Приоритеты в строительстве/реконструкции дорожных объектов
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Re: Приоритеты в строительстве/реконструкции дорожных объектов
Капітальний ремонт вулиці Татарської
Очікувана вартість 77 920 589,10 UAH
UA-2021-09-10-002019-b ● 263dfe3c448049c2804bdb52452a621a
Відкриті торги Завершена
Переможець "Сучасна транспортна інфраструктура", код № 42229523, сума 69 000 000,00 UAH з ПДВ, 03 грудня 2021
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-09-10-002019-b
Очікувана вартість 77 920 589,10 UAH
UA-2021-09-10-002019-b ● 263dfe3c448049c2804bdb52452a621a
Відкриті торги Завершена
Переможець "Сучасна транспортна інфраструктура", код № 42229523, сума 69 000 000,00 UAH з ПДВ, 03 грудня 2021
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-09-10-002019-b
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Приоритеты в строительстве/реконструкции дорожных объектов
легко:
П: 2016-19 рр всего 115 млрд грн - сдано 9 250 км
з: 2020 - 120 млрд грн на об’єктах будівництва, реконструкції, капітального і поточного середнього ремонтів завершено в верхньому шарі (не сдано) 3 357,6 км автошляхів - из которых 2/3 - окончание строительства, начатого при П.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Приоритеты в строительстве/реконструкции дорожных объектов
Гаразд. Можна тепер дізнатись про конкретні автошляхи чи окремі ділянки ?
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Приоритеты в строительстве/реконструкции дорожных объектов
Бодрый
В пошуковиках забанили?
Дуже вже поведінка нагадує одного короткого політика. Спочатку хочь якісь цифри просив - надали. Тепер вже вимагаєш конкретики. Після конкретики що будеш вимагати? Прізвища водіїв котків ?
Задрав чесно кажучи своїми колінцями.
В пошуковиках забанили?
Дуже вже поведінка нагадує одного короткого політика. Спочатку хочь якісь цифри просив - надали. Тепер вже вимагаєш конкретики. Після конкретики що будеш вимагати? Прізвища водіїв котків ?
Задрав чесно кажучи своїми колінцями.
С уважением,
Sinoptik
Sinoptik
Re: Приоритеты в строительстве/реконструкции дорожных объектов
Sinoptik,
1. Де я просив хоч якісь цифри ?
2. Як доходить до конкретики, то відразу в кущі ?
3. Не варто своє власне сприйняття приписувати іншим людям
1. Де я просив хоч якісь цифри ?
2. Як доходить до конкретики, то відразу в кущі ?
3. Не варто своє власне сприйняття приписувати іншим людям
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Приоритеты в строительстве/реконструкции дорожных объектов
Бодрый, ну блин...
Конкретику? Так я ни одной дороги по "великому крадбудівництву" вообще в глаза не видел. Но народ говорит - где-то оно есть. как тот суслик.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Приоритеты в строительстве/реконструкции дорожных объектов
А різниці між хочь якісь і просто в цифрах зовсім немає ?
Я про інше. Дивись.
Як так вийшло, що старий досвідчений вовк не використав будівництво доріг, як ще одну свою переможеньку, хоча на таких справах з'їв не один кг сала, а малий першокашник в цьому питанні вовка обігнав, як мерседес запорожця ?
Я про інше. Дивись.
Як так вийшло, що старий досвідчений вовк не використав будівництво доріг, як ще одну свою переможеньку, хоча на таких справах з'їв не один кг сала, а малий першокашник в цьому питанні вовка обігнав, як мерседес запорожця ?
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Приоритеты в строительстве/реконструкции дорожных объектов
Трошки офтоп і ризик "гірчичника", але: особисто мені здається, що старий досвідчений вовк вважав, що "армовір" буде значно ефективнішим досягненням, ніж дороги, і продвигав саме це. І тут і помилився - нашому населенню треба трошки інше.
Мені виглядає так, що нормальна влада має розвивати інфраструктуру по дефолту, а не робити з цього мега-досягнення.
Клятий націоналіст
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9311
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
Re: Приоритеты в строительстве/реконструкции дорожных объектов
Sinoptik, ти мене вибач, але якщо тобі усе здається нормальним на цій сторінці, то мені тут робити в принципі більше нічого.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Re: Приоритеты в строительстве/реконструкции дорожных объектов
dimentiy Я не казав, що влаштовує. І в першу чеергу не влаштовує те, що я вже перерахував. Недолугі дописи, на кшталт цього ще з намаганням нібито виправити неіснуючу граматичну помилку. Попереджуючи наступне питання скажу, що на цей допис є відповідь, але вона вже попадає під дію 4.20 . Якщо комусь цікаво можу відповісти в ПП.
