Трамвай
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Re: Трамвай
Хм, точно.... Рюкзак увидел, а заборчик "исиды" проглядел. старею...
Хоть они и близнецы-братья север и юг, но на юге (где дтп) на развороте трафик более чем в половину меньше и светофора нет. там пусть пока останется)).
Хоть они и близнецы-братья север и юг, но на юге (где дтп) на развороте трафик более чем в половину меньше и светофора нет. там пусть пока останется)).
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 9284
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Трамвай
Демонтаж трамвайних колій на Хрещатику. Кінець 1930-х років
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 9284
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Трамвай
Амбітні плани: у Києві хочуть замінити усі старі трамвайні колії впродовж наступних 5 років
Нині ремонтні роботи тривають на вул. Кирилівській на Подолі, до інших ділянок Дептранс перейде згодом.
Як стверджують у Дептрансі, нинішній ремонт колій на вул. Кирилівській на Подолі вже є частиною цієї роботи, а опісля візьмуться за рейки на вул. Глибочицькій.
Місто Київ має амбітні плани щодо проведення ремонтних робіт на трамвайних коліях. Так, впродовж 5 років планують повністю замінити усі колії, що існують у місті. Ремонт вже почали з Подолу, потім будуть проводити роботи у інших районах столиці.
Про це заявив заступник директора Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Валентин Кульбако під час прямої лінії у Контактному центрі 1551 "Прямий зв'язок з київською міською владою". Так, за його словами, та заміна колій, що нині ведеться на вул. Кирилівській, є початком процесу оновлення по всьому місту. "На сьогодні ми вже здійснюємо ремонт колій по вул. Кирилівській. Крім того, найближчим часом плануємо здійснювати ремонт на вул. Глибочицькій - ми починаємо з Подолу, а потім будемо переходити на інші ділянки. В нас амбітні плани щодо заміни трамвайних колій впродовж 5 років на всій трамвайній мережі, що існує у місті", - заявив Валентин Кульбако.
За словами посадовця, черговість ремонту буде визначатись в залежності від багатьох чинників, зокрема й від того, чи потребує капремонту покриття вулиці, якою проходить маршрут трамваїв. Адже паралельно з ремонтом колій підприємства дорожнього комплексу здійснюють перекладання на проїжджій частині і оновлення тротуару.
https://kiev.informator.ua/uk/ambitni-p ... ih-5-rokiv
Нині ремонтні роботи тривають на вул. Кирилівській на Подолі, до інших ділянок Дептранс перейде згодом.
Як стверджують у Дептрансі, нинішній ремонт колій на вул. Кирилівській на Подолі вже є частиною цієї роботи, а опісля візьмуться за рейки на вул. Глибочицькій.
Місто Київ має амбітні плани щодо проведення ремонтних робіт на трамвайних коліях. Так, впродовж 5 років планують повністю замінити усі колії, що існують у місті. Ремонт вже почали з Подолу, потім будуть проводити роботи у інших районах столиці.
Про це заявив заступник директора Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Валентин Кульбако під час прямої лінії у Контактному центрі 1551 "Прямий зв'язок з київською міською владою". Так, за його словами, та заміна колій, що нині ведеться на вул. Кирилівській, є початком процесу оновлення по всьому місту. "На сьогодні ми вже здійснюємо ремонт колій по вул. Кирилівській. Крім того, найближчим часом плануємо здійснювати ремонт на вул. Глибочицькій - ми починаємо з Подолу, а потім будемо переходити на інші ділянки. В нас амбітні плани щодо заміни трамвайних колій впродовж 5 років на всій трамвайній мережі, що існує у місті", - заявив Валентин Кульбако.
За словами посадовця, черговість ремонту буде визначатись в залежності від багатьох чинників, зокрема й від того, чи потребує капремонту покриття вулиці, якою проходить маршрут трамваїв. Адже паралельно з ремонтом колій підприємства дорожнього комплексу здійснюють перекладання на проїжджій частині і оновлення тротуару.
https://kiev.informator.ua/uk/ambitni-p ... ih-5-rokiv
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Трамвай
Такими темпами, как на Кириловской, будут лет 20 их менять.
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 9284
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Трамвай
"Не за Баром" у столиці
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 9284
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Трамвай
Капітально відремонтована Tatra T3 № 5395
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 9284
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Трамвай
Зранку на Глибочицькій сталось трамвайне дтп.
У К1 на маршруті відмовили всі системи гальмування
Пошкоджено з десяток авто
У К1 на маршруті відмовили всі системи гальмування
Пошкоджено з десяток авто
Последний раз редактировалось Бодрый 06 авг 2024, 15:46, всего редактировалось 2 раза.
