Активнее изучайте местные топонимы. Это название там не просто ради того, чтобы проектное "Площадь Ленина" поменять.
Новости
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- tov_tob
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12165
- Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
- Откуда: Город на трех холмах
- Контактная информация:
Re: Новини
Здесь могла быть моя подпись...
- KuzyaCat
- Начальник депо
- Сообщения: 1178
- Зарегистрирован: 11 июл 2009, 16:03
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Новини
Что-то долго уже нет свежих новостей по объекту. Работы ведутся?
Re: Новини
Пан лінується зазирнути в тему "Строительство участка Вокзальная-Центральная" ?
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Новини
Гроші на аеропорт та метро: Що перепало Дніпру з Держбюджету на 2022 рік
Народні депутати заклали у Державному бюджеті на 2022 рік гроші на будівництво інфраструктурних об'єктів у Дніпрі
Олег Гусак Журналіст регіональної редакції Depo.Дніпро Дніпро 3 грудня 2021 09:43
Верховна Рада України ухвалила Державний бюджет на 2022 рік та заклала витрати на продовження реалізації існуючих інфраструктурних проектів у Дніпрі та початку нових.
За повідомленням нардепа Дмитра Кислевського у Facebook, були виділені на аеропорт та метро Дніпра, передає Depo.Дніпро.
Загалом у Держбюджеті на будівництво аеродромів у аеропортах України було закладено 3,8 млрд гривень. Частина цих грошей буде виділена на аеропорт Дніпра. Виділених грошей має вистачити на проведення робіт з будівництва нової злітно-посадкової смуги.
На продовження будівництва метрополітену Дніпра були виділені 1,5 млрд гривень.
Також були виділені гроші на космічні програми, які реалізовуватимуть космічні підприємства Дніпра.
На утилізацію гептилу, який зберігається на території "Південмашу", було виділено 100 млн гривень.
Нагадаємо, що новий генпідрядник розпочав будівництво аеродрому у аеропорту Дніпра у жовтні 2021 року. Роботи з будівництва аеродрому планується завершити у 2023 році.
URL: https://dnipro.depo.ua/ukr/dnipro/grosh ... 2031397899
Народні депутати заклали у Державному бюджеті на 2022 рік гроші на будівництво інфраструктурних об'єктів у Дніпрі
Олег Гусак Журналіст регіональної редакції Depo.Дніпро Дніпро 3 грудня 2021 09:43
Верховна Рада України ухвалила Державний бюджет на 2022 рік та заклала витрати на продовження реалізації існуючих інфраструктурних проектів у Дніпрі та початку нових.
За повідомленням нардепа Дмитра Кислевського у Facebook, були виділені на аеропорт та метро Дніпра, передає Depo.Дніпро.
Загалом у Держбюджеті на будівництво аеродромів у аеропортах України було закладено 3,8 млрд гривень. Частина цих грошей буде виділена на аеропорт Дніпра. Виділених грошей має вистачити на проведення робіт з будівництва нової злітно-посадкової смуги.
На продовження будівництва метрополітену Дніпра були виділені 1,5 млрд гривень.
Також були виділені гроші на космічні програми, які реалізовуватимуть космічні підприємства Дніпра.
На утилізацію гептилу, який зберігається на території "Південмашу", було виділено 100 млн гривень.
Нагадаємо, що новий генпідрядник розпочав будівництво аеродрому у аеропорту Дніпра у жовтні 2021 року. Роботи з будівництва аеродрому планується завершити у 2023 році.
URL: https://dnipro.depo.ua/ukr/dnipro/grosh ... 2031397899
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?
Re: Новини
Дніпро: змінився режим метрополітену
https://www.pravda.com.ua/news/2022/04/19/7340755/
ДЕНИС КАРЛОВСЬКИЙ — ВІВТОРОК, 19 КВІТНЯ 2022, 21:06
У Дніпрі змінився режим роботи метрополітену через скорочення комендантської години.
Джерело: пресслужба Дніпровського метрополітену
Деталі: Режим роботи метрополітену встановлюється з 5:30 до 20:00. Проїзд метро наразі безкоштовний.
Як укриття метрополітен працює цілодобово.
https://www.pravda.com.ua/news/2022/04/19/7340755/
ДЕНИС КАРЛОВСЬКИЙ — ВІВТОРОК, 19 КВІТНЯ 2022, 21:06
У Дніпрі змінився режим роботи метрополітену через скорочення комендантської години.
