Новости

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 9926
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Новости

Сообщение Бодрый »

Закинуте турецьким «Limak» будівництво метро в Дніпрі може взятися Чехія

Делегації чеських урядовців показали будівельний майданчик недобудованої «Лімаком» станції метрополітену в Дніпрі. Чехи висловили бажання допомогти відновити роботи, тож наразі це питання обговорюється, повідомляє «Дніпро Оперативний» з посиланням на «ДніпроTV».

У Дніпрі побувала делегація урядовців та бізнесменів з Чехії. Гості зустрічалися з владцями, дніпровськими підприємцями та відвідували об'єкти, в які можна інвестувати. Одна з локацій - недобудована станція Дніпровського метрополітену. Чехам розповіли історію будівництва, показали проЄкти. Після цього делегати спустилися під землю.

Директор департаменту транспорту та транспортної інфраструктури Ігор Маковцев розповів про прикру ситуацію, коли генеральний підрядник, турецька компанія Limak, на початку повномасштабного вторгнення просто зникла. Наразі триває судовий процес щодо відшкодування підрядником збитків. Перш ніж обрати нового підрядника, вже проводиться повний аудит виконаних робіт і тих, що залишилось.

Наразі триває судовий процес щодо відшкодування підрядником збитків. Перш ніж обрати нового підрядника, вже проводиться повний аудит виконаних робіт і тих, що залишилось.

"Моя перша емоція - це повага, це дуже великий та масштабний проєкт. Я поважаю вашу відданість аби завершити цей проект, тому що це буде дійсно величезний внесок у розвиток громадського транспорту тут, у місті Дніпро, а також у регіоні», - зазначила Бланка Беднарова, представниця міністерства транспорту Республіки Чехія.

Бланка Беднарова наголошує: співпраця та допомога Чехії зараз важлива.

«І оскільки я працюю в галузі транспорту, я тут, щоб бути в контакті, щоб особисто зустрітися з моїми колегами з Міністерства реконструкції та обговорити нашу довгострокову співпрацю в галузі транспорту. Я також зустрілася з колегами з Космічного агентства України, щоб обговорити діяльність, пов'язану з космосом і космічними дослідженнями. І я тут також для того, щоб побачити, як Чеська Республіка може сприяти відновленню України в галузі інфраструктури», - підсумувала вона.

Обидві сторони висловили зацікавленість у співпраці та реалізації спільних проектів. Щодо результатів візиту у метро. Представниця міністерства транспорту Республіки Чехія пообіцяла ознайомити чеських метробудівців з презентацією добудови дніпровського метрополітену, аби ті в свою чергу визначилися, чи зможуть допомогти добудувати метро у нашому місті.

Нагадаємо, раніше Чехія взяла патронат над Дніпром та Дніпропетровською областю.

https://dnepr.express/ua/post/za-kinute ... ya-chehiya
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Aktivnyy
Механик
Механик
Сообщения: 248
Зарегистрирован: 17 июл 2024, 10:38
Откуда: Киев

Re: Новости

Сообщение Aktivnyy »

У червні Дніпровський метрополітен замовив "Незалежне аналітичне дослідження виконання проекту «Проекту «Завершення будівництва метрополітену у м. Дніпропетровську»" на суму 400 тисяч. Договір укладений з «Приватне підприємство аудиторська фірма ЗапоріжАудитКонсталтинг». Виконання до 27 червня 2024. Результати поки що невідомі

UPD
У квітні також метрополітен уклав договір на "Послуги з аудиту цільового використання КП «Дніпровський метрополітен» коштів Кредиту Європейського банку реконструкції та розвитку". Строк до 10 травня. Тож як ми бачимо Дніпро проводить багато документальної роботи для можливого майбутнього відновлення будівництва
Метро до вашої вулиці у Х році, а метро на Троєщину? :wink:

Аватара пользователя
Aktivnyy
Механик
Механик
Сообщения: 248
Зарегистрирован: 17 июл 2024, 10:38
Откуда: Киев

Re: Новости

Сообщение Aktivnyy »

14 серпня Дніпровський метрополітен замовив «Роботи з незалежного аналітичного дослідження виконання проекту «Проекту «Завершення будівництва метрополітену у м. Дніпропетровську». Вартість - 313 тисяч. Виконавець - «Приватне підприємство аудиторська фірма ЗапоріжАудитКонсталтинг». Строк виконання - до 27 вересня 2024 року.

