Аэропорты/самолёты

Обо всём и не только

Модераторы: dimentiy, CARCASS, Администраторы

Ответить
Аватара пользователя
Vadim
Админ
Админ
Сообщения: 3841
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Kiev
Контактная информация:

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение Vadim »

Не написали на сколько билетик подорожал. Ну, и Г. Тумберг молчит, карасинчику надобно больше жечь. Следовательно и выбросы CO2 увеличатся.
Злой админ
Chris De Burgh - Moonlight & Vodka

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9091
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: Зять городов русских
Контактная информация:

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение dimentiy »

Гугл тебе найдёт, сколько нынче стоит билет. На авиабилеты фиксированных цен не бывает: там много зависимостей от дня недели, загрузки, сезона и маршрута по пересадкам.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5704
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение euhome »

Літак МАУ "підпрацьовуватиме" у Латвії

https://www.epravda.com.ua/news/2022/05/2/686514/

2 ТРАВНЯ 2022, 12:57 - CЕРГІЙ МЕЛЬНИК

Латвійська авіакомпанія airBaltic візьме в оренду літак у найбільшої української авіакомпанії МАУ, щоб підтримати авіаперевізника у воєнний час.

Про це повідомляє avianews.com.

Договір з AirBaltic передбачає тимчасову оренду авіалайнера Boeing 737-900ER разом з українським персоналом. Це найбільший середньомагістральний авіалайнер із флоту МАУ, який може доставити одразу 200 пасажирів.

Український літак airBaltic зможе використати на маршрутах із підвищеним попитом, оскільки він вміщує на 50 пасажирів більше, ніж власні авіалайнери латвійської авіакомпанії.

Згідно з умовами договору, тимчасова оренда літака МАУ розпочнеться 1 травня. Термін її дії не розголошується. Для роботи в Європі МАУ має необхідні документи, що підтверджують безпеку польотів.

Через масштабне вторгнення Росії в Україну МАУ не може виконувати власні рейси та забезпечити роботу екіпажів. Повітряний простір над Україною та аеропорти країни закриті для цивільної авіації на невизначений час із 24 лютого 2022 року.

До початку війни МАУ літала на 12 авіалайнерах. На момент вторгнення Росії п'ять її літаків за даними flightradar24.com перебували за кордоном: один Boeing 737-800, три Boeing 737-900ER, один Embraer 190.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5704
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение euhome »

Концепт пасажирського аеропорту «Мрія» в Гостомелі

https://mezha.media/2022/06/07/kontsept ... hostomeli/

Олег Данилов 07.06.2022 в 15:53

Изображение Изображение

Оксана Оксюковська, студентка Кафедри архітектурного проєктування цивільних будівель і споруд Київського національного університету будівництва і архітектури, створила концепт-проєкт пасажирського термінала «Мрія» в міжнародному вантажному аеропорту «Антонов» у місті Гостомель.

Києву, скоріше за все, не потрібен ще один пасажирський термінал, але проєкт виглядає дійсно цікаво. З іншого боку, ідею використовувати аеропорт «Антонов» як базовий для Ryanair та інших лоукостерів свого часу висловлювали прем’єр-міністр України Володимир Гройсман та директор аеропорту «Бориспіль» Павло Рябікін. Також зацікавлення щодо інфраструктури аеропорту проявляла авіакомпанія МАУ, яка планувала використовувати літаки Boeing 777, що потребують великих ангарів.

Изображение Изображение
Изображение Изображение
Проєкт Оксани Оксюковської передбачає побудову другої злітно-посадкової смуги під кутом до вже існуючої. Саме біля перетину смуг і пропонується побудувати термінал, форма якого нагадує крило. Напевно, з залу відльоту буде чудовий вид на літаки, що злітають та приземлюються.

Розрахований на пасажиропотік у 1 000 пасажирів на годину термінал має залізничну станцію, 8 гейтів, зону реєстрації, VIP-зону, готель, зону фудкортів, Duty Free, зону митного та прикордонного контролю та все інше, що потрібно пасажирському аеропорту.

Изображение Изображение
Изображение Изображение
Крім того, перед будівлею можна побачити меморіал Ан-225 «Мрія» з літаком у повний розмір. Ну це вже зовсім фантастика! З іншого боку, мріяти – це добре, створювати проєкти, які скоріш за все не будуть втілені у камені – це теж добре, саме так і вчаться архітектори. Крім того, саме такі сміливі, зухвалі і, головне, власні проєкти – це те, за що, крім усього іншого, воює Україна.