Джерело: пресслужба Дніпровського метрополітену
Деталі: Режим роботи метрополітену встановлюється з 5:30 до 20:00. Проїзд метро наразі безкоштовний.
Як укриття метрополітен працює цілодобово.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
- KuzyaCat
- Начальник депо
- Сообщения: 1178
- Зарегистрирован: 11 июл 2009, 16:03
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Новини
что сейчас на строящихся участках? я так понимаю, строительство остановилось(
Re: Новини
ПриватБанк та Mastercard запустили безконтактні оплати проїзду на всіх станціях Дніпровського метрополітену
https://privatbank.ua/news/2022/8/18/1722
18.08.2022
Попри війну, ПриватБанк продовжує розвиток безконтактних платежів у транспорті. В серпні 2022 року в рамках спільного проекту з Mastercard банк встановив турнікети з технологією безконтактної оплати банківською карткою ще на чотирьох станціях Дніпровського метро - Метробудівників, Проспект Свободи, Металургів та Заводська. Відтепер оплатити проїзд карткою чи смартфоном можна на всіх станціях метрополітену.
Щоб розрахуватись за проїзд безконтактно, потрібно просто піднести платіжну картку, смартфон або інший пристрій з NFC до жовтого турнікета та дочекатися звукового і світлового сигналу. Після підтвердження оплати з картки пасажира автоматично списується сума, що дорівнює вартості поїздки, будь-які додаткові комісії для пасажира відсутні.
Дніпровський метрополітен став другим метрополітеном в Україні після київського, де з'явилася можливість безконтактної оплати проїзду банківською карткою, смартфоном або іншим пристроєм з NFC прямо на турнікеті. Перші турнікети з технологією безконтактної оплати банківською карткою запрацювали в Дніпропетровському метрополітені 10 вересня 2020 року на станціях Вокзальна та Покровська. За два роки на цих станціях безконтактно оплачено понад 420 000 поїздок.
https://privatbank.ua/news/2022/8/18/1722
18.08.2022
Попри війну, ПриватБанк продовжує розвиток безконтактних платежів у транспорті. В серпні 2022 року в рамках спільного проекту з Mastercard банк встановив турнікети з технологією безконтактної оплати банківською карткою ще на чотирьох станціях Дніпровського метро - Метробудівників, Проспект Свободи, Металургів та Заводська. Відтепер оплатити проїзд карткою чи смартфоном можна на всіх станціях метрополітену.
Щоб розрахуватись за проїзд безконтактно, потрібно просто піднести платіжну картку, смартфон або інший пристрій з NFC до жовтого турнікета та дочекатися звукового і світлового сигналу. Після підтвердження оплати з картки пасажира автоматично списується сума, що дорівнює вартості поїздки, будь-які додаткові комісії для пасажира відсутні.
Дніпровський метрополітен став другим метрополітеном в Україні після київського, де з'явилася можливість безконтактної оплати проїзду банківською карткою, смартфоном або іншим пристроєм з NFC прямо на турнікеті. Перші турнікети з технологією безконтактної оплати банківською карткою запрацювали в Дніпропетровському метрополітені 10 вересня 2020 року на станціях Вокзальна та Покровська. За два роки на цих станціях безконтактно оплачено понад 420 000 поїздок.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
- Rider
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3323
- Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Новини
Екснардепа викрили на спробі підкупу мера Дніпра
18 жовтня 2022 року НАБУ і САП викрили колишнього нардепа на спробі підкупу за 22 млн євро міського голови Дніпра. Це одна з рекордних сум пропонованої неправомірної вигоди, зафіксованої правоохоронцями в Україні.
За даними слідства, у жовтні 2022 року колишній народний депутат України (у минулому — топпосадовець державної компанії «УкрБуд») запропонував міському голові міста Дніпро неправомірну вигоду за укладення з підконтрольними йому компаніями контракту з будівництва метрополітену в Дніпрі поза конкурсом. Кошти обіцяв надавати частинами впродовж дії проєкту – до 2027 року. «Лояльність» мера екснардеп оцінив у 10% від вартості проєкту (220 млн євро), що становить відповідно 22 млн євро. Фінансування за проєктом здійснюється коштом кредиту Європейського банку реконструкції і розвитку.
