Євроколія на території України

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Юрик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2349
Зарегистрирован: 29 дек 2009, 10:58
Откуда: Харьков

Re: Євроколія на території України

Сообщение Юрик »

dimentiy писал(а):
04 июн 2024, 18:44
Хотя в таком случае возникает два вопроса: почему бы широкую не ввести до крупных городов сопредельных стран и зачем затевать всю эту возню в принципе.
Такая себе изолированная железная дорога
А тепер відкрий карту і подивись!
Країни балтії, звільнена Білорусь, Україна, Молдова.
Тобі мало?
Можеш пошукати загальну довжену колій Євро-1520.
Буде не малий відсоток. Від загальноєвропейської довжини.
А для пересування пасажирів - розсувні колеса, дешевше ніж гвалтувати колії по ширіні та габарити.

Юрик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2349
Зарегистрирован: 29 дек 2009, 10:58
Откуда: Харьков

Re: Євроколія на території України

Сообщение Юрик »

Коржик писал(а):
04 июн 2024, 18:23
Юрик писал(а):
04 июн 2024, 17:08
З габаритов все дуже херово!
Особливо для приміського рухомого складу.
В смысле?
Наведу приклад.
Наші "високі" платформи розраховані під наші електропоїзди (вони широкі), в принципі як і весь "швидкісний" рухомий склад УЗ, окрім Слонів.

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9665
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: KBP/DEN
Контактная информация:

Re: Євроколія на території України

Сообщение dimentiy »

Слони — це Шкоди?

Молдова і сама, впевнений, з радістю інтегрується в 1435, враховуючи зв’язки з Румунією. Звільнена Білорусь поки що вбачається лише в рожевих мріях. Ну а країни Балтії будують 1435 за кошти ЄС. Та і поки немає вільної Білорусі, ті країни Балтії все одно через дві перевалки проходять. (До речі, там немало українських вагонів в роботі наразі)
Я не думаю, що у нас є шанси перейти на 1435 повністю, але окремі лінії, по аналогії з Rail Baltica, мають повне право на існування, та і користі принесуть, впевнений. Взагалі, звісно, перешивати всю мережу не вийде: немає сенсу, немає ресурсів.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 10933
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: Євроколія на території України

Сообщение TANK »

Kozak писал(а):
05 июн 2024, 14:00
Біля Чопа найбільша концентрація вантажних станції стиковки різних колії, займають доволі багато території.
сплетением через боржаву до виноградова и королева идет, там тоже перегрузки нехилые есть. проблема только в том, что в том же чопе пути последний раз ремонтировались при СЭВ, сейчас ходят и только выпершие костыли назад запихивают.
Юрик писал(а):
05 июн 2024, 17:27
Наведу приклад.
Наші "високі" платформи розраховані під наші електропоїзди (вони широкі), в принципі як і весь "швидкісний" рухомий склад УЗ, окрім Слонів.
Юрик, какие наши? ЭРки скоро сдохнут. луганска нет. так может хватит ностальгировать, и пора двигаться в направлении от врага? Да и габариты платформ менять потихоньку - пусть враг попробует проехать, ага. Ну и никогда не чувтвовал дискомфорта от посадки в риц-спальный, ну на 5 см дырка больше. 15 или 20 - роли особо не играет.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9665
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: KBP/DEN
Контактная информация:

Re: Євроколія на території України

Сообщение dimentiy »

HRCS2 тоже в пригородном габарите, если мне не изменяет память. Так что это, собственно, как заказать. А под ПДС у нас тех высоких платформ... На пальцах пересчитать можно.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2881
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Re: Євроколія на території України

Сообщение ЛиС »

dimentiy писал(а):
05 июн 2024, 18:05
Я не думаю, що у нас є шанси перейти на 1435 повністю, але окремі лінії, по аналогії з Rail Baltica
В даному випадку Rail Baltica це швидше антиприклад :wink: В якому там році її почали будувати? Якщо вірити ВІКІ, то закінчили ТЕО і першу "діляночку" відкрили в 2011 році, а розробляти почали взагалі в 2001. І це за кошти ЄС!
На папері можна малювати все що завгодно, а от на ділі... Хаб у Львові на колію 1435 це, мабуть, чи не найкращий варіант на близьку перспективу. Можливо навіть з вантажним терміналом десь в районі ВЧД. Перевалка - це теж гроші. Доречі, ті ж таки поляки не поспішають пускати "на цвяхи" лінію LHS 1520. В лютому-березні 22 там навіть декілька пасажирських поїздів пропустили з України. І в Ковелі, якщо не помиляюся, досить таки розвинена інфраструктура 1435 навіть з заїздом у депо. Тобто - для початку відновити все, що було в прикордонні, трохи доопрацювати, зручні пересадки, узгоджені поїзди, а далі видно буде. Ту ж таки Linia kolejowa 102 вже скільки років "домучити" не можуть?

Під вантажні перевезення першиватись... Таке собі рішення. Під'їзні колії підприємств(які дають основний вантажопотік) теж навряд чи будуть перешивати. Гасло "подалі від ворога" звісно хороше, але поки що нереальне
TANK писал(а):
05 июн 2024, 19:40
Ну и никогда не чувтвовал дискомфорта от посадки в риц-спальный, ну на 5 см дырка больше. 15 или 20 - роли особо не играет.
Це тобі байдуже. А "пересічним пасажирам", які активно почали користуватися РІЦами лише після 22 року - ні. Вже навіть якісь трапи спеціальні почали городити, щоб ту саму "дірку" на 1-й колії К-Пас перекрити :D

Юрик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2349
Зарегистрирован: 29 дек 2009, 10:58
Откуда: Харьков

Re: Євроколія на території України

Сообщение Юрик »

TANK писал(а):
05 июн 2024, 19:40
Kozak писал(а):
05 июн 2024, 14:00
Біля Чопа найбільша концентрація вантажних станції стиковки різних колії, займають доволі багато території.
сплетением через боржаву до виноградова и королева идет, там тоже перегрузки нехилые есть. проблема только в том, что в том же чопе пути последний раз ремонтировались при СЭВ, сейчас ходят и только выпершие костыли назад запихивают.
Юрик писал(а):
05 июн 2024, 17:27
Наведу приклад.
Наші "високі" платформи розраховані під наші електропоїзди (вони широкі), в принципі як і весь "швидкісний" рухомий склад УЗ, окрім Слонів.
Юрик, какие наши? ЭРки скоро сдохнут. луганска нет. так может хватит ностальгировать, и пора двигаться в направлении от врага? Да и габариты платформ менять потихоньку - пусть враг попробует проехать, ага. Ну и никогда не чувтвовал дискомфорта от посадки в риц-спальный, ну на 5 см дырка больше. 15 или 20 - роли особо не играет.
Шановний!
Справді - шановний!
Хюндай, Тарпан, швидкісний локомотивної тяги.
О боже, навіть - дизель поїзди КВБЗ йдуть у широкомо габариті!
Для приміських це, я вважаю, нормально.
Як і проекти електропоїздів для УЗ.

Якось покажу відео як сідати з високої під електричку у Песу.

Анатолий
п/п-к Очевидность
п/п-к Очевидность
Сообщения: 7719
Зарегистрирован: 16 фев 2006, 17:37
Откуда: из Киева

Re: Євроколія на території України

Сообщение Анатолий »

Під час німецької окупації України в нас вже була скрізь євроколія.

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 10933
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: Євроколія на території України

Сообщение TANK »

ЛиС писал(а):
06 июн 2024, 03:58
А "пересічним пасажирам", які активно почали користуватися РІЦами лише після 22 року - ні. Вже навіть якісь трапи спеціальні почали городити, щоб ту саму "дірку" на 1-й колії К-Пас перекрити :D
Вот и не привыкли к хорошему, но ноют о комфорте! :veryhappy: . начинать нужно было еще с совка, с СВ) потом продолжить гранд-туром на львов) И только осознав все прелести звуко и теплоизоляции этих вагонов - понять, что встреча с дыркой 2 раза поездку - в сущности пустяк))) Ну и после 22 года все РИЦы были перекомпонованы в трехместные - вот это адок, да. места для багажа нет, высота полок - сесть не можешь, чтобы встать - с нее нужно просто выкатиться, ну и писсуар, ой, умывальник с такой толпой теряет актуальность))) Но жить мешает только дырка :lol: Для обычного хомосапиенса проблем быть не должно, для маломобильных - да, коляска не пройдет. Значит 1 трап с подачей к вагону по необходимости. Только в РИЦе коляска дальше тоже никуда не проедет)))) И главное - с низкой платформы в РИЦ подняться В РАЗЫ ТЯЖЕЛЕЕ, там в разы хуже чем ЭРке - мало того, что ступеньки высокие и не глубокие, так еще там узко. чемодан в руке сбоку уже не затащишь - только перед собой. Но проблема в дырке в 5 см :D

Юрик, хватит спорить в одни ворота))) наш габарит сейчас без проблем пропускает европейский, даже место остается)) так что европейский ПС легко может работать. Равно как и и хюндаи с тарпанами могут ,поменять телеги на европу и так же кататься дальше до списания. У хюндая - это будет вообще возврат к стандартному варианту. Более того, у нас гарантированно не возникнет необходимости обрезать платформы, как у некоторых))))

Анатолий - 5+, хоть и :offtopic:
Последний раз редактировалось TANK 06 июн 2024, 11:02, всего редактировалось 1 раз.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Анатолий
п/п-к Очевидность
п/п-к Очевидность
Сообщения: 7719
Зарегистрирован: 16 фев 2006, 17:37
Откуда: из Киева

Re: Євроколія на території України

Сообщение Анатолий »

Я тут ні до чого. Євроколії зробили німецькі інженерні війська.

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 10933
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: Євроколія на території України

Сообщение TANK »

но колея была)
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2881
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Re: Євроколія на території України

Сообщение ЛиС »

TANK, їх ніхто не переобладнував. Дивно, що ти не знаєш що РІЦовські купе з самого початку були тримісними, просто середня полиця опускалась і була фактично спинкою для нижньої полиці. А в міжнародному форматі вони і в радянські часи їздили в режимі "кушет" з 3-ма полицями. Просто тоді і наші купешки і навіть плацкарти пропускали, да і соцмереж для відосиків з тіктоку не було. Ось і не було широкого розголосу. Ба, більше - навіть до широкомасштабки пасажири сильно не обурювалися, бо по факту це стандартне європейське купе. А ось коли поїхали люди, які ніколи за кордон залізницями не їздили почався хейт.
Анатолий писал(а):
06 июн 2024, 07:25
Під час німецької окупації України в нас вже була скрізь євроколія.
І...? У Вас зовсім немає розуміння функціонування залізниці? Була. І що? На дерев'яних шпалах перешити колію немає ніякої проблеми. Тим більше що ні ЕЦ, ні тим більше АЛС в ті часи не було зовсім. Пропонуєте повернутись на 80 років назад?

Анатолий
п/п-к Очевидность
п/п-к Очевидность
Сообщения: 7719
Зарегистрирован: 16 фев 2006, 17:37
Откуда: из Киева

Re: Євроколія на території України

Сообщение Анатолий »

Це неможливо.

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9665
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: KBP/DEN
Контактная информация:

Re: Євроколія на території України

Сообщение dimentiy »

В даному випадку Rail Baltica це швидше антиприклад :wink: В якому там році її почали будувати? Якщо вірити ВІКІ, то закінчили ТЕО і першу "діляночку" відкрили в 2011 році, а розробляти почали взагалі в 2001. І це за кошти ЄС!
На папері можна малювати все що завгодно, а от на ділі...
За державні кошти там все так будують, нічого дивного.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 10933
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: Євроколія на території України

Сообщение TANK »

ЛиС, я все это прекрасно знаю! Более того, еще и малую там спокойно возил - 2 св стоили дешевле 4 купе)) но потом св стали считать купешку с отвинченными верхними полками - выбора не осталось.

Я о чем писал - раньше эти международные поезда-вагоны имели 1 и 2 класс - по 2 и по 3 человека соответственно. Сейчас, учитывая дикий спрос пролетарскую целесообразность и революционнную необходимость на ту же вену ходят уже 2 вагона и все купехи по 3 места.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Ответить