Мост Метро

о тоннелях, о мостах, о коммуникациях, о метро-2, мосты и переходы, торговые центры

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
XAN
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5351
Зарегистрирован: 02 окт 2008, 17:02
Откуда: Копенгаген

Re: Мост Метро

Сообщение XAN »

TANK писал(а):
28 май 2021, 18:54
А, т.е. падать будут не на тротуар, а прямо под колеса автотранспорта. Отлично, просто отлично. Осталось пару мелочей - отменть статус ИПО для автомобилей и присвоить изначальный диагноз "суицидальников" всяким "моно - двух - электроколесникам".
Вот я прожил полгода в Копенгагене, и как показывает практика, если под друг друга очень изредка падают, а на дорогу - не, хотя ветра тут на мостах через гавань - ой мама родная.
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9698
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: Мост Метро

Сообщение TANK »

угу, если бы понаехалам в Киев мозгов хоть 10% от Копенгагенских - жили бы как в ём самом....
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9303
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: Зять городов русских
Контактная информация:

Re: Мост Метро

Сообщение dimentiy »

Особо одарённых хватает везде. Под колёса могут падать, а могут и не падать — смотря как жить хочется. Можно, конечно, вообще всё заборами загородить и заставить строем ходить. Но спасибо, нет.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

KharkivSky
Крыса рельсовая
Крыса рельсовая
Сообщения: 53
Зарегистрирован: 24 мар 2021, 20:44
Откуда: Харків

Re: Мост Метро

Сообщение KharkivSky »

В Киеве с завтрашнего дня возобновят движение по мостам Метро и Патона
https://www.rbc.ua/rus/news/kieve-zavtr ... 48022.html

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Мост Метро

Сообщение Бодрый »

Заплановане на наступний рік виконання робіт на мосту Метро не вплине на роботу метрополітену

Міська влада закликає не вірити брехливій інформації анонімних Telegram-каналів.

Наголошуємо, заплановане на наступний рік виконання робіт із підсилення опор мосту Метро не вплине на роботу метрополітену. Про це повідомили в Департаменті транспортної інфраструктури КМДА.

«Мережею шириться чергова хвиля брехні, яку медіа поширюють, не розібравшись. На сьогодні розробляється проєктна документація щодо підсилення опор мосту. Уже наступного року заплановано виконання цих робіт. Наголошую, на роботу метрополітену виконання робіт не вплине. «Червона» гілка метро працюватиме в штатному режимі», – підкреслив директор Департаменту транспортної інфраструктури Руслан Кандибор.
https://kyivcity.gov.ua/news/zaplanovan ... opolitenu/
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Мост Метро

Сообщение Бодрый »

Чи є загроза закриття мосту Метро в Києві: пояснення експерта

Зазначається, що мосту вже біля 60 років.

Останнім часом почастішали розмови про те, чи є загроза оголошення аварійним і подальшого закриття мосту Метро в Києві. Директор аналітико-дослідницького центру "Інститут міста" Олександр Сергієнко зауважив, що для того, щоб визнати міст аварійним потрібно проводити експертизу.

"У випадку з "синьою" гілкою, таку експертизу проводило державне підприємство "Державний науково-дослідний інститут будівельних конструкцій". Інститут проводить дослідження, і на його основі складає акт. І тоді, на основі цього акту, рішення має ухвалити Державна комісія з техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій. Якби була загроза від цього мосту, то Київський метрополітен першими б викликали цю комісію та попросили скласти акт. З цього випливає, що якихось критичних порушень у конструкції метрополітен не спостерігає", – пояснив він в інтервʼю виданню "Главред".

Експерт зазначив, що мосту вже біля 60 років. І якби були якісь порушення, суспільство б знало про "реальні факти".

"А так мені видається, що тут багато спекуляцій. З одного боку, журналісти хочуть, щоб їхні сайти мали більше переглядів, а з іншого боку можуть бути, звісно, певні лобістські рухи з боку проектувальників і будівельників мостів. Але об'єктивних факторів, які викликали б аварійну ситуацію на мосту Метро, ми не спостерігаємо", – резюмував Олександр Сергієнко.

Загроза закритят мосту Метро: що відомо
Нещодавно голова постійної комісії Київради з питань бюджету, соціально-економічного розвитку та інвестиційної діяльності Андрій Вітренко повідомив, що можливе закриття кількох станцій метрополітену "червоної гілки" Київського метрополітену, якщо експертиза покаже, що міст Метро знаходиться в аварійному стані.

За його словами, про проблеми з мостом відомо вже давно, проте тільки в цьому році було забюджетовано його капітальний ремонт "або взагалі будь-які ремонтні роботи, які з цим пов'язані".
https://www.unian.ua/economics/transpor ... 90638.html
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Мост Метро

Сообщение Бодрый »

Нач. КП КМ Брагінський про Міст метро :

Міст Метро.
У 2018 році перевірка показала, що він має чотири бали за п'ятибальною системою оцінки аварійності.

Запланували серйозний ремонт. Та у 2019-му ремонт не відбувся. Потім ковід, п'яте-десяте, повномасштабне вторгнення. Тепер чуємо про нову експертизу й визначення аварійності вже після неї. Але навіщо ще одна? Навряд чи стан моста покращився за п’ять років.

Міст Метро трішки не наша парафія. Це питання до іншого комунального підприємства, яке займається утриманням моста.

Але коли була отримана інформація, що міст Метро має четвертий стан аварійності, ми провели експертизу своєї ділянки, яка зверху, на мосту. Її результат показав, що можемо безпечно перевозити пасажирів, але потрібна низка ремонтів, які на цей рік заплановані без закриття руху.

Основу моста, яка перебуває на нашому балансі, укріплюватимуть у нічне вікно. І після цього ми можемо ще 15 років працювати і не проводити ніяких робіт.
https://lb.ua/news/2024/01/18/594127_oc ... i_pro.html
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Мост Метро

Сообщение Бодрый »

Міст метро в Києві не можна відновлювати за сучасними технологіями: у чому особливість ремонту і як він триватиме, пояснив експерт

Навколо Мосту метро у Києві можуть встановити такі саме підтримуючі конструкції, які раніше було зведено під Подільським мостовим переходом.

Стан мосту метро у Києві аварійний, і про це добре відомо як міській, так і державній владам. Втім, сам об'єкт дуже великий, і на його відновлення знадобляться чималі кошти. А одним із головних питань є охоронюваний статус пам'ятки місцевого значення: через це заборонено відновлювати міст за сучасними технологіями.

Як розповідає інфраструктурний оглядач Павло Авдокушин, про аварійність Мосту метро відомо вже кілька років. Міст наразі знаходиться на балансі комунальної корпорації "Київавтодор" і є надвеликим об'єктом, відновлення якого коштуватиме бюджету міста чималої суми (за даними, які публікував Інформатор, мова про півмільярди євро). Втім, за словами Авдокушина, рішення цієї проблеми віднайдено: міст не буде напряму передаватися на баланс Державного агентства з відновлення та розвитку інфраструктури (колишній "Укравтодор"), але саме агентство буде головним замовником його відновлення.

Втім, головна проблема у будівельників має інший характер. Річ у тому, каже інфраструктурний оглядач, що метроміст має унікальну конструкцію, через що йому було надано статус пам'ятки місцевого значення та охоронюваний статус. А відтак, відновлювати його можна лише в тому самому вигляді, яким він був раніше.

"За новітніми технологіями відновлювати не можна, змінювати зовнішній вигляд - також. Відтак, вже почали розробляти проєкт тимчасових заходів: буде влаштована підпірна система, що буде його тримати. Можливо, це буде схожим на конструкцію під Подільсько-Воскресенським мостовим переходом, тобто, потужні труби будуть забиватися в ґрунт в руслі (Дніпра - Ред.), і вони підпиратимуть усю цю конструкцію", - зазначає Авдокушин.

За словами фахівця, малоймовірно, що сам міст перекриватимуть надовго (і тим більше - найближчим часом). Ймовірно, що перекриття будуть, але для нетривалих робіт на самій естакаді. Він вважає, що дійсно аварійного стану, небезпечного для цілісності конструкцій мосту, наразі немає, а відтак, спеціалісти мають вдосталь часу для проведення робіт.

"Міст має дуже незвичну будову: "прогонів" в ньому немає, а його арки насправді є опорами, які мають розгалуження у вигляді напіварок. Таким чином, пів-арки однієї опори напряму стикуються з такою самою конструкцією іншої. Між собою вони були зв'язані спеціальною вантовою арматурою, або сталевими канатами. От ці канати якраз у дуже поганому стані - і зараз вирішується, як їх замінити, щоб цей охоронний статус зберігся", - повідомив Павло Авдокушин.

Будували "українським методом"

Зазначимо, що міст метро, відкритий 1965 року, є першим двоярусним мостом в Україні. Споруда унікальна з двох причин: по-перше, над основним полотном автодороги змонтовано ще й естакаду для метро. По-друге, було застосовано унікальний спосіб будівництва з готових блоків: 80-тонні споруди монтувалися без помостів, і сьогодні такий спосіб монтажу за кордоном фахівці називають саме "українським методом".

Метроміст було зведено на тому самому місці, де до Другої світової у Києві знаходився Миколаївський ланцюговий міст (він простояв майже 70 років, з 1853-го). Метроміст має у довжину 700 метрів, з'єднує правобережну частину міста з Гідропарком. Проте з 1965 року метроміст жодного разу не було реконструйовано капітально, і він, образно кажучи, "втомився".

Стан мосту задовільний - директор метрополітену

Нагадаємо, що у нещодавньому інтерв'ю директор КП "Київський метрополітен" Віктор Брагінський розповідав, що стан мосту метро у столиці є задовільним. За його словами, ті елементи естакади, за які відповідає КП, "цілком працездатні", а відтак, зупиняти "червону" гілку метро, що проходить шляхопроводом, наразі потреби немає.

Наприкінці ж минулого року спалахнув скандал після того, як депутат Київради, очільник Постійної комісії з питань бюджету Андрій Вітренко зробив заяву про можливість закриття мосту. У КМДА навіть зробили спеціальну заяву, спростувавши слова депутата. Згідно з повідомленням адміністрації міста, роботи з підсилення опор мосту не вплинуть на роботу метрополітену. Відтак, "червону" лінію метро закривати не планують, зазначили у КМДА.
https://kiev.informator.ua/uk/mist-metr ... iv-ekspert
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Коржик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3203
Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
Откуда: Ровно - Киев

Re: Мост Метро

Сообщение Коржик »

По запросу мосты украинский метод Гугл выдал рекламу зубных мостов в Киеве. :) :) :)

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Мост Метро

Сообщение Бодрый »

У Київавтодорі пояснили, як ремонтуватимуть Міст Метро

Міст потребує капітального ремонту, адже має певні дефекти у прогонових будовах.

Генеральний директор КК «Київавтодор» Олександр Федоренко розповів «Вечірньому Києву», що міст Метро — пам’ятка культурної спадщини й під час ремонту потрібно зберегти його автентичність.

«За результатами обстежень в першу чергу маємо провести протиаварійні заходи. Цього року хочемо розпочати роботу й влаштувати підтримувальні конструкції тих прогонів, що мають дефекти», — сказав Федоренко.

За його словами це будуть спеціальні металеві конструкції, які вмонтують в дно ріки, влаштовані палі, будуть стояти опори й насунута металева ферма, що підтримуватиме прогонові будови. Наявні дефекти можуть призвести до певних подальших руйнувань конструкції. Ситуація не критична, але потрібно цим питанням займатися. Зараз ми закінчуємо проєктування.

На запитання про ремонт мосту Патона, керівник Київавтодору відповів, що міст також є пам’яткою архітектури. У 2023 році споруда була передана Державному агентству з відновлення рішенням КМДА та постановою Кабміну. Є рішення щодо його ремонту ресурсами Міністерства інфраструктури.

«Яка там конкретно зараз ситуація наразі мені не відомо, але мають розроблятися проєктні рішення щодо його відновлення. Місто тепер виконує поточне утримання мосту, але глобальні роботи виконуватиме Держагентство та Мінінфраструктури», — сказав Олександр Федоренко.
https://vechirniy.kyiv.ua/news/94156/

Повний текст інтерв’ю по
https://vechirniy.kyiv.ua/news/94105/
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Мост Метро

Сообщение Бодрый »

У Києві на рік перекриють рух на мосту Метро: що потрібно знати

В українській столиці розпочнуть ремонтні роботи на мосту Метро через Дніпро В українській столиці розпочнуть ремонтні роботи на мосту Метро через Дніпро — рух на переправі частково перекриють цілий рік. Про це стало відомо з офіційного повідомлення, опублікованого прес-службою Київської міської державної адміністрації.

За словами чиновників, влада відстежує мостові споруди, які перебувають в обмежено працездатному і непрацездатному станах і потребують особливої уваги.

Фахівці підприємства "Київавтодоргород" ведуть постійний моніторинг їхнього технічного стану – як окремих конструктивних елементів, так і споруд загалом. А також за потреби виконують ремонтні роботи. Найближчим часом планують розпочати ремонт міст Метро. Ремонтні роботи триватимуть протягом року. Рух мостом повністю перекривати не будуть, тільки частково.
https://kyiv.comments.ua/ua/news/societ ... um=ukrnet2
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Ответить