Аэропорты/самолёты

Обо всём и не только

Модераторы: dimentiy, CARCASS, Администраторы

Ответить
Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение Klovsky »

1. Метеорадар, кстати, в последний год перешёл на режим публикации в бесплатном доступе с задержкой на 40 минут. Его администрация хотела срубить деньжат на продажах доступа с минимальной задержкой. И всё равно временами по несколько недель радар вообще не работал, как было видно на сайте Гидрометцентра.

2. Учитывая специфику работы, многие пилоты МАУ на момент закрытия границы для военнообязанных уже были за пределами Украины. И возвращаться при таких условиях им не было смысла.
О'Лірі вважає, що люди продовжуватимуть часто літати, незважаючи на зростання вартості життя
- абсолютно точно. IMHO в Європі народ скоріш не купить люксове авто, але витратить на подорожі.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5888
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение euhome »

Ізраїль заборонить польоти Boeing 747 і подібних літаків із чотирма двигунами

https://www.epravda.com.ua/news/2022/09/4/691098/

4 ВЕРЕСНЯ 2022

З 31 березня 2023 року Ізраїль заборонить польоти Boeing 747 і подібних літаків із чотирма двигунами, щоб зменшити рівень шуму та забруднення повітря.

Про це повідомляє Reuters.

У рамках плану, який розробляється для покращення навколишнього середовища, ізраїльська влада заявила, що вже повідомила авіакомпаніям про те, що вони не зможуть приземлятися великими літаками в аеропорту "Бен-Гуріон" поблизу Тель-Авіва з літнього сезону 2023 року.

Обмеження стосується здебільшого вантажних літаків, оскільки більшість перевізників припинили використовувати Boeing 747 та інші літаки з чотирма моторами на маршрутах до Ізраїлю.

Ізраїльська авіакомпанія El A вже зняла з експлуатації свій парк літаків 747 і використовує двомоторні літаки Boeing 777 і 787 на далеких маршрутах. Інші компанії також використовують ці літаки Boeing або аналогічні Airbus до Бен-Гуріона.

Експлуатація повітряних суден із чотирма двигунами буде дозволена у виняткових випадках і лише за наявності спеціального дозволу.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5888
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение euhome »

Air Moldova анонсувала відновлення польотів у Росію

https://www.pravda.com.ua/news/2022/09/9/7366738/

9 ВЕРЕСНЯ 2022, 10:42

Авіакомпанія Air Moldova анонсувала відновлення з 1 жовтня авіарейсів до Москви.

Про це компанія повідомила 9 вересня, пише "Європейська правда".

У повідомленні про відновлення польотів Air Moldova, колись державна, а нині приватизована компанія, пояснила, що ухвалила рішення після численних звернень громадян Молдови, які хочуть повернутися додому.

Крім того, зазначили в компанії, рішення про відновлення польотів пов'язане з вимогами пасажирів використовувати квитки, придбані в період пандемії та після закриття повітряного простору в лютому.

"Ці обставини спричинили труднощі, з якими щодня стикаються сотні наших співгромадян: необхідність повторної купівлі квитків за завищеними цінами, триваліший час, витрачений у дорозі, тривалі та втомливі польоти з пересадкою. Особливо важкими є поїздки у разі невідкладної медичної допомоги.

Швидкі та безпечні авіаперельоти є необхідністю для наших громадян.

Відновлення авіасполучення з Російською Федерацією – це відповідь на вимоги наших співвітчизників", - йдеться у поясненні компанії у Facebook.

Авіакомпанія Air Moldova була приватизована у 2018 році, у період, коли фактичним керівником Молдови був олігарх Влад Плахотнюк, який нині перебуває у розшуку.

З кінця лютого молдовські авіакомпанії припинили польоти до міст Росії та не відновили рейси у цьому напрямку після часткового відкриття повітряного простору Молдови.

