Новости транспорта
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11060
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Новини транспорту
У Києві розглядають декілька варіантів роботи транспорту під час тривоги, - КМВА
У Києві розглядають декілька варіантів змін у протоколах безпеки для наземного громадського транспорту під час повітряних тривог.
Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на начальника Київської міської військової адміністрації (КМВА) Тимура Ткаченка в ефірі телемарафону.
Як пояснив Ткаченко, Київ наразі є єдиним містом в Україні, де зупиняють громадський транспорт під час повітряних тривог.
За його словами, столиця й надалі залишатиметься постійно ціллю для ворога, у зв'язку з чим опрацьовуються декілька варіантів змін у протоколах безпеки для пасажирів міста. Один із них передбачає зупинку транспорту зонально при загрозах удару конкретними видами озброєння.
"Рішення має бути зваженим. У будь-якому разі ми не можемо нехтувати безпекою киян", - пояснив Ткаченко.
Голова КМВА додав, що дію комендантської години у Києві не переглядатимуть й загалом це питання не стоїть на порядку денному.
Робота громадського транспорту під час тривоги
Рішення щодо зупинки громадського транспорту під час повітряних тривог було прийнято КМВА ще 1 серпня 2022-го. Зокрема у травні 2023-го Рада оборони Києва підтримала протокол, який зобов'язав комунальний транспорт зупинятися по тривозі, щоб пасажири могли покинути салон й пройти до укриття.
Вчора ж, 8 січня, стало відомо, що Рада оборони планує розглянути зміну режиму роботи громадського транспорту під час повітряної тривоги.
https://www.rbc.ua/rus/news/kievi-rozgl ... 06290.html
У Києві розглядають декілька варіантів змін у протоколах безпеки для наземного громадського транспорту під час повітряних тривог.
Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на начальника Київської міської військової адміністрації (КМВА) Тимура Ткаченка в ефірі телемарафону.
Як пояснив Ткаченко, Київ наразі є єдиним містом в Україні, де зупиняють громадський транспорт під час повітряних тривог.
За його словами, столиця й надалі залишатиметься постійно ціллю для ворога, у зв'язку з чим опрацьовуються декілька варіантів змін у протоколах безпеки для пасажирів міста. Один із них передбачає зупинку транспорту зонально при загрозах удару конкретними видами озброєння.
"Рішення має бути зваженим. У будь-якому разі ми не можемо нехтувати безпекою киян", - пояснив Ткаченко.
Голова КМВА додав, що дію комендантської години у Києві не переглядатимуть й загалом це питання не стоїть на порядку денному.
Робота громадського транспорту під час тривоги
Рішення щодо зупинки громадського транспорту під час повітряних тривог було прийнято КМВА ще 1 серпня 2022-го. Зокрема у травні 2023-го Рада оборони Києва підтримала протокол, який зобов'язав комунальний транспорт зупинятися по тривозі, щоб пасажири могли покинути салон й пройти до укриття.
Вчора ж, 8 січня, стало відомо, що Рада оборони планує розглянути зміну режиму роботи громадського транспорту під час повітряної тривоги.
https://www.rbc.ua/rus/news/kievi-rozgl ... 06290.html
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Новости транспорта
если что - Киев ЕДИНСТВЕННЫЙ город Украины, где останавливают транспорт.....и они еще ДУМАЮТ. Хотя думать просили в 2019.....
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11060
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Новини транспорту
За 4 дні - більше мільйона штрафів: у Києві влаштували облаву на перевізників
У Києві проводяться масштабні перевірки пасажирських перевізників за участю Київської міської військової адміністрації та Укртрансбезпеки. Рейди проводяться біля автостанцій та кінцевих станцій метро, де зосереджені найбільший кількість пасажирів.
За чотири дні перевірили 430 транспортних засобів. Інспектори склали 95 актів про порушення, загальна сума штрафів перевищила 1 мільйон 650 тисяч гривень.
Серед виявлених порушень були відсутність необхідних дозвільних документів у водіїв та порушення режиму праці й відпочинку, що загрожує безпеці пасажирів.
"Мене глибоко турбують повідомлення про випадки відмови нашим воїнам у праві на безкоштовний проїзд. Такі інциденти надходять із різних районів столиці, і це абсолютно неприйнятно. Соціальний захист наших захисників — це основа, яку ми зобов'язані гарантувати", — наголосив Тимур Ткаченко.
Тимур Ткаченко додав, що подібні випадки є винятками, а не системною проблемою, але кожен випадок підриває довіру і потребує негайного реагування.
