Подвижной состав.
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9314
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
Re: Подвижной состав.
Якби у КВБЗ було бажання щось продати (а саме, був би в наявності адекватний відділ продажів, підтримки, обслуговування тощо), то і серійні вагони ми б бачили. Або хоча б якесь намагання їх розробити та «продати». В тому числі за кордон. Але ж ні. Максимум — красиві буклети.
Вести бізнес завжди непросто. Звісно, це потребує роботи в мінус, залучення інвестицій, відповідних кадрів. Але ж ні, маємо підприємство, яке обслуговує директора.
Вести бізнес завжди непросто. Звісно, це потребує роботи в мінус, залучення інвестицій, відповідних кадрів. Але ж ні, маємо підприємство, яке обслуговує директора.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Re: Подвижной состав.
то-то я каждый раз ржу от 100% сертифицированной и на 10000% одобренной УЗ болтающейся на соплях и проволочках скрутки над переходными площадками из явно сертифицированных проводов)))) понятно, что это или связь или радио или другая слаботочка, сам факт.Vyacheslav писал(а): ↑12 янв 2024, 19:17А для універсальних вагонів має бути стандартизована лінія зі стандартизованими роз'ємами, і щоб неможливо було випадково переплутати з сусідньою лінією 3кВ. І затвердити це має УЗ, а ще краще - незалежна залізнична адміністрація, якби така існувала.
Да и просто сделать по человечески - имея в каждом составе енергетика - тоже не сложилось.
А чтобы не перепутать - просто разные разъемы используют - вот и все.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Подвижной состав.
Угу. Так свого часу Козятин залишився без "есок"(ВЛ80С), бо начальник депо сказав "техніка нова, складна, ми її не освоїмо". В підсумку всі "ески" пішли в Брянськ-2. Ті ж таки "хюндаї" - "дитячі хвороби", які вилізли в перший рік експлуатації благополучно пофіксили, і нічого - їздять.
Саме це я і мав на увазі.dimentiy писал(а): ↑12 янв 2024, 19:36Або хоча б якесь намагання їх розробити та «продати». В тому числі за кордон. Але ж ні. Максимум — красиві буклети. Вести бізнес завжди непросто. Звісно, це потребує роботи в мінус, залучення інвестицій, відповідних кадрів. Але ж ні, маємо підприємство, яке обслуговує директора.
Re: Подвижной состав.
Шо пан має на увазі під супер-пупер вагонами? Покажіть, будь ласка, де у КВБЗ технології та занаряддя праці для сучасного кузовобудування та металообробки: автоматичні зварювальні лінії; роботизоване зварювання; з алюмінієм може навчилися працювати? Це все сотні мільйонів(не грн.) інвестицій в оновлення виробництва та підгонку під сучасний ринок, і цього всього нема.Vyacheslav писал(а): ↑12 янв 2024, 19:17Зроблять, наприклад, 100500 супер-пупер вагонів, куди їх потім подіти?
Де взагалі R/D напрацювання за всі ці роки? Де сучасні архітектури салонів? Де тестові зразки окремих вузлів чи компонентів? Нормальні виробники можуть роками виробляти за свій рахунок та обкатувати ту чи іншу технологію/мул перед тим як переходити до її серіийного виробництва. Тут же - 0. От як треба буде, то шось зробимо.
Тим, хто все ще порівнюває продукцію КВБЗ у контексті чогось сучасного або конкурентноспроможного за межами України, бажаю хоч раз з'їздити на InnoTrans.
-
- Начальник депо
- Сообщения: 1173
- Зарегистрирован: 22 апр 2005, 20:31
- Откуда: Kyiv
Re: Подвижной состав.
Завод стверджує, що є. Я сам не перевіряв.berest писал(а): ↑13 янв 2024, 17:04Шо пан має на увазі під супер-пупер вагонами? Покажіть, будь ласка, де у КВБЗ технології та занаряддя праці для сучасного кузовобудування та металообробки: автоматичні зварювальні лінії; роботизоване зварювання; з алюмінієм може навчилися працювати? Це все сотні мільйонів(не грн.) інвестицій в оновлення виробництва та підгонку під сучасний ринок, і цього всього нема.
Вагони 61-788 - чим не R/D за свій рахунок? Далі що?berest писал(а): ↑13 янв 2024, 17:04Де взагалі R/D напрацювання за всі ці роки? Де сучасні архітектури салонів? Де тестові зразки окремих вузлів чи компонентів? Нормальні виробники можуть роками виробляти за свій рахунок та обкатувати ту чи іншу технологію/мул перед тим як переходити до її серіийного виробництва. Тут же - 0. От як треба буде, то шось зробимо.
Re: Подвижной состав.
Відповідь - ні про що. Питань більше не маю).
Re: Подвижной состав.
Азербайджанская ADDY заказала у Штадлера три десятка вагонов под свой ночной поезд до Стамбула, а то и вовсе до Вены. Вопрос в цене, там ценник многократно больше. И у Сименса были вагоны европейского габарита для колей 1435/1520, катались в Париж и Ниццу из мск.
Re: Подвижной состав.
Да ти шо!Vyacheslav писал(а): ↑12 янв 2024, 19:17... як повертатиметься струм, яким живляться вагони. Зараз повертається через рейки, а на неелектрифікованих лініях провідність рейок може бути не дуже доброю.
До початку дев`яностих, харківський пригород автономної тяги ходив з вагонами електростанціями.
Правда в них напруга була набагато нижча за 3 кВ, вони живили сидячі вагони елктрикою для освітлення та елктрообігріву.
Re: Подвижной состав.
Укрзалізниця представила перший медичний евакуаційний поїзд для захисників
https://www.pravda.com.ua/news/2024/03/14/7446494/
ОЛЕКСАНДР ШУМІЛІН — ЧЕТВЕР, 14 БЕРЕЗНЯ 2024, 16:27
ФОТО: УКРЗАЛІЗНИЦЯ
Укрзалізниця вперше продемонстрували медичний евакуаційний поїзд. До цього залізниця використовувала окремі евакуаційні вагони для поранених.
Джерело: повідомлення Укрзалізниці, Міноборони
Деталі: Під час презентації голова правління АТ "Укрзалізниця" Євген Лященко розповів, що у 2022 році вони створили перший медичний вагон, який не має аналогів у світі.
Зараз загальна кількість вагонів, задіяних у медичній евакуації в Україні, становить 62 одиниці.
"Всі вагони завдяки живленню від генератора повністю автономні й оснащені апаратами штучної вентиляції легень, переливання крові, кардіомоніторами, аспіраторами, іншою медтехнікою. Є навіть вагони-реанімації з кисневими станціями, у деяких вагонах у найбільш критичних випадках є можливість проводити оперативне втручання під час руху поїзда", - сказано у повідомленні.
Укрзалізниця
Укрзалізниця
Міноборони
Міноборони
До кінця 2024 року залізничники обіцяють переобладнати ще 8 вагонів для потреб медичної евакуації.
Проєкт втілювали разом із Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України, Міноборони і Командуванням Медичних сил.
https://www.pravda.com.ua/news/2024/03/14/7446494/
ОЛЕКСАНДР ШУМІЛІН — ЧЕТВЕР, 14 БЕРЕЗНЯ 2024, 16:27
ФОТО: УКРЗАЛІЗНИЦЯ
Укрзалізниця вперше продемонстрували медичний евакуаційний поїзд. До цього залізниця використовувала окремі евакуаційні вагони для поранених.
Джерело: повідомлення Укрзалізниці, Міноборони
Деталі: Під час презентації голова правління АТ "Укрзалізниця" Євген Лященко розповів, що у 2022 році вони створили перший медичний вагон, який не має аналогів у світі.
Зараз загальна кількість вагонів, задіяних у медичній евакуації в Україні, становить 62 одиниці.
"Всі вагони завдяки живленню від генератора повністю автономні й оснащені апаратами штучної вентиляції легень, переливання крові, кардіомоніторами, аспіраторами, іншою медтехнікою. Є навіть вагони-реанімації з кисневими станціями, у деяких вагонах у найбільш критичних випадках є можливість проводити оперативне втручання під час руху поїзда", - сказано у повідомленні.