Долетіти з Росії до Молдови або назад можна було тільки з пересадкою в країні за межами ЄС, уточнює видання NewsMaker. Найзручніші аеропорти стикування - Стамбул та Єреван. Туреччина та Вірменія не вводили санкції проти російських авіакомпаній, туди, як і раніше, літають російські літаки.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5888
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение euhome »

Air Moldova готова через суд добитися відновлення рейсів до Москви

https://www.eurointegration.com.ua/news ... 1/7146554/

11 ВЕРЕСНЯ 2022, 11:52

Молдовська авіакомпанія Air Moldova в неділю повідомила про призупинення продажу квитків на рейс до Москви, який мав початися з 1 жовтня, відповідно до рішення регулятора цивільної авіації.

Про це повідомляє "Європейська правда" з посиланням на заяву перевізника.

"Орган цивільної авіації 10 вересня видав операційну директиву №06, яка забороняє здійснення повітряних операцій у повітряному просторі Росії національними авіаоператорами. Таким чином, Air Moldova не зможе здійснювати польоти до Москви та з неї з 1 жовтня, як це анонсувалося раніше", – зазначається в повідомленні.

Перевізник зазначив, що у зв’язку з цим призупиняє продаж квитків на рейс до Москви, а пасажирам запропонував повернути кошти.

"Надалі авіакомпанія Air Moldova зв'яжеться з Органом цивільної авіації для вирішення ситуації щодо документів, на які посилається дана директива. Якщо вирішити цю проблему з Органом не вдасться, залишаємо за собою право звернутися до суду", – додали в Air Moldova.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5888
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение euhome »

Суд вирішив забрати у компанії Коломойського право експлуатувати аеропорт Дніпра

https://www.epravda.com.ua/news/2022/09/16/691581/

16 ВЕРЕСНЯ 2022, 20:15
ОЛЕКСІЙ ПАВЛИШ


Дніпровський окружний адміністративний суд скасував компанії "Галтера" Ігоря Коломойського право експлуатації Дніпропетровського аеропорту.

Про це повідомив у Telegram мер Дніпра Борис Філатов.

"Офіційно підтверджую, що сьогодні Дніпровський окружний адміністративний суд скасував компанії Коломойського право експлуатації Дніпропетровського аеропорту. Позивачем виступила міська рада Дніпра. Третя особа – НАБУ", - заявив Філатов.

За його словами, Кабмін, РНБО і Державіаслужба тривалий час не надто переймалися цим питанням.

"Більше десяти років нікого не цікавив факт, що, використовуючи аеропорт мільйонного міста, Коломойський монополізує повітряний простір. Що дніпрян просто відверто грабують позамежними цінами на авіаквитки.

Що державний майновий комплекс використовується у приватних інтересах", - написав Філатов.

Він констатував, що через російські ракетні обстріли "аеропорт зараз зруйнований".

"Так, війна буде ще довго. Але настане час, коли дніпряни літатимуть вільно до Європи. Лоукостами", - резюмував мер Дніпра.

Співрозмовник Forbes у НАБУ підтвердив таке рішення суду.

"Очевидно, що у компанії Коломойського буде можливість оскаржити це рішення", - пише видання.

У 2009 році Фонд держмайна продав 94,572% акцій авіакомпанії "Дніпроавіа" ТОВ "Галтера". У результаті авіакомпанією через "Галтеру" володіє група "Приват" Коломойського, зазначає "Інтерфакс-Україна".

"Літаки "Дніпроавіа" пізніше було передано авіакомпанії Windrose ("Роза Вітрів", Київ), яка здійснювала більшу частину польотів в аеропорту.

Раніше у 2020 році Північний апеляційний господарський суд відмовив ФДМУ у задоволенні його позову до ТОВ "Галтера" про розірвання договору купівлі-продажу 94,6% акцій авіакомпанії "Дніпроавіа" від 28 серпня 2009 року", - нагадує видання.

Нагадуємо:

У березні 2022 року повідомлялось, що російські окупанти атакували аеропорт "Дніпро" та знищили злітно-посадкову смугу, летовище зазнало масштабних руйнувань.

Наприкінці 2021 року почалися роботи з будівництва злітно-посадкової смуги, перону та руліжних доріжок в аеропорту Дніпра. Після завершення робіт летовище могло би приймати більші літаки, зокрема Boeing 777 і Airbus A330.

