Вузькоколійка в Україні
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 10745
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Вузькоколійка в Україні
Гайворонська вузькоколійка визнана найдовшою в Україні
Укрзалізниця отримала сертифікат Національного реєстру рекордів за Гайворонську вузькоколійну залізницю — як найдовшу діючу в Україні. Це ще один крок до визнання її європейським рекордом.
Гайворонська вузькоколійна залізниця на Поділлі офіційно визнана найдовшою діючою вузькоколійкою в Україні. Відповідний сертифікат Укрзалізниця отримала під час чергового ретротуру до Гайворона — вже 21-го за рахунком.
Унікальність цієї залізниці в тому, що вона працює на вузькоколійній колії стандарту 750 мм, а її загальна протяжність становить 130 км. Наразі в експлуатації перебуває ділянка Рудниця — Гайворон — Хащувате довжиною 87 км.
Проєкт активно підтримують Укрзалізниця, Голованівська районна військова адміністрація та Гайворонська міська рада. Їхня мета — не лише зберегти технічну спадщину, а й розвивати локальний туризм, залучати інвесторів і популяризувати пізнавальні подорожі Україною.
Укрзалізниця вже заявила про наступну амбітну ціль — зафіксувати Гайворонську залізницю як найдовшу діючу вузькоколійку в Європі. Для цього планують відновити рух до Голованівська.
https://vechirniy.kyiv.ua/news/111240/
Укрзалізниця отримала сертифікат Національного реєстру рекордів за Гайворонську вузькоколійну залізницю — як найдовшу діючу в Україні. Це ще один крок до визнання її європейським рекордом.
Гайворонська вузькоколійна залізниця на Поділлі офіційно визнана найдовшою діючою вузькоколійкою в Україні. Відповідний сертифікат Укрзалізниця отримала під час чергового ретротуру до Гайворона — вже 21-го за рахунком.
Унікальність цієї залізниці в тому, що вона працює на вузькоколійній колії стандарту 750 мм, а її загальна протяжність становить 130 км. Наразі в експлуатації перебуває ділянка Рудниця — Гайворон — Хащувате довжиною 87 км.
Проєкт активно підтримують Укрзалізниця, Голованівська районна військова адміністрація та Гайворонська міська рада. Їхня мета — не лише зберегти технічну спадщину, а й розвивати локальний туризм, залучати інвесторів і популяризувати пізнавальні подорожі Україною.
Укрзалізниця вже заявила про наступну амбітну ціль — зафіксувати Гайворонську залізницю як найдовшу діючу вузькоколійку в Європі. Для цього планують відновити рух до Голованівська.
https://vechirniy.kyiv.ua/news/111240/
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Вузькоколійка в Україні
из полутора тысяч км осталось 87 - ну да, рекорд. а лет 20 назад еще и семафорное регулирование было.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 10745
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Вузькоколійка в Україні
А між Хащуватим і Голованівськом колії розібрали, чи десь частково зберіглися ?
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Вузькоколійка в Україні
Юрик, вопрос ведь не в том, за прогресс я или против. Естественно - ЗА.
Вопрос в том, что у нас если что-то решили заменить - это означает тотальную 100% смерть всего предыдущего. "до основанья, а затем"(с)
Именно поэтому, наверное, и за прогулку на экипаже по городу платят как за билет на прогрессивный автобус до гайворона, да и во всех парках до ковида всяки пони были. Хотя в сссре даже рафики парковые делали, прогрессивные. Но народ деньги за старье платить хочет.
Оставьте хоть что-то в качестве ЖИВОГО экспоната - через 30-50 лет - это золотое дно! Нет, все уничтожить "до основанья, а затем" максимум - показать фоточку "как было"... а за это денег не платят.
Ну и ходит аж 1 поезд в сутки - вот какой был реальный смысл модернизировать семафоры? Местным и так с головой, а как музей под открытым небом - самое оно. Но это ж про завтра думать надо, а так - напилили металла на бутылку сегодня. Когда все напилили - решили пиарится. А смысла? что там СЕЙЧАС ждет такого, что может заинтересовать? ДЖД (до которой можно на троллейбусе доехать) покажет тебе даже больше - там живой паровоз есть.
Кстати, оттуда в 70 км музей РВСН. Там командир части встал грудью на сохранении максимально работающего командного пункта, пожертвовав ВСЕМ шахтами (кроме 1 крышки). Сейчас (может уже не и актуально, лет 20 назад дело было, ему тогда за 50 было точно) экскурсоводит с полным знанием материала - обеспечив себе и зарплату, и пенсию, и красную икру (но это не точно). Но он 1 на всю Украину - остальное просто уничтожено.