Особу затримали в порядку ст.208 КПК України, вирішується питання про повідомлення про підозру. Попередня правова кваліфікація правопорушення – ч. 4 ст. 369 КК України.
Розслідування цих фактів НАБУ розпочало за заявою міського голови Дніпра.
Екснардеп є також є обвинуваченим в іншій справі, розслідуваній НАБУ і САП, за фактом заволодіння 81 млн грн коштів Нацгвардії. Справа наразі слухається у суді.
Джерело: https://nabu.gov.ua/novyny/eksnardepa-v ... era-dnipra
18 жовтня 2022 року НАБУ і САП викрили колишнього нардепа на спробі підкупу за 22 млн євро міського голови Дніпра. Це одна з рекордних сум пропонованої неправомірної вигоди, зафіксованої правоохоронцями в Україні.
За даними слідства, у жовтні 2022 року колишній народний депутат України (у минулому — топпосадовець державної компанії «УкрБуд») запропонував міському голові міста Дніпро неправомірну вигоду за укладення з підконтрольними йому компаніями контракту з будівництва метрополітену в Дніпрі поза конкурсом. Кошти обіцяв надавати частинами впродовж дії проєкту – до 2027 року. «Лояльність» мера екснардеп оцінив у 10% від вартості проєкту (220 млн євро), що становить відповідно 22 млн євро. Фінансування за проєктом здійснюється коштом кредиту Європейського банку реконструкції і розвитку.
Особу затримали в порядку ст.208 КПК України, вирішується питання про повідомлення про підозру. Попередня правова кваліфікація правопорушення – ч. 4 ст. 369 КК України.
Розслідування цих фактів НАБУ розпочало за заявою міського голови Дніпра.
Екснардеп є також є обвинуваченим в іншій справі, розслідуваній НАБУ і САП, за фактом заволодіння 81 млн грн коштів Нацгвардії. Справа наразі слухається у суді.
Джерело: https://nabu.gov.ua/novyny/eksnardepa-v ... era-dnipra
Re: Новини
Рекорд Гіннеса: у Дніпрі спортсмен шиєю протягнув вагон метро вагою 32,5 тонн
https://life.pravda.com.ua/society/2022/10/25/251005/
Олена Барсукова
журналістка УП. Життя
25 жовтня 2022
У Дніпрі спортсмен Дмитро Грунський протягнув на тросі, прикріпленому до шиї, вагон метро, що важить 32,5 тонни.
Чоловік встановив подвійний рекорд: Гіннеса та Національний рекорд України, повідомляє Дніпровська міська рада.
"Дмитро сьогодні протягнув вагон метрополітену вагою 32,5 тонни на 11 м 55 см за 1 хвилину 18 секунд і таким чином став першим у світі, хто у такий спосіб зміг осилити таку вагу", – повідомив експерт "Національного реєстру рекордів України" Віталій Зорін.
Дмитро Грунський присвятив свій рекорд боротьбі з окупантами і закликав донатити Збройним Силам України.
Відео встановлення рекорду опублікувало місцеве видання "Інформатор" на YouTube.
Дмитро Грунський почав готуватись до подвійного рекорду ще рік тому, але завоювати титул раніше завадила війна.
Першу офіційну спробу встановити рекорд Дмитру призначили на 24 лютого, але в цей день почалось повномасштабне вторгнення.
Комітет Гіннеса погодився відтермінувати цю спробу до того часу, коли у спортсмена з’явиться можливість.
"Ще одна складність була в тому, що раніше мої тренування були за допомогою опори, але представники Гіннеса сказали, що тільки я, трос на шиї та засіб, який я буксирую. А це важко, бо з опорою я міг протягнути понад 20 метрів, а без неї я мав протягнути щонайменше 5 метрів", – сказав Дмитро.
Раніше Дмитро спочатку прив’язував до рейок канат, одягав трос на шию і пересувався за допомогою канату, полегшуючи собі завдання, адже власна вага спортсмена відносно невелика.
Зрештою, навіть без канату йому вдалося поставити рекорд і протягнути вагон метрополітену більш ніж на 11 метрів.
Стронгмен протягнув вагон, що важить 32,5 тонн, більше ніж на 11 метрів
Після встановлення рекорду Дмитро закликав всіх українців допомагати ЗСУ.