Міжнародний аеропорт є одним з найбільших в Україні, за першу половину 2021 року пасажирообіг становив 111,8 тис. пасажирів.

Економічна правда
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5888
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение euhome »

Мінінфраструктури вважає, що аеропорт "Львів" може першим відновити роботу за наявності гарантій безпеки

https://www.epravda.com.ua/news/2022/09/11/691379/

11 ВЕРЕСНЯ 2022, 18:00

Міністр інфраструктури Олександр Кубраков заявив, що для відновлення роботи аеропортів в Україні потрібно кілька тижнів, головним залишається питання безпеки.

Про це він повідомив на 17-й щорічній зустрічі Ялтинської європейської стратегії YES, передає Інтерфакс-Україна.

Першим аеропортом, який розглядає міністерство для відновлення роботи є аеропорт "Львів". Як заявив міністр, технічно для відновлення роботи аеропортів в Україні необхідно до двох тижнів, проте практично це буде можливим лише за гарантованої безпеки.

Міністр зазначив, що основна перешкода для відновлення польотів цивільних суден - безпека, а не технічні питання.

За словами міністра, технічно відкриття аеропорту у Львові може реалізуватись як "зернова ініціатива", де Україна отримає гарантії безпеки, від міжнародних партнерів та ООН.

Раніше депутати облради Закарпаття підтримали рішення докапіталізувати Ужгородський аеродром, злітно-посадкова смуга якого розташована за 100 м від кордону зі Словаччиною, до 26 млн грн задля відновлення його роботи до закінчення війни.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5888
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение euhome »

Зі Львова у вівторок вилетів комерційний літак Wizzair

https://www.epravda.com.ua/news/2022/09/14/691502/

14 ВЕРЕСНЯ 2022, 22:14

Комерційний літак компанії Wizzair, який від початку великої війни перебував у Львові, у вівторок вилетів зі львівського аеропорту до Катовіце.

Про це повідомляє CNN з посиланням на сервіс відстежування літаків Flightradar24.

"Ми можемо підтвердити, що A320 HA-LWS летів зі Львова до Катовіце вчора", — сказав CNN Ян Петченік, директор комунікацій Flightradar24. За даними Flightradar24, літак злетів приблизно об 11 ранку за східним часом у вівторок.

Точний час вильоту літака невідомий, оскільки він увімкнув свій транспондер лише після проходження кордону з Польщею, "ймовірно, з міркувань безпеки", — сказав Петченік.

Хоча Airbus A320 зареєстрований на Wizz Air, Петченік не зміг підтвердити, чи перевізник ним керує.

CNN звернулася до Wizz Air за коментарем, але не отримало негайної відповіді.

Петченик також сказав, що Wizz Air все ще має три літаки на землі в українській столиці з угорською реєстрацією.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5888
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение euhome »

Стануть профнепридатними: Туреччина відмовила пілотам з РФ у навчанні на авіатренажерах

https://www.epravda.com.ua/news/2022/09/20/691652/

20 ВЕРЕСНЯ 2022, 11:04

Турецький навчальний центр Turkish Airlines не проводитиме підготовку російських пілотів на тренажерах імітації польоту (FSTD).

Про це повідомляє The Insider.

У повідомленні Центру зазначається, що через посилення санкцій Європейського агентства з безпеки польотів (EASA), що сертифікував усі тренажери FSTD, навчальний центр Turkish Airlines змушений припинити роботу з компаніями з Росії.

Анонімні джерела видання додали, що будь-які особи та організації, які співпрацюють з авіакомпаніями із РФ, ризикують потрапити під вторинні санкції.

Відповідно, якщо авіаційний навчальний центр у Туреччині продовжить навчати російських пілотів, EASA може відкликати його сертифікат. За словами експертів, за Turkish Airlines таке рішення неминуче прийматимуть й інші навчальні центри.

"Є ймовірність, що навчальний центр Turkish Airlines не буде єдиною організацією, яка відмовила пілотам російських авіакомпаній у підготовці. Зрозуміло, що є навчальні центри авіакомпаній Близького Сходу — ці країни поки що не приєдналися до санкцій, тож у якомусь центрі Emirates наші пілоти зможуть проходити підготовку. Але це далі і, швидше за все, дорожче, якщо Emirates не демпінгуватиме", – розповіло джерело.