Все буде Україна!
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5704
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение euhome »

Будь сміливий, як Буча: "Антонов" присвоїв своїм літакам імена українських міст-героїв

https://www.pravda.com.ua/news/2022/07/29/7360917/

ІРИНА БАЛАЧУК — П'ЯТНИЦЯ, 29 ЛИПНЯ 2022, 18:19

Державне підприємство "Антонов" до Дня української державності присвоїло десяти своїм літакам імена міст-героїв України – Бучі, Маріуполя, Гостомеля, Харкова та інших.

Джерело: "Антонов" у Facebook

Дослівно держпідприємство: "З метою відзначення Дня української державності, вшанування справжнього героїзму, стійкості громадян нашої країни, проявлених ними у протистоянні масованій збройній агресії РФ проти України, ДП "Антонов" долучається до комунікаційної кампанії "Be Brave Like Ukraine" – літакам підприємства присвоюються власні імена міст-героїв".

Деталі: Відтепер повітряні судна ДП "Антонов" отримають наступні написи:

літак Ан-124-100, бортовий номер UR82029: ВE BRAVE LIKE BUCHA;
Ан-124-100, UR82073: ВE BRAVE LIKE IRPIN;
Ан-124-100М, UR82027: ВE BRAVE LIKE KHARKIV;
Ан-124-100М, UR82007: ВE BRAVE LIKE MYKOLAIV;
Ан-124-100М, UR82008: ВE BRAVE LIKE OKHTYRKA;
Ан-124-100-150, UR82072: ВE BRAVE LIKE KHERSON;
Ан-124-100М-150, UR82009: ВE BRAVE LIKE MARIUPOL;
Ан-28, UR-NTE: ВE BRAVE LIKE CHERNIHIV;
Ан-158, UR-EXJ: ВE BRAVE LIKE VOLNOVAKHA;
Ан-178, UR-EXP:ВE BRAVE LIKE HOSTOMEL.
У ДП зазначили, що ці літаки "на своїх крилах понесуть світом найновітнішу історію українців, які віддали все заради збереження батьківщини, дали мужню відсіч російським загарбникам".
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5704
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение euhome »

На Закарпатті хочуть відновити роботу аеропорту "Ужгород"

https://www.epravda.com.ua/news/2022/07/31/689837/

31 ЛИПНЯ 2022, 18:00

У четвер депутати облради Закарпаття підтримали рішення докапіталізувати Ужгородський аеродром, злітно-посадкова смуга якого розташована за 100 м від кордону зі Словаччиною, до 26 млн грн задля відновлення його роботи до закінчення війни.

Про це написав голова Закарпатської облради Володимир Чубірко на своїй фейсбук сторінці.

"Статутний фонд збільшено, ... щоб провести необхідні процедури, отримати дозволи, побудувати необхідні будівлі і нарешті починати заробляти, а не рахувати збитки. Це важливий аеропорт для України. Колишній мінус – злітно-посадкова смуга, яка починається закордоном, - став його плюсом", – зазначив Володимир Чубірко.

Особливістю Ужгородського аеропорту є його географічне розташування біля самого кордону зі Словаччиною. Відтак, для функціонування злітно-посадкової смуги 10, яка здатна приймати пасажирські літаки, необхідно здійснювати посадку, використовуючи повітряний простір Словаччини.

Нагадаємо:

З 9 вересня 2021 мали вступити в силу необхідні зміни для повноцінної роботи аеропорту "Ужгород" – його летовище закінчується на кордоні зі Словаччиною, що унеможливлювало зліт та посадку літаків.

Для цього український провайдер аеронавігаційних послуг, Украерорух, пройшов сертифікацію за стандартами Євросоюзу, внаслідок чого отримав від словацької сторони призначення як провайдера послуг у визначеній частині повітряного простору.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5704
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение euhome »

Авіакомпанія Bees Airline втратила сертифікат експлуатанта

https://www.epravda.com.ua/news/2022/08/3/689954/

3 СЕРПНЯ 2022, 12:38

Державна авіаційна служба анулювала сертифікат експлуатанта авіакомпанії Bees Airline у зв'язку із втратою флоту.

Про це йдеться у відповідному наказі Державіаслужби.

Сертифікат було анульовано "у зв’язку з незабезпеченням товариством з обмеженою відповідальністю "БІЗ ЕЙРЛАЙН" експлуатації не менше двох повітряних суден".

Сертифікат експлуатанта компанія отримала 12 березня 2021 року, а перший рейс виконала 18 березня 2021 року.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5704
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение euhome »

"Найгірше позаду": Lufthansa заявила про стабілізацію польотів після хаосу в аеропортах

https://www.eurointegration.com.ua/news ... 7/7144591/

7 СЕРПНЯ 2022, 13:42

Німецька авіакомпанія Lufthansa заявила про стабілізацію польотів після того, як влітку брак персоналу спричинив хаос, але відсутність працівників через хворобу залишається проблематичним.

Про це повідомила виданням групи Funke Media член ради директорів Крістіна Фьорстер, пише "Європейська правда" з посиланням на агентство Reuters.

"Найгірше позаду. Виконання польотів значною мірою стабілізувалося", - зазначила Фьорстер

"Проте цього літа ми маємо справу з великою кількістю відсутнього персоналу через хворобу, які нелегко компенсувати", - сказала вона, додавши, що ситуація залишається складною.

За її словами, більшість скасування рейсів торкаються внутрішніх маршрутів, де є альтернативи.

Проте, за прогнозом, ситуація значно покращиться із зимовим розкладом рейсів наприкінці жовтня.

Авіакомпанії по всій Європі щосили намагалися впоратися з різким зростанням пасажирів у сезон відпусток після того, як пандемія COVID-19 зупинила багато рейсів.

Чимало аеропортів зіткнулися з величезними чергами через брак персоналу, що призвело до скасування рейсів в останню хвилину.

У Німеччині все більше людей стали обирати залізницю на тлі постійних проблем з авіарейсами.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5704
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение euhome »

Lufthansa не використовуватиме повітряний простір Росії до березня 2023 року

https://biz.liga.net/ua/ekonomika/trans ... -2023-goda

09.08.2022, 22:30

Найбільший авіаконцерн Європи Lufthansa не використовуватиме повітряний простір Росії до 25 березня 2023 року через війну в Україні. Про це йдеться у заяві авіакомпанії.

У компанії уточнили, що всі рейси Lufthansa до Росії та з Росії скасовані на цей період через "поточну нормативно-правову ситуацію".

У Lufthansa також зазначили, що польоти в Україну та з України до 25 березня 2023 року включно призупинено, оскільки повітряний простір над Україною закрито через війну.

Після початку повномасштабного вторгнення Росії в Україну Lufthansa оголосила про тимчасове припинення всіх польотів до Росії з 27 лютого.

З кінця лютого країни ЄС, Велика Британії та інших країн закрили повітряний простір для російських авіакомпаній.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 8963
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение TANK »

euhome писал(а):
05 авг 2022, 14:18
Авіакомпанія Bees Airline втратила сертифікат експлуатанта
война-войной, а заносить на воздуховлотский нужно регулярно... Никто никуда не летает, даже метеорадар KBP не работает, но запрещать могем! :twisted:
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9091
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: Зять городов русских
Контактная информация:

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение dimentiy »

Ну почему, некоторые авиакомпании активно трудятся в мокром лизинге на чартерах в Европе.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 8963
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение TANK »

Ну понятно, что просто гноить машинки на земле никто не будет, но отбирать сертификат сейчас, когда у нас никто не летает - явный перебор.

Кстати, у нас 99.9% пилотов - мужики. Интересно, как они переекли границу для работы в мокром лизинге? моряков не пускают, дальнобоев не пускают, а у тех же МАУ- на все госзаказ и бронь?
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9091
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: Зять городов русских
Контактная информация:

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение dimentiy »

Думаю, также границу пересекли, как и самолеты. НЯЗ спецброней никто не организовывал, и 100% штата не летает
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5704
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение euhome »

Глава Ryanair: ера авіаквитків за 10 євро закінчилася

https://www.epravda.com.ua/news/2022/08/11/690277/

11 СЕРПНЯ 2022, 10:19

Виконавчий директор ірландського лоукостера Ryanair Майкл О'Лірі заявив, компанія більше не буде пропонувати рейси за найнижчими цінами через різке зростання вартості палива.

Про це він заявив радіо BBC, пише "Європейська правда".

О'Лірі зазначив, що ера квитків за 10 євро закінчилася. Середній тариф авіакомпанії зросте з приблизно 40 євро торік до приблизно 50 євро протягом наступних п’яти років.

"Немає сумніву, що на нижньому рівні ринку наші справді дешеві розрекламовані тарифи - за один євро, за 0,99 євро, навіть за 9,99 євро - я думаю, ви не побачите таких тарифів протягом наступних кількох років", - він у програмі BBC Radio 4 Today.

Водночас, О'Лірі вважає, що люди продовжуватимуть часто літати, незважаючи на зростання вартості життя.

Оскільки в останні десятиліття вартість авіаквитків стала нижчою, кількість рейсів збільшилася, і все більше людей здійснюють короткі перельоти за кордоном на додаток до щорічної відпустки. Такі авіакомпанії, як Ryanair, Easyjet, Vueling та Wizz Air, боролися за надання недорогих послуг.

Нині на комерційні авіарейси припадає близько 2,4% глобальних викидів CO2 і сектор зіштовхується з необхідністю зменшити свій вплив на клімат, включаючи кампанії, спрямовані на те, щоб переконати людей перейти на залізничні та автомобільні перевезення.

Європейська правда
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Ответить