Бортницька станція аерації (БСА)
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- MetroPony91
- Путеец
- Сообщения: 187
- Зарегистрирован: 22 окт 2020, 14:56
- Откуда: Біла Церква
Re: Бортницька станція аерації (БСА)
Обережно, двері зачиняються. Наступна станція "Бортничі", вихід до Станції аерації та Музею столичних нечистот.
Сарказм - останнє сховище оптиміста
Re: Бортницька станція аерації (БСА)
Чим зловживаєш?MetroPony91 писал(а): ↑11 мар 2021, 00:40Обережно, двері зачиняються. Наступна станція "Бортничі", вихід до Станції аерації та Музею столичних нечистот.
- MetroPony91
- Путеец
- Сообщения: 187
- Зарегистрирован: 22 окт 2020, 14:56
- Откуда: Біла Церква
Re: Бортницька станція аерації (БСА)
Сарказм - останнє сховище оптиміста
Re: Бортницька станція аерації (БСА)
Є музей Води, є музей Унітазів Історії туалету. Вже важко чимось здивувати пересічного. А треба.Тому...

Sinoptik
- DFAW
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 15017
- Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
- Откуда: Саме велике село в Украине
- Контактная информация:
Re: Бортницька станція аерації (БСА)
Есть музей канализации, на базе бывшей КНС в районе института Химии
Я не волшебник, я только учусь. 
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
Re: Бортницька станція аерації (БСА)
Міська влада продовжує реконструкцію дюкерних переходів через Дніпро для транспортування стічних вод як етап подальшої реконструкції Бортницької станції аерації (+фото)
16 червня 2021 року, 16:19
Міська влада спільно з ПрАТ «АК «Київводоканал» продовжують реконструкції дюкерних переходів через річку Дніпро, якими стічні води правобережної частини Києва транспортуються на Бортницьку станцію аерації (БСА). Реконструкція дозволить збільшити пропускну спроможність та надійність трубопроводів, які проходять під дном річки. Зазначений проект є важливою складовою комплексу робіт реконструкції БСА, який здійснюється в Україні в рамках міжурядової угоди з Японією. Про це сьогодні під час інспекції робіт на дюкерних переходах повідомив заступник голови КМДА Петро Пантелеєв.
Роботи тривають за узгодженим графіком.
«Проект реконструкції Бортницької станції аерації – один із найбільших міжурядових проектів України в сфері житлово-комунального господарства, у рамках якого Україна виконує всі умови, зокрема і такі супутні проекти, як заміна дюкерів. Під річкою прокладено 7 таких дюкерів діаметром 1,4 м, які перекачують стічні води з правої частини міста на БСА. Частина з них пропрацювала понад 30 років, а частина – більше 50 років. Їхня довжина сягає майже 1 км. Вони потребували реконструкції, адже нам необхідно забезпечити надійне та безпечне транспортування стоків на станцію, на якій планують масштабну реконструкцію», – зазначив Петро Пантелеєв.
Заступник голови КМДА зауважив, що в рамках проекту реконструкції БСА здійснюється будівництво нової насосної станції першого підйому, яка збиратиме майже половину каналізаційних стоків столиці для подальшого їх транспортування на очисні споруди Бортницької станції аерації; реконструкція дюкерних переходів; розроблений проект реконструкції мулових полів; удосконалено процес видалення органічних сполук на БСА; реконструйовано 4 нитки сталевих віадуків тощо. На проведені роботи спрямовано близько 700 млн грн коштів державного та міського бюджетів, а також коштів інвестиційної програми «Київводоканалу». Таким чином, Україна виконала усі залежні від неї умови та зобов’язання.
Петро Пантелеєв також повідомив, що перебувають на фінальній стадії переговори з японською компанією, що бере участь у конкурсі, щодо зниження вартості робіт. Цей етап передує вже безпосередньо укладанню угоди і початку будівельних робіт. Слід зазначити, що за умовами міжнародного конкурсу учасником може бути лише японська компанія.
«Усі учасники процесу докладають зусиль, аби прискорити реалізацію проекту, завершити тривалу організаційну частину та приступити безпосередньо до будівельних робіт, не зважаючи на вплив пандемії COVID-19. Однак ми не можемо порушувати міжнародні процедури та вимоги, це негативно вплине на проект, а не прискорить його. Основне завдання – сконцентруватися навколо фінальної стадії, оскільки мова йде про надмасштабний проект, який спрямований не лише на технічне удосконалення станції, а й на покращення її екологічної складової. Адже Київ щодоби продукує 700-750 тисяч кубометрів стічних вод», – розповів заступник голови КМДА.
Він також наголосив, що у межах міжурядової угоди вже проведена колосальна робота, і зараз головне – продовжити злагоджену взаємодію заради кінцевого результату.
Нагадаємо, у червні 2015 року між Урядами України та Японії була підписана Кредитна угода для залучення коштів на реконструкцію Бортницької станції аерації на пільгових умовах від японської компанії JICA. Це найбільший інфраструктурний проект України у сфері житлово-комунального господарства. Кредит надається на суму 108 млрд єн. Умови кредитування: 0,1% річних на термін 40 років із 10-річним пільговим періодом. При цьому, вартість обладнання та послуг, що будуть закуповуватись з Японії, має складати не менше ніж 30% від загальної вартості проекту, Консультант 1 та Консультант 2 є японськими компаніями, вибраними на конкурсних засадах згідно Правил та процедур JICA, а генпідрядник – юридична особа з японською часткою не менше 50%+1.
Замовником Проєкту виступає – ПрАТ «АК «Київводоканал». Розпорядники коштів державного бюджету – Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України та Київська міська державна адміністрація. Кредитор – Уряд Японії. Міжнародна фінансова установа Кредитора –JICA. Позичальники по кредиту – Кабінет Міністрів України. Субпозичальник – ПрАТ «АК «Київводоканал».
У травні 2020 року було оголошено повторну процедуру закупівлі робіт. Через складну ситуацію, пов’язану з розповсюдженням COVID-19, на прохання учасника та JICA прийнято спільне рішення представників Міністерства фінансів України, JICA та «Київводоканалу» подовжити термін подачі пропозицій до 29 січня 2021 року. У лютому 2021 року відбулось відкриття технічної частини тендерної пропозиції, початок оцінювання, а у березні – фінансової частини, після чого розпочалось оцінювання пропозицій.
Безпосереднє виділення коштів на будівельні роботи здійснюватиметься уповноваженим японським банком після підписання контракту із японською генпідрядною організацією. Місце проведення розрахунків – територія Японії.
https://kyivcity.gov.ua/news/miska_vlad ... atsi_foto/
ФОТО: КМДА
16 червня 2021 року, 16:19
Міська влада спільно з ПрАТ «АК «Київводоканал» продовжують реконструкції дюкерних переходів через річку Дніпро, якими стічні води правобережної частини Києва транспортуються на Бортницьку станцію аерації (БСА). Реконструкція дозволить збільшити пропускну спроможність та надійність трубопроводів, які проходять під дном річки. Зазначений проект є важливою складовою комплексу робіт реконструкції БСА, який здійснюється в Україні в рамках міжурядової угоди з Японією. Про це сьогодні під час інспекції робіт на дюкерних переходах повідомив заступник голови КМДА Петро Пантелеєв.
Роботи тривають за узгодженим графіком.
«Проект реконструкції Бортницької станції аерації – один із найбільших міжурядових проектів України в сфері житлово-комунального господарства, у рамках якого Україна виконує всі умови, зокрема і такі супутні проекти, як заміна дюкерів. Під річкою прокладено 7 таких дюкерів діаметром 1,4 м, які перекачують стічні води з правої частини міста на БСА. Частина з них пропрацювала понад 30 років, а частина – більше 50 років. Їхня довжина сягає майже 1 км. Вони потребували реконструкції, адже нам необхідно забезпечити надійне та безпечне транспортування стоків на станцію, на якій планують масштабну реконструкцію», – зазначив Петро Пантелеєв.
Заступник голови КМДА зауважив, що в рамках проекту реконструкції БСА здійснюється будівництво нової насосної станції першого підйому, яка збиратиме майже половину каналізаційних стоків столиці для подальшого їх транспортування на очисні споруди Бортницької станції аерації; реконструкція дюкерних переходів; розроблений проект реконструкції мулових полів; удосконалено процес видалення органічних сполук на БСА; реконструйовано 4 нитки сталевих віадуків тощо. На проведені роботи спрямовано близько 700 млн грн коштів державного та міського бюджетів, а також коштів інвестиційної програми «Київводоканалу». Таким чином, Україна виконала усі залежні від неї умови та зобов’язання.
Петро Пантелеєв також повідомив, що перебувають на фінальній стадії переговори з японською компанією, що бере участь у конкурсі, щодо зниження вартості робіт. Цей етап передує вже безпосередньо укладанню угоди і початку будівельних робіт. Слід зазначити, що за умовами міжнародного конкурсу учасником може бути лише японська компанія.
«Усі учасники процесу докладають зусиль, аби прискорити реалізацію проекту, завершити тривалу організаційну частину та приступити безпосередньо до будівельних робіт, не зважаючи на вплив пандемії COVID-19. Однак ми не можемо порушувати міжнародні процедури та вимоги, це негативно вплине на проект, а не прискорить його. Основне завдання – сконцентруватися навколо фінальної стадії, оскільки мова йде про надмасштабний проект, який спрямований не лише на технічне удосконалення станції, а й на покращення її екологічної складової. Адже Київ щодоби продукує 700-750 тисяч кубометрів стічних вод», – розповів заступник голови КМДА.
Він також наголосив, що у межах міжурядової угоди вже проведена колосальна робота, і зараз головне – продовжити злагоджену взаємодію заради кінцевого результату.
Нагадаємо, у червні 2015 року між Урядами України та Японії була підписана Кредитна угода для залучення коштів на реконструкцію Бортницької станції аерації на пільгових умовах від японської компанії JICA. Це найбільший інфраструктурний проект України у сфері житлово-комунального господарства. Кредит надається на суму 108 млрд єн. Умови кредитування: 0,1% річних на термін 40 років із 10-річним пільговим періодом. При цьому, вартість обладнання та послуг, що будуть закуповуватись з Японії, має складати не менше ніж 30% від загальної вартості проекту, Консультант 1 та Консультант 2 є японськими компаніями, вибраними на конкурсних засадах згідно Правил та процедур JICA, а генпідрядник – юридична особа з японською часткою не менше 50%+1.
Замовником Проєкту виступає – ПрАТ «АК «Київводоканал». Розпорядники коштів державного бюджету – Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України та Київська міська державна адміністрація. Кредитор – Уряд Японії. Міжнародна фінансова установа Кредитора –JICA. Позичальники по кредиту – Кабінет Міністрів України. Субпозичальник – ПрАТ «АК «Київводоканал».
У травні 2020 року було оголошено повторну процедуру закупівлі робіт. Через складну ситуацію, пов’язану з розповсюдженням COVID-19, на прохання учасника та JICA прийнято спільне рішення представників Міністерства фінансів України, JICA та «Київводоканалу» подовжити термін подачі пропозицій до 29 січня 2021 року. У лютому 2021 року відбулось відкриття технічної частини тендерної пропозиції, початок оцінювання, а у березні – фінансової частини, після чого розпочалось оцінювання пропозицій.
Безпосереднє виділення коштів на будівельні роботи здійснюватиметься уповноваженим японським банком після підписання контракту із японською генпідрядною організацією. Місце проведення розрахунків – територія Японії.
