Подвижной состав
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Re: Подвижной состав
TANK
та то из серии срав пес перділи гуси. фантазировали открыть линию до Винтоградаря и туда пустить новый ПС с этого тендера. брага еще в 23м говорил, что планируют уже в 24м начать получать эти новые вагоны . але ж не так сталося, як гадалося(внезапно и неожиданно(нет)).
п.с.: а вообще было бы интересно посмотреть что бы там Шкода выкатила. учитывая что у них почти все кузова(кроме траликов и трамваев) уже давно из алюминия.
та то из серии срав пес перділи гуси. фантазировали открыть линию до Винтоградаря и туда пустить новый ПС с этого тендера. брага еще в 23м говорил, что планируют уже в 24м начать получать эти новые вагоны . але ж не так сталося, як гадалося(внезапно и неожиданно(нет)).
п.с.: а вообще было бы интересно посмотреть что бы там Шкода выкатила. учитывая что у них почти все кузова(кроме траликов и трамваев) уже давно из алюминия.
Re: Подвижной состав
Нещодавно ж у червні начебто Київрада надала дозвіл на кредит в 50 млн € на закупівлю нових вагонів метро, і нещодавно почалось обговорення щодо ще 200 млн € на нові вагони. Але поки що час у них є, до відкриття метро на Виноградар, але якщо дійсно буде новий рухомий склад - це буде великою перемогою
Метро до вашої вулиці у Х році, а метро на Троєщину?
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 9306
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Рухомий склад
ЄІБ збільшує фінансування з оновлення вагонів метро та тролейбусів для Києва з 100 до 300 млн євро
Про збільшення суми позики до ЄІБ зверталась Київська міська держадміністрація
Європейський інвестиційний банк планує збільшити обсяг фінансування проєкту "Київський міський електротранспорт" зі 100 млн євро до 300 млн євро.
Про це пише ЦТС з посиланням на Європейську правду.
Про збільшення суми позики до ЄІБ зверталась Київська міська держадміністрація.
Кошти мають використати до 2029 року на придбання й оновлення вагонів метрополітену та тролейбусів.
Початкову рамкову угоду розміром 100 млн євро ЄІБ відкрив у грудні 2021 року. Перший тендер на купівлю тролейбусів загальною вартістю 50 млн євро не відбувся. Решта 50 млн євро з початкової кредитної лінії будуть використані на придбання вагонів метро, яких, як зазначається у листі ЄІБ, "терміново потребує Київ".
"За нинішніх обставин КП "Київський метрополітен" більше не має доступу до запасних частин, необхідних для регулярного технічного обслуговування вагонів метро, 80% з яких вироблені в росії, причому понад 60% з них є застарілими", - йдеться у листі банку на адресу українського уряду.
Додаткову суму позики розміром 200 млн євро пропонується використати саме на повноцінну модернізацію або заміну вагонів метро.
Загальна вартість проєкту "Київський міський електротранспорт" збільшиться з 217 млн євро до 417 млн євро, з яких 300 млн євро - кошти ЄІБ, 100 млн євро - Європейського банку реконструкції та розвитку, 17 млн євро - власні кошти Києва
https://cfts.org.ua/news/2024/07/23/eib ... evro_79866
Про збільшення суми позики до ЄІБ зверталась Київська міська держадміністрація
Європейський інвестиційний банк планує збільшити обсяг фінансування проєкту "Київський міський електротранспорт" зі 100 млн євро до 300 млн євро.
Про це пише ЦТС з посиланням на Європейську правду.
Про збільшення суми позики до ЄІБ зверталась Київська міська держадміністрація.
Кошти мають використати до 2029 року на придбання й оновлення вагонів метрополітену та тролейбусів.
Початкову рамкову угоду розміром 100 млн євро ЄІБ відкрив у грудні 2021 року. Перший тендер на купівлю тролейбусів загальною вартістю 50 млн євро не відбувся. Решта 50 млн євро з початкової кредитної лінії будуть використані на придбання вагонів метро, яких, як зазначається у листі ЄІБ, "терміново потребує Київ".