"Трос, який натягується на шиї, душить і позбавляє тебе кисню. От як зараз нас окупанти намагаються позбавити кисню і існування, вбиваючи наших людей та руйнуючи нашу інфраструктуру.
У такий спосіб я намагаюсь передати нашу боротьбу – хоч і душить, але ми завжди вистоїмо і переможемо", – сказав автор рекорду.
Дніпрянин встановив подвійний рекорд: Гіннеса та Національний рекорд
У Дніпровській міськраді прокоментували рекорд і розповіли про вагон, який шиєю тягнув Дмитро.
"До нас іноді звертаються спортсмени, аби потренуватись на вагонах метро, тролейбусах чи автобусах. І ми завжди погоджуємось, бо ми розуміємо, що наразі наші хлопці доводять всім, що українці найсильніша та непереможна нація, по-перше, на фронті, а по-друге, у спорті", – прокоментував головний спеціаліст Департаменту транспорту та транспортної інфраструктури Іван Васючков.
Саме той вагон, який протягнув Грунський, працював на лінії близько двох тижнів тому, а зараз тимчасово не використовується.
"Також додам, що спортсменам ми дозволяємо використовувати вагон виключно у той час, як він не перевозить дніпрян. Тож на роботу метрополітену це ніяк не впливає", – каже посадовець.
Дмитро Грунський присвятив свій рекорд ЗСУ та боротьбі з окупантами
Нагадаємо, у 2016 році львів'янин протягнув 38-тонний трамвай зубами. Він встановив рекорд і присвятив його проблемі окупації Криму.
https://life.pravda.com.ua/society/2022/10/25/251005/
Олена Барсукова
журналістка УП. Життя
25 жовтня 2022
У Дніпрі спортсмен Дмитро Грунський протягнув на тросі, прикріпленому до шиї, вагон метро, що важить 32,5 тонни.
Чоловік встановив подвійний рекорд: Гіннеса та Національний рекорд України, повідомляє Дніпровська міська рада.
"Дмитро сьогодні протягнув вагон метрополітену вагою 32,5 тонни на 11 м 55 см за 1 хвилину 18 секунд і таким чином став першим у світі, хто у такий спосіб зміг осилити таку вагу", – повідомив експерт "Національного реєстру рекордів України" Віталій Зорін.
Дмитро Грунський присвятив свій рекорд боротьбі з окупантами і закликав донатити Збройним Силам України.
Відео встановлення рекорду опублікувало місцеве видання "Інформатор" на YouTube.
Дмитро Грунський почав готуватись до подвійного рекорду ще рік тому, але завоювати титул раніше завадила війна.
Першу офіційну спробу встановити рекорд Дмитру призначили на 24 лютого, але в цей день почалось повномасштабне вторгнення.
Комітет Гіннеса погодився відтермінувати цю спробу до того часу, коли у спортсмена з’явиться можливість.
"Ще одна складність була в тому, що раніше мої тренування були за допомогою опори, але представники Гіннеса сказали, що тільки я, трос на шиї та засіб, який я буксирую. А це важко, бо з опорою я міг протягнути понад 20 метрів, а без неї я мав протягнути щонайменше 5 метрів", – сказав Дмитро.
Раніше Дмитро спочатку прив’язував до рейок канат, одягав трос на шию і пересувався за допомогою канату, полегшуючи собі завдання, адже власна вага спортсмена відносно невелика.
Зрештою, навіть без канату йому вдалося поставити рекорд і протягнути вагон метрополітену більш ніж на 11 метрів.
Стронгмен протягнув вагон, що важить 32,5 тонн, більше ніж на 11 метрів
Після встановлення рекорду Дмитро закликав всіх українців допомагати ЗСУ.
"Трос, який натягується на шиї, душить і позбавляє тебе кисню. От як зараз нас окупанти намагаються позбавити кисню і існування, вбиваючи наших людей та руйнуючи нашу інфраструктуру.
У такий спосіб я намагаюсь передати нашу боротьбу – хоч і душить, але ми завжди вистоїмо і переможемо", – сказав автор рекорду.
Дніпрянин встановив подвійний рекорд: Гіннеса та Національний рекорд
У Дніпровській міськраді прокоментували рекорд і розповіли про вагон, який шиєю тягнув Дмитро.
