Подвижной состав.
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- Rider
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3463
- Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Подвижной состав.
Не знав, в яку тему краще цього монстра приткнути)) Дрезина-франкенштейн з Івано-Франківщини
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 10287
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Рухомий склад
Крюківський завод виготовив перші вагони за контрактом з Укрзалізницею – фото
ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод" (КВБЗ) показав перші пасажирські вагони, виготовлені за контрактом з Укрзалізницею.
Десять із 66 замовлених УЗ вагонів двома складами здійснили пробігові випробування за маршрутом Кременчук – Полтава – Кременчук, повідомила пресслужба підприємства.
"Це обов’язкова штатна процедура, яку проходить кожен пасажирський вагон, перш ніж відправитися працювати на залізниці, перевозити пасажирів", – сказано в повідомленні.
Випробування пройшли наприкінці листопада – початку грудня і були успішними. До них було залучено представників служби якості підприємства, зокрема відділу технічного контролю, метрологів, робітників корпусу пасажирського вагонобудування, а також представника замовника – Укрзалізниці.
Тепер вагони повинна прийняти комісія УЗ.
Наприкінці серпня 2024 року Укрзалізниця повідомила, що тимчасово зменшила кількість плацкартних вагонів на низці напрямків. Їх передали для здійснення медичних та евакуаційних рейсів.
У жовтні УЗ показала плацкартні вагони, відновлені на власних потужностях.
https://biz.liga.net/ua/all/transport/p ... tseiu-foto
ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод" (КВБЗ) показав перші пасажирські вагони, виготовлені за контрактом з Укрзалізницею.
Десять із 66 замовлених УЗ вагонів двома складами здійснили пробігові випробування за маршрутом Кременчук – Полтава – Кременчук, повідомила пресслужба підприємства.
"Це обов’язкова штатна процедура, яку проходить кожен пасажирський вагон, перш ніж відправитися працювати на залізниці, перевозити пасажирів", – сказано в повідомленні.
Випробування пройшли наприкінці листопада – початку грудня і були успішними. До них було залучено представників служби якості підприємства, зокрема відділу технічного контролю, метрологів, робітників корпусу пасажирського вагонобудування, а також представника замовника – Укрзалізниці.
Тепер вагони повинна прийняти комісія УЗ.
Наприкінці серпня 2024 року Укрзалізниця повідомила, що тимчасово зменшила кількість плацкартних вагонів на низці напрямків. Їх передали для здійснення медичних та евакуаційних рейсів.
У жовтні УЗ показала плацкартні вагони, відновлені на власних потужностях.
https://biz.liga.net/ua/all/transport/p ... tseiu-foto
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Подвижной состав.
Мои фото с InnoTrans 2024. Здесь уже больше ж/д тематики и ПС, поэтому решил залить всё сюда одним скоупом. Может кому будет интересно.
1) Вагоны Siemens Viaggio для чешских ж/д "CD". Очень нравится внутренняя архитектура, большие окна, узкие стойки, отсутствие слепых зон, чувствуется пространство и уют. Если будете покупать на сайте "CD" билеты и увидете у номера поезда приставку "ComfortJet" - будете ехать именно в этих вагонах постройки 23-24х+ годов.