"За нинішніх обставин КП "Київський метрополітен" більше не має доступу до запасних частин, необхідних для регулярного технічного обслуговування вагонів метро, 80% з яких вироблені в росії, причому понад 60% з них є застарілими", - йдеться у листі банку на адресу українського уряду.
Додаткову суму позики розміром 200 млн євро пропонується використати саме на повноцінну модернізацію або заміну вагонів метро.
Загальна вартість проєкту "Київський міський електротранспорт" збільшиться з 217 млн євро до 417 млн євро, з яких 300 млн євро - кошти ЄІБ, 100 млн євро - Європейського банку реконструкції та розвитку, 17 млн євро - власні кошти Києва
https://cfts.org.ua/news/2024/07/23/eib ... evro_79866
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Подвижной состав
Чималі кошти, але це буде суттєвим кроком у покращенні метрополітену. Бо наразі залишається тільки старі вагони розрізати на запчастини для інших, а тут ось і новий рухомий склад, що буде дуже в нагоді
Метро до вашої вулиці у Х році, а метро на Троєщину?
Re: Подвижной состав
Тендера ЕИБ засекречены.
Re: Подвижной состав
Третий состав из варшавских вагонов вышел на линию.
Alltransua
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 9306
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Рухомий склад
ЄІБ надав Києву 50 млн євро для заміни вагонів метро
ЄІБ та Київ підписали угоду на 50 млн євро для модернізації рухомого складу метро енергоефективними вагонами.
Про це повідомила пресслужба ЄІБ.
Європейський інвестиційний банк (ЄІБ) та місто Київ підписали кредитну угоду на 50 млн євро для придбання нових вагонів метро. Ця ініціатива спрямована на модернізацію київського метрополітену та забезпечення надійного транспорту для мільйонів мешканців столиці. Угоду підписали сьогодні в штаб-квартирі ЄІБ у Люксембурзі під час візиту делегації Київської міської державної адміністрації.
До війни близько 80% рухомого складу київського метрополітену було російського виробництва, тому припинення цієї залежності — нагальне стратегічне завдання. Понад 60% парку вже перевищило свій термін експлуатації, і нове фінансування дасть змогу замінити застарілі вагони на сучасні, енергоефективні альтернативи від місцевих або міжнародних постачальників. Це відповідає Стратегії розвитку міста Києва до 2025 року та Національній транспортній стратегії України до 2030 року, які спрямовані на створення більш стійкої та надійної системи громадського транспорту.
50 млн євро, наданих за підтримки Фонду ЄІБ «EU for Ukraine Fund», є першою частиною кредиту на загальну суму 200 млн євро, наданого банком. Ця початкова сума спрямована виключно на придбання нових вагонів метро для Києва. Решта 150 млн євро буде надана після завершення техніко-економічного обґрунтування, також профінансованого ЄІБ, яке оцінить доцільність закупівлі нових вагонів метро порівняно з можливістю модернізації частини наявного парку вагонів метро. Загальне фінансування дасть змогу Київському метрополітену, комунальному підприємству, яке керує системою метро в Києві, оновити чи замінити 120–160 вагонів, що покращить транспортну інфраструктуру міста.
Нагадаємо, раніше ми писали, що ЄІБ профінансує на 100 млн євро відновлення українських громад.
https://finclub.net/news/yeib-nadav-kyi ... metro.html
ЄІБ та Київ підписали угоду на 50 млн євро для модернізації рухомого складу метро енергоефективними вагонами.
Про це повідомила пресслужба ЄІБ.
Європейський інвестиційний банк (ЄІБ) та місто Київ підписали кредитну угоду на 50 млн євро для придбання нових вагонів метро. Ця ініціатива спрямована на модернізацію київського метрополітену та забезпечення надійного транспорту для мільйонів мешканців столиці. Угоду підписали сьогодні в штаб-квартирі ЄІБ у Люксембурзі під час візиту делегації Київської міської державної адміністрації.