"До нас іноді звертаються спортсмени, аби потренуватись на вагонах метро, тролейбусах чи автобусах. І ми завжди погоджуємось, бо ми розуміємо, що наразі наші хлопці доводять всім, що українці найсильніша та непереможна нація, по-перше, на фронті, а по-друге, у спорті", – прокоментував головний спеціаліст Департаменту транспорту та транспортної інфраструктури Іван Васючков.
Саме той вагон, який протягнув Грунський, працював на лінії близько двох тижнів тому, а зараз тимчасово не використовується.
"Також додам, що спортсменам ми дозволяємо використовувати вагон виключно у той час, як він не перевозить дніпрян. Тож на роботу метрополітену це ніяк не впливає", – каже посадовець.
Дмитро Грунський присвятив свій рекорд ЗСУ та боротьбі з окупантами
Нагадаємо, у 2016 році львів'янин протягнув 38-тонний трамвай зубами. Він встановив рекорд і присвятив його проблемі окупації Криму.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Re: Новини
Мало предложил. Мэр Днепра не дешевая проститутка.
Злой админ
Chris De Burgh - Moonlight & Vodka
Chris De Burgh - Moonlight & Vodka
Re: Новини
У Дніпрі на всіх станціях метро запрацював 4G від lifecell — середня швидкість 32,3 Мбіт/сек
https://itc.ua/ua/novini/u-dnipri-na-vs ... -mbit-sek/
Володимир Скрипін
22.02.2023 о 17:52
В Дніпровському метро на всіх шести станціях та перегонах між ними запрацював швидкісний мобільний інтернет (3G/4G) lifecell — наразі він лишається єдиним оператором з «великої» трійки, що надає послуги мобільного зв’язку в Дніпровській підземці.
https://itc.ua/ua/novini/u-dnipri-na-vs ... -mbit-sek/
Володимир Скрипін
22.02.2023 о 17:52
В Дніпровському метро на всіх шести станціях та перегонах між ними запрацював швидкісний мобільний інтернет (3G/4G) lifecell — наразі він лишається єдиним оператором з «великої» трійки, що надає послуги мобільного зв’язку в Дніпровській підземці.
Як зазначають у lifecell, середня швидкість мобільного інтернету 4G в підземці становить 32,3 Мбіт/сек. І щодня послугами Дніпровського метрополітену користується понад 12 тисяч людей.«Попри те, що майже рік ворог продовжує атакувати і тероризувати Україну, lifecell продовжує вдосконалювати мережу і якість покриття для українців. Відтепер зв’язок 3G/4G працює на всіх шести станціях метро в Дніпрі, а також в тунелях між станціями.
Швидкісний мобільний інтернет від lifecell дасть змогу пасажирам дніпровського метро бути на зв’язку під час поїздки містом чи використання метро як укриття під час повітряних тривог»,
із офіційної заяви lifecell
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Re: Новости
Турецька компанія "Limak" кинула національний проект в Україні, створивши ризики і величезні борги
Турецька будівельна компанія "Limak" за кредитні кошти міжнародних партнерів України, а саме Європейського банку реконструкції та розвитку й Європейського інвестиційного банку, мала добудувати метро у Дніпрі. Однак, з початком повномасштабного вторгнення фірма перервала виконання контракту без дотримання його умов та кинула об'єкт підвищеної небезпеки, тим самим де-факто заборгувавши Україні десятки мільйонів євро. Про це повідомляє "Дніпро Оперативний".
Наразі у Міжнародному комерційному арбітражному при Торгово-промисловій палаті України КП "Дніпровський метрополітен" вимагає у ненадійного турецького підрядника повернення коштів, які фірма мала виплатити у разі невиконання своїх обов'язків, передбачених контрактом.
Загалом, створення метро у Дніпрі - епічний проект. У далеких 70-х роках минулого сторіччя у місті вирішили побудувати метрополітен, не дивлячись на складні геологічні умови та технічну складність проекту. Запустити метро вдалося лише у 1995 році.
Як стартував "Limak"
У зв'язку з тим, що питання добудування метро у Дніпрі залишалося стратегічною темою для країни, у 2012-2013 рр. ЄБРР та ЄІБ надали кошти для реалізації проекту під гарантії уряду України. Після чого відбувся відкритий міжнародний тендер, де обирали генпідрядника. Перемогла в тендері турецька будівельна компанія "Limak". В першу чергу через запропоновану аномальну низьку ціну - 186 млн євро без урахування ПДВ. В той час як інші пропонували мінімум на 61 млн євро більше за свої послуги.
