Сарказм - останнє сховище оптиміста
Re: Велосипеды
Наприклад, вибратись за місто на велопрогулянку скориставшись метрополітеном від "Палац України" до "Героїв Дніпра" чи "Іподром" і в зворотньому керунку
Зручно ?
Тому що в місті відсутні безпечні велосмуги і велодоріжки
Зручно ?
Тому що в місті відсутні безпечні велосмуги і велодоріжки
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- MetroPony91
- Путеец
- Сообщения: 174
- Зарегистрирован: 22 окт 2020, 14:56
- Откуда: Kyiv
Re: Велосипеды
Особисто в мене не такий компактний велосипед і якщо вже виїхав з дому - то поїхав надовго і далеко. Не часто їм користуюся, але рухаючись містом ніколи не звертав увагу на наявність велоінфраструктури (можливо вона мені і не траплялася) і просто виконував правила ПДД. Тому кожна минула поїздка проходила без пригод і з гарним настроєм, слава Богу. Головне нікуди не спішити.
Сарказм - останнє сховище оптиміста
Re: Велосипеды
"Зоя Жорівно, спокійніше.". Главное не думать за кого-то и не судить всех вокруг по себе.MetroPony91 писал(а): ↑25 апр 2021, 11:54Перти велосипед у метро??? Хто? (...цей "герой"), Як? (чи безпечно перебувати на ескалаторі), Навіщо? (ну дійсно,.. навіщо?).
Полным-полно людей, которые юзают во всём мире дрыны как коммутер и таскают их с собой. Классика же. Для таких это идеальный варик. Еще бывает: пробился; что-то сломалось; упал - вавка, ну и тд - это крайне удобно. Либо места катания находятся далеко, как сказал Бодрый. Вариантов - уйма.
Другое дело, что метро в Киеве, как правило, и так по самые гайки переполнено, и эта концепция вряд ли приживется в виду отсутствия инфраструктуры. Та и +эскалаторы. Лично мне и без велика в киевской подземке уже давным-давно дискомфортно, слишком большая плотность биомассы на м2 напрягает. Как туда еще драгомёты таскать - хз, на любителя скорее, либо тривиальные случаи. Я более чем уверен, что это не будет пользоваться большим спросом. Но иметь такую возможность, в случае крайней необходимости, это таки приятно.
Не совсем корректно сравнивать параллельные вселенные, понимаю, но всё же:
- MetroPony91
- Путеец
- Сообщения: 174
- Зарегистрирован: 22 окт 2020, 14:56
- Откуда: Kyiv
Re: Велосипеды
Нічого не маю проти нововведень щодо доступності громадського транспорту і адаптації його до потреб пасажирів. Але по факту в столичній підземці не зроблено нічого для комфортного та безпечного використання з подібним багажем. Як на мене, цей момент з велосипедами в метро просто оформили на папері для галочки та видимості роботи у високих кабінетах. Як воно виглядає на практиці - особисто я не збираюся перевіряти. Та у нас люди не ліниві - і не таке в метро пропхнуть.
Сарказм - останнє сховище оптиміста
Re: Велосипеды
В мене одного разу на прокатному велосипеді порвався ланцюг. Щоб дістатись на місце довелось користуватись тролейбусом
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Велосипеды
У селищі на Чернігівщині запрацював безкоштовний велопрокат.
Безкоштовний прокат велосипедів запрацював у Сосниці. Селище – єдиний населений пункт області, де можна безоплатно взяти двоколісний і користуватись ним весь день.
Велосипед – основний вид транспорту в Сосниці, тому безкоштовний прокат для селища доречний. Двоколісного можуть взяти як місцеві, так і туристи.
Для соціальних велосипедів у селищі облаштували 4 зупинки: ринок, лікарня, центр та стадіон.
"Люди можуть зранку взяти цей велосипед, тільки потрібно поставити його назад в кінці робочого дня", – розповідає Микола Заглядацький, він наглядає за велосипедами.
На кожній зупинці є веломайстерня. Нею можна користуватись і для ремонту власного транспорту, розповідає Микола Заглядацький.
Соціальних велосипедів у Сосниці – 25. Всі вони однакові на вигляд та укомплектовані дитячим кріслом. Як і де пересуваються двоколісні можна спостерігати онлайн.
"Кожен велосипед ми бачимо: з якою швидкістю він їде чи він стоїть, де перебуває. Бо кожного вечора ми їх збираємо і розводимо по локаціях, і щоб не загубилися», – розповідає співавторка проєкту "Соціальний велосипед" Тетяна Сіра.
Ідею соціального велосипеда працівники селищної ради, запозичили в Польщі й вирішили реалізувати проєкт у себе. Витратили на це 450 тисяч гривень. З них 400 тисяч – це гроші Польського Фонду міжнародної солідарності і 50 тисяч – з бюджету Сосницької громади.
"Робилося це передусім для людей, які приїжджають до Сосниці у своїх справах – взяти велосипед і з’їздити в установу, в пенсійний фонд, в лікарні, в банки", – говорить Тетяна Сіра.
За словами співавторки проєкту Світлани Пастушенко, місцеві до проєкту спочатку поставилися негативно, утім тепер з задоволенням користуються велосипедами.
Відео по https://www.google.com/amp/s/suspilne.m ... eloprokat/
Безкоштовний прокат велосипедів запрацював у Сосниці. Селище – єдиний населений пункт області, де можна безоплатно взяти двоколісний і користуватись ним весь день.
Велосипед – основний вид транспорту в Сосниці, тому безкоштовний прокат для селища доречний. Двоколісного можуть взяти як місцеві, так і туристи.
Для соціальних велосипедів у селищі облаштували 4 зупинки: ринок, лікарня, центр та стадіон.
"Люди можуть зранку взяти цей велосипед, тільки потрібно поставити його назад в кінці робочого дня", – розповідає Микола Заглядацький, він наглядає за велосипедами.
На кожній зупинці є веломайстерня. Нею можна користуватись і для ремонту власного транспорту, розповідає Микола Заглядацький.
Соціальних велосипедів у Сосниці – 25. Всі вони однакові на вигляд та укомплектовані дитячим кріслом. Як і де пересуваються двоколісні можна спостерігати онлайн.
"Кожен велосипед ми бачимо: з якою швидкістю він їде чи він стоїть, де перебуває. Бо кожного вечора ми їх збираємо і розводимо по локаціях, і щоб не загубилися», – розповідає співавторка проєкту "Соціальний велосипед" Тетяна Сіра.
Ідею соціального велосипеда працівники селищної ради, запозичили в Польщі й вирішили реалізувати проєкт у себе. Витратили на це 450 тисяч гривень. З них 400 тисяч – це гроші Польського Фонду міжнародної солідарності і 50 тисяч – з бюджету Сосницької громади.
"Робилося це передусім для людей, які приїжджають до Сосниці у своїх справах – взяти велосипед і з’їздити в установу, в пенсійний фонд, в лікарні, в банки", – говорить Тетяна Сіра.
За словами співавторки проєкту Світлани Пастушенко, місцеві до проєкту спочатку поставилися негативно, утім тепер з задоволенням користуються велосипедами.
Відео по https://www.google.com/amp/s/suspilne.m ... eloprokat/
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Велосипеды
У Києві створять понад 100 км нової велоінфраструктури – де можна буде ганяти на двоколісних
У столиці впродовж року з’явиться понад 100 км нової велоінфраструктури. Зокрема, вже скоро стануть дружніми до велосипедистів вулиці Лугова, Івашкевича, Братиславська, Харківське шосе, проспекти Правди і Юрія Гагаріна, бульвар Вацлава Гавела, вулиці Героїв Севастополя, Набережно-Рибальська, Спаська, Прорізна, Лисенка, Гаврилишина, Шолуденка та інші.
У Києві створять понад 100 км нової велоінфраструктури – де можна буде ганяти на двоколісних
Про це повідомив заступник голови КМДА Олександр Густєлєв.
За його словами, роботи ведуть одночасно у 3-х напрямках: створення нової велоінфраструктури під час реконструкції та капітального ремонту доріг, збільшення кількості вулиць із суміщеним рухом велосипедного та громадського транспорту, а також впровадження нових схем організації дорожнього руху.