Для чого Дніпро все це робить - поки незрозуміло. Хто з форумчан може висловити припущення?

UPD
Дніпровський метрополітен 10 червня уклав договір на «Проведення експертного обстеження та виконання попереднього технічного звіту з огляду обладнання і техніки, що знаходяться на робочих площадках Замовника в рамках проекту «Завершення будівництва метрополітену у м. Дніпропетровську».

Виконавцем є - "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВИЙ ЦЕНТР "ЕКСПЕРТ №1".

Вартість - 400 тисяч. Також строк виконання робіт - до 26 червня
Метро до вашої вулиці у Х році, а метро на Троєщину? :wink:

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 9926
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Новини Дніпро

Сообщение Бодрый »

Компанія «Лімак» відсудила у Дніпра 400 мільйонів гривень

Підрядники будівництва Дніпровського метрополітену досягли у Міжнародному арбітражному суді рішення на свою користь про виплату понад 9 мільйонів євро.

Нагадаємо, що ця турецька компанія була підрядником на добудову нашого метро.

Але відразу після початку Великої війни вона звернула свою роботу в нашому місті, вивезла співробітників та найцінніше обладнання.

Керівництво міста дорікало компанії за те, що вона самовільно втекла з України, кинула будівництво в Дніпрі, завдала місту величезних збитків.

А представники «Лимака» тим часом у судах домагалися компенсації за невиконання (з їхнього погляду!) Дніпром своїх зобов'язань.

У результаті Міжнародний арбітражний суд зобов'язав КП «Дніпровський метрополітен» виплатити компанії «Лимак» за невиконання договору понад 9 мільйонів євро – це 400 мільйонів гривень, які доведеться сплачувати бюджету, а отже – всім нам.

Про це рішення повідомив відомий дніпровський адвокат Василь Підлужний:

«Вітаю» місто Дніпро.

Компанія Лімак перемогла у міжнародному арбітражі та їй присудили більше 400 млн. грн. з комунального підприємства Дніпровської міської ради.

Міжнародний комерційний арбітражний суд при Торгово-промисловій палаті України частково задовольнив позовні вимоги турецької компанії «Лімак», яка будувала метро у Дніпрі, до КП «Дніпровський метрополітен» щодо продовження строку виконання контракту та стягнення з КП «Дніпровський метрополітен» додаткових коштів.

Зокрема, судді на 840 днів продовжили дію контракту, а також зобов’язали КП «Дніпровський метрополітен» виплатити на користь «Лімак» понад дев'ять мільйонів євро (9 126 892,50).

Хто відповість за такий провал?..».

Загалом, ні метро, ні перспектив... Ще й винні цієї компанії залишилися...
https://gorod.dp.ua/news/238224
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Юрик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2316
Зарегистрирован: 29 дек 2009, 10:58
Откуда: Харьков

Re: Новости

Сообщение Юрик »

"Хочпаржом" (с)

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 10351
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: Новости

Сообщение TANK »

Юрик писал(а):
02 дек 2024, 17:22
"Хочпаржом" (с)
Не, это не то. Это многодесятилетний стандарт наших чинуш заключать идиотские договора, но с заложенным откатиком, т.к. в их могзу они полностью безрисковые - "если что - прижмем налоговой". Просто с интуристами такое внезапно не прокатывает.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 9926
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Новини Дніпро

Сообщение Бодрый »

Будівництво метро у Дніпрі: Limak виграв суд, але юридична війна тільки починається

Компанія-підрядник втекла з Дніпра і намагається заднім числом здерти гроші на свою користь

Будівництво метро у Дніпрі заморожене, але скандали навколо нього не вщухають. Турецький підрядник Limak, який з початку війни втік з України, в арбітражі намагається відсудити собі гроші у Дніпра. І один з таких позовів був задовільнений на суму понад 9 млн євро. Проте, як зясувалося, це тільки початок судової тяганини.