2й класс - 1й класс - 2) Парочка локов Siemens Vectron. 3) Региональный Siemens Mireo. Возможно даже гибрид/аккумуляторный или водородный(но это не точно, не лазил в нем). 4) Поезда метро Stadler типа JK для Берлина, для линий c уменьшенным габаритом. 5) Обновленный салон S-Bahn'a Кёльна. Старые поезда проходят рограмму модернизации. 6) Локи Bombardier Traxx(справа) и Talgo(слева) под будущий пуш-пулл ICE-L(который сейчас проходит тесты и сертификацию) для линий Берлин-Амстердам. 7) Будущий вагон Talgo для датских ж/д "DSB". 8) Немного региональных Stadler-ов. Flirt и Kiss, если не ошибаюсь. 9) Немного рандома. Китайцев местами отгоняли чуть ли не ссаными тряпками. Залязят почти везде куда хотя хотят без спроса, и под тележки, и пытаются открывать шкафы с электрооборудованием, всё фоткают, всё меряют линейками тощо. Доходило даже до скандалов. Новые капсульные/модульные системы от "Grammer", а также старые, но все еще мои самые любимые сиденья - ICE 3000. Borcad - Kiel - Clerprem -
1) Вагоны Siemens Viaggio для чешских ж/д "CD". Очень нравится внутренняя архитектура, большие окна, узкие стойки, отсутствие слепых зон, чувствуется пространство и уют. Если будете покупать на сайте "CD" билеты и увидете у номера поезда приставку "ComfortJet" - будете ехать именно в этих вагонах постройки 23-24х+ годов.
2й класс - 1й класс - 2) Парочка локов Siemens Vectron. 3) Региональный Siemens Mireo. Возможно даже гибрид/аккумуляторный или водородный(но это не точно, не лазил в нем). 4) Поезда метро Stadler типа JK для Берлина, для линий c уменьшенным габаритом. 5) Обновленный салон S-Bahn'a Кёльна. Старые поезда проходят рограмму модернизации. 6) Локи Bombardier Traxx(справа) и Talgo(слева) под будущий пуш-пулл ICE-L(который сейчас проходит тесты и сертификацию) для линий Берлин-Амстердам. 7) Будущий вагон Talgo для датских ж/д "DSB". 8) Немного региональных Stadler-ов. Flirt и Kiss, если не ошибаюсь. 9) Немного рандома. Китайцев местами отгоняли чуть ли не ссаными тряпками. Залязят почти везде куда хотя хотят без спроса, и под тележки, и пытаются открывать шкафы с электрооборудованием, всё фоткают, всё меряют линейками тощо. Доходило даже до скандалов. Новые капсульные/модульные системы от "Grammer", а также старые, но все еще мои самые любимые сиденья - ICE 3000. Borcad - Kiel - Clerprem -
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 10287
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Рухомий склад
Крюківський вагонзавод реалізував у 2024 році 1096 вантажних вагонів
Для внутрішнього ринку завод випускав зерновози та цистерни.
Про це ипше ЦТС з посиланням на інформацію КВБЗ.
За попередніми даними, реалізовано протягом року 1096 вантажних вагонів.
"Серед найцікавіших замовлень - виготовлення вагонів-зерновозів на експорт, для Литви. Незважаючи на складну логістику, 140 одиниць успішно доставлено замовнику", - йдеться в повідомленні.
Зазначається, що для внутрішнього ринку завод випускав зерновози та цистерни.
"Ми активно займалися пасажирським вагонобудуванням, продовжували виконувати державне замовлення на 66 вагонів. У грудні 2024 року на півтора місяця раніше строку, обумовленого договором, почали поставку пасажирських вагонів "Укрзалізниці" - дві партії: 10 та 5 одиниць", - додали на підприємстві.
В КВБЗ додали, що оскільки в державному бюджеті на 2025 рік передбачено 4,4 млрд грн на оновлення рухомого складу "Укрзалізниці" для перевезення пасажирів, - можна говорити про продовження державних інвестицій у оновлення рухомого складу.
"У нас є досвід постачання 100 пасажирських вагонів за попереднім державним замовленням в умовах війни. Ці вагони, як і сім наших дизель-поїздів, щодоби в експлуатації. Якщо раніше вони пробігали 400 км на добу, то з початком війни - 1200", - підсумували на підприємстві.
https://cfts.org.ua/news/2024/12/27/kry ... oniv_81544
Для внутрішнього ринку завод випускав зерновози та цистерни.
Про це ипше ЦТС з посиланням на інформацію КВБЗ.
За попередніми даними, реалізовано протягом року 1096 вантажних вагонів.