Тоді компанія аргументувала таку цінову політику тим, що це важливий крок для майбутнього виходу на ринки країн Європи, а отже вони готові трохи втратити, щоб заробити потім. При цьому, фірма видала обов'язкові банківські гарантії для України і банків, які надали кошти на будівництво, на загальну суму понад 50 млн євро (які згодом були заблоковані для "Limak" рішенням суду міста Стамбул).
Як компанія конкретно підмочила репутацію
Після отримання контракту, компанія всіма можливими способами намагалася знизити свої витрати, переклавши вирішення проблем на інших. Так, "Limak" залучив субпідрядника з України - "Київметробуд" щоб здешевити роботу. Підприємство пропрацювало недовго: виникла аварія, після якої субпідрядник завершив роботи.
За даними експертів, які слідкували за будівництвом, за весь час роботи у Дніпрі "Limak" допустив декілька аварійних ситуацій. Вони стверджують, що турецька компанія була не готова до складнощів, якими супроводжується будівництво метро у Дніпрі, а вихід зі складних ситуацій, шукали хаотично.
Одна з таких аварійних ситуацій виникла у 2018 році під час робіт у районі міського парку ім. Глоби. Не дивлячись на підготовчі роботи на місці робіт виникла аварія – стовбур став заповнюватися ґрунтовими водами, був винос породи. Нашвидкуруч заробивши щілину, турки продовжили роботи. Проте вона відкрилася знов.
Через цю ситуацію неподалік пішла під землю опора контактної мережі трамвая, спостерігалася просідання трамвайної колії. Міській владі довелося на якийсь час призупинити рух маршруту №1. Виникли ризики руйнування ландшафту парку Глоби. В цей же час самі турецькі метробудівники примудрилися втопити екскаватор на місці робіт. Вилучення величезної машини фірми тоді стало хітом соцмереж.
Використали війну, щоб згорнути роботи
Компанія швидко згорнула роботи та пішла з початком повномасштабної війни в Україні, використовуючи це як привід вийти з проекту, який став тягарем. І фактично, кинула об'єкт підвищеної небезпеки, яким є метро, не передавши його новому генпідряднику. Чим грубо порушила умови контракту. Представники фірми навіть не отримали сертифікат, підтверджуючий наявність форс-мажорних обставин у Торгово-промисловій палаті України.
Словом, навіть у екстремальних умовах спеціалісти не мають морального і репутаційного права піти. Вони мали контролювати об'єкт до передачі. Але, схоже, компанії з заплямованою репутацією вже нічого було втрачати.
В результаті "пригод" компанії у Дніпрі - ринкова репутація турецької фірми була міцно зіпсована. Після фіаско з виконанням національного проекту з добудови метро в Україні фірмі замовлено вихід на проекти в країнах Європи і не лише, впевнені експерти
Сьогодні мешканці Дніпра хочуть мати добудоване метро. Місцева влада працює над тим, щоб міжнародні банки, які фінансують проект, якнайшвидше дозволили Українській стороні спільно з європейськими консультантами розпочати вибір нового, компетентного генпідрядника. Який зможе ефективно та в розумні терміни завершити складний проект. Дуже сподіваємося, що компетентні державні органи влади в Україні не кинуть напризволяще будівництво 10-річчя у Дніпрі.
https://dnepr.express/ua/post/turecka-k ... ezni-borgi
Турецька будівельна компанія "Limak" за кредитні кошти міжнародних партнерів України, а саме Європейського банку реконструкції та розвитку й Європейського інвестиційного банку, мала добудувати метро у Дніпрі. Однак, з початком повномасштабного вторгнення фірма перервала виконання контракту без дотримання його умов та кинула об'єкт підвищеної небезпеки, тим самим де-факто заборгувавши Україні десятки мільйонів євро. Про це повідомляє "Дніпро Оперативний".
Наразі у Міжнародному комерційному арбітражному при Торгово-промисловій палаті України КП "Дніпровський метрополітен" вимагає у ненадійного турецького підрядника повернення коштів, які фірма мала виплатити у разі невиконання своїх обов'язків, передбачених контрактом.
Загалом, створення метро у Дніпрі - епічний проект. У далеких 70-х роках минулого сторіччя у місті вирішили побудувати метрополітен, не дивлячись на складні геологічні умови та технічну складність проекту. Запустити метро вдалося лише у 1995 році.
Як стартував "Limak"
У зв'язку з тим, що питання добудування метро у Дніпрі залишалося стратегічною темою для країни, у 2012-2013 рр. ЄБРР та ЄІБ надали кошти для реалізації проекту під гарантії уряду України. Після чого відбувся відкритий міжнародний тендер, де обирали генпідрядника. Перемогла в тендері турецька будівельна компанія "Limak". В першу чергу через запропоновану аномальну низьку ціну - 186 млн євро без урахування ПДВ. В той час як інші пропонували мінімум на 61 млн євро більше за свої послуги.
Тоді компанія аргументувала таку цінову політику тим, що це важливий крок для майбутнього виходу на ринки країн Європи, а отже вони готові трохи втратити, щоб заробити потім. При цьому, фірма видала обов'язкові банківські гарантії для України і банків, які надали кошти на будівництво, на загальну суму понад 50 млн євро (які згодом були заблоковані для "Limak" рішенням суду міста Стамбул).
Як компанія конкретно підмочила репутацію
Після отримання контракту, компанія всіма можливими способами намагалася знизити свої витрати, переклавши вирішення проблем на інших. Так, "Limak" залучив субпідрядника з України - "Київметробуд" щоб здешевити роботу. Підприємство пропрацювало недовго: виникла аварія, після якої субпідрядник завершив роботи.
За даними експертів, які слідкували за будівництвом, за весь час роботи у Дніпрі "Limak" допустив декілька аварійних ситуацій. Вони стверджують, що турецька компанія була не готова до складнощів, якими супроводжується будівництво метро у Дніпрі, а вихід зі складних ситуацій, шукали хаотично.
Одна з таких аварійних ситуацій виникла у 2018 році під час робіт у районі міського парку ім. Глоби. Не дивлячись на підготовчі роботи на місці робіт виникла аварія – стовбур став заповнюватися ґрунтовими водами, був винос породи. Нашвидкуруч заробивши щілину, турки продовжили роботи. Проте вона відкрилася знов.
Через цю ситуацію неподалік пішла під землю опора контактної мережі трамвая, спостерігалася просідання трамвайної колії. Міській владі довелося на якийсь час призупинити рух маршруту №1. Виникли ризики руйнування ландшафту парку Глоби. В цей же час самі турецькі метробудівники примудрилися втопити екскаватор на місці робіт. Вилучення величезної машини фірми тоді стало хітом соцмереж.
Використали війну, щоб згорнути роботи
Компанія швидко згорнула роботи та пішла з початком повномасштабної війни в Україні, використовуючи це як привід вийти з проекту, який став тягарем. І фактично, кинула об'єкт підвищеної небезпеки, яким є метро, не передавши його новому генпідряднику. Чим грубо порушила умови контракту. Представники фірми навіть не отримали сертифікат, підтверджуючий наявність форс-мажорних обставин у Торгово-промисловій палаті України.
Словом, навіть у екстремальних умовах спеціалісти не мають морального і репутаційного права піти. Вони мали контролювати об'єкт до передачі. Але, схоже, компанії з заплямованою репутацією вже нічого було втрачати.
В результаті "пригод" компанії у Дніпрі - ринкова репутація турецької фірми була міцно зіпсована. Після фіаско з виконанням національного проекту з добудови метро в Україні фірмі замовлено вихід на проекти в країнах Європи і не лише, впевнені експерти
Сьогодні мешканці Дніпра хочуть мати добудоване метро. Місцева влада працює над тим, щоб міжнародні банки, які фінансують проект, якнайшвидше дозволили Українській стороні спільно з європейськими консультантами розпочати вибір нового, компетентного генпідрядника. Який зможе ефективно та в розумні терміни завершити складний проект. Дуже сподіваємося, що компетентні державні органи влади в Україні не кинуть напризволяще будівництво 10-річчя у Дніпрі.
https://dnepr.express/ua/post/turecka-k ... ezni-borgi
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Новости
Філатов про будівництво метро: «Історія настільки ж сумна, наскільки й цинічна»
Про недоброчесність підрядника і відмову знайти бодай якийсь компроміс вже давно поінформовані Кабмін, Торгово-промислова палата та правоохоронці
У перші дні повномасштабного вторгнення турецька компанія «Limak», яка займалась будівництвом метро у Дніпрі, зникла з будмайданчиків, забравши весь персонал, техніку та документи. Про це мер Дніпра Борис Філатов розповів на своїй сторінці у Facebook.
"Після того [...] міжнародна польська компанія «ILF» (що здійснює технічний нагляд за будівництвом підземки) зафіксувала всі порушені ними зобовʼязання та надала оцінку залишених ними робіт. Історія настільки ж сумна, наскільки й цинічна. Хоча «Limak» як підрядник мав відповідальність як за контрактом і міжнародним тендером (який, підкреслюю окремо, схвалювали закордонні партнери, а не Місто (!), так і за гарантіями, котрі вони надавали європейським банкам», – написав Філатов.
За його словами, в Україні «такі пригоди з турецькими «партнерами» непоодинокі. Він зазначив, що про недоброчесність і відмову знайти бодай якийсь компроміс вже давно поінформовані Кабмін, Торгово-промислова палата та правоохоронці.
"На черзі відповідні заяви до посольства Туреччини та міжнародних бізнес-спільнот. Бо наше завдання досягти справедливості в офіційній площині. Дати приклад того, що зневага та байдужість врешті зіграє проти тих, хто їх виявляє.
Місто ж поки вимушене шукати інші варіанти для підтримки недобудованих «Limak» тунелів та закінчення робіт у метро – коли для цього буде можливість», – додав очільник Дніпра.
Зазначимо, що історія із метро у Дніпрі тягнеться не один рік. У 2020 році повідомлялось, що будівництво гальмується через відсутність дозволів на вибухи. На той час компанія вже дев'ять місяців не могла отримати необхідні дозволи. Нагадаємо, на будівництво метрополітену в Дніпрі з Європейським банком реконструкції та розвитку і Європейським інвестиційним банком було укладено кредитні угоди на загальну суму понад 300 млн євро.
https://glavcom.ua/country/incidents/fi ... 83117.html
Про недоброчесність підрядника і відмову знайти бодай якийсь компроміс вже давно поінформовані Кабмін, Торгово-промислова палата та правоохоронці
У перші дні повномасштабного вторгнення турецька компанія «Limak», яка займалась будівництвом метро у Дніпрі, зникла з будмайданчиків, забравши весь персонал, техніку та документи. Про це мер Дніпра Борис Філатов розповів на своїй сторінці у Facebook.
"Після того [...] міжнародна польська компанія «ILF» (що здійснює технічний нагляд за будівництвом підземки) зафіксувала всі порушені ними зобовʼязання та надала оцінку залишених ними робіт. Історія настільки ж сумна, наскільки й цинічна. Хоча «Limak» як підрядник мав відповідальність як за контрактом і міжнародним тендером (який, підкреслюю окремо, схвалювали закордонні партнери, а не Місто (!), так і за гарантіями, котрі вони надавали європейським банкам», – написав Філатов.
За його словами, в Україні «такі пригоди з турецькими «партнерами» непоодинокі. Він зазначив, що про недоброчесність і відмову знайти бодай якийсь компроміс вже давно поінформовані Кабмін, Торгово-промислова палата та правоохоронці.
"На черзі відповідні заяви до посольства Туреччини та міжнародних бізнес-спільнот. Бо наше завдання досягти справедливості в офіційній площині. Дати приклад того, що зневага та байдужість врешті зіграє проти тих, хто їх виявляє.
Місто ж поки вимушене шукати інші варіанти для підтримки недобудованих «Limak» тунелів та закінчення робіт у метро – коли для цього буде можливість», – додав очільник Дніпра.
Зазначимо, що історія із метро у Дніпрі тягнеться не один рік. У 2020 році повідомлялось, що будівництво гальмується через відсутність дозволів на вибухи. На той час компанія вже дев'ять місяців не могла отримати необхідні дозволи. Нагадаємо, на будівництво метрополітену в Дніпрі з Європейським банком реконструкції та розвитку і Європейським інвестиційним банком було укладено кредитні угоди на загальну суму понад 300 млн євро.
https://glavcom.ua/country/incidents/fi ... 83117.html
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3203
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: Новости
Пусть расскажет, что написано в пункте про форс-мажор.
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