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 9284
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Трамвай
Руслана Кандибор сьогодні нарешті "попросять" на вихід ?
Последний раз редактировалось Бодрый 07 авг 2024, 10:40, всего редактировалось 1 раз.
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
-
- Путеец
- Сообщения: 167
- Зарегистрирован: 22 май 2012, 17:32
- Контактная информация:
Re: Трамвай
У центрі Києва зіткнулись трамваї: 6 постраждалих, побиті машини
Ірина Балачук — Вівторок, 6 серпня 2024, 13:00
На вулиці Глибочицькій у центрі Києва зіткнулися трамваї, у результаті чого постраждали 6 людей та пошкоджені близько 10 автомобілів.
Джерело: КМДА та Патрульна поліція у Telegram
Дослівно КМДА: "На місці зіткнення трамваїв на вулиці Глибочицькій працюють усі відповідні служби. Причини ДТП встановлюються.
Попередньо постраждали шестеро людей. Наразі їм надають медичну допомогу".
Деталі: Повідомляється, що трамваї № 14 та №18 затримуються в напрямку проспекту Відрадного.
За інформацією Патрульної поліції, рух транспорту по вулиці Глибочицькій ускладнений в обох напрямках.
У соцмережах повідомляють, що у трамвая відмовили гальма, він розбив близько 10 машин і врізався в інший трамвай.
Очевидці також кажуть, що трамвай був без водія, він з’їхав з гірки назад і вдарився задньою частиною у трамвай, який їхав за ним.
Доповнено: Згодом у КМДА повідомили, що трьох постраждалих госпіталізували, інші троє отримали допомогу медиків на місці.
Ще пізніше у КМДА додали, що трамвай, який спричинив аварію, був технічно справним і перед випуском на лінію пройшов відповідний огляд.
"За результатами першочергового обстеження спеціалісти "Київпастранс" причиною аварії назвали людський фактор, а саме – некоректні дії водія. Так, за інформацією комунального підприємства, під час керування вагоном водій допустив недбалість, що призвела до аварійної ситуації. Деталі інциденту з’ясовуються", – підсумували у КМДА.
https://www.pravda.com.ua/news/2024/08/6/7469143/
Ірина Балачук — Вівторок, 6 серпня 2024, 13:00
На вулиці Глибочицькій у центрі Києва зіткнулися трамваї, у результаті чого постраждали 6 людей та пошкоджені близько 10 автомобілів.
Джерело: КМДА та Патрульна поліція у Telegram
Дослівно КМДА: "На місці зіткнення трамваїв на вулиці Глибочицькій працюють усі відповідні служби. Причини ДТП встановлюються.
Попередньо постраждали шестеро людей. Наразі їм надають медичну допомогу".
Деталі: Повідомляється, що трамваї № 14 та №18 затримуються в напрямку проспекту Відрадного.
За інформацією Патрульної поліції, рух транспорту по вулиці Глибочицькій ускладнений в обох напрямках.
У соцмережах повідомляють, що у трамвая відмовили гальма, він розбив близько 10 машин і врізався в інший трамвай.
Очевидці також кажуть, що трамвай був без водія, він з’їхав з гірки назад і вдарився задньою частиною у трамвай, який їхав за ним.
Доповнено: Згодом у КМДА повідомили, що трьох постраждалих госпіталізували, інші троє отримали допомогу медиків на місці.
Ще пізніше у КМДА додали, що трамвай, який спричинив аварію, був технічно справним і перед випуском на лінію пройшов відповідний огляд.
"За результатами першочергового обстеження спеціалісти "Київпастранс" причиною аварії назвали людський фактор, а саме – некоректні дії водія. Так, за інформацією комунального підприємства, під час керування вагоном водій допустив недбалість, що призвела до аварійної ситуації. Деталі інциденту з’ясовуються", – підсумували у КМДА.
https://www.pravda.com.ua/news/2024/08/6/7469143/
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 9284
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Трамвай
Фото Simon_Chang
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Трамвай
В КПТ виноват как обычно водитель. Да, его не было в момент движения вагона, но.. читаем немного про техническую часть.
Кому лень искать, выдержка (цитатами) по тормозам трамвая:
Предусмотрено 7 ступеней электродинамического торможения. При включении тормоза значение тормозного тока повышается до 40 А, а затем изменяется с крутизной 250 А/с (аналогично ходовому режиму). Водитель выбирает необходимую ступень торможения путем изменения силы нажатия тормозной педали. Электротормоз на малых скоростях (2-4 км/ч) автоматически заменяется механическим тормозом, о включении которого свидетельствует индикатор на основном пульте управления. Для полной остановки вагона необходимо установить тормозную педаль в положение "Стоянка" - 7-ая тормозная ступень. Только в этом положении тормозной педали вагон полностью затормаживается механическим тормозом и остается в таком положении до возвращения педали в нулевое положение и кратковременного нажатия на ходовую педаль. В случае выхода из строя электродинамического тормоза автоматически приводится в действие механический тормоз.
Для экстренного торможения (в случае возникновения различных аварийных ситуаций) предусмотрены рельсовые тормоза - по два на каждой тележке. Рельсовые тормоза питаются напряжением бортовой сети 24 В. Рельсовые тормоза приводятся в действие при: а) соответствующем положении тормозной педали; б) нажатии кнопок аварийного торможения или отпускании педали безопасности; в) аварийном разрыве состава.
Педаль безопасности во время движения постоянно должна находиться в нажатом положении. В случае если она будет отпущена раньше, чем тормозная педаль будет находиться в состоянии "Стоянка", автоматически включается аварийное торможение. Кроме этого, аварийное торможение автоматически включается на ведомых вагонах в случае аварийного разрыва поезда. Аварийное торможение сопровождается включением звонка.
Примечание: Бортовая сеть 24 В - аналог сети автомобиля, запитывается от аккумулятора.
Кому лень искать, выдержка (цитатами) по тормозам трамвая:
Предусмотрено 7 ступеней электродинамического торможения. При включении тормоза значение тормозного тока повышается до 40 А, а затем изменяется с крутизной 250 А/с (аналогично ходовому режиму). Водитель выбирает необходимую ступень торможения путем изменения силы нажатия тормозной педали. Электротормоз на малых скоростях (2-4 км/ч) автоматически заменяется механическим тормозом, о включении которого свидетельствует индикатор на основном пульте управления. Для полной остановки вагона необходимо установить тормозную педаль в положение "Стоянка" - 7-ая тормозная ступень. Только в этом положении тормозной педали вагон полностью затормаживается механическим тормозом и остается в таком положении до возвращения педали в нулевое положение и кратковременного нажатия на ходовую педаль. В случае выхода из строя электродинамического тормоза автоматически приводится в действие механический тормоз.
Для экстренного торможения (в случае возникновения различных аварийных ситуаций) предусмотрены рельсовые тормоза - по два на каждой тележке. Рельсовые тормоза питаются напряжением бортовой сети 24 В. Рельсовые тормоза приводятся в действие при: а) соответствующем положении тормозной педали; б) нажатии кнопок аварийного торможения или отпускании педали безопасности; в) аварийном разрыве состава.
Педаль безопасности во время движения постоянно должна находиться в нажатом положении. В случае если она будет отпущена раньше, чем тормозная педаль будет находиться в состоянии "Стоянка", автоматически включается аварийное торможение. Кроме этого, аварийное торможение автоматически включается на ведомых вагонах в случае аварийного разрыва поезда. Аварийное торможение сопровождается включением звонка.
Примечание: Бортовая сеть 24 В - аналог сети автомобиля, запитывается от аккумулятора.
Re: Трамвай
а что с пантографом у укатившегося назад "аквариума"? интересно - это причина или следствие аварии? тормозим единственным рельсовым + дохлая батарейка = результат(((
И еще - хоть я на трамваях не часто катаюсь - но раньше всегда в кабине валялся башмак и швайка для перевода стрелок. а вот последние поездки - я башмаков в упор в кабине не видел. их часом не сдали в чермет отменили? простая механика много вопросов бы сняла.
И еще - хоть я на трамваях не часто катаюсь - но раньше всегда в кабине валялся башмак и швайка для перевода стрелок. а вот последние поездки - я башмаков в упор в кабине не видел. их часом не сдали в чермет отменили? простая механика много вопросов бы сняла.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Трамвай
Башмак он подложил, но его откинуло. Встал на прерывателе, вышел вручную поснимал вагон с механических тормозов, а вот запрыгнуть в кабину уже не успел.
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9457
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Re: Трамвай
Мда. Дождаться следующего вагона, чтобы подтолкнул, видимо, была не судьба.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Re: Трамвай
мдя, тогда заключение КПТ верно. и там желобчатый рельс, на котором стандартный ЖД башмак и правда сбрасывает.((((
dimentiy, а я не уверен, что у трамвайщиков так можно. Это не метро. стоял бы и ждал освобождения линии и технички по неправильному. ну или ЗИЛка в крюком.
dimentiy, а я не уверен, что у трамвайщиков так можно. Это не метро. стоял бы и ждал освобождения линии и технички по неправильному. ну или ЗИЛка в крюком.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)