"Серед найцікавіших замовлень - виготовлення вагонів-зерновозів на експорт, для Литви. Незважаючи на складну логістику, 140 одиниць успішно доставлено замовнику", - йдеться в повідомленні.
Зазначається, що для внутрішнього ринку завод випускав зерновози та цистерни.
"Ми активно займалися пасажирським вагонобудуванням, продовжували виконувати державне замовлення на 66 вагонів. У грудні 2024 року на півтора місяця раніше строку, обумовленого договором, почали поставку пасажирських вагонів "Укрзалізниці" - дві партії: 10 та 5 одиниць", - додали на підприємстві.
В КВБЗ додали, що оскільки в державному бюджеті на 2025 рік передбачено 4,4 млрд грн на оновлення рухомого складу "Укрзалізниці" для перевезення пасажирів, - можна говорити про продовження державних інвестицій у оновлення рухомого складу.
"У нас є досвід постачання 100 пасажирських вагонів за попереднім державним замовленням в умовах війни. Ці вагони, як і сім наших дизель-поїздів, щодоби в експлуатації. Якщо раніше вони пробігали 400 км на добу, то з початком війни - 1200", - підсумували на підприємстві.
https://cfts.org.ua/news/2024/12/27/kry ... oniv_81544
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 10287
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Рухомий склад
Ще п'ять нових вагонів від КВБЗ стали на маршрут Київ-Дніпро – фото
Крюківський вагонобудівний завод достроково передав Укрзалізниці 15 вагонів у грудні
27 грудня 2024 року ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод" (КВБЗ) передав Укрзалізниці чергову партію з п’яти купейних вагонів у межах державного замовлення на 66 одиниць, повідомила пресслужба заводу.
Загалом у грудні завод передав замовнику 15 вагонів, випередивши графік виробництва.
Вагони пройшли необхідні випробування, технічне обслуговування та остаточне приймання комісією Укрзалізниці.
Після цього всі 15 вагонів були відразу введені в експлуатацію та почали обслуговувати маршрут Київ-Дніпро.
https://biz.liga.net/ua/all/transport/n ... nipro-foto
Крюківський вагонобудівний завод достроково передав Укрзалізниці 15 вагонів у грудні
27 грудня 2024 року ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод" (КВБЗ) передав Укрзалізниці чергову партію з п’яти купейних вагонів у межах державного замовлення на 66 одиниць, повідомила пресслужба заводу.
Загалом у грудні завод передав замовнику 15 вагонів, випередивши графік виробництва.
Вагони пройшли необхідні випробування, технічне обслуговування та остаточне приймання комісією Укрзалізниці.
Після цього всі 15 вагонів були відразу введені в експлуатацію та почали обслуговувати маршрут Київ-Дніпро.
https://biz.liga.net/ua/all/transport/n ... nipro-foto
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 10287
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Рухомий склад
Укрзалізниця почала модернізувати тепловози ТЕП70 на власному заводі
Укрзалізниця почала модернізувати тепловози серії ТЕП70 на власних потужностях. Фактично кожен ворожий обстріл енергетичної інфраструктури змушує залізничників виводити на колії десятки тепловозів для підміни електровозів. Швидко придбати цей рухомий склад наразі неможливо, тому Укрзалізниця поступово відновлює парк, який ще підлягає ремонту.
Перший тепловоз цієї серії було капітально відремонтовано наприкінці минулого року. На підготовку та виконання ремонтів залізничникам знадобилося трохи більше 4 місяців.
У ході ремонту залізничники опанували низку робіт і виготовлення запчастин, які відсутні на ринку. Зокрема, було відремонтовано візок тепловоза та гальмівну важільну передачу, компресор, тяговий електродвигун, центральну повітряну систему тощо.
Також для капремонту тепловоза залізничники власноруч виготовили глушник дизеля тепловоза, тяги гальмівної передачі, спеціалізовані ключі для розбирання вузлів та агрегатів тощо. Під час модернізації особливу увагу було приділено зручностям для машиністів.