Депутати Дніпровської міськради неодноразово зверталися до компетентних органів із закликом внести колишнього підрядника до реєстру міжнародних спонсорів війни. Оскільки фірма продовжує працювати в рф. Там за два роки реалізувала проєкти на суму близько 2 мільярдів доларів, а, отже, й опосередковано фінансувала війну проти України.

А тим часом з бюджету Дніпра витрачаються кошти на те, щоб призупинення будівництва не призвело до трагічних наслідків, тим більш, що гілка, яку добудовають, проходить під центральним проспектом міста. А турецький підриядник, який продовжує мати зв’язки із росією, вирішив судитися за кожну копійку, який він, на його думку, втратив

"Вибуховий скандал"

Перший позов Limak, ініційований у 2020 році, був заявлений на суму майже 21 млн євро. Із цієї суми арбітражний суд задовольнив лише 9,8 млн євро, як збитки підрядника внаслідок ненадання дозволу на виконання робіт від Держпраці. В частині позову на 11 млн євро судом винесено рішення на користь КП "Дніпровський метрополітен".

Історія з дозволом на виконання вибухових робіт свого часу наробила багато галасу. Тоді міська влада і особисто мер Борис Філатов звинувачували і обласну владу, і Київ у саботажі процесу через відсутність дозволів на проведення підземних вибухових робіт.

У кінці квітня 2020 року тодішній заступник міського голови Дніпра Михайло Лисенко в інтерв'ю на одному з місцевих каналів заявив, що дозволи на проведеннях вибухових робіт отримані.

"У нас на руках документ, який не могли отримати дев'ять місяців. Дозвіл на вибухи. На сьогодні дев'яносто відсотків всіх інших дозволів отримали, – сказав він. – Ми дійшли до того моменту, коли без вибухових робіт не обійтися".

За його словами, з середини травня – початку червня 2020 року планувалося перейти до інтенсивних робіт. Минув тиждень, і виявилося, що дозволів на вибухи все-таки немає. За словами того ж Лисенка, компанія Limak постійно стикаєлася з перепонами з боку органів центральної та обласної влади. А з приходом нового керівництва області у 2019 році нібито почали затягуватись строки видачі документів або взагалі ігноруються звернення.

Головне управління Держпраці у Дніпропетровській області не давало згоди на проведення вибухових робіт, аргументуючи тим, що у Limak нібито відсутні чотири документи. При цьому, з-поміж іншого, Держпраці вимагало від підрядника дозволи на підземні та відкриті гірничі роботи, які взагалі мають бути у разі видобутку корисних копалин. У зв'язку з цим міська рада Дніпра та Limak звернулися до президента Володимира Зеленського, до Кабміну, Європейського банку реконструкції та розвитку і Європейського інвестиційного банку (як інвесторів проекту) та інших міжнародних організацій, намагаючись привернути увагу до ситуації, що склалася, і якось зрушити процес з місця.

Відповідь прийшла з неочікуваного боку – від Національної Ради реформ за підписом Міхеіла Саакашвілі. Точніше, не відповідь, а лист на ГУ Держпраці у Дніпропетровській області, в якому йшлося про те, що через нереєстрацію упродовж майже року повідомлення про початок підземних вибухових робіт гальмується будівництво метрополітену у Дніпрі. В документі також підкреслювалося, що через позицію Держпраці держава несе збитки через вимушений простій будівельної компанії, яку обрано підрядником робіт. А недобудовані через відсутність робіт об'єкти становлять загрозу центру міста.

Зрештою вибухові роботи все ж таки почалися, і упродовж 2021 року було пройдено майже 2,5 км тунелів. Але тепер та ситуація коштувала Дніпру програного суду.

"На даний час наші адвокати отримали висновок від Інституту держави і права ім. Корецького Національної академії наук України, який вказує, що зазначене рішення, яке стягує з "Дніпровського метрополітену" 9,8 млн євро, порушує публічний порядок України та заподіює шкоду національним інтересам України, як незалежної суверенної держави. Аби стягнути кошти з метрополітену це рішення має бути визнане українським судом. Наразі слухається справа щодо оскарження зазначеного арбітражного рішення з мотивів його незаконності", - сказав секретар Дніпровської міськради Олександр Санжара.