До війни близько 80% рухомого складу київського метрополітену було російського виробництва, тому припинення цієї залежності — нагальне стратегічне завдання. Понад 60% парку вже перевищило свій термін експлуатації, і нове фінансування дасть змогу замінити застарілі вагони на сучасні, енергоефективні альтернативи від місцевих або міжнародних постачальників. Це відповідає Стратегії розвитку міста Києва до 2025 року та Національній транспортній стратегії України до 2030 року, які спрямовані на створення більш стійкої та надійної системи громадського транспорту.
50 млн євро, наданих за підтримки Фонду ЄІБ «EU for Ukraine Fund», є першою частиною кредиту на загальну суму 200 млн євро, наданого банком. Ця початкова сума спрямована виключно на придбання нових вагонів метро для Києва. Решта 150 млн євро буде надана після завершення техніко-економічного обґрунтування, також профінансованого ЄІБ, яке оцінить доцільність закупівлі нових вагонів метро порівняно з можливістю модернізації частини наявного парку вагонів метро. Загальне фінансування дасть змогу Київському метрополітену, комунальному підприємству, яке керує системою метро в Києві, оновити чи замінити 120–160 вагонів, що покращить транспортну інфраструктуру міста.
Нагадаємо, раніше ми писали, що ЄІБ профінансує на 100 млн євро відновлення українських громад.
https://finclub.net/news/yeib-nadav-kyi ... metro.html
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 9306
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Подвижной состав
Столична влада переплатила 160 млн грн за доставку подарованих вагонів з Польщі
Невиправдана переплата комунальним підприємством «Київський метрополітен» за послугу транспортування вагонів, отриманих як дар від європейських партнерів, склала близько 160 млн грн – за реальної ринкової вартості такого перевезення у 30 млн грн.
Це встановили фахівці Державної аудиторської служби України під час проведення аудиту фінансової діяльності КП «Київський метрополітен».
З’ясувалося, що середньоринкова вартість транспортно-експедиторських послуг з організації міжнародного перевезення одного вагону метро з Варшави до Києва складає 0,5 млн грн. Натомість «Київський метрополітен» за кожен доставлений вагон заплатив 3,15 млн грн.
За транспортування усіх 60 вагонів, що прибули з Польщі, відповідно до даних бухгалтерського обліку, була здійснена повна оплата на загальну суму 189,34 млн грн. Тоді як – за результатами досліджень відкритих джерел інформації (зокрема веб-сайтів низки операторів ринку перевезень) – розрахункова вартість надання таких послуги могла становити лише близько 30 млн грн.
Тобто зі столичного бюджету було витрачено в 6,3 рази більше коштів, ніж вимагала ситуація.
Варто додати, що підприємство-переможець, яке доставило вагони в Київ, очевидно дебютувало в сфері транспортно-експедиторських послуг. З’ясувалося, що впродовж 2022-2023 років воно більше нікому з учасників ринку не надавало вказаних послуг. Перевезення вагонів з Польщі до Києва за договорами з «Київським метрополітеном» – його єдиний досвід в цьому напрямку.
Втім, провести зустрічну звірку аудиторам не вдалося – їх не допустили на підприємство. Через що Держаудитслужба скерувала до Національної поліції відповідний лист про сприяння.
Голова Державної аудиторської служби України Алла Басалаєва нагадала, що після повномасштабного вторгнення Уряд тимчасово призупинив заходи фінансового контролю місцевих бюджетів. Проте з вересня 2022 року така перевірка була відновлена.
«Ретельний фінконтроль за використанням бюджетних коштів на місцях необхідний передусім через те, що держава виділяє значні кошти на відновлення, зокрема – від міжнародних донорів. Тому на будь-які намагання місцевих голів чи керівників підприємств зловживати на допомозі аудитори реагуватимуть відповідно до закону», – наголосила Алла Басалаєва.
https://dasu.gov.ua/ua/news/5197
Невиправдана переплата комунальним підприємством «Київський метрополітен» за послугу транспортування вагонів, отриманих як дар від європейських партнерів, склала близько 160 млн грн – за реальної ринкової вартості такого перевезення у 30 млн грн.
Це встановили фахівці Державної аудиторської служби України під час проведення аудиту фінансової діяльності КП «Київський метрополітен».
З’ясувалося, що середньоринкова вартість транспортно-експедиторських послуг з організації міжнародного перевезення одного вагону метро з Варшави до Києва складає 0,5 млн грн. Натомість «Київський метрополітен» за кожен доставлений вагон заплатив 3,15 млн грн.
За транспортування усіх 60 вагонів, що прибули з Польщі, відповідно до даних бухгалтерського обліку, була здійснена повна оплата на загальну суму 189,34 млн грн. Тоді як – за результатами досліджень відкритих джерел інформації (зокрема веб-сайтів низки операторів ринку перевезень) – розрахункова вартість надання таких послуги могла становити лише близько 30 млн грн.
Тобто зі столичного бюджету було витрачено в 6,3 рази більше коштів, ніж вимагала ситуація.
Варто додати, що підприємство-переможець, яке доставило вагони в Київ, очевидно дебютувало в сфері транспортно-експедиторських послуг. З’ясувалося, що впродовж 2022-2023 років воно більше нікому з учасників ринку не надавало вказаних послуг. Перевезення вагонів з Польщі до Києва за договорами з «Київським метрополітеном» – його єдиний досвід в цьому напрямку.
Втім, провести зустрічну звірку аудиторам не вдалося – їх не допустили на підприємство. Через що Держаудитслужба скерувала до Національної поліції відповідний лист про сприяння.
Голова Державної аудиторської служби України Алла Басалаєва нагадала, що після повномасштабного вторгнення Уряд тимчасово призупинив заходи фінансового контролю місцевих бюджетів. Проте з вересня 2022 року така перевірка була відновлена.
«Ретельний фінконтроль за використанням бюджетних коштів на місцях необхідний передусім через те, що держава виділяє значні кошти на відновлення, зокрема – від міжнародних донорів. Тому на будь-які намагання місцевих голів чи керівників підприємств зловживати на допомозі аудитори реагуватимуть відповідно до закону», – наголосила Алла Басалаєва.
https://dasu.gov.ua/ua/news/5197
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 9306
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Подвижной состав
Сьогодні на маршрут зеленої гілки столичного метро вийшов вже третій потяг з вагонів, які Київ отримав від Варшави. Проїхався в ньому. Вагони гарні та комфортабельні.
Нагадаю, перший такий поїзд виїхав на маршрут київського метро в листопаді 2023 року, другий - у квітні цього року. Поїзди курсують справно, у встановлених графіках та регулярно проходять всі планові огляди.
Загалом 2023-го в якості благодійної допомоги столиця Польщі передала Києву 60 вагонів метро.
Фахівці КП «Київський метрополітен» здійснюють необхідні експертизи вагонів. І частину використовують як технічних донорів для капремонтів вагонів київської підземки. А частину - адаптують і додають до рухомого складу столичного метро.
Зокрема, вже тривають роботи над формуванням четвертого потягу. Загалом фахівці підприємства адаптували 16 з 60 варшавських вагонів. І продовжують роботи, адже велика кількість вагонів у хорошому технічному стані.
Дякую за допомогу польським друзям і, зокрема, меру Варшави Рафалу Тшасковському!
Джерело ТК В.Кличка
Нагадаю, перший такий поїзд виїхав на маршрут київського метро в листопаді 2023 року, другий - у квітні цього року. Поїзди курсують справно, у встановлених графіках та регулярно проходять всі планові огляди.
Загалом 2023-го в якості благодійної допомоги столиця Польщі передала Києву 60 вагонів метро.
Фахівці КП «Київський метрополітен» здійснюють необхідні експертизи вагонів. І частину використовують як технічних донорів для капремонтів вагонів київської підземки. А частину - адаптують і додають до рухомого складу столичного метро.
Зокрема, вже тривають роботи над формуванням четвертого потягу. Загалом фахівці підприємства адаптували 16 з 60 варшавських вагонів. І продовжують роботи, адже велика кількість вагонів у хорошому технічному стані.
Дякую за допомогу польським друзям і, зокрема, меру Варшави Рафалу Тшасковському!
Джерело ТК В.Кличка
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...