Подвижной состав.

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5888
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Подвижной состав.

Сообщение euhome »

Швейцарці встановили рекорд з найдовшим у світі пасажирським поїздом

https://www.eurointegration.com.ua/news ... 9/7149646/

29 ЖОВТНЯ 2022, 17:31

Швейцарська залізнична компанія в суботу встановила рекорд з найдовшим у світі пасажирським поїздом, проїхавши одним із найзахопливіших маршрутів через Альпи.

Про це повідомило агентство АР, пише "Європейська правда".

Компанія RhB запустила поїзд довжиною 1,9 кілометра, що складається зі 100 вагонів, уздовж маршруту Альбула-Берніна від Преда до Бергена.

У 2008 році цей маршрут був включений до списку Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО. Він пролягає через 22 тунелі, деякі з них закручуються по спіралі через гори, і через 48 мостів, включаючи вигнутий віадук Ландвассера.

Изображение
Фото: swiss-image.ch

Уся подорож найдовшого потяга зайняла більше години.

Любителі залізниці вишикувалися вздовж долини, щоб спостерігати, як потяг проїжджає через Альпи.

Директор RhB Ренато Фашіаті сказав, що спроба рекорду була спрямована на те, аби висвітлити інженерні досягнення Швейцарії та відзначити 175-річчя швейцарських залізниць.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5888
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Подвижной состав.

Сообщение euhome »

“Укрзалізниця” відкрила продаж квитків на потяг Харків - Умань

https://www.057.ua/news/3495165/ukrzali ... arkiv-uman

11.11.2022 17:07

“Укрзалізниця” відкриває продажі на анонсовані у новому графіку маршрутів рейси.

Про це повідомляє пресслужба компанії.

№65/66 Харків — Умань (через Дніпро) відправлятиметься з Харкова з 17 листопада по непарних числах о 17:49 і прибуватиме в Умань о 9:30.

У зворотному напрямку, з Умані, поїзд відправлятиметься по парних о 17:40, і прибуватиме до Харкова о 9:51.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5888
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Подвижной состав.

Сообщение euhome »

В УЗ показали першу модернізовану електричку українського виробництва

https://www.epravda.com.ua/news/2022/12/30/695612/

30 ГРУДНЯ 2022, 18:45

"Укрзалізниця" презентувала перший український електропоїзд ЕПЛ9Т, модернізований на власних потужностях.

Про це повідомляє пресслужба компанії у Facebook.

"Після капітального ремонту цей електропоїзд, виготовлений на українському заводі Луганськтепловоз, поповнив перелік відновлених приміських поїздів Укрзалізниці", - йдеться у повідомленні.

Так, у ході модернізації електричка отримала пандуси в кожному головному вагоні, інклюзивні вбиральні зі сповивальними столиками, місця для перевезення велосипедів, спеціально облаштовані місця для сидіння пасажирів з інвалідністю, USB/Type-C порти для заряджання гаджетів, системи відеоспостереження, освітлення зон посадки та висадки пасажирів.

Изображение Изображение

Електропоїзд може вмістити 964 пасажири та здатен розвивати швидкість до 120 км/год.

Як зазначив голова УЗ Олександр Камишін, електрички ЕПЛ9Т випускались в нульових роках на Луганськтепловозі, конкретно ця електричка була виготовлена у 2004 році.

За його словами, інші електрички УЗ були виготовлені в Латвії.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9304
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: Зять городов русских
Контактная информация:

Re: Подвижной состав.

Сообщение dimentiy »

Ззовні страшно. Всередині таки функціонально, але топорно. Хоча за столики біля вікон я сердечно вдячний, хоч вони й такі невеликі.
Кожен раз нова ліврея, жодного стандарту.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Re: Подвижной состав.

Сообщение Klovsky »

Кожен такий рухомий склад має виділятися, тому практичного сенсу в стандартизації лівреї не бачу.
Скоріш навпаки, хай буде відрізнятися.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9304
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: Зять городов русских
Контактная информация:

Re: Подвижной состав.

Сообщение dimentiy »

Чому він має виділятися? Для кого?
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

Аватара пользователя
berest
Путеец
Путеец
Сообщения: 111
Зарегистрирован: 23 мар 2006, 15:10
Откуда: Kyiv UA

Re: Подвижной состав.

Сообщение berest »

+1, мене особисто також бiсить купа лiврей. стандартизацiя тупо вiдсутня, зоопарк.

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9700
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: Подвижной состав.

Сообщение TANK »

я так же за стандартизацию, но на правах фломастеров предположу:

1. гор. электричка должна отличаться от пригорода - чтобы народ с банковскими картами и киев цифровой не ломился в пригород без возможности оплатить.
2. если когда-нибудь таки запустят старую идею про сити-экспресс и транзит через киев в сателлиты - их бы тоже неплохо было бы разделить ливреями, т.к. по ЖД метрошное разделение на линии не сделаешь, а народ и в метро и на електричках с одинаковым IQ катается.