Якщо громадяни стали свідками порушення прав перевізниками, зокрема щодо безкоштовного проїзду для захисників, вони можуть звернутися на гарячу лінію Укртрансбезпеки за номером 044 334 43 04, у чат-бот @UkrTransBezpekaBot або надіслати електронного листа на адресу kyiv@dsbt.gov.ua.
https://inkorr.com/za-4-dni-bilse-miljo ... kiv-252883
У Києві проводяться масштабні перевірки пасажирських перевізників за участю Київської міської військової адміністрації та Укртрансбезпеки. Рейди проводяться біля автостанцій та кінцевих станцій метро, де зосереджені найбільший кількість пасажирів.
За чотири дні перевірили 430 транспортних засобів. Інспектори склали 95 актів про порушення, загальна сума штрафів перевищила 1 мільйон 650 тисяч гривень.
Серед виявлених порушень були відсутність необхідних дозвільних документів у водіїв та порушення режиму праці й відпочинку, що загрожує безпеці пасажирів.
"Мене глибоко турбують повідомлення про випадки відмови нашим воїнам у праві на безкоштовний проїзд. Такі інциденти надходять із різних районів столиці, і це абсолютно неприйнятно. Соціальний захист наших захисників — це основа, яку ми зобов'язані гарантувати", — наголосив Тимур Ткаченко.
Тимур Ткаченко додав, що подібні випадки є винятками, а не системною проблемою, але кожен випадок підриває довіру і потребує негайного реагування.
Якщо громадяни стали свідками порушення прав перевізниками, зокрема щодо безкоштовного проїзду для захисників, вони можуть звернутися на гарячу лінію Укртрансбезпеки за номером 044 334 43 04, у чат-бот @UkrTransBezpekaBot або надіслати електронного листа на адресу kyiv@dsbt.gov.ua.
https://inkorr.com/za-4-dni-bilse-miljo ... kiv-252883
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Новости транспорта
Рішення Ради оборони міста Києва: Із 21 березня наземний громадський транспорт під час повітряної тривоги, після висадки охочих біля укриття, продовжуватиме рух за маршрутом
Із 21 березня наземний громадський транспорт під час повітряної тривоги, після висадки охочих біля найближчого укриття, продовжуватиме рух за маршрутом. Відповідне рішення, після консультацій з військовими, правоохоронцями, Державною службою України з надзвичайних ситуацій, ухвалила сьогодні, 18 березня, Рада оборони міста Києва.
Це стосується як комунального транспорту КП «Київпастранс», так і приватних перевізників.
Так, у разі повітряної тривоги транспортні засоби КП «Київпастранс» та приватних компаній, що надають послуги з перевезення пасажирів, робитимуть зупинку біля найближчого укриття, розміщеного за маршрутом руху транспорту, у безпечному місці відповідно до Правил дорожнього руху.
Охочі пасажири зможуть покинути салон та перейти в безпечне місце. За потреби пасажирам надаватимуть необхідну допомогу.
Водій наземного пасажирського транспорту робитиме оголошення про можливість подальшого продовження поїздки за маршрутом руху.
Після того, як охочі залишили салон транспортного засобу, водій продовжить рух за маршрутом.
Водночас у протоколі Ради оборони Києва зазначено, що водій також має право прийняти рішення пройти до укриття
на час повітряної тривоги.
Київський метрополітен поки працюватиме в тому ж режимі. Рух поїздів наземною частиною метро під час оголошення повітряної тривоги залишатиметься обмеженим.
Міська влада закликає киян та гостей столиці бути уважними та за можливості під час повітряної тривоги використовувати укриття для власної безпеки.
Нагадаємо, що проєктом документа, який виносили на минуле засідання Ради оборони Києва, передбачалося, що рішення про зупинку чи продовження руху транспорту прийматиме безпосередньо водій. За результатом обговорення на засіданні документ відправили на доопрацювання.
https://kyivcity.gov.ua/news/rishennya_ ... arshrutom/
Із 21 березня наземний громадський транспорт під час повітряної тривоги, після висадки охочих біля найближчого укриття, продовжуватиме рух за маршрутом. Відповідне рішення, після консультацій з військовими, правоохоронцями, Державною службою України з надзвичайних ситуацій, ухвалила сьогодні, 18 березня, Рада оборони міста Києва.
Це стосується як комунального транспорту КП «Київпастранс», так і приватних перевізників.
Так, у разі повітряної тривоги транспортні засоби КП «Київпастранс» та приватних компаній, що надають послуги з перевезення пасажирів, робитимуть зупинку біля найближчого укриття, розміщеного за маршрутом руху транспорту, у безпечному місці відповідно до Правил дорожнього руху.
Охочі пасажири зможуть покинути салон та перейти в безпечне місце. За потреби пасажирам надаватимуть необхідну допомогу.
Водій наземного пасажирського транспорту робитиме оголошення про можливість подальшого продовження поїздки за маршрутом руху.