Немного рекламы - пару НОРМАЛЬНЫХ гостиниц - и народ попрет. А если еще сувенирно-мерчевый бизнес поставить.... эх, мечты о нормальном использовании истории...
Купите в Ровно хоть один 9Тр пока они еще бегают - пустите в киеве - люди пусть не тысчу, но сотню грн. за поездку отвалят, чтобы снова услышать хруст колесных дисков и мягкий ход из детства..... Но нет, их в Ровно докатают до упора, попилят и на этом все закончится.
Вопрос в том, что у нас если что-то решили заменить - это означает тотальную 100% смерть всего предыдущего. "до основанья, а затем"(с)
Именно поэтому, наверное, и за прогулку на экипаже по городу платят как за билет на прогрессивный автобус до гайворона, да и во всех парках до ковида всяки пони были. Хотя в сссре даже рафики парковые делали, прогрессивные. Но народ деньги за старье платить хочет.
Оставьте хоть что-то в качестве ЖИВОГО экспоната - через 30-50 лет - это золотое дно! Нет, все уничтожить "до основанья, а затем" максимум - показать фоточку "как было"... а за это денег не платят.
Ну и ходит аж 1 поезд в сутки - вот какой был реальный смысл модернизировать семафоры? Местным и так с головой, а как музей под открытым небом - самое оно. Но это ж про завтра думать надо, а так - напилили металла на бутылку сегодня. Когда все напилили - решили пиарится. А смысла? что там СЕЙЧАС ждет такого, что может заинтересовать? ДЖД (до которой можно на троллейбусе доехать) покажет тебе даже больше - там живой паровоз есть.
Кстати, оттуда в 70 км музей РВСН. Там командир части встал грудью на сохранении максимально работающего командного пункта, пожертвовав ВСЕМ шахтами (кроме 1 крышки). Сейчас (может уже не и актуально, лет 20 назад дело было, ему тогда за 50 было точно) экскурсоводит с полным знанием материала - обеспечив себе и зарплату, и пенсию, и красную икру (но это не точно). Но он 1 на всю Украину - остальное просто уничтожено.
Немного рекламы - пару НОРМАЛЬНЫХ гостиниц - и народ попрет. А если еще сувенирно-мерчевый бизнес поставить.... эх, мечты о нормальном использовании истории...
Купите в Ровно хоть один 9Тр пока они еще бегают - пустите в киеве - люди пусть не тысчу, но сотню грн. за поездку отвалят, чтобы снова услышать хруст колесных дисков и мягкий ход из детства..... Но нет, их в Ровно докатают до упора, попилят и на этом все закончится.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Вузькоколійка в Україні
Сенс модернізації у скороченні витрат.
Re: Вузькоколійка в Україні
извини, когда я такое слышу для обособленного участка с ОДНИМ поездом - я вижу только освоение бюджета.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Вузькоколійка в Україні
В даному випадку - ніякого сенсу, окрім знищення перспективно прибуткової атракції. -1 "дуже важливий" департамент "непришийкобиліхвіст", і вистачить коштів на "вилизування" цієї дільниці до блиску. А далі - організація регулярних турів, які будуть приносити реальні кошти. Так само як і т.зв. "карпатський трамвай". В отих європах ще й досі багато де: семафори, механічна централізація стрілок тощо. Але ніхто навіть не думає "модернізувати". І це на діючих дільницях, де значно більше ніж 1 поїзд на добу. Вони, виходить, не вміють рахувати експлуатаційні витрати?
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 10745
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Вузькоколійка в Україні
Гайворонська залізниця
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Вузькоколійка в Україні
Насколько слышал, не разбирали, но были сняты/украдены накладки на стыках.
Слышал как его посещали путём десантирования на ходу с палубы чмуховагона Голованевск - Помошная и последующей прогулкой 4 км по полям. Так то подогнать автобус и 30 км провезти туристов от той же станции Голованевск - задача несложная.
Пока что там сделали музейную 9тр, выглядит достойно, лично год назад на ней ездил.TANK писал(а): ↑19 апр 2025, 14:48Купите в Ровно хоть один 9Тр пока они еще бегают - пустите в киеве - люди пусть не тысчу, но сотню грн. за поездку отвалят, чтобы снова услышать хруст колесных дисков и мягкий ход из детства..... Но нет, их в Ровно докатают до упора, попилят и на этом все закончится.
Re: Вузькоколійка в Україні
так у нас вообще ВСЕ идиотизмы состоят из какой-то мелочи, про которую все знают, о которой 100 раз говорили, но из-за ее мелочности - создатели идиотизма не считают ее существенной. Кстати, тот же музей РВСН воткнул самопальные рекламные щиты и на одесской трассе, и на повороте к самому музею - кроме того, на их уже мертвом сайте (до того, как они стали частью национально военно-исторического музея) были расписаны варианты, как добраться и до побужского, и до самого музея.
по 9тр - спасибо, значит в Ровно таки нужно сьездить...
по 9тр - спасибо, значит в Ровно таки нужно сьездить...
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 10745
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Вузькоколійка в Україні
Запрошуємо 10 травня на "паровозівку" у 22-й ретротур Гайворонською вузькоколійкою!
У програмі:
подорож найдовшою вузькоколійною залізницею Європи на ретропоїзді під тягою найстарішого діючого паровоза в Україні (1938 р.),
мальовничі краєвиди українського Поділля,
гарячий обід на березі Південного Бугу,
культурно-мистецька програма від Гайворонської громади,
благодійні ярмарки на підтримку ЗСУ на вокзалах у Гайвороні та Бершаді.
Ретропоїзд здійснить поїздку за маршрутом Гайворон – Бершадь, Гайворон – Хащувате та зворотно, загалом ми проїдемо під парою майже 80 км. У складі поїзда курсуватимуть пасажирські вагони Pafawag польського виробництва кінця 1950-х років, радянські пасажирські вагони типу ПВ-40, побудовані у 1982 році та кілька вантажних вагонів.
Квитки – у мобільному застосунку Укрзалізниці, на сайті https://booking.uz.gov.ua та в касах вокзалів. Шукайте поїзди сполученням: №961 Гайворон – Бершадь, №962 Бершадь – Гайворон, №854 Гайворон – Хащувате та №853 Хащувате – Гайворон.
Вартість квитка на ретропоїзд в одному напрямку – 135 грн для дорослих і 102 грн для дітей до 14 років.
Для зручного доїзду до початкової точки та повернення додому призначаємо курсування безпересадкових причіпних вагонів сполученням Київ – Гайворон та Львів – Гайворон. Відправлення поїздів з Києва та Львова ввечері 9 травня, з Гайворона назад – увечері 10 травня. Квитки на трансфер – на офіційних вебресурсах Укрзалізниці.
___
Для замовлення екскурсії до краєзнавчого музею та екскурсій містом звертайтеся
067 696 51 07.
З радістю відповімо на всі ваші питання haivoron.express@gmail.com
Джерело УЗ
У програмі:
Ретропоїзд здійснить поїздку за маршрутом Гайворон – Бершадь, Гайворон – Хащувате та зворотно, загалом ми проїдемо під парою майже 80 км. У складі поїзда курсуватимуть пасажирські вагони Pafawag польського виробництва кінця 1950-х років, радянські пасажирські вагони типу ПВ-40, побудовані у 1982 році та кілька вантажних вагонів.
Квитки – у мобільному застосунку Укрзалізниці, на сайті https://booking.uz.gov.ua та в касах вокзалів. Шукайте поїзди сполученням: №961 Гайворон – Бершадь, №962 Бершадь – Гайворон, №854 Гайворон – Хащувате та №853 Хащувате – Гайворон.
Вартість квитка на ретропоїзд в одному напрямку – 135 грн для дорослих і 102 грн для дітей до 14 років.
Для зручного доїзду до початкової точки та повернення додому призначаємо курсування безпересадкових причіпних вагонів сполученням Київ – Гайворон та Львів – Гайворон. Відправлення поїздів з Києва та Львова ввечері 9 травня, з Гайворона назад – увечері 10 травня. Квитки на трансфер – на офіційних вебресурсах Укрзалізниці.
___
Для замовлення екскурсії до краєзнавчого музею та екскурсій містом звертайтеся
З радістю відповімо на всі ваші питання haivoron.express@gmail.com
Джерело УЗ
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Вузькоколійка в Україні
призначаємо курсування безпересадкових причіпних вагонів сполученням Київ – Гайворон та Львів – Гайворон.
А вот это уровень, зачет! правда осталось 3 места в плацкарте и 1 место в купе))))
А вот это уровень, зачет! правда осталось 3 места в плацкарте и 1 место в купе))))
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)