І друге те, що від ремонту плавно скотились до політики, а подібне тут заборонено.
І друге те, що від ремонту плавно скотились до політики, а подібне тут заборонено.
С уважением,
Sinoptik
Sinoptik
Re: Приоритеты в строительстве/реконструкции дорожных объектов
Які дороги та шляхопроводи добудують у Києві у 2024 році
У наступному році у Києві завершать будівництво або капремонти на 17 дорожніх об'єктах. Про це повідомив директор Департаменту дорожньо-транспортної інфраструктури Руслан Кандибор в інтерв'ю виданню "Вечірній Київ".
За його словами, У 2024 році дорожники планують завершити ті роботи, які буди розпочаті у попередні роки. Також наступного року "Київавтодор" запланував роботи з будівництва і капітальних ремонтів на 17 об'єктах.
Серед іншого, планують завершити роботи на таких об'єктах:
- реконструкція Дегтярівського шляхопроводу;
- реконструкція розв'язки на перетині вулиць Богатирської та Полярної;
- капремонт тротуару на проспекті Володимира Івасюка;
- капремонт ремонт вулиці Митрополита Василя Липківського;
- капремонт Повітрофлотського проспекту;
- капремонт Кільцевої дороги на ділянці від повороту на Вишневе до Жулянського шляхопроводу.
Також у 2024-му продовжать будівництво заїздів та з'їздів з Подільського мостового переходу на вулицю Оноре де Бальзака.
А ще — планують завершити будівництво підземного переходу та продовжити встановлювати освітлення на ділянці Великої Окружної дороги від проспекту Маршала Рокоссовського до вулиці Богатирської.
Крім того, заплановані реставраційні роботи автопроїздів мосту Метро, реконструкція шляхопроводу на перетині вулиці Будівельників з Броварським проспектом і метро біля станції "Дарниця" та капремонт ще чотирьох шляхопроводів.
За словами Кандибора, пріоритетом для дорожників у наступному році буде інклюзія.
Це поточні роботи з пониження бордюрів, масштабне перевлаштування об'єктів інфраструктури для забезпечення доступності для людей з інвалідністю. На зупинках комунального транспорту будемо робити підвищення, щоб було зручно сідати в громадський транспорт. Це першочергові роботи. Під час виконання робіт з капітального будівництва транспортних об'єктів обов'язково враховуватимуться потреби людей з інвалідністю, — пояснив він.
https://tykyiv.com/news/iaki-dorogi-ta- ... 024-rotsi/
У наступному році у Києві завершать будівництво або капремонти на 17 дорожніх об'єктах. Про це повідомив директор Департаменту дорожньо-транспортної інфраструктури Руслан Кандибор в інтерв'ю виданню "Вечірній Київ".
За його словами, У 2024 році дорожники планують завершити ті роботи, які буди розпочаті у попередні роки. Також наступного року "Київавтодор" запланував роботи з будівництва і капітальних ремонтів на 17 об'єктах.
Серед іншого, планують завершити роботи на таких об'єктах:
- реконструкція Дегтярівського шляхопроводу;
- реконструкція розв'язки на перетині вулиць Богатирської та Полярної;
- капремонт тротуару на проспекті Володимира Івасюка;
- капремонт ремонт вулиці Митрополита Василя Липківського;
- капремонт Повітрофлотського проспекту;
- капремонт Кільцевої дороги на ділянці від повороту на Вишневе до Жулянського шляхопроводу.
Також у 2024-му продовжать будівництво заїздів та з'їздів з Подільського мостового переходу на вулицю Оноре де Бальзака.
А ще — планують завершити будівництво підземного переходу та продовжити встановлювати освітлення на ділянці Великої Окружної дороги від проспекту Маршала Рокоссовського до вулиці Богатирської.
Крім того, заплановані реставраційні роботи автопроїздів мосту Метро, реконструкція шляхопроводу на перетині вулиці Будівельників з Броварським проспектом і метро біля станції "Дарниця" та капремонт ще чотирьох шляхопроводів.
За словами Кандибора, пріоритетом для дорожників у наступному році буде інклюзія.
Це поточні роботи з пониження бордюрів, масштабне перевлаштування об'єктів інфраструктури для забезпечення доступності для людей з інвалідністю. На зупинках комунального транспорту будемо робити підвищення, щоб було зручно сідати в громадський транспорт. Це першочергові роботи. Під час виконання робіт з капітального будівництва транспортних об'єктів обов'язково враховуватимуться потреби людей з інвалідністю, — пояснив він.
https://tykyiv.com/news/iaki-dorogi-ta- ... 024-rotsi/
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...