Після того, як охочі залишили салон транспортного засобу, водій продовжить рух за маршрутом.
Водночас у протоколі Ради оборони Києва зазначено, що водій також має право прийняти рішення пройти до укриття

Київський метрополітен поки працюватиме в тому ж режимі. Рух поїздів наземною частиною метро під час оголошення повітряної тривоги залишатиметься обмеженим.
Міська влада закликає киян та гостей столиці бути уважними та за можливості під час повітряної тривоги використовувати укриття для власної безпеки.
Нагадаємо, що проєктом документа, який виносили на минуле засідання Ради оборони Києва, передбачалося, що рішення про зупинку чи продовження руху транспорту прийматиме безпосередньо водій. За результатом обговорення на засіданні документ відправили на доопрацювання.
https://kyivcity.gov.ua/news/rishennya_ ... arshrutom/
- Rider
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3580
- Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Новости транспорта
КМДА задіяла адміністративний вплив та готується відверто саботувати рішення.
Ані трохи не паляться...
Ані трохи не паляться...
Re: Новости транспорта
Ну ОК, только в какую сторону - заставят останавливаться (а это и так право водителей) или наоборот - ехать в любом случае?
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- Rider
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3580
- Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Новости транспорта
КМДА послідовно виступає за те, щоб міський КТ не їздив. Я не знаю як цей сюр називати в межах цензури...
Під виглядом турботи, миттєво, як за натисканням кнопки, увімкнулися поради: подумайте про вашу безпеку, це ж саме ваше життя, тому зупиняйтесь, йдіть в укриття
Як слушно зазначили ті, хто в темі, за всі 3 роки жодного разу не рекомендували йти в укриття, навпаки нагадували: ви відповідаєте за рухомий склад. Тому водії стояли та курили поруч.
Під виглядом турботи, миттєво, як за натисканням кнопки, увімкнулися поради: подумайте про вашу безпеку, це ж саме ваше життя, тому зупиняйтесь, йдіть в укриття
Як слушно зазначили ті, хто в темі, за всі 3 роки жодного разу не рекомендували йти в укриття, навпаки нагадували: ви відповідаєте за рухомий склад. Тому водії стояли та курили поруч.
Re: Новости транспорта
ппц. единственный город в стране, который продолжает страдать херней.... хотя все логично - это официальная возможность дать заработать маршруткам на карман отдельным личностям в киевсовете.
спасибо за информацию.
спасибо за информацию.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Новости транспорта
про службы такси не забывай. при сирене у последних коэффициенты взвинчиваются до неприличия. а если еще и к ночи дело идет, и когда уже всем понятно что метро не откроется, а далее следует комендантский - всё, там ваще гайки.
когда-то пытался доехать за 800-1000 грн от своего офиса, БЦ Астарта, Ярославская, до Здолбуновской/Урловской, и никто не хотел брать заказ)). в итоге я из принципа вернулся назад и ночевал в офисе.
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11060
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Новини транспорту
berest, а можливість скористатись електросамокатом не розглядав ?
Година часу і ти вдома
Година часу і ти вдома
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Новости транспорта
Безусловно, тут весь "неконтролируемый" транспорт зарабатывает. Но у таксистов это просто приятный бонус (такой же как дождь, снег, кондиционер в жару и т.п.) - все-таки пока не масс-маркет.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Новини транспорту
я был под винцом после посиделок в офисе + 2 ноута с собой + отсутствие шлемака(я шоссейник. без шлема не выезжаю никогда). + прокатные самокаты как правило не имеют подвеску, дальше добавим сюда микроколесики и *многоматов* профиль киевских дорог, и в итоге тех самокатеров местами кидает на дорогах как кисель. вся эта субстанция выглядит крайне нестабильно и непредсказуемо. и сам ездил, и насмотрелся. даже когда на шоссере треню, то стараюсь держаться подальше от них.
единственное место, где и беру еще самокат(ы) - это закордоном. но там и культура/менталитет другие у людей, и состояние дорог/инфраструктуры более подходящие дле безопасной езды тощо.
у меня на сегодняшний день только в одном Уклоне 1137 выполненных поездок. поверь мне, я знаю о чем говорю. рейты при снеге, дожде, кодиционере тощо, и рейты при сирене - это ооочень разные рейты. это не "просто приятный бонус", а нормальное нагребание лавандоса пользуясь скрутним положенням и отсутствием альтернатив.
аналогичное мы проходили и в начале войны, когда при релокейте во Львов щирые паны украинцы-арендодатели решили "помочь" своим же соотечественникам бежавшим от войны взвинтив всего за пару дней цены на аренду жилья до уровня того же Берлина, Гамбурга тощо(хотя по факту у многих было и гораздо дороже). крайне "приятно")), никогда не забуду.