кстати, когда запустили экспресс в фастов лет 17-18 назад и довелось на нем ехать, таки было удобно на пригородном вокзале сразу его увидеть - пригород стоял синий, а экспресс - в луганском светло-желтом окрасе.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Re: Подвижной состав.

Сообщение Klovsky »

dimentiy писал(а):
04 янв 2023, 09:50
Чому він має виділятися? Для кого?
Буде розмірковувати "від зворотнього".
Зовнішній вигляд потяга - це вже не просто "пофарбували, щоб не прогнило", а певна інформація.
Якщо в міській електричці все буде однаково, який в цьому сенс практичний чи естетичний? "Скукотіща".
Розрізняти міську електричку від приміської пасажирам можна і без суцільно однакової лівреї, достатньо зробити однаковими лише окремі елементи - морду, наліпки над/навколо дверей міської електрички.
Інший простір - індивідуальний.
В ідеалі - зробити кожен потяг "з родзинкою", тематично оформленим.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9304
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: Зять городов русских
Контактная информация:

Re: Подвижной состав.

Сообщение dimentiy »

Я з тобою категорично не згоден. Не бачу сенсу робити виставку сучасного мистецтва за авторством КЕВРЗ на таких утилітарних штуках, як приміські поїзди, та і в цілому на залізниці.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

Dvorko
Машинист
Машинист
Сообщения: 564
Зарегистрирован: 11 июн 2020, 20:27
Откуда: Київ

Re: Подвижной состав.

Сообщение Dvorko »

Тест-драйв Старлінків на Укрзалізниці: незабаром українці зможуть користуватися якісним інтернетом під час поїздок в Інтерсіті
17.01.2023

Укрзалізниця завершила тестування системи Старлінк на маршрутах поїздів Інтерсіті. Проєкт реалізується за підтримки команди Мінцифри та Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України. Його головна мета — встановлення терміналів на всіх поїздах швидкісного сполучення та забезпечення пасажирів якісним інтернетом під час усієї подорожі. Минулого тижня голова правління Укрзалізниці Олександр Камишин та віцепрем'єр-міністр — міністр цифрової трансформації Михайло Федоров протестували, як працює інтернет на Старлінках у польових умовах.

"Укрзалізниця прагне покращувати сервіс для пасажирів навіть під час повномасштабного вторгнення. Інтернет — одна з найбільш важливих і очікуваних пасажирами послуг. Ми вдячні командам Мінцифри та Мінінфраструктури за допомогу в реалізації цього проекту. Далі ми плануємо розпочати процес встановлення обладнання й орієнтуємось на те, щоб до кінця року інтернет через Старлінк став доступним для пасажирів усіх поїздів Інтерсіті+. Результати, які були зафіксовани під час нашої розмови з віцепремʼєр-міністром Михайлом Федоровим, насправді, дуже круті", — зазначив голова правління Укрзалізниці Олександр Камишін.

Під час подорожі за маршрутом Київ — Харків середня швидкість інтернету на порт становила 65,7 мбіт/с, а безперебійний доступ в інтернет вдалось забезпечити на 96,7% маршруту.

“У SpaceX стверджували, що Старлінки потрібно використовувати лише у фіксованому місці. Але разом з Укрзалізницею команда Мінцифри переконалася, що термінали працюють і під час руху. Тому зараз ще активніше впроваджуємо прогресивні ідеї та шукаємо нестандартні застосування Старлінків. Мінцифра вже передала Укрзалізниці 450 терміналів, а на початку лютого доставимо ще одну партію, щоб українці могли користуватися Wi-Fі під час поїздок. Це вкотре доводить, що Україна — найкраще місце для прогресивних технологічних рішень”, — зазначив Михайло Федоров.

Нещодавно Україна отримала нову, найбільшу партію Старлінків від Польщі. 8 тисяч терміналів відправили військовим, до "Пунктів незламності", на підтримку енергетичної та соціальної сфери. Частину з них — на потреби Укрзалізниці, зокрема і для підключення Wi-Fі у потягах, фортецях та "Пунктах незламності" на залізничних вокзалах.

Нагадаємо, що під час повномасштабної війни Україна стала однією з країн з найбільшою кількістю Старлінків. Термінали дають змогу критичній інфраструктурі продовжувати працювати навіть у надскладних умовах, а нашим військовим — отримувати конкурентну перевагу над ворогом.

URL: https://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/591856/
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5888
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Подвижной состав.

Сообщение euhome »

Крюківський вагонзавод вимагає від "Укрзалізниці" 1,4 млрд гривень за нові пасажирські вагони

https://cfts.org.ua/news/2023/01/10/kry ... goni_73303

10 января 2023, 15:43

Борг УЗ перед КВБЗ накопичився з 2021 року.

