Ви про це розкажіть людям, які будували київські мости, червону гілку метро, "сталінське метро", будинки на Хрещатику чи той самий насип залізниці на русанівських садах. Можливо, вам і поспівчувають.
...........
Так вже "всё! Кина не будет! Электричество кончилось…"
- схоже на те, що на ПМП до весни, окрім ділянки в 200 метрів будівництва тунелів метро, "зимові канікули".
Ті люди в основному вже померли. При чому тут глибокі та щирі співчуття? Питання в тому наскільки УЗ зацікавлена в ціх роботах, причому не тільки як організація, а як сукупність чинуш кожен з яких хоче собі в кишеню, про можливий "стоп сигнал" для УЗ з офісу на одній вулиці я помовчу.
Щодо іншого будівництва крім тих 200 метрів: робити дорожне покриття в таку пору це майже шкідництво, а по інших ділянках: ну так є така вулиця в Києві з одним офісом)), я ще раніше писав що це будівництво стало заручником великої 4.20, а після рішення монопольного комітету я також наголошував що "все".
Ось світлини будівництва подовження трамваю з Бальзака та розворотного кола з квітня 2012 року. Якщо робити прокол під залізницею, то треба буде демонтувати естакаду, а лінію трамваю спрямовувати в бік:
Ось світлини будівництва подовження трамваю з Бальзака та розворотного кола з квітня 2012 року. Якщо робити прокол під залізницею, то треба буде демонтувати естакаду, а лінію трамваю спрямовувати в бік:
Трамвай пройде під естакадою між цими опорами і далі під залізницею через прокол.
Чтобы построить прокол, нужно перенести жд на временную насыпь, а для ее обустройства попросту места нет, кроме как дачи сносить - что ещё бОльшая головная боль.
Вопрос от дилетанта:
а можно ли вне габарита жд построить опоры слева и справа от путей, между ними ниже уровня рельсов металлические балки,
и через 25 метров по ходу движения жд такие же снова конструкции,
затем поставить на балки ферменные конструкции и пустить по ним жд-поезда.
При этом, строительство опор вне габаритов не прерывает движения жд-поездов, а металлические балки поперёк путей и надвижку ферменных конструкций можно сделать за ночное окно.
После чего под фермами можно хоть полвека неспешно выбирать грунт и делать проезд для метро, трамвая, гиперлупа.
Я просто спросил)
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Вопрос от дилетанта:
а можно ли вне габарита жд построить опоры слева и справа от путей, между ними ниже уровня рельсов металлические балки,
и через 25 метров по ходу движения жд такие же снова конструкции,
затем поставить на балки ферменные конструкции и пустить по ним жд-поезда.
При этом, строительство опор вне габаритов не прерывает движения жд-поездов, а металлические балки поперёк путей и надвижку ферменных конструкций можно сделать за ночное окно.
После чего под фермами можно хоть полвека неспешно выбирать грунт и делать проезд для метро, трамвая, гиперлупа.
Я просто спросил)
Ну на рахунок "одного нічного вікна" я дуже сумніваюсь. Технічно це можливо, але чи доцільно з точки зору економіки я сумніваюсь. Мені здається що з технічної точки зору таки кращий варіант з тимчасовим виносом колії, в цьому випадку роботи дійсно можна виконати з переривом руху поїздів на одну ніч. Далі юридично-економічні питання землевідводу і часу на ц все.
Чтобы построить прокол, нужно перенести жд на временную насыпь, а для ее обустройства попросту места нет, кроме как дачи сносить - что ещё бОльшая головная боль.
Можна з перекриттям руху - у Кропивницькому за пару тижнів зробили
Новые сроки, озвученные лично Кличко, по запуску движения : "пару месяцев после НГ, максимум - до лета".
Соединение с Бальзака "до конца года" (с) , но уже 2022
Новые сроки, озвученные лично Кличко, по запуску движения : "пару месяцев после НГ, максимум - до лета".
Соединение с Бальзака "до конца года" (с) , но уже 2022
Для прокола можно сделать и без полного перекрытия, предварительно собрав внутри насыпи соответствующие конструкции. Это должно быть дороже, но реально. ИМХО.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Можна з перекриттям руху - у Кропивницькому за пару тижнів зробили
Сама насыпь делается наземными средствами.
Перенос путей - от техники которая будет делать.
Если с земли, перекрытие для поездов короче, общий срок длиннее.
Если с использованием ЖД кранов, наоборот.
В Запорожье использовали технику Приднепровской Жд:
► Показать
Упродовж двох «вікон» загальною тривалістю 16 діб структурні підрозділи АТ «Укрзалізниця» виконали збирання та укладання 900 м рейко-шпальної решітки на земляне полотно тимчасового обходу, яким рухатимуться поїзди на час будівництва залізничних шляхопроводів на 172-му кілометрі перегону Запорізька Січ – станція ім. Анатолія Алімова. Було також змонтовано 24 залізобетонні опори контактної мережі, 4 жорстких поперечин та 840 м контактного дроту.
Усі деталі верхньої будови колії та контактної мережі надано підрядником робіт за проєктом будівництва автотранспортної магістралі через річку Дніпро в м. Запоріжжі – Представництвом "Онур Тааххут Ташимаджилик Іншаат Тіджарет Ве Санаї Анонім Ширкеті" (Турецька Республіка).
Від АТ «Укрзалізниця» в облаштуванні обхідної залізничної інфраструктури були задіяні персонал і техніка Придніпровської дирекції філії «Центр з будівництва та ремонту колії» та філії «Енергоремтранс».
16 суток - это общая длина "окон", они были отдельные для установка новых и демонтаж старой одного пути, через время второго пути. И сюда приплюсовали окна для наладочных и других коротких работ по 1-3 часа.