так вот такси, в той или иной степени, юзает те же принципы.
Re: Новости транспорта
все юзают те же принципы - "спрос рождает предложение". Но и сравнивать толпу беженцев, равно как и метро - с такси - мягко говоря не совсем корректно.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Новости транспорта
Друже, сто пудов. Только во Львове мне дают выбор, на чем ехать во время тривоги - на такси, на трамвае тощо. А в Киеве меня выбора как бэ лишают(лишали). Точнее аккуратно сподвигают лишь к одному варианту(кроме самокатов тощо).
Я только против этого. И да, я считаю что сервисы такси тоже заносят котлету куда/кому надо. Выше обьяснял уже из каких соображений. Так же само, как и Уклон, который вполне себе возил в комендантский(хотя может и не толькл он).
Касаемо сравнения беженцев и таксистов: это лишь был пример человеческой алчности. Кому война - а кому и бабло. Это к тому, что в наваре они и так были до этого, не с 0 маржой работали же. Ну а коль можно еще нагрести побольше заведомо зная что у людей нет выбора - сходу ценник растет в геометрической прогрессии. В некоторых случаях это аморально, потому что напрямую показывают отношение своих к своим же у скрутний момент.
Так же само и такси. Повезут бизнесом за 300-400 грн. без тривоги. А "с" - не хотели даже за 800-1000. Как сейчас - хз.
Я только против этого. И да, я считаю что сервисы такси тоже заносят котлету куда/кому надо. Выше обьяснял уже из каких соображений. Так же само, как и Уклон, который вполне себе возил в комендантский(хотя может и не толькл он).
Касаемо сравнения беженцев и таксистов: это лишь был пример человеческой алчности. Кому война - а кому и бабло. Это к тому, что в наваре они и так были до этого, не с 0 маржой работали же. Ну а коль можно еще нагрести побольше заведомо зная что у людей нет выбора - сходу ценник растет в геометрической прогрессии. В некоторых случаях это аморально, потому что напрямую показывают отношение своих к своим же у скрутний момент.
Так же само и такси. Повезут бизнесом за 300-400 грн. без тривоги. А "с" - не хотели даже за 800-1000. Как сейчас - хз.
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12637
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Re: Новости транспорта
Про сирени перед комендантським часом - це окрема розмова щодо ціноутворення послуг таксі. Якщо їхати на лівий берег, то очевидно, що назад на правий берег пасажирів таксист не знайде, тобто це вже підстава збільшити удвічі тариф. Крім того, таксисту ж самому треба повернутися додому до комендантського часу. І якщо він живе десь в околицях Києва на заході, тоді не факт, що встигне. Тобто виникає необхідність або ночувати в авто, або їхати до найближчого готелю. Ці всі незручності необхідно компен$увати. Залишаються ті таксисти, що живуть на лівому. А це вже значно зменшує пропозицію. Ось так і виникають цінники в 1000 грн.
Звісно, можна лише сподіватися, що цінник буде в стандартні 250-350 грн, але тоді доїдуть ті, хто першими схопив телефон. Натомість, якщо людина дуже потребує, вона буде змушена знайти можливість оплатити реальний тариф в >1000 грн, і тоді доїдуть ті, кому справді це потрібно, а не випадкові люди. Жорстко, але гроші тут є фактичним мірилом потреби.
Щодо завантаження транспорту, то вчора десь о 22:20 бачив у тривогу А55, що прямував Кловським узвозом (кінцева - ст.м. Дарниця). Було повно стоячих місць. Але це ще автобус не проїхав ст.м. Арсенальну, де могло бути багато бажаючих їхати на лівий берег. Тому в мене найбільше побоювань щодо того, чи не виламають натовпом двері в автобусі, якщо всі бажаючі не влізуть.
Звісно, можна лише сподіватися, що цінник буде в стандартні 250-350 грн, але тоді доїдуть ті, хто першими схопив телефон. Натомість, якщо людина дуже потребує, вона буде змушена знайти можливість оплатити реальний тариф в >1000 грн, і тоді доїдуть ті, кому справді це потрібно, а не випадкові люди. Жорстко, але гроші тут є фактичним мірилом потреби.
Щодо завантаження транспорту, то вчора десь о 22:20 бачив у тривогу А55, що прямував Кловським узвозом (кінцева - ст.м. Дарниця). Було повно стоячих місць. Але це ще автобус не проїхав ст.м. Арсенальну, де могло бути багато бажаючих їхати на лівий берег. Тому в мене найбільше побоювань щодо того, чи не виламають натовпом двері в автобусі, якщо всі бажаючі не влізуть.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт