Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9457
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Якщо не займатись буквоїдством, то мова йшла тоді про орієнтовні строки. А доколупуватися, звісно, можна до кожної букви.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 9284
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
ТОВ "Автострада" в особі М.Шкіля ще в січні заявило, що "відновлення перегінного тунелю між станціями “Деміївська” та “Либідська” планує завершити восени 2024".
Це восени може бути і наприкінці листопада.
Але ще досі немає проєкту. Тому це "восени" може бути і пізніше.
Всі зрозуміють
Це восени може бути і наприкінці листопада.
Але ще досі немає проєкту. Тому це "восени" може бути і пізніше.
Всі зрозуміють
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 9284
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Станом на 8 лютого 2024 року підрядник, ТОВ «Група компаній «Автострада», виконує всі роботи за рахунок власних коштів.
Взаєморозрахунки між КП «Київський метрополітен» та ТОВ «Група компаній «Автострада» не проводились. При цьому виконано огородження будівельного майданчику, тимчасове підсилення склепіння тунелю, перекладення інженерних мереж ПрАТ «ДТЕК Київські електромережі», АТ «Укртелеком» та КП «Київпастранс», улаштування розвантажувальних плит», — ідеться у повідомленні.
Також в «Київському метрополітені» зазначили, що остаточна вартість виконання проєктних, підготовчих та будівельних відновлювальних робіт з капітального ремонту, а також термін відновлення руху поїздів між станціями «Либідська» — «Деміївська» Оболонського-Теремківської лінії будуть визначені після затвердження встановленим порядком розробленої проєктної документації.
https://news.finance.ua/ua/remont-syn-o ... api-roboty
Взаєморозрахунки між КП «Київський метрополітен» та ТОВ «Група компаній «Автострада» не проводились. При цьому виконано огородження будівельного майданчику, тимчасове підсилення склепіння тунелю, перекладення інженерних мереж ПрАТ «ДТЕК Київські електромережі», АТ «Укртелеком» та КП «Київпастранс», улаштування розвантажувальних плит», — ідеться у повідомленні.
Також в «Київському метрополітені» зазначили, що остаточна вартість виконання проєктних, підготовчих та будівельних відновлювальних робіт з капітального ремонту, а також термін відновлення руху поїздів між станціями «Либідська» — «Деміївська» Оболонського-Теремківської лінії будуть визначені після затвердження встановленим порядком розробленої проєктної документації.
https://news.finance.ua/ua/remont-syn-o ... api-roboty
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12527
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Тому мер майже одразу чесно сказав, що ніхто точно не знає що там з тунелем і скільки часу піде на ремонт.«Може, це займе кілька місяців, не більше, ніж шість місяців, але може і більше», – розповів Кличко.
Мер зазначив, що «півроку - це приблизний термін закриття станцій метро».
Про це заявив мер Києва Віталій Кличко в ефірі телеканалу «Київ24» 11 грудня.
https://www.slovoidilo.ua/2023/12/11/no ... ilshytysya
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
А хто знає що там?Klovsky писал(а): ↑18 фев 2024, 09:17Тому мер майже одразу чесно сказав, що ніхто точно не знає що там з тунелем і скільки часу піде на ремонт.«Може, це займе кілька місяців, не більше, ніж шість місяців, але може і більше», – розповів Кличко.
Мер зазначив, що «півроку - це приблизний термін закриття станцій метро».
Про це заявив мер Києва Віталій Кличко в ефірі телеканалу «Київ24» 11 грудня.
https://www.slovoidilo.ua/2023/12/11/no ... ilshytysya
Звичайна логіка показує що "розтин виявить", до розтину ще не приступали.
Про ремонт: проект (якщо він вже є) з'явився буквально на днях. Будівельники якщо вести себе принципово могли би взагалі нічого не робити, навіть комунікації не виносити, бо а якщо в остаточній версії довжина ділянки що розкривається буде більшою? Що робити новий довинос? Тому я особисто для себе буду рахувати з моменту появи остаточного проекту.
Лякали 12 лютого.
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 9284
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Якщо дуже треба, то і 15-20 років може не вистачити, яле для цього потрібно дуже постаратися і замовнику з фінансуванням і виконавцю робіт.
А так за пів року з моменту появи остаточного проекту можна справитись, якщо форс-мажор не підлетить, війна все-таки.
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 9284
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Наразі всі роботи здійснюється за власні кошти Автостради
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 9284
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
В КМДА назвали умови завершення ремонту метро на Теремки у заявлені терміни
Роботи на закритій ділянці метро між станціями "Деміївська" та "Либідська" ідуть за графіком. Рух поїздів має відновитися до кінця літа, якщо фахівцям не заважатимуть суб’єктивні фактори, як от бюрократія та "помічники", під час візитів яких будівельники змушені припиняти роботи.
Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на директора Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслана Кандибора.
"Я кажу як людина, яка має інженерну освіту. Цю роботу можна було легко виконати за 6 місяців. І ми ці терміни не відкидаємо. Так, є певні бюрократичні питання. Погодження тих чи інших мереж. Такі суб’єктивні фактори нам дещо перешкоджають. Але ми свої амбітні плани не міняємо. Зараз вже виконано практично на 80% палі (стіна в грунті, яка стабілізує від обвалу грунтів), виконана плита, яка надалі дасть можливість виконувати роботи важкою технікою для розкриття котловану. Якщо в нас не буде якогось суб’єктивного фактору, якого ми зараз не передбачаємо, то до кінця літа, серпень-вересень максимум, метро повинно поїхати", - заявив Руслан Кандибор.
Директор транспортного департаменту розповів, що над пошкодженою ділянкою було розташовано близько 200 кабелів різних мереж: ДТЕК, Укртелекому, РНБО, СБУ, ППО. Враховуючи воєнний час, узгодження переносу цих кабелів зайняло купу часу.
Крім бюрократичних перепон затримуючим факторами для метробудівців є "помічники", через візити яких будівельники змушені кожного разу припиняти роботи, наголосив Руслан Кандибор.
"Я кажу як людина, яка має інженерну освіту. Цю роботу можна було легко виконати за 6 місяців. І ми ці терміни не відкидаємо. Так, є певні бюрократичні питання. Погодження тих чи інших мереж. Такі суб’єктивні фактори нам дещо перешкоджають. Але ми свої амбітні плани не міняємо. Зараз вже виконано практично на 80% палі (стіна в грунті, яка стабілізує від обвалу грунтів), виконана плита, яка надалі дасть можливість виконувати роботи важкою технікою для розкриття котловану. Якщо в нас не буде якогось суб’єктивного фактору, якого ми зараз не передбачаємо, то до кінця літа, серпень-вересень максимум, метро повинно поїхати", - заявив Руслан Кандибор.
Директор транспортного департаменту розповів, що над пошкодженою ділянкою було розташовано близько 200 кабелів різних мереж: ДТЕК, Укртелекому, РНБО, СБУ, ППО. Враховуючи воєнний час, узгодження переносу цих кабелів зайняло купу часу.
Крім бюрократичних перепон затримуючим факторами для метробудівців є "помічники", через візити яких будівельники змушені кожного разу припиняти роботи, наголосив Руслан Кандибор.
"Є такий старий фільм, коли пан ставив завдання відремонтувати карету. Казав: "За скільки відремонтуєш? За тиждень? А за два?" - "Ну, тут вже помічники потрібні". Так от якщо нам не будуть допомагати такі "помічники", які все знають і які тільки вносять деструктив… Ми змушені кожного разу призупиняти роботу, тому що треба відвезти ту чи іншу делегацію, показати кожному, розказати. То це дійсно "помічники" нам "допомагають", - зазначив Кандибор.
Він підкреслив, що йдеться про надскладну ділянку метрополітену, яка будувалася поспіхом, з труднощами і навіть трагедіями. Зокрема, під час будівництва у 2010 році тут був затоплений тунелепрохідницький щит вагою понад 200 тонн, а також загинули два працівники. Сьогодні ж роботи виконуються фахово, із залученням експертів та науковців.
Директор департаменту транспортної інфраструктури КМДА підкреслив, що зараз на ділянці від "Теремків" до "Деміївської" метро працює. Поїзди їздять в обидва боки з інтервалом 13 хвилин. Рух перекрито лише між станціями "Деміївська" та "Либідська". На цій ділянці рух метро дублюють автобуси, які їздять з інтервалом 3 хвилини. До того ж місто потурбувалося про те, щоб у киян, які роблять пересадку через ремонт метро, не збільшилися видатки на проїзд.
"Містяни, які користуються транспортною картою, фактично платять лише раз за проїзд. Якщо я пересідаю з метро на автобус, з мене також знімають плату за поїздку. Але до ранку наступного дня гроші повертаються назад. Тобто на маршруті від "Либідської" до "Теремків" не двічі, ні тричі переплачувати не потрібно", - пояснив Руслан Кандибор.
Також він спростував чутки про можливе закриття ще 22 станцій метро.
"Не буде такого. Це паніка, яку розганяють невідомі люди, щоб нагнати страху. Немає ніякого страшного колапсу. Є деякі проблеми експлуатаційного стану, поточні роботи, які ми виконуємо. Планові роботи з капремонту також зараз виконуються", - наголосив директор департаменту.
https://www.rbc.ua/rus/news/kmda-nazval ... 50325.html
Роботи на закритій ділянці метро між станціями "Деміївська" та "Либідська" ідуть за графіком. Рух поїздів має відновитися до кінця літа, якщо фахівцям не заважатимуть суб’єктивні фактори, як от бюрократія та "помічники", під час візитів яких будівельники змушені припиняти роботи.
Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на директора Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслана Кандибора.
"Я кажу як людина, яка має інженерну освіту. Цю роботу можна було легко виконати за 6 місяців. І ми ці терміни не відкидаємо. Так, є певні бюрократичні питання. Погодження тих чи інших мереж. Такі суб’єктивні фактори нам дещо перешкоджають. Але ми свої амбітні плани не міняємо. Зараз вже виконано практично на 80% палі (стіна в грунті, яка стабілізує від обвалу грунтів), виконана плита, яка надалі дасть можливість виконувати роботи важкою технікою для розкриття котловану. Якщо в нас не буде якогось суб’єктивного фактору, якого ми зараз не передбачаємо, то до кінця літа, серпень-вересень максимум, метро повинно поїхати", - заявив Руслан Кандибор.
Директор транспортного департаменту розповів, що над пошкодженою ділянкою було розташовано близько 200 кабелів різних мереж: ДТЕК, Укртелекому, РНБО, СБУ, ППО. Враховуючи воєнний час, узгодження переносу цих кабелів зайняло купу часу.
Крім бюрократичних перепон затримуючим факторами для метробудівців є "помічники", через візити яких будівельники змушені кожного разу припиняти роботи, наголосив Руслан Кандибор.
"Я кажу як людина, яка має інженерну освіту. Цю роботу можна було легко виконати за 6 місяців. І ми ці терміни не відкидаємо. Так, є певні бюрократичні питання. Погодження тих чи інших мереж. Такі суб’єктивні фактори нам дещо перешкоджають. Але ми свої амбітні плани не міняємо. Зараз вже виконано практично на 80% палі (стіна в грунті, яка стабілізує від обвалу грунтів), виконана плита, яка надалі дасть можливість виконувати роботи важкою технікою для розкриття котловану. Якщо в нас не буде якогось суб’єктивного фактору, якого ми зараз не передбачаємо, то до кінця літа, серпень-вересень максимум, метро повинно поїхати", - заявив Руслан Кандибор.
Директор транспортного департаменту розповів, що над пошкодженою ділянкою було розташовано близько 200 кабелів різних мереж: ДТЕК, Укртелекому, РНБО, СБУ, ППО. Враховуючи воєнний час, узгодження переносу цих кабелів зайняло купу часу.
Крім бюрократичних перепон затримуючим факторами для метробудівців є "помічники", через візити яких будівельники змушені кожного разу припиняти роботи, наголосив Руслан Кандибор.
"Є такий старий фільм, коли пан ставив завдання відремонтувати карету. Казав: "За скільки відремонтуєш? За тиждень? А за два?" - "Ну, тут вже помічники потрібні". Так от якщо нам не будуть допомагати такі "помічники", які все знають і які тільки вносять деструктив… Ми змушені кожного разу призупиняти роботу, тому що треба відвезти ту чи іншу делегацію, показати кожному, розказати. То це дійсно "помічники" нам "допомагають", - зазначив Кандибор.
Він підкреслив, що йдеться про надскладну ділянку метрополітену, яка будувалася поспіхом, з труднощами і навіть трагедіями. Зокрема, під час будівництва у 2010 році тут був затоплений тунелепрохідницький щит вагою понад 200 тонн, а також загинули два працівники. Сьогодні ж роботи виконуються фахово, із залученням експертів та науковців.
Директор департаменту транспортної інфраструктури КМДА підкреслив, що зараз на ділянці від "Теремків" до "Деміївської" метро працює. Поїзди їздять в обидва боки з інтервалом 13 хвилин. Рух перекрито лише між станціями "Деміївська" та "Либідська". На цій ділянці рух метро дублюють автобуси, які їздять з інтервалом 3 хвилини. До того ж місто потурбувалося про те, щоб у киян, які роблять пересадку через ремонт метро, не збільшилися видатки на проїзд.
"Містяни, які користуються транспортною картою, фактично платять лише раз за проїзд. Якщо я пересідаю з метро на автобус, з мене також знімають плату за поїздку. Але до ранку наступного дня гроші повертаються назад. Тобто на маршруті від "Либідської" до "Теремків" не двічі, ні тричі переплачувати не потрібно", - пояснив Руслан Кандибор.
Також він спростував чутки про можливе закриття ще 22 станцій метро.
"Не буде такого. Це паніка, яку розганяють невідомі люди, щоб нагнати страху. Немає ніякого страшного колапсу. Є деякі проблеми експлуатаційного стану, поточні роботи, які ми виконуємо. Планові роботи з капремонту також зараз виконуються", - наголосив директор департаменту.
https://www.rbc.ua/rus/news/kmda-nazval ... 50325.html
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 9284
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Огляд від Antonio. Трив. 5:33
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Якщо під помічниками мають на увазі представників влади які приперлися подивитися що там робиться, то вони не сильно заважають роботам, вони відволікають олного-двох керівників робіт.Бодрый писал(а): ↑26 фев 2024, 16:00В КМДА назвали умови завершення ремонту метро на Теремки у заявлені терміни
Роботи на закритій ділянці метро між станціями "Деміївська" та "Либідська" ідуть за графіком. Рух поїздів має відновитися до кінця літа, якщо фахівцям не заважатимуть суб’єктивні фактори, як от бюрократія та "помічники", під час візитів яких будівельники змушені припиняти роботи.
А от правоохоронно-контролбючі органи дійсно робити не дають.
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
обычно перед, рядом и за "представниками влади" топают неприметные дяди из УГО, а сами "представники" - да, молотки у работяг не отбирают.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 9284
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
29.02.2024 року. Сонячно. +11°С
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 9284
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
29.02.2024 року
Фото П.Авдокушин
Фото П.Авдокушин
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...