"Укрзалізниця" станом на 10 січня поточного року не розрахувалася з Крюківським вагонобудівним заводом за 66 пасажирських вагонів із 85 поставлених по контракту 2021 року. Заборгованість залізничної компанії по договору наразі складає 1 400 314 099 грн (з ПДВ).

Як пише ЦТС, таку інформацію сьогодні оприлюднив КВБЗ.

На підприємстві відзначили, що "Укрзалізницею" не погашено борг за частину поставок у 2021 році і повністю - за весь 2022 рік.

Як повідомлялося раніше, на кінець 2022 року борг складав 1 483 162 174 грн (з ПДВ).

З даними КВБЗ, 30 грудня "Укрзалізниця" оплатила платіжне доручення на суму 82 848 074 грн. На заводі порахували, що цього вистачить лише на податки за поставлені вагони.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5888
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Подвижной состав.

Сообщение euhome »

В "Укрзалізниці" прокоментували заборгованість перед КВБЗ за пасажирські вагони

https://cfts.org.ua/news/2023/01/27/v_u ... goni_73539

27 января 2023, 17:59

В УЗ визнають фінансові вимоги Крюківського вагонзаводу справедливими.

Керівництво "Укрзалізниці" заявляє, що робить все можливе, аби вирішити ситуацію з заборгованістю в розмірі 1,4 млрд грн перед Крюківським вагонобудівним заводом за отримані в 2022 році 65 пасажирських вагонів.

"Ми зі сторони залізниці зробили все, що від нас вимагалося. Приймали вагони і подавали наші платіжки в казначейство. Під кінець року ми зуміли випросити перші 80 млн грн. Зараз ми переоформлюємо документи, щоб отримати решту коштів. Завод правий - ми дійсно винні ці кошти. Але це не наші кошти, це кошти державного бюджету", - відзначив голова "Укрзалізниці" Олександр Камишін, відповідаючи на запитання журналіста ЦТС.

За його словами, коли держава фінансує подібні проекти, це правильний підхід, але через війну фінансування сповільнилось.

Камишін заявив, що зараз "Укрзалізниця" знаходиться з заводом "в розумному, нормальному діалозі". "Разом з заводом ми просимо казначейство виплатити ці кошти, але з розумінням відносимось до того, що через війну виплати можуть бути відтерміновані", - прокоментував керівник УЗ.

Нагадаємо, що в 2021 році "Укрзалізниця" вперше отримала можливість придбати вагони за кошти державного бюджету. Того ж року УЗ і КВБЗ підписали договір на постачання 100 пасажирських вагонів. З цього замовлення завод побудував і передав залізничній компанії вже 85 вагонів: 20 в 2021 році і 65 - в 2022-му.

На КВБЗ стверджують, що УЗ винна кошти за 65 вагонів, виготовлених в минулому році, і за один - в 2021. Всього за 66 пасажирських вагонів борг складає 1 400 314 099 грн (з ПДВ).
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5888
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Подвижной состав.

Сообщение euhome »

В фінських поїздах встановлять двомісні ліжка, як в готелі (відео)

https://cfts.org.ua/news/2023/02/06/v_f ... ideo_73643

6 лютого 2023, 16:50

Škoda Group показала, як виглядатимуть нові вагони нічних поїздів "Фінських залізниць".

Компанія Škoda Transtech Oy показала відеовізуалізацію того, як виглядатимуть двоповерхові спальні вагони, які за декілька років експлуатуватимуться в Фінляндії.

Виробник залізничного рухомого складу, як пише ЦТС, звернувся до концепції сімейних купе, з великим двоспальним ліжком на нижньому рівні та додатковим спальним місцем на другому ярусі. Таке дуже просторе купе зможе вибрати, наприклад, сім'я або пара людей, яким не обов'язково спати на полицях один над одним.

На другому поверсі будуть розміщуватися двомісні купе з традиційним розташуванням одномісних лежачих місць одне над одним.

У кожному купе буде свій туалет, а у деяких - душ.

Як вже писав ЦТС, "Фінські залізниці" (VR) підписали контракт з Škoda Transtech Oy на постачання 9 двоповерхових спальних вагонів та 8 купейних вагонів. Нові вагони планують почати вводити в експлуатацію в 2025 році.

Візуалізація за посиланням https://www.facebook.com/SkodaGroup/vid ... 218689245/
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
Коржик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3203
Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
Откуда: Ровно - Киев

Re: Подвижной состав.

Сообщение Коржик »

ЛиС писал(а):
29 апр 2022, 19:37
tov_tob, це і був звичайний вагон, міжобласний. Жаргонна назва "гагарінський".
Почему гагаринский?

Ответить