Раніше цей рухомий склад ремонтувався на приватному підприємстві. Тепловози серії ТЕП70 випускалися в 1985-1989 роках
https://www.uz.gov.ua/press_center/up_t ... Ro9CE7BLsw
Укрзалізниця почала модернізувати тепловози серії ТЕП70 на власних потужностях. Фактично кожен ворожий обстріл енергетичної інфраструктури змушує залізничників виводити на колії десятки тепловозів для підміни електровозів. Швидко придбати цей рухомий склад наразі неможливо, тому Укрзалізниця поступово відновлює парк, який ще підлягає ремонту.
Перший тепловоз цієї серії було капітально відремонтовано наприкінці минулого року. На підготовку та виконання ремонтів залізничникам знадобилося трохи більше 4 місяців.
У ході ремонту залізничники опанували низку робіт і виготовлення запчастин, які відсутні на ринку. Зокрема, було відремонтовано візок тепловоза та гальмівну важільну передачу, компресор, тяговий електродвигун, центральну повітряну систему тощо.
Також для капремонту тепловоза залізничники власноруч виготовили глушник дизеля тепловоза, тяги гальмівної передачі, спеціалізовані ключі для розбирання вузлів та агрегатів тощо. Під час модернізації особливу увагу було приділено зручностям для машиністів.
Раніше цей рухомий склад ремонтувався на приватному підприємстві. Тепловози серії ТЕП70 випускалися в 1985-1989 роках
https://www.uz.gov.ua/press_center/up_t ... Ro9CE7BLsw
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Подвижной состав.
Випробування нових пасажирських вагонів КВБЗ
https://kvsz.com/index.php/ua/pres-sluz ... honiv-kvbz
13 січня 2025 15:31

Фахівці ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод 11 січня 2025 року провели пробігові регламентні випробування щойно складених пасажирських вагонів із замовлення на 66 одиниць. Три новеньких вагони проїхали маршрутом Кременчук-Полтава-Кременчук. Під час поїздки інженери та робітники перевіряли роботу всіх систем забезпечення життєдіяльності, зокрема гальмування, відкривання-закривання дверей, опалення, кип’ятіння води, туалетів, протипожежних приладів тощо.
Незабаром – технічне і остаточне приймання вагонів, передавання їх замовнику – Укрзалізниці.
Нагадаємо, що у грудні 2024 року ПАТ «КВБЗ» передав головному перевізнику країни – УЗ – 15 купейних пасажирських вагонів на півтора місяця раніше строку, зазначеного у договорі. Вагони відразу ж відправилися у рейси з пасажирами. Як бачимо, активна робота зі складання наступних пасажирських вагонів триває.
https://kvsz.com/index.php/ua/pres-sluz ... honiv-kvbz
13 січня 2025 15:31

Фахівці ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод 11 січня 2025 року провели пробігові регламентні випробування щойно складених пасажирських вагонів із замовлення на 66 одиниць. Три новеньких вагони проїхали маршрутом Кременчук-Полтава-Кременчук. Під час поїздки інженери та робітники перевіряли роботу всіх систем забезпечення життєдіяльності, зокрема гальмування, відкривання-закривання дверей, опалення, кип’ятіння води, туалетів, протипожежних приладів тощо.
Незабаром – технічне і остаточне приймання вагонів, передавання їх замовнику – Укрзалізниці.
Нагадаємо, що у грудні 2024 року ПАТ «КВБЗ» передав головному перевізнику країни – УЗ – 15 купейних пасажирських вагонів на півтора місяця раніше строку, зазначеного у договорі. Вагони відразу ж відправилися у рейси з пасажирами. Як бачимо, активна робота зі складання наступних пасажирських вагонів триває.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Re: Подвижной состав.
Во Франции прошла презентация салона нового TGV M: