Раздумья о монорельсе, или монорельс не для Киева.

Городской наземный транспорт

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Ответить
Аватара пользователя
Фосфор
Начальник СЦБ
Начальник СЦБ
Сообщения: 765
Зарегистрирован: 06 окт 2011, 23:20
Откуда: Киев-град, Левый берег

Сообщение Фосфор »

Даешь соревнование видов транспорта, на маршруте Троещина-Почтовая площадь! На ринг приглащаются Maglev/Transrapid (работает), Hyperloop (предложен т-щем Маском, пока не испытан), струнный транспорт Юницкого/SkyWay (предлагается т-щем Максимом Калашниковым, и прочей отмороженной нелюдью из страны-агрессора; все еще не испытан, несмотря на 30 лет возни). Кто еще хочет поучавствовать в забеге, хехе?
Салій: Будівництво метро на Троєщину - це ганьба! http://tinyurl.com/arn2526
Ceterum autem censeo, Moscovia esse delendam

Аватара пользователя
XAN
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5355
Зарегистрирован: 02 окт 2008, 17:02
Откуда: Копенгаген

Сообщение XAN »

Фосфор писал(а):Даешь соревнование видов транспорта, на маршруте Троещина-Почтовая площадь! На ринг приглащаются Maglev/Transrapid (работает), Hyperloop (предложен т-щем Маском, пока не испытан), струнный транспорт Юницкого/SkyWay (предлагается т-щем Максимом Калашниковым, и прочей отмороженной нелюдью из страны-агрессора под власовским знаменем; все еще не испытан, несмотря на 30 лет возни). Кто еще хочет поучавствовать в забеге, хехе?
Гиперлуп - это ж межгородской транпорт, он на таких растояниях не успеет разогнаться до крейсерской скорости. Маглев - еще куда ни шло, но там после разгона придеться сразу тормозить, и от промежуточных станций приедться отказаться. И скакой-бы страны не был Юницкий - это просто не работающее решение, тут и говорить нечего.
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12495
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

Кто желает, может посетить выставку, где участвует фирма SkyWay.
Только сегодня и только до 18-00 в МВЦ. Вход свободный, но почему-то есть форма регистрации.
http://sw-tech.by/news/made-in-belarus-kiev
https://bit.ly/2JEDCrU
https://bit.ly/2GUJ20e
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8611
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Раздумья о монорельсе, или монорельс не для Киева.

Сообщение Бодрый »

З Ірпеня до Києва планують побудувати монорельс

З Ірпеня до Києва планують збудувати монорельс. Про це заявив голова інвестиційної ради Ірпеня Володимир Карплюк, виступаючи на бізнес-форумі в Ірпені.

За його словами, лише розвиток альтернативного громадського транспорту може вирішити транспортну проблему Ірпеня та всього передмістя Києва.

«Ми вивчали досвід світових мегаполісів та їхніх передмість. Висновок один: розширення мережі доріг проблему не вирішує. Дорожна інфраструктура не може наздогнати бажання населення мати авто», - зауважив Володимир Карплюк. І додав, що Ірпінь з поміж інших супутників Києва має чи не найкращу дорожну інфраструктуру: три автомобільних виїзди та залізничний шлях до столиці.

«Але скільки доріг не будуй, будуть нові і нові авто на ці дороги. І знову будуть затори. Це факт. Тому єдиний шлях - це громадський транспорт не по автодорогах»,- додає Карплюк.

«Ми з групою бізнесменів уже замовили проект монорельсу. І думаю, що до кінця цього року представимо його громаді», - заявив голова інвестиційної ради Ірпеня Володимир Карплюк.

Довідка
Монорельс - це громадський вид транспорту схожий на трамвай, що рухається над міськими дорогами, річками чи каналами по рейці, яка підвішена на опорах.

Раніше схожу ідею запуску залізничного міні-експресу з Гостомеля через Бучу-Ірпінь до Києва прогонував голова "Нових облич" Гостомеля Максим Плешко.

Як відомо, більшою мірою проект уже реалізовано. З Бучі через Ірпінь та Біличі в години пік уже курсують оновлені електропоїзди.
https://www.04597.com.ua/news/3143068/z ... YRqk9HILAw
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5935
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Раздумья о монорельсе, или монорельс не для Киева.

Сообщение euhome »

Як у Києві у 1967 році побудували монорейку, і чому з цього нічого не вийшло

Маловідома історія київської монорейки

Изображение

У середині 60-х у Києві було вирішено збудувати монорейку. Розробку доручили групі співробітників Київського політехнічного інституту. Спочатку було зроблено масштабний зразок для стенду з двигуном всього 15 Вт, а потім трохи більше з 1,5 кВт електромотором, який переміщував вагончик по 80-метровій естакаді.

Працювали спочатку на голому ентузіазмі, але трохи пізніше до них приєдналися співробітники заводу ім.Дзержинського, разом з якими був розроблений електромотор потужністю 5 кВт. У 1966 році було створено вагончик на 4 пасажири з 10 кВт електромотором. Після демонстрації уряд України виділив засіб на будівництво 525-метрової кільцевої дороги для Виставки передового досвіду в Києві.

Изображение

Дорога, побудована 1967 року, стала першою у світі трасою монорейки з лінійним електродвигуном. Монорельс за своїми параметрами ставився до парково-рекреаційних і був кільцевим шляхом на дуже легкій естакаді з двотаврових металевих балок, з радіусами кривих 50 метрів.

Изображение

Висота естакади становила 6-9 метрів. Нею їздило кілька вагончиків, які возили спочатку 4, а потім 8 пасажирів, розганяючись до 40-50 км/год.

Кожен вагончик був оснащений досить цікавим електродвигуном, у якому статор був жорстко пов'язаний з рейкою за допомогою натискних роликів та пружно – з корпусом вагончика. Сам статор зробили гнучким для проходження поворотів траси.

Изображение

Ця невелика паркова монорейка насправді виконувала дуже важливе завдання - на ній відпрацьовували рішення, які потім планувалося застосовувати на великих міських монорейках. Так, у 1970 році на дослідній ділянці в Комунарську було випробувано візок з двигуном потужністю 40 кВт, який створювався для вагонів на 40-60 осіб.

Изображение

Вже у 70-х було розроблено проекти 1,8-кілометрової ділянки монорейки для Києва з двома станціями, а також лінія «Березняки — Гідропарк» завдовжки 3,5 км. Проте невдовзі роботи з цих напрямів було повністю зупинено.

Демонстраційна паркова дорога проіснувала щонайменше до 1971 року. З нею навіть встигли познайомитись делегати з Міністерства транспорту ФРН. У 1970 році дорогу було знято в телевізійному фільмі «Смеханічні пригоди Тарапуньки та Штепселя».

Изображение

Проте роботи з міських монорейок продовжились у середині 70-х. Було зроблено нову дослідну естакаду, а також візок. А ще виготовили монорейку системи Алвег з ЛАД з кузовом трамваю РВЗ-7. Але справа теж не пішла...

Изображение

Джерело
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9761
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: Раздумья о монорельсе, или монорельс не для Киева.

Сообщение TANK »

ух ты, все изученное и облаженное в 2000 годах возвращается))))
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Ответить