https://kyivcity.gov.ua/news/miska_vlad ... atsi_foto/
ФОТО: КМДА
- Вложения
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 10287
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Бортницька станція аерації (БСА)
Джерело сторінка Київводоканал в ФБ
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- KuzyaCat
- Начальник депо
- Сообщения: 1178
- Зарегистрирован: 11 июл 2009, 16:03
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Бортницька станція аерації (БСА)
то, как бортническая станция на самом деле очищает, киевляне знать не могут по определению - водозабор идет на севере города, а станция находится на юге. а вот жители городов ниже по течению могли бы поведать много интересно, я думаю,
Re: Бортницька станція аерації (БСА)
ну воду собрает со всего города, не только с севера, а самые южные отводимые "истоки" намного южнее БСА - конча-заспа та же. А качество - я не слышал жалоб от народа, имеющего дачи на осокорках возле водосброса - это 1 шлюз.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9551
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Re: Бортницька станція аерації (БСА)
В Киеве, правды ради, нет проблем с очисткой воды что на входе, что на выходе. Основная проблема в инфраструктуре её передачи.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 10287
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Бортницька станція аерації (БСА)
Реконструкція дамб мулових полів №1 та №2 Бортницької станції аерації
Очікувана вартість 580 866 884,40 UAH
UA-2025-01-29-010310-a ● 9de32427efe54f8290fbf8c7718bbefc
Відкриті торги з особливостями
Початок аукціону: 13 лютого 2025
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2026
Переможець ТОВ "ТФМ-СХІД", код # 42544285, сума 562 499 998,00 UAH з ПДВ
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-01-29-010310-a
Очікувана вартість 580 866 884,40 UAH
UA-2025-01-29-010310-a ● 9de32427efe54f8290fbf8c7718bbefc
Відкриті торги з особливостями
Початок аукціону: 13 лютого 2025
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2026
Переможець ТОВ "ТФМ-СХІД", код # 42544285, сума 562 499 998,00 UAH з ПДВ
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-01-29-010310-a
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 10287
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Бортницька станція аерації (БСА)
Експеримент на півмільярда: для укріплення дамб мулових полів БСА обрали чергового підозрілого підрядника
Столиця продовжує вкладати сотні мільйонів гривень в укріплення дамб мулових полів, де висушується осад стічних вод з Бортницької станції аерації (БСА). Цього разу підписаний рекордний за ціною договір – на 562 млн гривень, який передбачатиме підсилення та підсипку дамб до кінця наступного року. Підрядника для цих робіт обирали на “пекельному” тендері, де долю замовлення вирішила різниця між конкурентами у 2 гривні. У результаті перемогу здобула бориспільська фірма “ТФМ-Схід” без досвіду виконання бюджетних замовлень, яка для робіт орендуватиме всю необхідну техніку, а свій офіс розмістила в орендованій кімнатці площею 10 квадратів. Найбільшим красномовним в досьє цієї компанії є те, що досвід аналогічних робіт вона підтверджувала угодою на ремонт будівлі вартістю півмільйона гривень із ТОВкою свого ж власника.
Як стало відомо КВ з оголошення електронної системи Prozorro, 6 березня 2025 року КП “Дирекція з капітального будівництва та реконструкції “Київбудреконструкція” (*) уклало з ТОВ “ТФМ-Схід” (**) договір на реконструкцію дамб мулових полів № 1 та № 2 БСА. Ціна договору склала 562,49 млн гривень.
Згідно з договором, за вказані кошти на дамбі мулових полів №1 підрядник обрізатиме рослинність та наростить насип грунтом, а на мулових полях №2 – виконуватиме земляні роботи, влаштовуватиме монолітні конструкції і гідроізоляцію, а також прокладе трубопровод. Термін виконання всіх робіт – кінець 2026 року.
Компанія з символічним досвідом
На вказаний підряд, крім ТОВ “ТФМ-Схід”, претендувало ТОВ «Автомагістраль-Південь», яке запропонувало за свою роботу на 2 гривні більшу ціну. На відміну від свого конкурента, “ТФМ-Схід” не має жодного досвіду виконання бюджетних замовлень. Крім цього, як виявилося, компанія не може похизуватися власними потужностями для виконання реконструкції дамб БСА за понад півмільярда гривень. Згідно з наданими ТОВ “ТФМ-Схід” документами для участі в тендері, всю необхідну техніку для реконструкції компанія орендуватиме, а офіс компанії знаходиться в 10 квадратних метрах в Борисполі, якими вона користується на правах суборендаря.
Щоб довести для участі в тендері свій досвід виконання аналогічних робіт, ТОВ “ТФМ-Схід” надало договір 2019 року з таким собі ТОВ «Техпідтримка фасіліті менеджмент» на ремонт будівлі у Мелітополі за 548 тис. гривень. Цікаво, що власником цього замовника є Дмитро Пасічник, який на дату підписання договору був співзасновником самого ТОВ “ТФМ-Схід”.
Згідно з даними аналітичної системи Youcontrol, саме Дмитро Пасічник заснував ТОВ “ТФМ-Схід” у 2018 році. Згодом фірмою володіла Аліна Філоненко з Чернігова, яка зареєстрована як ФОП у сфері діяльності ресторанів та надання послуг мобільного харчування.
З кінця 2024 року і понині власником та керівником ТОВ “ТФМ-Схід” є Ігор Ігнатенко з реєстрацією і прифронтовому місті Лиман Донецької області. Більше ніякого бізнесу ця людина не має.
До слова, на Дмитра Пасічника оформлені численні компанії з різних сфер діяльності – ТОВ “ТФМ-Захід”, ТОВ “Домер-Сервіс”, ТОВ «Смерека ФРНТ”, “Афіна Білдінг Компані”, “Техпідтримка-ФМ”, а також згадане ТОВ “Техпідтримка Фасіліті Менеджмент”, однак бюджетних замовлень вони також не отримували.
Історія реконструкцій дамб
Реконструкцію дамб мулових полів № 1 та № 2 БСА за останні майже сім років “Київбудреконструкція” замовляє вже вдевʼяте, а ТОВ “ТФМ-Схід” є вже четвертим підрядником виконання цих робіт.
На початку три підряди дісталися ТОВ “Гарантбуд”: перший договір (ціна договору і оплата по факту – 508,08 млн гривень) був укладений в червні 2018 року, другий (ціна – 124,12 млн гривень, оплата по факту – 111,86 млн гривень) в грудні 2018 року. Через три роки був підписаний третій договір з ціною 20,32 млн гривень, однак невдовзі він був розірваний через порушення підрядником календарного плану робіт (оплата по факту склала 6,58 млн гривень).
У 2022 році роботи продовжили, але вже з новим підрядником – ТОВ “Промін Буд Сервіс”, з яким уклали дві угоди. Першу в листопаді 2022-го (ціна – 69,99 млн гривень), яку сторони розірвали за згодою сторін з оплатою всього 5,6 млн гривень. Згодом з ним підписали ще один договір на 254,99 млн гривень, за яким йому по факту сплатили 253,36 млн гривень.
У червні минулого року у “Київбудреконструкції” черговий раз змінили виконавця – ним стало ТОВ “Сінергія Буд”. Протягом червня-листопада 2024 року йому віддали три замовлення на реконструкцію дамб загальною вартістю 702,11 млн гривень (1, 2, 3). Цікаво, що на момент початку співпраці з “Київбудреконструкцією” ця компанія мала мізерний досвід виконання замовлень через Prozorro: до цього вона поставляла партію насосів для аеропорту “Бориспіль” та ремонтувала роздягальню, душову і навіси на пляжі Запорізької області. Інженерів та вантажну техніку через брак власних ресурсів вказане ТОВ залучало в якості субпідрядників. Станом на 11 березня 2025 року два з трьох договорів з “Сінергією Буд” значаться як виконані в повному обсязі, за ними підряднику сплачено майже 320 млн гривень
https://kyivvlada.com.ua/texts/eksperym ... dryadnyka/
Столиця продовжує вкладати сотні мільйонів гривень в укріплення дамб мулових полів, де висушується осад стічних вод з Бортницької станції аерації (БСА). Цього разу підписаний рекордний за ціною договір – на 562 млн гривень, який передбачатиме підсилення та підсипку дамб до кінця наступного року. Підрядника для цих робіт обирали на “пекельному” тендері, де долю замовлення вирішила різниця між конкурентами у 2 гривні. У результаті перемогу здобула бориспільська фірма “ТФМ-Схід” без досвіду виконання бюджетних замовлень, яка для робіт орендуватиме всю необхідну техніку, а свій офіс розмістила в орендованій кімнатці площею 10 квадратів. Найбільшим красномовним в досьє цієї компанії є те, що досвід аналогічних робіт вона підтверджувала угодою на ремонт будівлі вартістю півмільйона гривень із ТОВкою свого ж власника.
Як стало відомо КВ з оголошення електронної системи Prozorro, 6 березня 2025 року КП “Дирекція з капітального будівництва та реконструкції “Київбудреконструкція” (*) уклало з ТОВ “ТФМ-Схід” (**) договір на реконструкцію дамб мулових полів № 1 та № 2 БСА. Ціна договору склала 562,49 млн гривень.
Згідно з договором, за вказані кошти на дамбі мулових полів №1 підрядник обрізатиме рослинність та наростить насип грунтом, а на мулових полях №2 – виконуватиме земляні роботи, влаштовуватиме монолітні конструкції і гідроізоляцію, а також прокладе трубопровод. Термін виконання всіх робіт – кінець 2026 року.
Компанія з символічним досвідом
На вказаний підряд, крім ТОВ “ТФМ-Схід”, претендувало ТОВ «Автомагістраль-Південь», яке запропонувало за свою роботу на 2 гривні більшу ціну. На відміну від свого конкурента, “ТФМ-Схід” не має жодного досвіду виконання бюджетних замовлень. Крім цього, як виявилося, компанія не може похизуватися власними потужностями для виконання реконструкції дамб БСА за понад півмільярда гривень. Згідно з наданими ТОВ “ТФМ-Схід” документами для участі в тендері, всю необхідну техніку для реконструкції компанія орендуватиме, а офіс компанії знаходиться в 10 квадратних метрах в Борисполі, якими вона користується на правах суборендаря.
Щоб довести для участі в тендері свій досвід виконання аналогічних робіт, ТОВ “ТФМ-Схід” надало договір 2019 року з таким собі ТОВ «Техпідтримка фасіліті менеджмент» на ремонт будівлі у Мелітополі за 548 тис. гривень. Цікаво, що власником цього замовника є Дмитро Пасічник, який на дату підписання договору був співзасновником самого ТОВ “ТФМ-Схід”.
Згідно з даними аналітичної системи Youcontrol, саме Дмитро Пасічник заснував ТОВ “ТФМ-Схід” у 2018 році. Згодом фірмою володіла Аліна Філоненко з Чернігова, яка зареєстрована як ФОП у сфері діяльності ресторанів та надання послуг мобільного харчування.
З кінця 2024 року і понині власником та керівником ТОВ “ТФМ-Схід” є Ігор Ігнатенко з реєстрацією і прифронтовому місті Лиман Донецької області. Більше ніякого бізнесу ця людина не має.
До слова, на Дмитра Пасічника оформлені численні компанії з різних сфер діяльності – ТОВ “ТФМ-Захід”, ТОВ “Домер-Сервіс”, ТОВ «Смерека ФРНТ”, “Афіна Білдінг Компані”, “Техпідтримка-ФМ”, а також згадане ТОВ “Техпідтримка Фасіліті Менеджмент”, однак бюджетних замовлень вони також не отримували.
Історія реконструкцій дамб
Реконструкцію дамб мулових полів № 1 та № 2 БСА за останні майже сім років “Київбудреконструкція” замовляє вже вдевʼяте, а ТОВ “ТФМ-Схід” є вже четвертим підрядником виконання цих робіт.
На початку три підряди дісталися ТОВ “Гарантбуд”: перший договір (ціна договору і оплата по факту – 508,08 млн гривень) був укладений в червні 2018 року, другий (ціна – 124,12 млн гривень, оплата по факту – 111,86 млн гривень) в грудні 2018 року. Через три роки був підписаний третій договір з ціною 20,32 млн гривень, однак невдовзі він був розірваний через порушення підрядником календарного плану робіт (оплата по факту склала 6,58 млн гривень).
У 2022 році роботи продовжили, але вже з новим підрядником – ТОВ “Промін Буд Сервіс”, з яким уклали дві угоди. Першу в листопаді 2022-го (ціна – 69,99 млн гривень), яку сторони розірвали за згодою сторін з оплатою всього 5,6 млн гривень. Згодом з ним підписали ще один договір на 254,99 млн гривень, за яким йому по факту сплатили 253,36 млн гривень.
У червні минулого року у “Київбудреконструкції” черговий раз змінили виконавця – ним стало ТОВ “Сінергія Буд”. Протягом червня-листопада 2024 року йому віддали три замовлення на реконструкцію дамб загальною вартістю 702,11 млн гривень (1, 2, 3). Цікаво, що на момент початку співпраці з “Київбудреконструкцією” ця компанія мала мізерний досвід виконання замовлень через Prozorro: до цього вона поставляла партію насосів для аеропорту “Бориспіль” та ремонтувала роздягальню, душову і навіси на пляжі Запорізької області. Інженерів та вантажну техніку через брак власних ресурсів вказане ТОВ залучало в якості субпідрядників. Станом на 11 березня 2025 року два з трьох договорів з “Сінергією Буд” значаться як виконані в повному обсязі, за ними підряднику сплачено майже 320 млн гривень
https://kyivvlada.com.ua/texts/eksperym ... dryadnyka/
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...