На сьогодні велосипедисти Києва користуються 28 смугами для руху громадського транспорту. У 2021 році до цих вулиць плануємо додати ще 6: вулиці Лугову, Івашкевича, Братиславську, Харківське шосе, проспекти Правди і Юрія Гагаріна. Необхідна документація для запровадження смуг громадського транспорту на цих вулицях перебуває на завершальних етапах розробки, погодження чи реалізації. До слова, на просп. Гагаріна необхідні дорожні знаки планується встановити вже цього тижня”, – сказав Олександр Густєлєв.
Він нагадав, що торік уряд вніс зміни до Правил дорожнього руху, дозволившивелосипедистам рухатись смугами громадського транспорту, та підкреслив, що ініціатором та рушійною силою цих змін була саме київська міська влада, яка започаткувала такий експеримент ще у 2018 році на бульварі Дружби народів, за погодженням із Національною поліцією.
Інший напрям покращення велоінфраструктури столиці – впровадження нових схем організації дорожнього руху. На сьогодні Департамент транспортної інфраструктури вже розробив нові схеми організації дорожнього руху 50 вулиць. Із них погоджені та планується реалізувати найближчим часом на 20 вулицях – бульварі Вацлава Гавела, вулицях Героїв Севастополя, Набережно-Рибальська, Спаська, Прорізна, Лисенка, Гаврилишина, Шолуденка та інших”, – зауважив чиновник.
https://bigkyiv.com.ua/u-kyyevi-stvorya ... okolisnyh/
Р.S. Харківське шосе має лише по дві смуги в кожному напрямку.
Смуг для руху громадського транспорту там наразі немає
У столиці впродовж року з’явиться понад 100 км нової велоінфраструктури. Зокрема, вже скоро стануть дружніми до велосипедистів вулиці Лугова, Івашкевича, Братиславська, Харківське шосе, проспекти Правди і Юрія Гагаріна, бульвар Вацлава Гавела, вулиці Героїв Севастополя, Набережно-Рибальська, Спаська, Прорізна, Лисенка, Гаврилишина, Шолуденка та інші.
У Києві створять понад 100 км нової велоінфраструктури – де можна буде ганяти на двоколісних
Про це повідомив заступник голови КМДА Олександр Густєлєв.
За його словами, роботи ведуть одночасно у 3-х напрямках: створення нової велоінфраструктури під час реконструкції та капітального ремонту доріг, збільшення кількості вулиць із суміщеним рухом велосипедного та громадського транспорту, а також впровадження нових схем організації дорожнього руху.
На сьогодні велосипедисти Києва користуються 28 смугами для руху громадського транспорту. У 2021 році до цих вулиць плануємо додати ще 6: вулиці Лугову, Івашкевича, Братиславську, Харківське шосе, проспекти Правди і Юрія Гагаріна. Необхідна документація для запровадження смуг громадського транспорту на цих вулицях перебуває на завершальних етапах розробки, погодження чи реалізації. До слова, на просп. Гагаріна необхідні дорожні знаки планується встановити вже цього тижня”, – сказав Олександр Густєлєв.
Він нагадав, що торік уряд вніс зміни до Правил дорожнього руху, дозволившивелосипедистам рухатись смугами громадського транспорту, та підкреслив, що ініціатором та рушійною силою цих змін була саме київська міська влада, яка започаткувала такий експеримент ще у 2018 році на бульварі Дружби народів, за погодженням із Національною поліцією.
Інший напрям покращення велоінфраструктури столиці – впровадження нових схем організації дорожнього руху. На сьогодні Департамент транспортної інфраструктури вже розробив нові схеми організації дорожнього руху 50 вулиць. Із них погоджені та планується реалізувати найближчим часом на 20 вулицях – бульварі Вацлава Гавела, вулицях Героїв Севастополя, Набережно-Рибальська, Спаська, Прорізна, Лисенка, Гаврилишина, Шолуденка та інших”, – зауважив чиновник.
https://bigkyiv.com.ua/u-kyyevi-stvorya ... okolisnyh/
Р.S. Харківське шосе має лише по дві смуги в кожному напрямку.
Смуг для руху громадського транспорту там наразі немає
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Велосипеды
но есть же более дешевый и качественный вариант - запретить весь этот вело и электрохлам в киеве и все)))
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Велосипеды
А потім ще й пішоходів заборонити. Нєнуачо? Ходять, харкають, бички кидають. Асфальт зтирають копитами своїми.
С уважением,
Sinoptik
Sinoptik