Укрзалізниця
Укрзалізниця
Міноборони
Міноборони
До кінця 2024 року залізничники обіцяють переобладнати ще 8 вагонів для потреб медичної евакуації.
Проєкт втілювали разом із Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України, Міноборони і Командуванням Медичних сил.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Re: Подвижной состав.
Укрзалізниця продовжує оновлення парку пасажирських вагонів, у тому числі для дипломатичних місій
https://www.uz.gov.ua/press_center/up_t ... ic/626379/
17.04.2024
Укрзалізниця продовжує оновлювати парк пасажирських вагонів та приміських поїздів. Також компанія розпочинає програму оновлення парку вагонів для перевезення дипломатичних делегацій.
Так, цього року Укрзалізниця планує капітально відремонтувати 42 пасажирські вагони, а також замовила побудову 66 нових, у тому числі 4 для осіб з інвалідністю. Також компанія планує модернізувати 15 приміських поїздів. Крім того, залізничники до кінця 2024 року переобладнають ще 6 вагонів для потреб медичної евакуації та порятунку життів українських захисників. Загалом від початку війни вже зроблено 64.
Також оновлення потребує й парк дипломатичних вагонів. Щодо останніх, то було прийнято прагматичне рішення не витрачатись на закупівлю нових вагонів, а зосередитись на модернізації на власних виробничих потужностях такого рухомого складу.
Окрім покращення функціональності, задоволення вимог щодо зв’язку, безпеки та автономності, вагони після такого оновлення вже не мають атрибутів минулого, які б дисонували з обличчям сучасної України. Фокус – на мінімально достатньому функціоналі, практичності, можливості працювати та проводити перемовини безпосередньо на борту, автономності для того, щоб офіційні делегації могли не обмежуватись у візитах лише Києвом, а й бачити потреби у відновленні різних регіонів України.
Укрзалізниця продовжить таке оновлення та забезпечення перевезень офіційних делегацій (безпекових, політичних, дипломатичних, бізнесових), щоб Україна попри війну підтримувала життєво необхідні контакти зі світом.
Нагадаємо, що від початку повномасштабного вторгнення Укрзалізниця перевезла близько 800 дипломатичних делегацій, які надали Україні сотні пакетів допомоги. Це істотно вплинуло на макроекономічну стабільність та безпосередньо на перебіг подій на полі бою.
https://www.uz.gov.ua/press_center/up_t ... ic/626379/
17.04.2024
Укрзалізниця продовжує оновлювати парк пасажирських вагонів та приміських поїздів. Також компанія розпочинає програму оновлення парку вагонів для перевезення дипломатичних делегацій.
Так, цього року Укрзалізниця планує капітально відремонтувати 42 пасажирські вагони, а також замовила побудову 66 нових, у тому числі 4 для осіб з інвалідністю. Також компанія планує модернізувати 15 приміських поїздів. Крім того, залізничники до кінця 2024 року переобладнають ще 6 вагонів для потреб медичної евакуації та порятунку життів українських захисників. Загалом від початку війни вже зроблено 64.
Також оновлення потребує й парк дипломатичних вагонів. Щодо останніх, то було прийнято прагматичне рішення не витрачатись на закупівлю нових вагонів, а зосередитись на модернізації на власних виробничих потужностях такого рухомого складу.
Окрім покращення функціональності, задоволення вимог щодо зв’язку, безпеки та автономності, вагони після такого оновлення вже не мають атрибутів минулого, які б дисонували з обличчям сучасної України. Фокус – на мінімально достатньому функціоналі, практичності, можливості працювати та проводити перемовини безпосередньо на борту, автономності для того, щоб офіційні делегації могли не обмежуватись у візитах лише Києвом, а й бачити потреби у відновленні різних регіонів України.
Укрзалізниця продовжить таке оновлення та забезпечення перевезень офіційних делегацій (безпекових, політичних, дипломатичних, бізнесових), щоб Україна попри війну підтримувала життєво необхідні контакти зі світом.
Нагадаємо, що від початку повномасштабного вторгнення Укрзалізниця перевезла близько 800 дипломатичних делегацій, які надали Україні сотні пакетів допомоги. Це істотно вплинуло на макроекономічну стабільність та безпосередньо на перебіг подій на полі бою.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits