Це дуже маленьке містечко-курорт має великий міжнародний аеропорт!
Метро в Мире
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9460
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Re: Метро в Мире
Саме тому метрополітен там не потрібен. Туристам поза готелем робити немає чого, а місцевих там не так багато. Міжнародний аеропорт потрібен саме для готелів, а не для міста.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Re: Метро в Мире
У Малайзії зіткнулися два потяги метро, понад 200 людей постраждали
https://www.rbc.ua/ukr/news/malayzii-st ... 74147.html
24 ТРАВНЯ 2021 19:35
Фото: у Малайзії зіткнулися два потяги метро (freemalaysiatoday.com)
АВТОР: РБК-УКРАЇНА
У столиці Малайзії місті Куала-Лумпур сталося зіткнення двох поїздів метро. В результаті інциденту постраждали понад 200 осіб.
Про це повідомляє Alghadeer TV.
Інцидент стався 24 травня близько 20:45 (15:45 за київським часом). Два потяги легкорельсового метро зіткнулися в підземному тунелі недалеко від веж-близнюків Петронас.
За словами начальника районної поліції Мохамада Зайнала Абдулла, один з поїздів, що зіткнулися перевозив пасажирів, другий був запущений в тестовому режимі і був порожнім.
В результаті події 47 осіб серйозно постраждали, а ще 166 отримали незначні травми.
"Ми все ще розслідуємо інцидент..., але ми підозрюємо, що, можливо, відбулося непорозуміння з боку центру управління поїздами", - заявив Мохамад Зайнал.
https://www.rbc.ua/ukr/news/malayzii-st ... 74147.html
24 ТРАВНЯ 2021 19:35
Фото: у Малайзії зіткнулися два потяги метро (freemalaysiatoday.com)
АВТОР: РБК-УКРАЇНА
У столиці Малайзії місті Куала-Лумпур сталося зіткнення двох поїздів метро. В результаті інциденту постраждали понад 200 осіб.
Про це повідомляє Alghadeer TV.
Інцидент стався 24 травня близько 20:45 (15:45 за київським часом). Два потяги легкорельсового метро зіткнулися в підземному тунелі недалеко від веж-близнюків Петронас.
За словами начальника районної поліції Мохамада Зайнала Абдулла, один з поїздів, що зіткнулися перевозив пасажирів, другий був запущений в тестовому режимі і був порожнім.
В результаті події 47 осіб серйозно постраждали, а ще 166 отримали незначні травми.
"Ми все ще розслідуємо інцидент..., але ми підозрюємо, що, можливо, відбулося непорозуміння з боку центру управління поїздами", - заявив Мохамад Зайнал.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 9306
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Метро в Мире
Уявіть, що у Вінниці, або Миколаєві вирішили будувати метрополітен і на це, навіть, виділили кошти. Здається, що така історія може лише наснитися і залишитися фантазією. Але... проєкти подібного масштабу існують та реалізуються в інших країнах.
Так, у румунському місті Клуж-Напока з населенням трохи більше 300 тисяч осіб, 5 червня 2024 року, почали будувати метрополітен. Загальний бюджет становить 2,7 млрд євро. Кошти виділяються з різних джерел - Євросоюз, Румунія (держбюджет), мерія Клужа. Планується збудувати до 2031 року підземну лінію метро протяжністю 21 км та 19 станцій. За проєктом транспортна система буде нагадувати вузькоколійну залізницю з відповідним габаритом тунелів та поїздів. Наприклад, поїзд у складі 3-х вагонів вміщатиме 540 осіб. Рух буде забезпечуватися без залучення машиністів за допомогою "автопілота". Цікаво, що мер Клужа Еміль Бок ще у 2015 році був проти будівництва метро. Він казав, що це дорогий проєкт, а населенню вистачить наземного транспорту. Зараз у місті функціонує трамвайна лінія - 11 км., 12 тролейбусних маршрутів, 50 автобусних ліній. Проте у 2018 році міська адміністрація дала гроші на ТЕО, а згодом оголосили тендер на будівництво підземки. А у 2024 році мер Клужа Еміль Бок відкривав урочистий мітинг на честь закладення першої станції метро.
Проте залишається відкритим питання - навіщо обласному центру - метрополітен? Влада Клужа переконує всіх, що підземний транспорт розвантажить вуличну мережу старого міста і створить привабливі умови для інвестицій. Чиновники вважають, що іноваційна лінія метро покращить мобільність населення та дозволить економити кошти на транспортних витратах (їздити у метро буде дешевше/швидше ніж автомашиною). Можливо у Клуж будуть їздити місцеві туристи кататися у метро... Одним словом, цей проєкт дуже специфічний з огляду на реалізацію та подальше використання.
P.S. Генеральним підрядником є асоціація Gulermak Agir Sanayi Insaat Ve Taahhut AS - Gülermak Spólka Z Ograniczona Odpowiedzialnoscia - Alstom Transport SA - Arcada Company SA.
Джерело Олег Васильєв в ФБ
Так, у румунському місті Клуж-Напока з населенням трохи більше 300 тисяч осіб, 5 червня 2024 року, почали будувати метрополітен. Загальний бюджет становить 2,7 млрд євро. Кошти виділяються з різних джерел - Євросоюз, Румунія (держбюджет), мерія Клужа. Планується збудувати до 2031 року підземну лінію метро протяжністю 21 км та 19 станцій. За проєктом транспортна система буде нагадувати вузькоколійну залізницю з відповідним габаритом тунелів та поїздів. Наприклад, поїзд у складі 3-х вагонів вміщатиме 540 осіб. Рух буде забезпечуватися без залучення машиністів за допомогою "автопілота". Цікаво, що мер Клужа Еміль Бок ще у 2015 році був проти будівництва метро. Він казав, що це дорогий проєкт, а населенню вистачить наземного транспорту. Зараз у місті функціонує трамвайна лінія - 11 км., 12 тролейбусних маршрутів, 50 автобусних ліній. Проте у 2018 році міська адміністрація дала гроші на ТЕО, а згодом оголосили тендер на будівництво підземки. А у 2024 році мер Клужа Еміль Бок відкривав урочистий мітинг на честь закладення першої станції метро.
Проте залишається відкритим питання - навіщо обласному центру - метрополітен? Влада Клужа переконує всіх, що підземний транспорт розвантажить вуличну мережу старого міста і створить привабливі умови для інвестицій. Чиновники вважають, що іноваційна лінія метро покращить мобільність населення та дозволить економити кошти на транспортних витратах (їздити у метро буде дешевше/швидше ніж автомашиною). Можливо у Клуж будуть їздити місцеві туристи кататися у метро... Одним словом, цей проєкт дуже специфічний з огляду на реалізацію та подальше використання.
P.S. Генеральним підрядником є асоціація Gulermak Agir Sanayi Insaat Ve Taahhut AS - Gülermak Spólka Z Ograniczona Odpowiedzialnoscia - Alstom Transport SA - Arcada Company SA.
Джерело Олег Васильєв в ФБ
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Метро в Мире
До слова потрібність/непотрібність метро дуже суперечлива тема. Дехто вважає що містам мільйоникам не завжди потрібне метро (Дніпро, Донецьк, Омськ, Єкатеринбург, Новосибірськ тощо) але у Європі у таких малих містах за розмірами як наші облцентри, метро функціонує успішно. Але метро можна назвати будь що, хоч підземний трамвай, чи наземну електричку чи класичне підземне метро. Тому буде цікаво що з цього вийдеБодрый писал(а): ↑07 июл 2024, 13:05
Проте залишається відкритим питання - навіщо обласному центру - метрополітен? Влада Клужа переконує всіх, що підземний транспорт розвантажить вуличну мережу старого міста і створить привабливі умови для інвестицій. Чиновники вважають, що іноваційна лінія метро покращить мобільність населення та дозволить економити кошти на транспортних витратах (їздити у метро буде дешевше/швидше ніж автомашиною). Можливо у Клуж будуть їздити місцеві туристи кататися у метро... Одним словом, цей проєкт дуже специфічний з огляду на реалізацію та подальше використання.
Метро до вашої вулиці у Х році, а метро на Троєщину?
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9460
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Re: Метро в Мире
Частіше за все в Європі це насправді легке метро/важкий трамвай, дешевше в експлуатації, в будівництві, а також доступне простіше трасування, коли можна лінію прямо на вулицю вивести. Прибрати трамвай під землю чи на естакаду в місцях, де необхідна ізоляція від решти учасників дорожнього руху — це, насправді, гарна ідея. Як не називай, можна вирішити багато транспортних проблем таким чином.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Re: Метро в Мире
Додам трохи ілюстрацій до попередньго посту:
Вулицею, відокремлено Вулицею, суміщено (старий центр міста) Окремо (поруч тільки велодоріжка) В цьому місті систему називають "трамвай", в іншому це "метро" з такими самими Alstom (відрізняються "мордами").
Вулицею, відокремлено Вулицею, суміщено (старий центр міста) Окремо (поруч тільки велодоріжка) В цьому місті систему називають "трамвай", в іншому це "метро" з такими самими Alstom (відрізняються "мордами").