Саме у Туреччині російські пілоти проходили навчання на тих тренажерах, які після закриття Європи стали недоступними. І навіть за регулярної практики польотів тренажерна підготовка залишається для пілотів обов'язковою.

На найпоширеніші типи магістральних літаків сімейства Airbus A320 та Boeing B737 у РФ є тренажери. З іншими типами лайнерів ситуація складніша.

"На далекомагістральний тип, такий як Boeing B777, наприклад, у Росії немає тренажерів. А без навчання навіть за наявності придатних до польотів літаків B777 літати безпечно на них не вийде. Пілоти втратять кваліфікацію і не матимуть допуску до польоту на цих машинах, згідно з авіаційними правилами РФ", – стверджує експерт.

Також це стосується й інших видів іноземних літаків, які можуть залишитися без кваліфікованих пілотів. Наприклад, для найновішого літака Airbus A350, який є тільки в "Аерофлоті", у Росії також немає жодного тренажера.

Нагадуємо:

Близько половини авіадиспетчерів, які працюють у Росії, перебувають у частковому простої, - мова йде про 15 тисяч фахівців.

Група "Волга-Днепр" - найбільша вантажна авіагрупа Росії - скоротить у авіакомпаніях AirBridgeCargo і "Атран", що належать їй, понад 200 пілотів, що літали на "боїнгах".
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5888
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение euhome »

Air India планує підписати угоду на замовлення 500 літаків

https://www.epravda.com.ua/news/2022/12/11/694859/

11 ГРУДНЯ 2022, 18:00
ІГОР ПИЛИПІВ


Індійська авіакомпанія "Air India" близька до укладання угоди щодо замовлення 500 реактивних лайнерів вартістю десятки мільярдів доларів як від Airbus, так і від Boeing.

Про це повідомляє Reuters.

Замовлення включають до 400 вузькофюзеляжних реактивних літаків і понад 100 широкофюзеляжних, включаючи десятки Airbus A350 і Boeing 787 і 777. За оцінками така угода може перевищити 100 млрд доларів затьмаривши спільне замовлення на 460 літаків Airbus і Boeing від American Airlines більше як десять років тому.

Ця угода надає Tata Group, яка володіє Air India, флот із 218 літаків, закріплюючи її як найбільшого міжнародного перевізника країни та другого за величиною на внутрішньому ринку після лідера IndiGo

Air India також хоче отримати більшу частку регіональних міжнародних перевезень і внутрішнього ринку, ведучи боротьбу на обох фронтах з IndiGo.

Поставлені щонайменше протягом десяти років, 500 реактивних літаків замінять і розширять флот на найшвидше зростаючому світовому ринку авіакомпаній, сприяючи досягненню мети прем’єр-міністра Нарендри Моді збільшити економіку до 5 трильйонів доларів.

Проте експерти попереджають, що багато перешкод стоять на шляху амбіцій Air India щодо відновлення сильних позицій у світі, включаючи слабку внутрішню інфраструктуру, нестачу пілотів і загрозу жорсткої конкуренції з визнаними перевізниками Перської затоки та іншими.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5888
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение euhome »

Військово-транспортні літаки Туреччини вилетіли з "Борисполя", де перебували з 24 лютого

https://www.pravda.com.ua/news/2022/12/20/7381620/

20 ГРУДНЯ 2022, 20:51

Два військово-транспортні літаки Туреччини Airbus A400M у вівторок полетіли з аеропорту "Бориспіль" на свою авіабазу Кайсері.

Про це повідомило Міноборони Туреччини у Twitter, пише "Європейська правда".

"Наші літаки А400М, які прибули в Україну для доставки гуманітарної допомоги та евакуації наших громадян і перебували в аеропорту "Бориспіль" у зв'язку із закриттям повітряного простору, розпочали перебазування до Кайсері, де вони базуватимуться", - йдеться у повідомленні.

Пізніше турецьке відомство опублікувало відео, як літаки прибувають до свого аеропорту.
https://twitter.com/tcsavunma/status/16 ... 2139552768

"Два наші літаки А400М, які вилетіли з України, благополучно прибули до Кайсері, де вони базуються", - йдеться у повідомленні.

Турецькі літаки прилетіли в "Бориспіль" 24 лютого за кілька годин до російського вторгнення і знаходилися з того часу на стоянках, оскільки повітряний простір над Україною було закрито.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5888
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение euhome »

Boeing отримав рекордне замовлення від United Airlines на 100 літаків Dreamliner

https://cfts.org.ua/news/2022/12/15/boe ... iner_73051

15 грудня 2022, 11:35

Boeing 787 допоможуть авіаперевізнику суттєво оновити застарілий парк далекомагістральних літаків.

Американська авіабудівна компанія Boeing отримала рекордне замовлення від United Airlines одразу на 100 пасажирських літаків Boeing 787 Dreamliner, які ще називають лайнерами мрії. Це широкофюзеляжний авіалайнер, який може літати на далекі відстані.

Авіаперевізник також забронював для себе можливість отримати ще 100 таких повітряних суден у разі необхідності.

United Airlines зможе обирати версію літаків 787 в залежності від ситуації на ринку. Для авіакомпанії доступні базова модель 787-8 на 243 крісла та подовжені 787-9 на 257 крісел та 787-10 на 318 крісел.

Літаки 787 допоможуть United Airlines суттєво оновити застарілий парк далекомагістральних літаків. Наразі його основу складають півтори сотні авіалайнерів Boeing 767 та Boeing 777, які вийшли на ринок в 1980-х та 1990-х роках.

За заявою авіакомпанії, отримання нових 787 дозволить повністю вивести з парку модель 767 до 2030 року та зменшить затрати United Airlines на паливо та технічне обслуговування на 25%.

Оголошено, що замовлені авіалайнери поступлять в розпорядження американського авіаперевізника з 2024 по 2032 роки.

Одночасно з замовленням сотні 787 United Airlines замовила 100 вузькофюзеляжних літаків нового покоління Boeing 737 MAX для перельотів на середні відстані. Вони будуть поступово надходити у флот з 2024 по 2028 рік.

У рамках масштабної програми модернізації флоту United Airlines уже загалом замовила близько 700 нових літаків.

У 2023 році авіаперевізник буде отримувати з заводу по два нових літаки щотижня. У 2024 році темп поставок збільшиться до трьох повітряних суден на тиждень.

Наразі авіакомпанія вже має в парку 66 сучасних Boeing 787, які обслуговують дальні маршрути, та 73 Boeing 737 MAX, які літають на середні відстані.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5888
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение euhome »

Російські авіаперевізники хочуть викупити у лізингодавців літаки, що застрягли в РФ через санкції – ЗМІ

https://www.epravda.com.ua/news/2022/12/23/695369/

23 ГРУДНЯ 2022, 12:43
АНАСТАСІЯ ЖАРИКОВА


Російські авіакомпанії провели переговори принаймні з однією великою західною лізинговою компанією щодо купівлі за державні кошти деяких із понад 400 літаків, які застрягли в Росії після її вторгнення в Україну.

Про це повідомляє Reuters з посиланням на документи та джерела.

Ця пропозиція, яка потребуватиме схвалення ЄС, може знизити багатомільярдні рахунки, що стоять перед орендодавцями та страховиками, і дозволить російським авіакомпаніям отримати офіційне право власності на літаки з потенційно великою знижкою.

Джерело агентства в російській авіації повідомило, що ця пропозиція все ще обговорюється, але деякі російські чиновники песимістично дивляться на її схвалення ЄС
Представник ЄС, знайомий з обговоренням цього питання, відмовився від коментарів.

До того, як російська армія вторглася на територію України, Росія була основним ринком для орендодавців літаків, які купували літаки у Boeing та Airbusі здавали їх в оренду російським авіакомпаніям.

Але після того, як західні санкції змусили лізингодавців скасувати ці контракти, Москва відмовилася дозволити літакам вилетіти, внаслідок чого літаки на суму майже 10 млрд дол залишилися в Росії та викликали претензії лізингодавців до власних страховиків.

Зазначається, що російські авіакомпанії продовжують експлуатувати багато літаків, але деякі з них не можуть отримати запасні частини.

Подробиці переговорів між російськими авіакомпаніями та одним лізингодавцем з’явилися в судовій справі в Ірландії, де великі лізингодавці подають до суду на страховиків, включаючи Lloyd's of London, щоб забезпечити виплату своїх вимог.

Найбільші лізингодавці в світі, компанії AerCap, SMBC Aviation Capital і Avolon, відмовилися коментувати, чи брали вони участь в переговорах про оплату літаків російських авіакомпаній або їх страховиків.

Санкції ЄС, які поширюються на Ірландію, де зареєстровано більшість орендованих літаків, забороняють постачання авіаційної техніки російським компаніям і встановлюють термін розірвання контрактів до 28 березня.

Державна підтримка Росією переговорів була продемонстрована в листі від 30 серпня Міністерства транспорту до 23 авіакомпаній.

"Про закупівлю повітряних суден іноземних лізингодавців просимо надати інформацію... про кожне повітряне судно, яке пропонується викупити за рахунок коштів Фонду національного багатства", – йдеться в листі.

Також міністерство попросило надати "інформацію про наявність угоди з орендодавцями та страховими компаніями щодо плану викупу літака".

Другий у світі лізингодавець SMBC повідомив у листі від 15 вересня, оприлюдненому до Високого суду Ірландії, що спілкувався з "Аерофлотом" і страховиком "Аерофлоту" "АльфаСтрахование" для врегулювання страхових претензій
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9700
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение TANK »

журноламеры иногда кажутся банальными русофилами.....

"купівлі за державні кошти деяких із понад 400 літаків" - марсиане купить могут, а московиты - нет. санкции.

"понад 400 літаків, які застрягли в Росії після її вторгнення в Україну" - которые были банально украдены московией с присвоением всем им московитских регистрационных номеров, не смотря на претензии собственников.

"деякі з них не можуть отримати запасні частини." - запчасти не получает вся московия, а не только "некоторые" из украденных самолетов. санкциям статус машинок по барабану.

и т.д.

в последнее время снова наши СМИ включились в войну и начинают отбеливать московию, приписывая ей человеческие и даже цивилизационные особенности, которых у орды принципиальнонету вообще.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5888
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение euhome »

Аеропорти біля кордонів України: як дістатися міст Європи за невеликі гроші
Які маршрути доступні для українців та як зекономити на квитках, якщо летіти до пункту призначення з аеропортів сусідніх країн?

https://www.epravda.com.ua/publications ... 11/695847/

11 СІЧНЯ 2023, 09:30
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5888
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение euhome »

Авіакомпанії «Нової пошти» Supernova Airlines дозволили розпочати вантажні перевезення

https://mezha.media/2023/01/16/supernov ... evezennia/

Тарас Міщенко 16.01.2023 в 10:30

Авіакомпанія Supernova Airlines, яка входить до групи компаній «Нова пошта», отримала Сертифікат Експлуатанта за номером UA 062, який надає можливість розпочати власні вантажні авіарейси. Перший рейс з вантажами клієнтів «Нова пошта Глобал» заплановано виконати вже навесні 2023 року.

«Ми перший український перевізник, який зміг виконати усі вимоги та отримав Сертифікат Експлуатанта в умовах війни. Це приклад незламності українців та нагадування іншим бізнесам, що саме зараз найкращий час інвестувати в Україну. Ми віримо в ЗСУ і розуміємо, що швидка та безпечна логістика надважлива для прискорення нашої перемоги та для забезпечення українців необхідними товарами» – заявив Ярослав Красножон, директор Supernova Airlines.

Зараз авіакомпанія займається розбудовою власного флоту повітряних суден. Компанія вже має два АН-26, які взяла на правах лізингу.

Supernova Airlines після перемоги буде здійснювати рейси з українських міжнародних аеропортів «Бориспіль» та «Львів», а поки українське небо закрите для польотів – авіаційні перевезення будуть здійснюватися з найближчих до України європейських аеропортів.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Ответить