Удар у відповідь

У Дніпровській міській раді наголошують, що на даний час існує ще три справи в арбітражному суді. За однією з них Limak намагається визнати договір розірваним і стягнути збитки внаслідок форс-мажору, яким підрядник вважає початок повномасштабної війни. Два інших позови заявлені замовником, тобто "Дніпровським метрополітеном". Підприємство вважає, що Limak незаконно залишив будівельний майданчик, без отримання відповідного сертифікату від Торгово-промислової палати України щодо впливу воєнного стану на виконання робіт, як це було передбачено контрактом.

Загальна сума судових спорів – понад 4 млрд грн, тому у мерії Дніпра залучили найкращих юристів: метрополітену допомагають компанії Баррістерс, ЮРЕКСІМ.

Найближчим часом з боку міськради Дніпра планується подача заяви про порушення кримінального провадження до компанії Limak щодо техніки і обладнання, яке залишила Лімак. Частина техніки використовувалася компанією, яка супроводжує обслуговуючі процеси. Іншу частину планується реалізувати, аби погасити збитки та заборгованість, спричинені з боку компанії Limak.

Крім того, з боку "Дніпровського метрополітену" ініційовано 2 спори, які знаходяться в міжнародному комерційному арбітражі на суму 14 та 20 млн євро. Перший – це сума авансу, яка була виплачена турецькому підряднику і не повернена нею після розірвання контракту. 20 млн євро – це сума штрафних санкцій, які нараховані підряднику і підтверджені уповноваженою компанією-інженером. На сьогодні сума, яка підлягає стягненню на користь метрополітену, становить 34 млн євро. У рамках кримінального провадження метрополітен планує подавати клопотання щодо проведення судово-будівельної експертизи, яка повинна провести аналіз усіх будівельних робіт, які виконала компанія Limak, щоб перевірити, чи не порушені будівельні норми та правила.

Справа Микитася і туманні перспективи
Враховуючи те, що в Україні триває війна, про активну добудову метрополітену поки не йдеться, хоча плани такі існують, як існують і спекуляції. До речі, саме із метрополітеном пов'язана справа про найбільший хабар в Україні. Нагадаємо, екснардеп Максим Микитась був затриманий у жовтні минулого року при спробі дати хабар міському голові Дніпра у 22 млн євро за укладення з підконтрольними йому компаніями контракту з будівництва метрополітену в Дніпрі поза конкурсом.

Щодо конкретно добудови метрополітену, то з держбюджету буде направлено понад 500 млн грн, хоча нового підрядника досі немає. Єдина офіційна інформація надійшла наприкінці травня 2024 року. Повідомлялося, що "Дніпровський метрополітен" проведе ринкові консультації з потенційними підрядниками для добудови 4 км ліній підземки із 3 станціями. Відповідна інформація з’явилася на сайті Європейського банку реконструкції та розвитку.

"У співпраці з ЄБРР Дніпровський метрополітен проведе ринкові консультації з потенційними підрядниками для розробки оптимальної стратегії закупівлі. Банк організовує та проводить захід. Основна мета заходу - перевірити ризик-апетит ринку в контексті поточної ситуації в Україні та дати можливість компаніям, потенційно зацікавленим в участі в новому тендері, надати відгук і висловити свої побоювання", - йдеться в повідомленні.

Заявки щодо зацікавленості участі в проєкті підрядники мали подати не пізніше 21 червня 2024 року, але досі в цьому аспекті триває інформаційна тиша.

Трохи світла пролив заступник начальника управління транспорту департаменту транспорту і транспортної інфрасруктури Дніпровської міської ради Іван Васючков.

"Мрія 2025 – це поновлення будівництва метро у Дніпрі, а нова гілко метро запрацює, дай Бог, у 2027-2008 роках", - сказав він.

Проте зрозуміло, що це буде залежитиме від багатьох обставин, у тому числі від загальної ситуації в Україні. А поки що Дніпро судиться із старим підрядником, який втік, але всіма силами хоче заробити на ситуації гроші.
https://vidomo.media/ukr/actual/1734944 ... chinaetsya
Вложения
cb2a92e8aaf968042d3f59e88ce87c56-wide-big.jpg
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Ответить